Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

Nisam citao taj zakon, i nenameravam, ali nema nikakve logike da imaju istu odgovornost.
Imenjace @nemanjabgd84, ajd molim te, kao sto kazes da je pisano X puta kako ja uplacujem novac Ananasu, ako meni recimo Computerland salje paket, on izdaje fiskalni racun, na primer...
Ukratko, ne razumem ko po tebi ima istu odgovornost, ali je propisana odgovornost prodavca.
Zakon ne poznaje marketplace itd formulacije.
Evo kako uplacujes Ananasu.
Ja sam 99% posiljki platio karticom.
Vidis lepo u aplikaciji banke ili izvodu kome si platio.
Placeno je Ananasu, apsolutno sve.
Oni se posle prebijaju kako se prebijaju sa stvarnim prodavcima, tj onime ko je tu robu stvarno imao na stanju.
Manje vise, sve intenet prodaje slicno funkcionisu, tj prodaju tudju robu.
 
To ti je u slucaju kartice, licno izbegavam kod njih placanje karticom, sem ako nije promocija vezana za karticu kao sto je MC bilo.
Cak i u tim slucajevima, fiskalni racun ti izadaje prodavac, a ne Ananas, ali ne garantujem, nisam obracao paznju, ali bi trebalo da je tako.

U ostalim slucajevima, uplacujes direktno prodavcu.

Edit, sad sam proverio za vecinu MC slucajeva, nema fiskalnog, nego potvrda o kupovini, a fisklani bio u paketu od strane "pravog" prodavca... Mada ima i slucajeva gde i na profilu fiskalni od prodavca.

Posto zakon kao sto kazes na poznake marketplace, znaci odgovornost je verovatno na prodavcu....i opet bio sam svojevremeno "prodavac" na Shoppsteru pa "malo" i odatle znam kako sve funkcionise i kome tu sta.
 
Poslednja izmena:
Nije ovde bitan zakon kojim se uredjuje oglasnje, vec onaj kojim se uredjuje kupoprodaja.

Na oglašavanje prodajnih podsticaja, primenjuju se odredbe zakona kojim se uređuje oglašavanje. Podsticaji su vam akcije, snižene cene, kuponi i sad da ne nabrajam......
Samim tim objavom podsticaja od strane ananasa oni su direktno uključeni u proces kupoprodaje i tu je priča završena. Na to sam mislio kada sam napisao da dele odgovornost sa prodavcem.
Znači ne mogu oni da kažu, mi smo samo posrednici i nemamo odgovornost. Onoga trenutka kada pravno lice stekne finansijsku ili bilo kakvu korist od kupca stekao si i odgovornost sa pravne strane da ispuniš ugovor sklopljen na relaciji kupac/prodavac.

Ako si kupio proizvod koji nije na akciji (da kažemo platio punu cenu) onda ne možeš da se pozoveš na ovaj zakon ali možeš na drugi koji sad neću da obrazlažem pošto vidim da ste upućeniji od mene.
 
^^ Pitao si, covek ti dao odgovor i dokaz i umesto da napises da nisi u pravu ti pises "u ostalim slucajevima", a mozes platiti ili karticom ili pouzecem... I opet, kako znas kome je otisao novac koji si dao kuriru?

BTW. meni nisu odgovorili na reklamaciju povodom nedostajuce 2 konzerve. Pisao sam na podrska@..., isao preko forme 'pisi nam' i upucuju na formu povrata robe, a ja ne zelim da vratim nego da posalju nedostajuce. Oni su sami naveli da postoje 3 nacina izrazavanja reklamacije, a postoji 1. Povrat robe.
Mrzi me da pisem trzisnoj, ko ih...
 
Мени је нешто стизало са рачуном нешто не, нешто са гаранцијом (папир).
 
Produzena garancija kod nas je (verovatno, bar ne znam za drugi slucaj) uvek od proizvodjaca. I svaka akcija do sada koja je bila, uvek se svodila na isto - registruj se na portal i registruj uredjaj i dodaj racun za verifikaciju. Nema prodavac nista s tim, sem sto oglase u nadi da ce malo poboljsati prodaju, a ne moraju ni da navedu to.
Garantni list je truba, to niko i ne popunjava, racun je najbitniji. Racun ti daje zakonskih 2 godine ili vec koliko je proizvodjac ponudio. Produzena je kao da si otisao u osiguravajucu kucu i produzio za X godina. Znaci trece lice, samo sto je u ovom slucaju to proizvodjac i besplatno je, samo treba da ispostujes proceduru.
U nekim zemljama mozes da dokupis produzenu garanciju, od prodavca ili proizvodjaca. Ako si uzeo od prodavca, njemu se obracas za popravku.
 
Vimport (proizvodjac FOX i Stella televizora) daje 3 godine garancije, ali za trecu godinu traze popunjen garantni list od strane prodavca, dakle nema registracije na portalu. Isto tako ne odgovaraju kad im posaljete email sa nekim pitanjem.
 
^^ Pitao si, covek ti dao odgovor i dokaz i umesto da napises da nisi u pravu ti pises "u ostalim slucajevima", a mozes platiti ili karticom ili pouzecem... I opet, kako znas kome je otisao novac koji si dao kuriru?

BTW. meni nisu odgovorili na reklamaciju povodom nedostajuce 2 konzerve. Pisao sam na podrska@..., isao preko forme 'pisi nam' i upucuju na formu povrata robe, a ja ne zelim da vratim nego da posalju nedostajuce. Oni su sami naveli da postoje 3 nacina izrazavanja reklamacije, a postoji 1. Povrat robe.
Mrzi me da pisem trzisnoj, ko ih...
realno nemas potrebe da se mesas, zna i on sta sam hteo reci,a i ja sam njega razumeo i on mene, znam kome je novac otisao, jer znam kako funkcionise,nemoze novac otici u Y ako je X izdao fiskalni.

I sve sto iznesem ovde iznesem svoje licno iskustvo kao korisnika, i kao nekoga ko je bio godinama prodavac i licno prosao kroz sve faze sa njima,od potpisivanja ugovora,fakturisanje,spremanja robe,reklamacija....bukvalno svega
 
Tvoj novac je, bez obzira na vid placanja, otisao ananasu (koji to dalje prosledjuje, mada i ne mora :LOL:). Kao da si komsiji dao novac da ti kupi nesto u marketu, pa ako donese dobijes fiskalni marketa, ako ne nije ti kriv market vec komsija.
I plus si na to zaboravio prvenstveno da dodas ibroba iz predhodnih sezona, znaci nova, nekoristena, ne ostecena, pa tek + manjim delom ovo sto si ti naveo.
Nisam zaboravio, to je ono neprodato.
 
Odprilike kao sa komsijom,samo sto nije isto fizicko lice i pravno. Samo pojedinci nikako da shvate da imaju bar dve varijante gde dajes Ananasu (odnosno Sparku) ili gde dajes direktno prodavcu, pa tako i nema posrednika sto se tice placanja.

Ananas samo ispostavlja racune prodavcima na svojoj platformi ne i kupcima. Obicno je to unapred dogovoreni procenat od prometa.
 
Vimport (proizvodjac FOX i Stella televizora) daje 3 godine garancije, ali za trecu godinu traze popunjen garantni list od strane prodavca, dakle nema registracije na portalu. Isto tako ne odgovaraju kad im posaljete email sa nekim pitanjem.
Pa kako se osigurati za treću godinu, u slučaju Foxa? Print screen sa web strane gde to ne piše za g list?
 
Ne znam. Kao što rekoh, ne odgovaraju na email, a da ih zovem nema poente, jer neću imati pismeni dokaz.

Na garantnom listu stoji da je 36m garancija, ali da garantni list mora biti overen pečatom i potpisom prodavca. Naravno isti je poslat nepopunjen.
 
To sa overenim garantnim listom je teška nebuloza. Pečat je ukinut poodavno, rukom ispisan datum kupovine i serijski broj može svako da žvrljne. Merodavan je samo fiskalni račun i taj papir na kome se neko (uvoznik, proizvođač, osiguravajuća kuća) obavezuje na dodatni garantni period.
 
Naručio granule Premil Junior (15+3kg) za 3000 uz vaučer UGRABI1000, u petak uveče. Uručeno danas
 
Pare 99% idu ananasu, a verovatno mesečno ili kvartalno ananas prebacuje njima zbirno umanjeno za proviziju koju ananas ima od prodaje.
 
Pa valjda je do sada svim jasno da Ananas nema robu?
Pisao sam i oko racuna.
Ukratko, platim Ananasu robu koja je npr bila Sparkova.
Dobijem fiskalni od Sparka, koji mi salje Ananas.
Reklamiram Ananasu, a ne Sparku, posto sam od Ananasa kupio (njima je placeno). Odbore reklamaciju i pare vrati Ananas, a ne Spark.
Kome su pare otisle i kako?
Nije hipoteticka situacija, imam barem jedan takav primer
 
Čoveče, koliko nerazumnih ljudi, ne vredi ni kada im navedeš zakon na kojo da se pozovu i ko je odgovoran. Ako je ananas zaradio i dinar na vama a jeste imate puno zakonsko pravo da se njima obratite. Sam čin kupovine je sklapanje ugovora kupac prodavac. Prodavac je u ovom slučaju ananas. To što ti posle vidiš ko ti je poslao paket to ne treba uopšte d te interesuje. Pa meni se sto puta desilo da kupim proizvod i da mi srigne paket gde piše na paketu totalno drugi trgovac, ćerka firma ili šta već. Naravno da se obraćaš tamo gde si kupio proizvod neću valjda da ja istražujem koje su ćerke firme, gde imaju ili nemaju skladišta i ostale gluposti. Bilo bi lepo da možeš da otvoriš e prodavnicu i da kažeš odgovoran je uvoznik, drugi prodavac itd. A ti samo lepo sediš i skupljaš lovu. Što ne otvorite onda takvu prodavnicu kad ovde tvrdite da to tako može.
 
  • Ističete da vi preuzimate odgovornost za sve na sajtu od porudžbine do isporuke, odnosno, da odgovorate i za trgovce. Da li će to ostati vaš prioritet?
- Apsolutno, da.
Ovo vam je iz intervjua sa direktorom ananasa i prekinite da k više. Imate na netu ceo intervju pa čitajte.
Ne brinete o povratu novca. Jedini smo uveli namenski račun, gde novac stoji 14 dana koliko je zakonski rok da odustanete od kupvine. Ne zavisite više ni od trgovca, niti od banke.
Jel sad jasno gde je lova.
 
Iskljucivo ako je placanje karticom onda idu pare kroz Ananas, za placanje gotovinom prodavcu idu pare i jedna velika.
 
Evo jos jedno "lepog" iskustva. Kupih neki Braun proizvod preko Ananasa. Sa njegove strane sve ok, stiglo za 3 dana.
Ali Braun sajt je prica za sebe. Imaju kao sajt namenjen za srpsko trziste. Pominje se registracija proizvoda za produzenje garancije na 5 godina.
Na sajtu nema nikakve registracije. Google vraca neke linkove za registraciju na 5 god ali ih defintivno nema.
Stranica za korisnicku podrsku ne radi (not found). Sajt je neki konglomerat reko bi slovenckog, srpskog i engleskog jezika.
Nadjoh neku formu na engleskom da im pisem i sad cekam odgovor :)
 
Evo jos jedno "lepog" iskustva. Kupih neki Braun proizvod preko Ananasa. Sa njegove strane sve ok, stiglo za 3 dana.
Ali Braun sajt je prica za sebe. Imaju kao sajt namenjen za srpsko trziste. Pominje se registracija proizvoda za produzenje garancije na 5 godina.
Na sajtu nema nikakve registracije. Google vraca neke linkove za registraciju na 5 god ali ih defintivno nema.
Stranica za korisnicku podrsku ne radi (not found). Sajt je neki konglomerat reko bi slovenckog, srpskog i engleskog jezika.
Nadjoh neku formu na engleskom da im pisem i sad cekam odgovor :)
Trimer XT serije?
 
Pošto sam juče pokrenuo lavinu, evo da ažuriram informacije.

Slučaj 1:
Što se tiče produžene garancije, ja imam situaciju da sam kupio TV sa 5 godina garancije, a dobio sam garantni list sa 3 godine. Sad se prave mrtvi, a ja čekam još koji dan pre nego što se raspišem po inspekcijama.
Uvoznik kaže: Postoji samo 2+1 garancija, koju sam dobio u papirnom obliku. Garantni list ne mora da bude overen, važi uz račun! Bila je akcija dodatne dve godine, koja je važila do 31.12. Više ne važi, možda ponovo bude.

Nakon što su ignorisali prethodna 2 mejla u poslednjih 10 dana, na ovaj upućen uvozniku gde su bili u cc, Ananas kaže: Aktiviraćemo produženu akciju.
Međutim, nema ih više da se jave. U međuvremenu su uklonili oznake sa artikla 3+2 godine garancije. Naravno, imam skrinšotove za inspekciju, ako zatreba.

Slučaj 2:
Ok, ovo već postaje neprijatno. Stigla mi je pošiljka koju sam pominjao na prošloj strani, Intex dušek na naduvavanje. I oni mi pošalju korišćen dušek koji je neko reklamirao ili vratio, sa sve njegovim ličnim podacima.
Osim izvinjenja i nadoknade, kažu greška, nije namerno. Rekli su mi da dušek bacim.
Kad nije bio dobar Dejanu, a ne valja ni meni, onda ne treba ni njima. :ROFLMAO:
 
Nazad
Vrh Dno