Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

Kakvo je to krsenje zakona po pitanju formiranja cene, cak ni za outlet prodaju niko ne moze sa propise cenu osim samog prodavca, ko je taj koji moze da odredi cenu za outlet ptoizvod kao i to sta potpada pod outlet prodaju ?
Evo Ananas kaže da prodaja polovnih i korišćenih stvari nije zakonski dozvoljena. Sad moraš da se odlučiš da li ćeš da braniš Ananas ili Spark? :ROFLMAO:
 

Prilozi

  • Ananas prepiska.jpg
    Ananas prepiska.jpg
    75.6 KB · Pregleda: 124
Uopšte nisam nervozan pa da se smirim. Kupio sam viski za poklon, svejedno će nekome otići. Idiotizam je nacrtati slona a prodavati muvu, to je suština.

Zamislite kupite kompjuter s grafikom koja ima 8gb svoje memorije i dođe vam neka s 4gb... Samo navodim primer.
 
U poslednje vreme je forum postao u neku ruku "rame za plakanje", ne kazem samo za ovu temu nego inace, cesto ljudi pročitaju samo zadnja 2-3 posta, niko nece da pretrazi, istrazi... Forum se pretvorio u korisnicku podrsku internet prodavnicama, mobilnim operaterima.....ljudima je lakse ovde pitati sta mogu da dobiju od operatera, nego da pitaju operatera, a samu proceduru imaju ispisano xxx puta...
 
Uopšte nisam nervozan pa da se smirim. Kupio sam viski za poklon, svejedno će nekome otići. Idiotizam je nacrtati slona a prodavati muvu, to je suština.

Zamislite kupite kompjuter s grafikom koja ima 8gb svoje memorije i dođe vam neka s 4gb... Samo navodim primer.
Nisam ni mislio da si nervozan, mala šala... Eto izvinjavam ti se ako sam te uvredio.

A i više nego mi je jasan njihov propust, tj. jedan u nizu, čak i bez primera...
 
Evo Ananas kaže da prodaja polovnih i korišćenih stvari nije zakonski dozvoljena. Sad moraš da se odlučiš da li ćeš da braniš Ananas ili Spark? :ROFLMAO:

Polovno i outlet nije isto, napisao sam o formiranju cena outlet proizvoda, apropo necije konstatacije da je prodavac duzan da spusti cenu za outlet proizvod. Sto se tebe tice, kao i bilo koga drugog, zelim da Ananas ili bilo koji drugi prodavac maksimalno izadje u susret. I ja sam isto potrosac, ali na srecu za godinu dana i stotinak paketa nisam imao ni jednu neprijatnost sa anansom, a poprilicno sam ustedeo koristeci vaucere. A sto se tice garancije za TV, pozvao bih ovaj broj i sve relevantne informacije imao u par minuta 0800 800008 .
 
Meni treba informacija i garancija napismeno. Za 3 godine mi ništa ne znači šta mi je neko rekao ili obećao telefonom. Već sam napisao da sam im poslao mejl sinoć. Nisu još odgovorili. Kada dobijem konačnu informaciju, njih ili Ananasa, preneću ovde.
 
^^
To bi mu možda bilo brže ali da se ponovimo po ko zna koji put - zašto bi on ili bilo ko drugi radio posao prodavca!?

Zato razni prodavci i rade stalno ili bolje reći ne rade svoj posao - jer su ih kupci navikli da će ići linijom manjeg otpora po principu "Lakše mi je da zovem uvoznika i tu dobijem informacije nego da gubim vreme sa nekom sekom zaposlenom kod prodavca koja treba da mi da informaciju a koja i ne zna zbog čega prima platu"!
 
Zašto se polazi od pretpostavke da je prodavac, u ovom slučaju Ananas dužan da obavesti kupce o ostvarivanju dodatne garancije ili nekih drugih benefita? To što bi vam fizički prodavac u nekoj tehničkoj radnji rekao za proceduru, ne znači da je to obaveza prodavnice.

Proizvodjač uredjaja može vrlo elegantno da doda jedan papir uz kutiju proizvoda u kome će obavestiti kupca o proceduri za ostvarivanje dodatne garancije. Ako baš neko treba da bude odgovoran i kriv za neobaveštavanje kupca o specijalnim uslovima garancije, to je proizvodjač, tj zvanični uvoznik.
 
Meni treba informacija i garancija napismeno. Za 3 godine mi ništa ne znači šta mi je neko rekao ili obećao telefonom. Već sam napisao da sam im poslao mejl sinoć. Nisu još odgovorili. Kada dobijem konačnu informaciju, njih ili Ananasa, preneću ovde.

Nisam mislio da ti usmeno daju garanciju, pa to niko normalan ne bi prihvatio, mislio sam da te informisu na koji nacin se ostvaruje 2+3 garancija, a uglavnom se resava kao sto je neko vec napisao registracijom na sajtu proizvodjaca.
Zašto se polazi od pretpostavke da je prodavac, u ovom slučaju Ananas dužan da obavesti kupce o ostvarivanju dodatne garancije ili nekih drugih benefita? To što bi vam fizički prodavac u nekoj tehničkoj radnji rekao za proceduru, ne znači da je to obaveza prodavnice.

Proizvodjač uredjaja može vrlo elegantno da doda jedan papir uz kutiju proizvoda u kome će obavestiti kupca o proceduri za ostvarivanje dodatne garancije. Ako baš neko treba da bude odgovoran i kriv za neobaveštavanje kupca o specijalnim uslovima garancije, to je proizvodjač, tj zvanični uvoznik.

Pre par godina sam kupio masinu za susenje vesa Candy, na ves masini sa prednje strane je bila zalepljena nalepnica o produzenoj garanciji sa adresom sajta gde se registruje. Doduse i sam prodavac nas je uputio na produzenu garanciju i to je bio jedan od razloga sto smo je uzeli, da je samo nalepnica na masini bez propratne informacije ne bi smo ni znali za produzenu garanciju.
 
Danas je moderno da se svi zale i cmizdre javno... krenulo od Twitter Karens u Americi, pa se prelilo po celom svetu po svim medijumima komunikacije, i evo doslo i do foruma. :D


Naravno, ne kazem da ne treba ostvarivati svoja prava i traziti sta je placeno, ali ne treba ni biti robot pa insistirati na jednom nacinu i putu do resenja, ako postoji laksi i brzi nacin.
 
Zašto se polazi od pretpostavke da je prodavac, u ovom slučaju Ananas dužan da obavesti kupce o ostvarivanju dodatne garancije ili nekih drugih benefita? To što bi vam fizički prodavac u nekoj tehničkoj radnji rekao za proceduru, ne znači da je to obaveza prodavnice.
Da kupujemo direktno od uvoznika bilo bi 100% korektno. Ako prodavac reklamira nešto da proizvod ima (5 godina garancije u ovom slučaju) onda jeste njegova obaveza da nas uputi. Pa oni rade sa uvoznikom - mi radimo sa prodavcem.
Takođe je korektno da je uvoznik kriv ako npr iz ovog foruma proizvod ne odgovara deklaraciji - bilo je reči o nekoj odeći. Mi krivimo prodavca "bezrazložno" ? Pa prodavac nam prodaje robu. Normalno da je on kriv. On je kriv za tačnost podataka proizvoda u svojoj radnji/sajtu.

Lično sam imao slučaj sa Ananasom gde je bila produžena garancija i bio sam obavešten da treba da se registrujem kod originalne firme i sve je bilo u redu i bez problema. Isto i na Gigatronu, obično stoji šta i kako na samoj stranici prozvoda. Ako ne stoji onda nema, možete se u tom slučaju javiti originalnoj firmi pa pitati. Ako nije navedeno onda prodavac nije dužan (tehnički) bez obzira što u svim ostalim radnjama je navedeno. Ja sam imao pozitivna iskustva što se toga tiče.

Mislim da lako možete u mejlu dokazati da ste kupili u toku te neke specijalne akcije a da je stiglo kasnije ili da niste obavešteni i slično, obavestite originalnu firmu i verovatno će Vam izaći u susret.

Mislim da mi se uopšte ne sviđa što se Ananas na svakom mestu ograđuje od toga da je on prodavac, da je samo posrednik. Vole da uzmu pare ali reklamacije bi prebacili drugom :)
 
Mislim da mi se uopšte ne sviđa što se Ananas na svakom mestu ograđuje od toga da je on prodavac, da je samo posrednik.
I jesu samo posrednik - marketplace (isto kao i Shoppster, Bazzar, itd), gde ostale prodavnice prodaju svoju robu preko njih.
To sto se oni "skrivaju" iza Spark prodavca, koji je defakto u istom vlasnistvu je druga prica, ali pravno gledano oni jesu zasebno pravno lice.
 
Poslednja izmena:
Polovno i outlet nije isto, napisao sam o formiranju cena outlet proizvoda, apropo necije konstatacije da je prodavac duzan da spusti cenu za outlet proizvod
Mozes li mi objasniti sta je po tebi outlet proizvod i zasto mislis da on ima istu cenu kao nov neotpakovan proizvod.
 
To sto se oni "skrivaju" iza Spark prodavca, koji je defakto u istom vlasnistvu je druga prica, ali pravno gledano oni jesu zasebno pravno lice.
Navedeno ne umanjuje odgovornost gledano sa pravne strane. Malo se bolje upoznajte sa zakonima. Sa obzirom da odmah odgovaraju na reklamaciju cim se u cc maila ubaci inspekcija, znaci da su i oni vrlo dobro upoznati sa zakonom.
 
1250.jpg

Ova slika gore nije Gigatron



Okej u gigatronu ni ne mozes online kupiti outlet proizvod,nego licno da vidis sta je u pitanju.
"Dobrodošli u Gigatron Outlet - ponudu dobrih proizvoda po još boljim cenama! Outlet ponudu čini roba sa sitnim nedostacima koji ne utiču na funkcionisanje i
upotrebnu vrednost uređaja, kao što su nedostatak ili oštećenje ambalaže ili mala kozmetička oštećenja. Detaljan opis nedostatka je naveden u specifikaciji svakog proizvoda.


Artikli iz outlet ponude nisu raspoloživi za online kupovinu. Većina outlet artikala dostupna je u Gigatron prodavnici u Batajnici, u ulici Majora Zorana Radosavljevića 81,
uz veliki izbor artikala iz redovne ponude. Preciznu informaciju o lokaciji na kojoj je dostupan svaki pojedinačni artikal možete dobiti na stranici sa detaljima proizvoda."
 
Poslednja izmena:
Ovde na temi su ljudi isli toliko daleko u kritici Ananasa (za koji ne kazem da je cvecka, i ne kazem da nije marketplace sa gomilom problema)... vec ranije su se zalili sto im pare na kartici ostaju rezervisane posle otkazivanja porudzbine, a nemaju druge pare :D

Kao da je to ekskluzivno Ananasov izum ili problem samo kod Ananasa, ili da je to uopste problem iskljucivo bilo kojeg pojedinacnog posrednika (Ananas, Shoppster, Bazzar, itd), a ne da je problem zapravo kombinacija svega - i prodavca, i partner prodavnice, i karticnog i bankarskog sistema, i doticne banke, i perioda u kojem se vrsi kupovina (praznici i preopterecenost korisnicke podrske), i... td.

Ali je bitno da se sto pre javno histerise kako "nije onako kako bi ja zeleo da bude, kme"
 
Na gigatronu su bas lepo objasnili sta je outlet a i mozes pogledati par uredjaj tj. opis pa ves videti da nema veze sa zastarelim modelima.
https://gigatron.rs/outlet
Mrzi me da objasnjavam vise
Pa ako se bacas u diskusiju budi spreman i da objasnis... To sto Gigatron prisvoio taj famozni naziv Outlet, ne znaci da je to tako kako su bas oni naveli.

Da ti skratim muku oko objasnjavanja, svratis u bilo koji outlet, pa vidis kakva je roba.

Ukratko pravi outlet uglavnom je nova roba, povucena iz "redovnih" maloprodaja uglavnom zbog "zastarelosti" model (sta cu ne znam kako drugacije da se izrazim).
A to sto Gigatron u navedenom navodi kao Outlet, to je klasicna ostecena roba, toga ima na dosta mesta, izdvojeno u nekom manjem delu kao OSTECENA roba ili sa felerom, zavisi kako ko krsti, ali svakako nije outlet.
 
I jesu samo posrednik - marketplace (isto kao i Shoppster, Bazzar, itd), gde ostale prodavnice prodaju svoju robu preko njih.
To sto se oni "skrivaju" iza Spark prodavca, koji je defakto u istom vlasnistvu je druga prica, ali pravno gledano oni jesu zasebno pravno lice.
Zakonski su oni PRODAVAC a ne "posrednik". Znači isto kao gigatron, tehnomanija, dr techno itd. Prema tome oni snose svu odgovornost kao i svaki drugi prodavac.
Da su posrednik ne bi njima upraćivao novac već nekom prodavcu, a oni bi se onada međusobno kusurali.
Ovako, ananas jeste prodavac jer se njemu uplaćuju pare
 
Pa ako se bacas u diskusiju budi spreman i da objasnis... To sto Gigatron prisvoio taj famozni naziv Outlet, ne znaci da je to tako kako su bas oni naveli.

Da ti skratim muku oko objasnjavanja, svratis u bilo koji outlet, pa vidis kakva je roba.

Ukratko pravi outlet uglavnom je nova roba, povucena iz "redovnih" maloprodaja uglavnom zbog "zastarelosti" model (sta cu ne znam kako drugacije da se izrazim).
A to sto Gigatron u navedenom navodi kao Outlet, to je klasicna ostecena roba, toga ima na dosta mesta, izdvojeno u nekom manjem delu kao OSTECENA roba ili sa felerom, zavisi kako ko krsti, ali svakako nije outlet.
Ne, outlet je sve, i povucena i neprodata i roba s greskom (fabrickom) i ostecena i roba bez ambalaze i vracena. https://en.wikipedia.org/wiki/Outlet_store
Zato mora obavezno biti naznaceno da je outlet i zbog cega.
 
@snorki11

Indian je lepo objasnio, a takođe i roba koja se raspakuje i izlaže u prodavnicama može da se prodaje kao outlet a ne mora. Pravo prodavca je da definiše cenu, a kupca da kupi ako mu odgovara. Kod nas je praksa da se roba kao tehnićka oprema koja stoji u izložbenom prostoru i često bude uključena (Tv, laptopovi) samo spakuje i proda kupcu, a to bi recimo treblo da ide u outlet prodaju. Ali sam prodavac nema nikakvu obavezu da spusti cenu tih proizvoda, a na kupcu je da odluči da li će da kupi odnosno da traži neotpakovan uređaj ili uzme taj iz izložbenog prostora. U mnogim državama garderoba iz starijih kolekcija ako se ne proda na sniženjima ide u outlet prodavnice, kod nas opet to nije praksa, modeli patika stari po par godina se prodaju po redovnoj ceni sa periodičnim akcijskim popustima.
 
Ne, outlet je sve, i povucena i neprodata i roba s greskom (fabrickom) i ostecena i roba bez ambalaze i vracena. https://en.wikipedia.org/wiki/Outlet_store
Zato mora obavezno biti naznaceno da je outlet i zbog cega.
I plus si na to zaboravio prvenstveno da dodas ibroba iz predhodnih sezona, znaci nova, nekoristena, ne ostecena, pa tek + manjim delom ovo sto si ti naveo.
Zakonski su oni PRODAVAC a ne "posrednik". Znači isto kao gigatron, tehnomanija, dr techno itd. Prema tome oni snose svu odgovornost kao i svaki drugi prodavac.
Da su posrednik ne bi njima upraćivao novac već nekom prodavcu, a oni bi se onada međusobno kusurali.
Ovako, ananas jeste prodavac jer se njemu uplaćuju pare
Zavisi od slucaja do slucaja, konkretno Ananas nije nigde prodavac, ali jeste njihov Spark, dalje imas lupam Beogumi, Djak, Computerland... I ti njima uplacujes pare, oni ti izdaju fiskalni, ne pamtim da sam nekada od samog Ananasa dobio fiskalni.

Jednostavno ima vise varijanti.
 
Poslednja izmena:
U poslednje vreme je forum postao u neku ruku "rame za plakanje", ne kazem samo za ovu temu nego inace, cesto ljudi pročitaju samo zadnja 2-3 posta, niko nece da pretrazi, istrazi... Forum se pretvorio u korisnicku podrsku internet prodavnicama, mobilnim operaterima.....ljudima je lakse ovde pitati sta mogu da dobiju od operatera, nego da pitaju operatera, a samu proceduru imaju ispisano xxx puta...
A da se nisi pitao možda da nisu slučajno počeli da pritisnuti krizom navedeni biznisi počeli masovno da se služe neposlovnim i nemoralnim praksama prema korisnicima?. Posebno pred kraj godine kada viši menadžment pritiska srednji da se moraju popraviti bilansi po svaku cenu.
Korporativna komunikacija je isto postala loša i nepotpuna, ljudi se pribojavaju da ih ne izrade, često je to njihovo lično iskustvo, zato je najbolje da dodju na ovaj forum koji je najveći tech forum kod nas i najveća verovatnoća da nadju nekog ko koristi proizvod ili uslugu koja ih zanima, i saznaju da li je u praksi stvarno tako kako su oni razumeli odredjenu ponudu.
 
Zavisi od slucaja do slucaja, konkretno Ananas nije nigde prodavac, ali jeste njihov Spark, dalje imas lupam Beogumi, Djak, Computerland... I ti njima uplacujes pare, oni ti izdaju fiskalni, ne pamtim da sam nekada od samog Ananasa dobio fiskalni.

Jednostavno ima vise varijanti.
Nebitno je da li su oni direktni prodavci ili posrednici, kao što sam već napisao, ananas je odgovoran koliko i prodavci na njihovom sajtu. Tako kaže zakon o oglašavanju.
 
Nije ovde bitan zakon kojim se uredjuje oglasavanje, vec onaj kojim se uredjuje kupoprodaja.
Ananas jeste prodavac, jer kako je pisano X puta, a ne dopire, njima uplacujemo novac.
U smisu zakona, Ananas jeste adresa za sve reklamacije koje idu na teret trgovca.
Ja sam imao i povrat gde nije trgovac Spark vratio novac, vec Ananas. To mi govori da oni nisu tamo skroz razdvojili svoje cerke firme.
Ta prica oko posrednika je samo jedna u moru budalastina i to je naprosto tako.
Neko tamo prima veliku platu, ima titulu nekog menadzera bla bla i nema pojma sta radi, niti je cuo za compliance.
Da jeste, svoje poslovanje bi usaglasili sa relevantnim zakonima i mi sada ovde ne bi mlatili do iznemoglosti
Ovako, ostanu ok cena, vauceri kao + i odredjene stvaro kao -, pa ko voli i kome se kako zalomi.
 
Nisam citao taj zakon, i nenameravam, ali nema nikakve logike da imaju istu odgovornost.
Imenjace @nemanjabgd84, ajd molim te, kao sto kazes da je pisano X puta kako ja uplacujem novac Ananasu, ako meni recimo Computerland salje paket, on izdaje fiskalni racun, na primer...
 
Nazad
Vrh Dno