Martin Mystere
Čuven
- Učlanjen(a)
- 04.02.2007
- Poruke
- 5,307
- Poena
- 825
Otpiješ malo da se smiriš i ostatak im vratiš.Veruješ li mi da me sad mrzi da ga opet pakujem, da čekam kurira, pa da mu nosim po ovoj poledici pa dok mi vrate pare...
Otpiješ malo da se smiriš i ostatak im vratiš.Veruješ li mi da me sad mrzi da ga opet pakujem, da čekam kurira, pa da mu nosim po ovoj poledici pa dok mi vrate pare...
Evo Ananas kaže da prodaja polovnih i korišćenih stvari nije zakonski dozvoljena. Sad moraš da se odlučiš da li ćeš da braniš Ananas ili Spark?Kakvo je to krsenje zakona po pitanju formiranja cene, cak ni za outlet prodaju niko ne moze sa propise cenu osim samog prodavca, ko je taj koji moze da odredi cenu za outlet ptoizvod kao i to sta potpada pod outlet prodaju ?
Nisam ni mislio da si nervozan, mala šala... Eto izvinjavam ti se ako sam te uvredio.Uopšte nisam nervozan pa da se smirim. Kupio sam viski za poklon, svejedno će nekome otići. Idiotizam je nacrtati slona a prodavati muvu, to je suština.
Zamislite kupite kompjuter s grafikom koja ima 8gb svoje memorije i dođe vam neka s 4gb... Samo navodim primer.
Evo Ananas kaže da prodaja polovnih i korišćenih stvari nije zakonski dozvoljena. Sad moraš da se odlučiš da li ćeš da braniš Ananas ili Spark?
Sudeci po aktivnosti teme, ne bih rekaoMalo je splasnula ananasomanija rekao bih
Meni treba informacija i garancija napismeno. Za 3 godine mi ništa ne znači šta mi je neko rekao ili obećao telefonom. Već sam napisao da sam im poslao mejl sinoć. Nisu još odgovorili. Kada dobijem konačnu informaciju, njih ili Ananasa, preneću ovde.
Zašto se polazi od pretpostavke da je prodavac, u ovom slučaju Ananas dužan da obavesti kupce o ostvarivanju dodatne garancije ili nekih drugih benefita? To što bi vam fizički prodavac u nekoj tehničkoj radnji rekao za proceduru, ne znači da je to obaveza prodavnice.
Proizvodjač uredjaja može vrlo elegantno da doda jedan papir uz kutiju proizvoda u kome će obavestiti kupca o proceduri za ostvarivanje dodatne garancije. Ako baš neko treba da bude odgovoran i kriv za neobaveštavanje kupca o specijalnim uslovima garancije, to je proizvodjač, tj zvanični uvoznik.
Da kupujemo direktno od uvoznika bilo bi 100% korektno. Ako prodavac reklamira nešto da proizvod ima (5 godina garancije u ovom slučaju) onda jeste njegova obaveza da nas uputi. Pa oni rade sa uvoznikom - mi radimo sa prodavcem.Zašto se polazi od pretpostavke da je prodavac, u ovom slučaju Ananas dužan da obavesti kupce o ostvarivanju dodatne garancije ili nekih drugih benefita? To što bi vam fizički prodavac u nekoj tehničkoj radnji rekao za proceduru, ne znači da je to obaveza prodavnice.
I jesu samo posrednik - marketplace (isto kao i Shoppster, Bazzar, itd), gde ostale prodavnice prodaju svoju robu preko njih.Mislim da mi se uopšte ne sviđa što se Ananas na svakom mestu ograđuje od toga da je on prodavac, da je samo posrednik.
Mozes li mi objasniti sta je po tebi outlet proizvod i zasto mislis da on ima istu cenu kao nov neotpakovan proizvod.Polovno i outlet nije isto, napisao sam o formiranju cena outlet proizvoda, apropo necije konstatacije da je prodavac duzan da spusti cenu za outlet proizvod
Navedeno ne umanjuje odgovornost gledano sa pravne strane. Malo se bolje upoznajte sa zakonima. Sa obzirom da odmah odgovaraju na reklamaciju cim se u cc maila ubaci inspekcija, znaci da su i oni vrlo dobro upoznati sa zakonom.To sto se oni "skrivaju" iza Spark prodavca, koji je defakto u istom vlasnistvu je druga prica, ali pravno gledano oni jesu zasebno pravno lice.
Outlet proizvod i jeste nov (bar bi trebao biti, odnosno nekoristen) samo je da tako kazem izasao iz kolekcije, "zastareo" model...Mozes li mi objasniti sta je po tebi outlet proizvod i zasto mislis da on ima istu cenu kao nov neotpakovan proizvod.
Pa ako se bacas u diskusiju budi spreman i da objasnis... To sto Gigatron prisvoio taj famozni naziv Outlet, ne znaci da je to tako kako su bas oni naveli.Na gigatronu su bas lepo objasnili sta je outlet a i mozes pogledati par uredjaj tj. opis pa ves videti da nema veze sa zastarelim modelima.
https://gigatron.rs/outlet
Mrzi me da objasnjavam vise
Zakonski su oni PRODAVAC a ne "posrednik". Znači isto kao gigatron, tehnomanija, dr techno itd. Prema tome oni snose svu odgovornost kao i svaki drugi prodavac.I jesu samo posrednik - marketplace (isto kao i Shoppster, Bazzar, itd), gde ostale prodavnice prodaju svoju robu preko njih.
To sto se oni "skrivaju" iza Spark prodavca, koji je defakto u istom vlasnistvu je druga prica, ali pravno gledano oni jesu zasebno pravno lice.
Ne, outlet je sve, i povucena i neprodata i roba s greskom (fabrickom) i ostecena i roba bez ambalaze i vracena. https://en.wikipedia.org/wiki/Outlet_storePa ako se bacas u diskusiju budi spreman i da objasnis... To sto Gigatron prisvoio taj famozni naziv Outlet, ne znaci da je to tako kako su bas oni naveli.
Da ti skratim muku oko objasnjavanja, svratis u bilo koji outlet, pa vidis kakva je roba.
Ukratko pravi outlet uglavnom je nova roba, povucena iz "redovnih" maloprodaja uglavnom zbog "zastarelosti" model (sta cu ne znam kako drugacije da se izrazim).
A to sto Gigatron u navedenom navodi kao Outlet, to je klasicna ostecena roba, toga ima na dosta mesta, izdvojeno u nekom manjem delu kao OSTECENA roba ili sa felerom, zavisi kako ko krsti, ali svakako nije outlet.
I plus si na to zaboravio prvenstveno da dodas ibroba iz predhodnih sezona, znaci nova, nekoristena, ne ostecena, pa tek + manjim delom ovo sto si ti naveo.Ne, outlet je sve, i povucena i neprodata i roba s greskom (fabrickom) i ostecena i roba bez ambalaze i vracena. https://en.wikipedia.org/wiki/Outlet_store
Zato mora obavezno biti naznaceno da je outlet i zbog cega.
Zavisi od slucaja do slucaja, konkretno Ananas nije nigde prodavac, ali jeste njihov Spark, dalje imas lupam Beogumi, Djak, Computerland... I ti njima uplacujes pare, oni ti izdaju fiskalni, ne pamtim da sam nekada od samog Ananasa dobio fiskalni.Zakonski su oni PRODAVAC a ne "posrednik". Znači isto kao gigatron, tehnomanija, dr techno itd. Prema tome oni snose svu odgovornost kao i svaki drugi prodavac.
Da su posrednik ne bi njima upraćivao novac već nekom prodavcu, a oni bi se onada međusobno kusurali.
Ovako, ananas jeste prodavac jer se njemu uplaćuju pare
A da se nisi pitao možda da nisu slučajno počeli da pritisnuti krizom navedeni biznisi počeli masovno da se služe neposlovnim i nemoralnim praksama prema korisnicima?. Posebno pred kraj godine kada viši menadžment pritiska srednji da se moraju popraviti bilansi po svaku cenu.U poslednje vreme je forum postao u neku ruku "rame za plakanje", ne kazem samo za ovu temu nego inace, cesto ljudi pročitaju samo zadnja 2-3 posta, niko nece da pretrazi, istrazi... Forum se pretvorio u korisnicku podrsku internet prodavnicama, mobilnim operaterima.....ljudima je lakse ovde pitati sta mogu da dobiju od operatera, nego da pitaju operatera, a samu proceduru imaju ispisano xxx puta...
Nebitno je da li su oni direktni prodavci ili posrednici, kao što sam već napisao, ananas je odgovoran koliko i prodavci na njihovom sajtu. Tako kaže zakon o oglašavanju.Zavisi od slucaja do slucaja, konkretno Ananas nije nigde prodavac, ali jeste njihov Spark, dalje imas lupam Beogumi, Djak, Computerland... I ti njima uplacujes pare, oni ti izdaju fiskalni, ne pamtim da sam nekada od samog Ananasa dobio fiskalni.
Jednostavno ima vise varijanti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari