Ne piše takva informacija u opisu. Samo 2+3 godine garancija. Saznaću uskoro, pa javim.Zar produzenu garanciju ne na stranici proizvodjaca treba ispuniti? Sve sto sam uzeo trebao sam tamo da registrujem(Bosch,Hisense,Candy..).
Ne piše takva informacija u opisu. Samo 2+3 godine garancija. Saznaću uskoro, pa javim.Zar produzenu garanciju ne na stranici proizvodjaca treba ispuniti? Sve sto sam uzeo trebao sam tamo da registrujem(Bosch,Hisense,Candy..).
Da biste ostvarili produženu petogodišnju garanciju, neophodno je da svoj TV uređaj registrujete najkasnije do 15.01.2024.TV je Grunding, a to drži Beko i on daje garanciju. Kupovao sam još neke Beko uređaje nedavno i dobijao sam prilikom isporuke fizičke garantne listove na 5 godina bez ikakve registracije.
Pogledao sam link, ovo ne važi za mene. Ovo je neka prošlogodišnja akcija, a ja sam kupio ove godine. Ako ima ovako nešto za televizore kupljene nakon 1.1. ali ne nalazim u pretrazi. Svakako bi morali da me obaveste gde, šta, kako...Da biste ostvarili produženu petogodišnju garanciju, neophodno je da svoj TV uređaj registrujete najkasnije do 15.01.2024.
Trebali su da te obaveste kako,sta....
Možda si u pravu, s obzirom na to da je sa njima veoma često potrebno boriti se za svoja prava, novac ili ono što si kupio. Međutim, ja ipak više volim lepo da rešim probleme. Volim da zamišljam da težimo ka uređenoj zemlji u kojoj se zakoni poštuju, a problemi rešavaju tako. Samo kada bi podrška radila svoj posao blagovremeno, svega ovoga ne bi bilo i svi bi bili zadovoljni.
Ovo je forum za razmenu iskustava. Imam par minuta vremena i za pisanje uvozniku, podršci, ali i za podelu iskustva sa drugima. Pisanje trgovcu sa kim sam sklopio ugovor o kupovini nije lajkovačka pruga, nego bi trebalo da je najkraći put do cilja.Pa ako je tako zašto odmah nisi kontaktirao uvoznika, par minuta da se napiše mejl, i odmah dobiješ informaciju bez da se okoliša preko lajkovačke pruge i čeka na odgovor. Ali lakše je da se pljuje ovde po ananasu nego tih par minuta da se iskoristi da se dođe do informacije.
Nemoj da te mrziVeruješ li mi da me sad mrzi da ga opet pakujem, da čekam kurira, pa da mu nosim po ovoj poledici pa dok mi vrate pare...
Verujem , a ovo sam pitao samo zato sto 90 posto ljudi nece vratiti, skontali su da prolazi i to namerno rade, verujte to nije greskom poslato pogresno. Imate i primer da se covek javio sa istim problemom. I oni ce to da rade dok ne krenemo da im vracamo pakete. Ako nista ne radimo onda ce ti sutra poslati paket koji ti zaista treba a bice opet namerno uvaljen drugi proizvod.Veruješ li mi da me sad mrzi da ga opet pakujem, da čekam kurira, pa da mu nosim po ovoj poledici pa dok mi vrate pare...
Velika verovatnoca da ne drzi vazduh, ali nebitno to tako ne smeju da prodaju, to je outlet i cena mora biti niza od prodajne sve ostalo je krsenje zakona taman i da je najispravniji duskek na svetu.Ok, ovo već postaje neprijatno. Stigla mi je pošiljka koju sam pominjao na prošloj strani, Intex dušek na naduvavanje. I oni mi pošalju korišćen dušek koji je neko reklamirao ili vratio, sa sve njegovim ličnim podacima.
Da zovem čoveka da pitam što ga je vratio?
Neki su pokušali da pomognu, a ti samo dođeš da mi napišeš taj uličarski izraz u svaki post namenjen meni. Cyberbulling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari