Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

Dve je obavezna garancija prodavca a + tri to je dodatna od proizvodjaca ili uvoznika i obicno se popunjava na sajtu proizvođača
 
TV je Grunding, a to drži Beko i on daje garanciju. Kupovao sam još neke Beko uređaje nedavno i dobijao sam prilikom isporuke fizičke garantne listove na 5 godina bez ikakve registracije.
 
Kada se očekuje ponovo neka bolja akcija, uzeo bih još jedan Xiaomi Compact preciscivac 🙄
 
Prosle godine je bila rodjendanska akcija oko 20. februara pa eto mozda ce i ove godine. Takodje i 14. za dan zaljubljenih. 🤗
 
Pogledao sam link, ovo ne važi za mene. Ovo je neka prošlogodišnja akcija, a ja sam kupio ove godine. Ako ima ovako nešto za televizore kupljene nakon 1.1. ali ne nalazim u pretrazi. Svakako bi morali da me obaveste gde, šta, kako...
Hvala na trudu i ne obaziri se na ove botove što pljuju svakog člana koji napiše da ima neki problem sa Ananasom.
 
Pa ide se po nekom redu i Zakonu. Ne idem odmah đonom, već dam fore da prodavac reši slučaj, ako postoji dobra volja i želja. Ko radi, taj i greši.

Kontaktira se prodavac koji je oglasio proizvod sa određenim karakteristikama i dužinom garantnog roka. Sa prodavcem je sklopljen ugovor o kupovini na daljinu, tako opisanog proizvoda. To sam uradio pre 10 dana, nisam dobio odgovor. Pre nekoliko dana ponovo, rečeno mi je da će me obavestiti. Nisu.
Sinoć sam napravio taj sledeći korak, kontaktirao sam uvoznika, da utvrdimo gde je problem i ukoliko ne postoji garancija od 5 godina, da dobijem to napismeno zbog daljeg postupka (Tržišna inspekcija), čekam njihov odgovor. Stavio sam u cc Ananas podršku, da vidim da li će ih to probuditi, videćemo.
 
Ma na takve treba ici samo djonom, sto bi ti ili bilo ko drugi kao kupac bio donji? Jer sa njima se jednostavno mora tako.
 
Možda si u pravu, s obzirom na to da je sa njima veoma često potrebno boriti se za svoja prava, novac ili ono što si kupio. Međutim, ja ipak više volim lepo da rešim probleme. Volim da zamišljam da težimo ka uređenoj zemlji u kojoj se zakoni poštuju, a problemi rešavaju tako. Samo kada bi podrška radila svoj posao blagovremeno, svega ovoga ne bi bilo i svi bi bili zadovoljni.
 
Malo je splasnula ananasomanija rekao bih
 
Možda si u pravu, s obzirom na to da je sa njima veoma često potrebno boriti se za svoja prava, novac ili ono što si kupio. Međutim, ja ipak više volim lepo da rešim probleme. Volim da zamišljam da težimo ka uređenoj zemlji u kojoj se zakoni poštuju, a problemi rešavaju tako. Samo kada bi podrška radila svoj posao blagovremeno, svega ovoga ne bi bilo i svi bi bili zadovoljni.

Pa ako je tako zašto odmah nisi kontaktirao uvoznika, par minuta da se napiše mejl, i odmah dobiješ informaciju bez da se okoliša preko lajkovačke pruge i čeka na odgovor. Ali lakše je da se pljuje ovde po ananasu nego tih par minuta da se iskoristi da se dođe do informacije.
 
Bas to, da kontaktiras uvoznika i dobijes informaciju koja ti treba ne znaci da si isao djonom na nekoga. I ako nemas potpunu informaciju sta je problem traziti od uvoznika, pogotovo sto vrlo moguce i sam uvoznik je zaduzen za azuriranje informacije na ananasu. Mi smo na shoppsteru sve sami unosili za svaki artikal. Jer ako Ananas nije postavio infoprmaciju i oni ce je traziti od uvoznika, jer sigurno tamo neka devojcica iz podrske nema informaciju momentalno da ti da, isto ce i ona uraditi sta si i ti recimo trebao.
 
Svasta, napadate coveka zato sto je izneo da prodavac nije obezbedio reklamiranu garanciju na proizvod niti je obezbedio uputstvo kako doci do te garancije. Ovo se podvodi pod lazno reklamiranje. A pre svega zasto bi ja kao kupac gubio vreme i pretrazivao internet, pisao mejlove itd. ako je duznost prodavca da mi obezbedi makar informaciju kako se ostvaruje garancija. Ja licno nemam vremena da pretrazujem internet i gubim vreme jer smatram da moje vreme nije jeftino i da to vreme mogu da iskoristim za pametnije stvari nego da se natezem s trgovcima i uvoznicima.
 
Pa ako je tako zašto odmah nisi kontaktirao uvoznika, par minuta da se napiše mejl, i odmah dobiješ informaciju bez da se okoliša preko lajkovačke pruge i čeka na odgovor. Ali lakše je da se pljuje ovde po ananasu nego tih par minuta da se iskoristi da se dođe do informacije.
Ovo je forum za razmenu iskustava. Imam par minuta vremena i za pisanje uvozniku, podršci, ali i za podelu iskustva sa drugima. Pisanje trgovcu sa kim sam sklopio ugovor o kupovini nije lajkovačka pruga, nego bi trebalo da je najkraći put do cilja.

Zašto je "pljuvanje" ako sam napisao da imam problem? Kad/ako ga Ananas reši uspešno i to ovde isto tako napišem, to je onda reklama? Neki su pokušali da pomognu, a ti samo dođeš da mi napišeš taj uličarski izraz u svaki post namenjen meni. Cyberbulling.
 
Ponekad imam utisak da se lično Mišković registrovao na forum i piše u temi mada nisam siguran ni da bi ih on tako zdušno branio...
 
EAN kod: 5000267167275 kaže da je sa dve čaše. Koji bar-kod stoji na toj kutiji?
 
Ista stvar i kod mene.
EAN kod na kutiji je 5000267167275, ali je u pitanju nalepnica prelepljena preko originalnog EAN koda na kutiji!
Profesionalizam na delu.
 
Poslednja izmena:
Veruješ li mi da me sad mrzi da ga opet pakujem, da čekam kurira, pa da mu nosim po ovoj poledici pa dok mi vrate pare...
 
Ok, ovo već postaje neprijatno. Stigla mi je pošiljka koju sam pominjao na prošloj strani, Intex dušek na naduvavanje. I oni mi pošalju korišćen dušek koji je neko reklamirao ili vratio, sa sve njegovim ličnim podacima.

Da zovem čoveka da pitam što ga je vratio?
 

Prilozi

  • 1706015750635.jpg
    1706015750635.jpg
    168 KB · Pregleda: 130
Veruješ li mi da me sad mrzi da ga opet pakujem, da čekam kurira, pa da mu nosim po ovoj poledici pa dok mi vrate pare...
Verujem , a ovo sam pitao samo zato sto 90 posto ljudi nece vratiti, skontali su da prolazi i to namerno rade, verujte to nije greskom poslato pogresno. Imate i primer da se covek javio sa istim problemom. I oni ce to da rade dok ne krenemo da im vracamo pakete. Ako nista ne radimo onda ce ti sutra poslati paket koji ti zaista treba a bice opet namerno uvaljen drugi proizvod.
Ja sam od 10 proizvoda vratio podlogu za misa od 90 dinara, jer sam kupio crnu a oni poslali belu. E pa nece moci druze za moje pare taman i da dinar kosta.
Ok, ovo već postaje neprijatno. Stigla mi je pošiljka koju sam pominjao na prošloj strani, Intex dušek na naduvavanje. I oni mi pošalju korišćen dušek koji je neko reklamirao ili vratio, sa sve njegovim ličnim podacima.

Da zovem čoveka da pitam što ga je vratio?
Velika verovatnoca da ne drzi vazduh, ali nebitno to tako ne smeju da prodaju, to je outlet i cena mora biti niza od prodajne sve ostalo je krsenje zakona taman i da je najispravniji duskek na svetu.
 
Poslednja izmena:
Znači ti smatraš da je normalno da dobiješ polovan ili reklamiran, neispravan proizvod koji je deklarisan kao nov?
 
Neki su pokušali da pomognu, a ti samo dođeš da mi napišeš taj uličarski izraz u svaki post namenjen meni. Cyberbulling.

Ja sam dovoljno pomogao time sto sam napisao da posaljes mejl uvozniku, a to ti je isto napisao i @e46glogi , ali izgleda da neki clanovi imaju vecu potrebu da pisu u temi nego da rese svoj problem. A i mnogo si osetljiv druze, ako ne volis da cujes tudje misljenje onda forumi nisu za tebe.
 
Nazad
Vrh Dno