Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

Jel dusek bio koristen? Otvoren? Naduvan? Mozda je samo pokušana isporuka, a nalepnice ostale.
 
Bio korišćen, veoma vidljivi tragovi, prljav... Nisi ni pogledao sliku, nalepnica je od reklamacije, primalac Ananas, a šalje Dejan.

@snorki11 Zaista ne mislim da su hteli da ga uvale. Prvi čovek ga kupio, nešto nije bilo kako treba i reklamirao. Sad su radili popis, naišli na nekoj gomili na taj paket i stavili na stanje. Međutim, tolika neodgovornost svih u lancu da ne vide da je paket reklamacija i pored 3 nalepnice koje to označavaju. Neko ga je takvog vratio u promet, neko ga je takvog spakovao meni... Kako se uopšte pomešaju reklamacije i nova roba. To su pitanja.
 
Poslednja izmena:
Preletio sam samo preko slika kada si prvi put kacio. To ti je verovatno nemar onoga sto pakuje, neverujem da imaju nalog da uvaljuju robu koja je sa reklamacija, jer ne ide nikome u prilog i svima u lancu kvari reputaciju,a onaj sto je spakovao njega boli patka za tamo necije reputacije.
Bilo je takvih masa slucajeva sa Shopsterom, ali ne secam se da su bas tako ocigledno koristeno uvaljivali, bilo ono tipa vidi se da je proizvod vadjen iz pakovanja,ali bez ociglednih tragova koristenja.
 
@snorki11 Zaista ne mislim da su hteli da ga uvale. Prvi čovek ga kupio, nešto nije bilo kako treba i reklamirao. Sad su radili popis, naišli na nekoj gomili na taj paket i stavili na stanje. Međutim, tolika neodgovornost svih u lancu da ne vide da je paket reklamacija i pored 3 nalepnice koje to označavaju. Neko ga je takvog vratio u promet, neko ga je takvog spakovao meni... Kako se uopšte pomešaju reklamacije i nova roba. To su pitanja.

Mislim da si sam sebi odgovorio....
1.Neko ga je takvog vratio u promet,
2. Neko ga je takvog spakovao meni...
3. Kako se uopšte pomešaju reklamacije i nova roba.

Mnogo je to brale grešaka da bi verovao da je slučajno. Pa nemamo 7 godina.
 
Nisi radio u magacinu pa ne znas kako lako moze da se desi. Inace, dusek nisu morali papiroloski da vrate na stanje posto je verovatno vec postojao neki lager tog artikla, dovoljno je bilo da dusek stave u magacin raspolozive robe umesto u magacin reklamacija/otpisa ili koje sve vec magacine imaju u sistemu. Vecina firma, i velikih i malih, ima jedan magacin, koji se onda na naekin nacin odeli na mafacin raspolozive robe, magacin otpisa, konsignacioni magacin i slicno, i onda je do greske lako doci.
 
Da u pravu si. Nebitno što je na kutiji označeno da se radi o reklamaciji. Sitan previd, oprošteno.
 
Stvarno ne znam kako su mogli da naprave takav previd sa dušekom odnosno kako su ga uopšte i isporučili!?

Ja sam kupovao par dušeka debljine 26-28 cm i svi su bili faktički u vakuumu, urolani i kada se rašire oni se "naduju" i ne bi trebalo/smelo da se na njima leži bar 24h kako bi se formirali.

Ako su ga negde vakumirali i urolali sa sve nalepnicama za reklamaciju i takvog spremili ponovo za promet - propust.
Ako nisu, već ga isporučuju raširenog (!?) onda em je propust em otežavaju sebi posao...
 
Nisam bio u toku, mislio sam da je reč o klasičnom dušeku mada ne menja mnogo suštinu vezanu za propuste onog iz čijeg je magacina sredstvo poslato (ovde nema propusta ananasa).
 
Sa druge strane zanimljivo je da su uopste prihvatili povrat u takvom stanju, tu se neko nesto grdno da nekazem sta, nije sporno da im se vrati,ali vratiti u takvon stanju i ovi jos prihvati, ne zna se ko je veci bilde,da li taj predhodni kupac ili ti sto su primili.
 
Sa druge strane zanimljivo je da su uopste prihvatili povrat u takvom stanju, tu se neko nesto grdno da nekazem sta, nije sporno da im se vrati,ali vratiti u takvon stanju i ovi jos prihvati, ne zna se ko je veci bilde,da li taj predhodni kupac ili ti sto su primili.
A otkud znaš da i prethodni kupac isto nije dobio dušek u tom stanju?
 
Evo sta npr jedan od tzv prodavaca sa Ananasa odgovara kada treba da se vrati novac.

Pitanje koje ste poslali se odnosi na porudžbenicu koju ste kupili na Ananasu i mi vam ne možemo mnogo pomoći jer ne možemo uraditi ništa direktno vezano za novčane transakcije, niti mi naplaćujemo novac od tih porudžbenica, niti možemo vratiti (nemamo ni podatke o vašem računu, kartici i sl.). Ako kupujete direktno kod nas, mi reklamacije rešavamo u par dana, povrat novca u jednom/dva dana, međutim ako ste poruddžbenice imali preko Ananasa, morate videti sa njihovom korisničkom službom a mi smo im odmah na raspolaganju da sve brzo razrešimo, što je do nas.
 
Evo obećavam da ću večeras pronaći pumpu, naduvati dušek na terasi i rešiti misteriju. Pumpa je spakovana u podrumu sa ostalom opremom, ali sve za drugare sa foruma!
 
Ali na taj nacin neces utvrditi koliko je pre imao korisnika😉
Ma batali, bitno je da nisi ostecen, novac vracen i teraj dalje.
Evo sta npr jedan od tzv prodavaca sa Ananasa odgovara kada treba da se vrati novac.

Pitanje koje ste poslali se odnosi na porudžbenicu koju ste kupili na Ananasu i mi vam ne možemo mnogo pomoći jer ne možemo uraditi ništa direktno vezano za novčane transakcije, niti mi naplaćujemo novac od tih porudžbenica, niti možemo vratiti (nemamo ni podatke o vašem računu, kartici i sl.). Ako kupujete direktno kod nas, mi reklamacije rešavamo u par dana, povrat novca u jednom/dva dana, međutim ako ste poruddžbenice imali preko Ananasa, morate videti sa njihovom korisničkom službom a mi smo im odmah na raspolaganju da sve brzo razrešimo, što je do nas.
Mora preko Ananasa da se zavrti, a sam uplatilac bice ti taj prodavac. Koji prodavac je u pitanju?
 
Valjda nas kupce te neke stvari ne bi trebalo da zanima?
Firma je registrovana na D.O.O i ima PIB
Sve ostalo je po clanu zakona...
 
Pa dobro to nije ananasov sajt stoga ne mozes ni ocekivati neki veliki broj komentara i ka sam slučajno naleteo, ali biće verovatno. Nego nisi nam rekao koliko te plaćaju ovi iz ananasa

Ja sam dovoljno profitirao od kupovina na ananasu, ali ako su voljni da plate za ovo što pišem mogu da pošaljem broj tekućeg računa. A verujem da će kmečanje na benchu da traje dok ne krenu neki jači vaučeri, onda će ovi što najviše pljuju da budu 24/7 na benchu i da vrebaju i da kmeče da neko podeli vaučer koji mu ne treba. Svakako kmečanje i sada, a i tada, samo iz različitih pobuda.
Valjda nas kupce te neke stvari ne bi trebalo da zanima?
Firma je registrovana na D.O.O i ima PIB
Sve ostalo je po clanu zakona...

Sve to stoji, samo kad kupiš nešto skuplje i platiš kreditnom karticom a roba ti ne stigne, onda se preganjaj sa firmom čiji je kapital 100 dinara.
 
Malo mi je neozbiljno ovo ovakvo poslovanje Ananasa, 2 puta sam već naručio proizvod, čekam i čekam, a onda mi jave da ga nema na stanju i sutradan se pojavi na sajtu sa skupljom cenom. Od istog prodavca naravno.

Sad su ga konačno spakovali po trećoj ceni, ali sad pa ja osećam da ga preplaćujem čim njima ta cena sad odgovara, ozbiljno razmišljam da ga otkažem :D

Jedino me ti vaučeri koje su davali podstiču da nešto preko njih uzmem, bez toga ih stvarno ne razmatram, baš je još dosta posla tu potrebno da to postane "srpski Amazon".
 
Vrh Dno