Šta je novo?

ZTE Grand X

Telefon mi je bio po servisima od marta meseca. Ranije je bio rutovan i menjao sam romove ali nisam koristio neke aplikacije za optimizaciju memorije.

Kako nisu hteli da mi zamene za drugi model, samo mi dali drugi primerak zte rekoh da probam par dana. Kad mi je stigao sa servisa zakucao mi je odmah istog dana, onda sam instalirao ovu aplikaciju i od tada nije zakucao nijednom.

Ili je do aplikacije ili neka magija :D . Evo sad sam obavio tri kratka poziva zaredom i nije zakucao. Ranije čim vežem par poziva on blokira.
 
Poslednja izmena:
Telefon mi je bio po servisima od marta meseca. Ranije je bio rutovan i menjao sam romove ali nisam koristio neke aplikacije za optimizaciju memorije.

Kako nisu hteli da mi zamene za drugi model, samo mi dali drugi primerak zte rekoh da probam par dana. Kad mi je stigao sa servisa zakucao mi je odmah istog dana, onda sam instalirao ovu aplikaciju i od tada nije zakucao nijednom.

Ili je do aplikacije ili neka magija :D . Evo sad sam obavio tri kratka poziva zaredom i nije zakucao. Ranije čim vežem par poziva on blokira.

Koliko puta ti je bio u servisu :smash: I što im nisi vratio telefon nazad? Ja bih to uradio čitao sam da su nekom zamenili za drugi telefon drugog proizvođača
 
Poslednja izmena:
3x,prvi put menjana ploča, drugi put menjan telefon i treći put kad su trebali da mi daju drugi model , samo ga popravljali, tj flešovali.

Sad ga koristim dok ne umre skroz, cenim do kraja godine je mrtav.
Imam novu garanciju od juna .
 
Poslednja izmena:
3x,prvi put menjana ploča, drugi put menjan telefon i treći put kad su trebali da mi daju drugi model , samo ga popravljali, tj flešovali.
meni nisu dali drugi ZTE nego su moj popravljali tako da se nadam da sad možda mi ponude drugi aparat ukoliko ne ja sam već razgovara sa asocijacijom za zaštitu potrošača da preko njih zatražim zamenu. Što ću i uraditi ako mi vrate sa servisa i ako mi zabode a hoće 100% oma ga vratim ali preko ovih. Treba da platim 1500 din veštačenje i onda bi trebalo da dobijem drugi tel. Bar se nadam da će tako biti ukoliko se nešto ne iskomplikuje
 
Jel postoji neki Grand X uopste da je 100% ispravan? Posto su se neki kao takvi pojavljivali u oglasima. Ili je to samo mit :D
 
Ja da sam na vasem mestu, kad dobijete drugi Grand X kao zamenu onako sve lepo fensi neraspakovano u kutiji, uchmarite ga na limundo i zavrsite sa tim mukama.
 
Ja da sam na vasem mestu, kad dobijete drugi Grand X kao zamenu onako sve lepo fensi neraspakovano u kutiji, uchmarite ga na limundo i zavrsite sa tim mukama.

I ja bih ga vrlo rado prodao ali neću posle da mi na vratima osvane lik sa satarom u ruci ko što bih ja to uradio da mi neko uvali srnje od telefona. Ovako imam garanciju i samo ima da im vraćam dok ne odlepe a na kraju ću da ih tužim i tražim odšetu za sve, samo mirno i staloženo.
 
Dusevni bol! Kontam da mozete za to da tuzite + da ste izgubili dosta posla, jer nemate telefon... Da ih oderete za sva vremena, pa da kasnije razmisle dobro kako ce raditi...
 
I ja bih ga vrlo rado prodao ali neću posle da mi na vratima osvane lik sa satarom u ruci ko što bih ja to uradio da mi neko uvali srnje od telefona. Ovako imam garanciju i samo ima da im vraćam dok ne odlepe a na kraju ću da ih tužim i tražim odšetu za sve, samo mirno i staloženo.

Telefon je nov, neukljucen u kutiji... bas ti znas jel valja il ne. Nek se zali telenoru :D
 
I ja bih ga vrlo rado prodao ali neću posle da mi na vratima osvane lik sa satarom u ruci ko što bih ja to uradio da mi neko uvali srnje od telefona. Ovako imam garanciju i samo ima da im vraćam dok ne odlepe a na kraju ću da ih tužim i tražim odšetu za sve, samo mirno i staloženo.

Aahahhahahahha ,mada sto kaze Dovahpig ,ti si mu prodao nov neotpakovan telefon ,odakle si znao da je neispravan :D
 
Dali su mi novi zte grand x uz novu garanciju od dve godine ,i sef poslovnice mi je rekao ,da ako mi se ovaj pokvari da cu tad imati vece sanse da dobijem drugi model ,a onda mi je jedna radnica rekla ,da nemam nikakve sanse da dobijem novi telefon .Videcu ,ako ovaj novi ponovo zakucava ,ima da im ga ubacim kroz izlog.
 
Dali su mi novi zte grand x uz novu garanciju od dve godine ,i sef poslovnice mi je rekao ,da ako mi se ovaj pokvari da cu tad imati vece sanse da dobijem drugi model ,a onda mi je jedna radnica rekla ,da nemam nikakve sanse da dobijem novi telefon .Videcu ,ako ovaj novi ponovo zakucava ,ima da im ga ubacim kroz izlog.

Mogao si da odbiješ ako ništa drugo i da tražiš da ti daju telefon od nekog drugog proizvođača. I ovaj će isto da zakucava naravno pitanje je samo vremena kada da li za nedelju ili dve :) jer je problem očigledno do samog aprata i 512mb rama.
 
Dali su mi novi zte grand x uz novu garanciju od dve godine ,i sef poslovnice mi je rekao ,da ako mi se ovaj pokvari da cu tad imati vece sanse da dobijem drugi model ,a onda mi je jedna radnica rekla ,da nemam nikakve sanse da dobijem novi telefon .Videcu ,ako ovaj novi ponovo zakucava ,ima da im ga ubacim kroz izlog.


Ne bih da ti ubijam volju ali tako su i mene lagali.

Ja sam se već pomirio sa tim, nekim čudom ili onom aplikacijom što sam naveo, telefon skoro mesec dana nije zakucao.

Taman mi završava posao, a kad mi istekne ugovor prelazim na mts. Znam da su i oni mufljuzi ali me nisu još zeznuli, Znam samo da ću telenor da oteram u 3p kad me pitaju zašto prelazite na drugu mrežu.

Prelazim zato što su jajare koje da brinu o korisnicima same bi zamenile aparat kad su videli da su nas sjebali.


@Toša Neće da ti daju drugi model, kažu kupio si ovaj i taj ti menjaju, a telenor bole brige oni se prave ludi i lažu te.
 
Poslednja izmena:
Ne bih da ti ubijam volju ali tako su i mene lagali.

Ja sam se već pomirio sa tim, nekim čudom ili onom aplikacijom što sam naveo, telefon skoro mesec dana nije zakucao.

Taman mi završava posao, a kad mi istekne ugovor prelazim na mts. Znam da su i oni mufljuzi ali me nisu još zeznuli, Znam samo da ću telenor da oteram u 3p kad me pitaju zašto prelazite na drugu mrežu.

Prelazim zato što su jajare koje da brinu o korisnicima same bi zamenile aparat kad su videli da su nas sjebali.


@Toša Neće da ti daju drugi model, kažu kupio si ovaj i taj ti menjaju, a telenor bole brige oni se prave ludi i lažu te.

Ali kako je moguće da nekom daju drugi model telefona, a nekom ne u čemu je fora i od čega zavisi to da li ćeš dobiti drugi model telefona? Msm ja ne odustajem pa makar mi dali šleper ZTE Grand X. Opet sa druge strane daju ti telefon koji nemaju na stanju tj nemaju u ponudi o čemu se tu radi? I taj novi ako mi daju i njega ću da vratim ali preko advokata.
 
Ja kad sam razgovarao sa sefom ,on kaze da nemam osnovu da ih tuzim ,jer oni ispunjavaju svoj deo ugovora ,tj ako se telefon pokvari oni su duzni da ti ga poprave a ako ne mogu onda da ti daju novi ,sto oni i rade ,i zato ne bi mogao da ih dobijem na sudu.E sad TosaNS sto se tice ovog kako mogu da daju nekom novi model a nekom ne ,znas sta mi je odgovorila radnica u telenoru ,kad sam je pitao kako su nekima mogli da zamene za druge modele ? Ladno mi je rekla epa nekima su mogli a tebi ne moze :mad:
I da TosaNS ,ja sam vec milion puta pisao zalbe molbe i telenoru i bg elektroniku da mi zamene za drugi model .
 
Poslednja izmena:
Ja kad sam razgovarao sa sefom ,on kaze da nemam osnovu da ih tuzim ,jer oni ispunjavaju svoj deo ugovora ,tj ako se telefon pokvari oni su duzni da ti ga poprave a ako ne mogu onda da ti daju novi ,sto oni i rade ,i zato ne bi mogao da ih dobijem na sudu.E sad TosaNS sto se tice ovog kako mogu da daju nekom novi model a nekom ne ,znas sta mi je odgovorila radnica u telenoru ,kad sam je pitao kako su nekima mogli da zamene za druge modele ? Ladno mi je rekla epa nekima su mogli a tebi ne moze :mad:
I da TosaNS ,ja sam vec milion puta pisao zalbe molbe i telenoru i bg elektroniku da mi zamene za drugi model .

Mogu samo da ti poručim jednu stvar, a to je da budeš uporan samo reklamiraj i vraćaj dok ne pop..de. Ako mi se desi kao i tebi ja ću reklamirati sve dok mi ne zamene za drugi aparat. Mada ja sam razgovarao sa ljudima koji su u asocijaciji za za štitu potrošača da imam problem sa telenorom i rekli su mi da ukoliko mi ponovo varate telefon i desi mi se greška sa njim ja to preko njih reklamiram i da ću uspeti da zamenim telefon za drugi (od drugog proizvođača) e sad ja još čekam da mi zamene aprat da vidim šta mi je činiti. U svakom slučaju nemoj da odustaješ budi uporan to su tvoje pare i odnesi telefon na reklamaciju vrati im.
 
To se podrazumeva da cu da budem uporan i dosadan ,cim malu stucne telefon ,odma ide u telenor ali kod sefa ,jer mi je on rekao da mogu da dobijem drugi model ako se ovaj pokvari.A ako vam kazem da su mi prekjuce rekli da nemaju novi model zte grand X i da dodjem sutra (tj juce ) da razgovaram sa sefom ,i ja juce kad sam dosao ,ovaj radnik mi je uzeo papire odneo kod sefa i dolazi do mene i kaze ajde biraj koji ces telefon ,ja reko nokiu lumiu 620 posto je najpribliznija cena ,on kaze moze ,sve mi je spremio da ga uzmem ,i odjednom iz magacina vadi novi ZTE grand x zajedno sa nekim papirima ,na kojima je caletovo ime (tel je preko njega ) i ladno mi kaze ,jao pa tebi su poslali novi telefon ,mi nismo znali ,moraces da uzmes zte ,i tada sam ponovo otisao kod sefa i on mi je rekao ono sto sam vec napisao .
 
Ja kad sam razgovarao sa sefom ,on kaze da nemam osnovu da ih tuzim ,jer oni ispunjavaju svoj deo ugovora ,tj ako se telefon pokvari oni su duzni da ti ga poprave a ako ne mogu onda da ti daju novi ,sto oni i rade ,i zato ne bi mogao da ih dobijem na sudu.

Slagao te sef. imas osnovu jer uredjaj spada pod "nesabrazbost" koju su sami izmislili zakonom o zastiti potrosaca. dobio bi ih samo tako, i to po ubrazanom postupku. Nije ovde tema dal se uredjaj "pokvario" vec tuzbu pravis po osnovici da je uredjaj falican u startu i da je atest za taj uredjaj nepravilan, a veruj mi na rec da ce privatni advokat jedva da ceka da se okomi na atest, jer je to za njega "slam dunk" sobzirom da se ovde u srbiji stvari atestiraju preko veze.


Ja jos jednom ponavljam - naduvajte ih jajima tako sto cete da prestanete da placate racun i kraj price.
 
^ Moras da znas da pokretanje tuzbe nije mala stvar, treba platiti bespovratnu taksu prilikom ulaganja tuzbe, a kasnjje slede i drugi troskovi, recimo rocista na kojima advokat naplacuje izlazak. A tek ako zatreba vestacenje, to je 100-150€ po izlasku. A ako izgubis, placas sve troskove obe strane plus taksu na presudu!

Nikad nisam bio tuzen niti se tuzio, al' kad mi je advokat ovo rekao odustao sam od neke tuzbe svojevremeno.

Ako prestanes da placas racun, ode rejting u Kreditnom birou i vise niko nece hteti da sklopi ugovor s tobom.
 
Poslednja izmena:
^ Moras da znas da pokretanje tuzbe nije mala stvar, treba platiti bespovratnu taksu prilikom ulaganja tuzbe, a kasnjje slede i drugi troskovi, recimo rocista na kojima advokat naplacuje izlazak. A tek ako zatreba vestacenje, to je 100-150€ po izlasku. A ako izgubis, placas sve troskove obe strane plus taksu na presudu!

Nikad nisam bio tuzen niti se tuzio, al' kad mi je advokat ovo rekao odustao sam od neke tuzbe svojevremeno.

Ako prestanes da placas racun, ode rejting u Kreditnom birou i vise niko nece hteti da sklopi ugovor s tobom.

Jasno mi je to što si na pisao da je sve uzalud ali kako bi ti reagovao? Šta bi ti uradio?
 
Da, to je baš rešenje... :wall:

pa i jeste. Imali su provajderi ranije ideju da odrade "telenor VS 6437 korisnika" i slicno i onda su dobili bananu od pravosudja u smislu da ne mogu da naprave takve vrste tuzbi vec da oni konkretno moraju pojedinacno, i njima se ne isplati da gone duznike sa iznosima dugovanja manjim od 40 hiljada.
 
Ali zbog takvog duga gubis rejting u kreditnom birou i mogu da ti blokiraju zahtev za kredit, ako ti zatreba, tako da to i nije resenje... Jer ce oni samo da ti ukinu saobracaj zbog neplacanja a ti neces moci nigde da predjes u postpaid zbog prethodnog dugovanja...
 
Poslednja izmena:
^ Mene je svojevremeno MTS tuzio za jedan neplaceni racun, dobio sam samo pravosnaznu presudu suda a nisam ni znao da postoji postupak. Iznos racuna bio je 1.200din, MTS je platio sudske troskove od oko 5.000din, a onda sam im u poslovnicu odneo racun da nemam dug i MTS je bacio pare ni za šta.

Stvari treba resavati van suda. Sa pravim osobama. Kad sam dobio napismeno da nemam dug, otisao sam kod sefa poslovnice i trazio obeštećenje za uznemiravanje tuzbom. Bez reci mi je dao 6 narednih mesecnih pretplata gratis. Nisam, naravno, ocekivao nista, ali imao sam "leverage" a oni ne. :) Ne znam sta bih uradio da imam Grand X, verovatno bih bio dosadan kao stenica, recimo dolazio svaki dan u poslovnicu. Something crazy, da kazu "bolje mi ovog da se resimo". :D
 
pa i jeste. Imali su provajderi ranije ideju da odrade "telenor VS 6437 korisnika" i slicno i onda su dobili bananu od pravosudja u smislu da ne mogu da naprave takve vrste tuzbi vec da oni konkretno moraju pojedinacno, i njima se ne isplati da gone duznike sa iznosima dugovanja manjim od 40 hiljada.

Da, a gubitak postpaid broja koji koristim već unazad ne znam koliko, plus ovo što kaže chele oko kreditnog rejtinga... to da li će oni pokrenuti tužbu ili ne nije nikakav faktor.
 
Po treći put mi je vraćen sa servisa što znači opet se priča nastavlja. Dakle i četvrti put ću da im vratim telefon???
 
Poslednja izmena:
^ Šta kaže Papović iz Udruženja potrošača, šta kaže Vera Vida koji piše kolumne u podlistu Politike "Potrošač"? Do njih bi trebalo lako doći. Možda bi @MagicMaster imao neki lep savet, on se dosta borio sa Telenorom i upornoću -- pobedio!
 
jeste, ok vukelic u pravu si. Jel probo neko da ode u poslovnicu u knez mihajlovu i da stoji na vratima i da govori ljudima - "ne kupujte kod telenora, jer meni ne radi telefon, a nece da ga zamene" .. ja bi tako majke mi.
 
^ Šta kaže Papović iz Udruženja potrošača, šta kaže Vera Vida koji piše kolumne u podlistu Politike "Potrošač"? Do njih bi trebalo lako doći. Možda bi @MagicMaster imao neki lep savet, on se dosta borio sa Telenorom i upornoću -- pobedio!

mislim da ću sutra morati otići do asocijacije za zaštitu potrošača jel ovako više ne ide ovo je bezobrazluk
 
Nazad
Vrh Dno