Šta je novo?

ZTE Grand X

Vracaj odma ,ako ne radi kako treba .

Problem je u tome što ako im vratim oni će meni da vrate kroz nedelju dana i tako u krug mislim čemu to vodi? Telefon se zapuca i posle radi neko vreme pa opet i do kada tako da im vraćam i kad će da mi zamene telefon? Veorvatno nikad
 
Poslednja izmena:
Cekaj vracaju ti 3 puta, a sta je s telefonom?
 
Zapucava, restartuje se, radi sta hoće :D

Mislim problem je softverski, a pošto nema neki update, onda ne može ni popraviti...
 
Čitaj temu.
 
Problem je u tome što ako im vratim oni će meni da vrate kroz nedelju dana i tako u krug mislim čemu to vodi? Telefon se zapuca i posle radi neko vreme pa opet i do kada tako da im vraćam i kad će da mi zamene telefon? Veorvatno nikad

Pa vracaj ga nemas sta da izgubis ,neces valjda da koristis ****** telefon ?Meni su sad dali novu garanciju od dve godine ,ima da me se nagledaju ako telefon ne radi kako treba ,i popustice kad tad ,to sam siguran ,pa ne mogu oni vecito da mi daju novi zte grand x ,ponestace njima zalihe :D. Mada da kucnem u drvo ,telefon kod caleta za sada radi kao sat ,al verovatno ce tako jos jedno mesec dana i onda ponovo servis :D
 
Poslednja izmena:
Pa meni je sef rekao da ce ako mi se sad pokvari da mi daju zamenu ,tj imacu vecu sansu za to ,dok mi je posle radnica rekla.,da nece nikad da mi daju drugi model,sve dok imaju novi zte grand x na lageru. :)
 
Fora je što zapucavanje oni ne konstatuju kao kvar, samo flešuju softver ponovo.

Samo kad rikne skroz je sigurno da će uvažiti .
 
Fora je što zapucavanje oni ne konstatuju kao kvar, samo flešuju softver ponovo.

Samo kad rikne skroz je sigurno da će uvažiti .

Meni je dva puta riknuo skroz i svaki put menjali plocu maticnu. Sad je opet zapucao i nikakvo flesovanje ovde ne pomaze samo zamena za drugi model i to ako se smiluju jer ko moze njima bilo sta da kaze? Rade sta god im je volja i sto je najgore niko im nista nemoze ama bas nista. To je fakat
 
Meni je dva puta riknuo skroz i svaki put menjali plocu maticnu. Sad je opet zapucao i nikakvo flesovanje ovde ne pomaze samo zamena za drugi model i to ako se smiluju jer ko moze njima bilo sta da kaze? Rade sta god im je volja i sto je najgore niko im nista nemoze ama bas nista. To je fakat
Ma nema sanse da oni imaju jos mnogo ovih telefona ,zamislite vi koliko su oni aparata do sada zamenili,jer je problem kod ovog telefona prisutan gotovo kod svih ,al doci ce dan kada vise nece imati ni nove telefone ,nit ploce ,jer ce sigurno u skorije vreme ovaj telefon prestati da se proizvodi ,mene cudi kako do sada nije prestala proizvodnja ,jer je tel izasao jos prosle godine ,a plus ovo nije neki predobar model koji treba da reprezentuje kompaniju ZTE kao ozbiljnog konkurenta .Tako da ,samo strpljenja ,i kad god ti se pokvari ti ga vracaj i zahtevaj novi model,jer nemas sta da izgubis.
 
Ma nema sanse da oni imaju jos mnogo ovih telefona ,zamislite vi koliko su oni aparata do sada zamenili,jer je problem kod ovog telefona prisutan gotovo kod svih ,al doci ce dan kada vise nece imati ni nove telefone ,nit ploce ,jer ce sigurno u skorije vreme ovaj telefon prestati da se proizvodi ,mene cudi kako do sada nije prestala proizvodnja ,jer je tel izasao jos prosle godine ,a plus ovo nije neki predobar model koji treba da reprezentuje kompaniju ZTE kao ozbiljnog konkurenta .Tako da ,samo strpljenja ,i kad god ti se pokvari ti ga vracaj i zahtevaj novi model,jer nemas sta da izgubis.

Jedino na taj način (da se nadam da neće imati nove telefone) mogu nekako doći do toga da mi zamene telefon za neki drugi ali pod uslovom da im ovi iz kine ne šalju kontejnere sa Grand x telefonima. :d Bezobrazluk je to što u ovoj zemlji mogu da ti rade šta god požele a ti nemaš nikakavu mogućnost da se suprotstaviš tome. Sve se svodi na neka piskaranja i drndanja ali bez nekog rezultata. Mogu da pogađam držaće mi aparat jedno nedulu i dana i vratiti sa servisa sa porukom da je popravljen i šta ja opet vratim. Izgleda da tom bezobrazluku nema kraja. Ja sam na Facebook - Telenorovoj home strani već pisao o svom problemu bilo bi dobro ako bi se svi ostali pridružili u pisanju možda nekako i pomogne. Moje ime je Todor Brzak.
 
Poslednja izmena:
Mojoj drugarici su dali Zte blade g u zameni za grand x koj je crko, telefon nije mogao da se upali.
 
Mojoj drugarici su dali Zte blade g u zameni za grand x koj je crko, telefon nije mogao da se upali.


Vidiš to je ono što nas boli i nervira. Nekom može da se zameni a nekom ne.

Da nije ta drugarica iz Bg-a , koliko sam provalio ovih 3-4 što su uspeli da zamene svi su iz bg-a.

Inače nikad ne bih uzeo taj drugi zte kao zamenu, nikad više taj zte.

Ova priča o tome da im nestanu zte grand x sa lagera ima smisal.Ja od juna imam novu garanciju od 2 godine, trenutno radi dobro ali će sigurno kad tad da rikne. Tako da će biti interesantno kad mi rikne npr tamo krajem godine :D
 
Muka mi je svega u vezi ZTE. Razgovarao sam sa njihovim call centrom (Telenor) i ''lepo'' ~!"#$%&/ zamolio da obavesti koga god da me ima odmah kontatirati i da mi ne pada na pamet da pišem bilo šta jer sam već tri puta pisao ina istu temu. Sad ima da me pozovu ili ću ja njih zvati svaki dan i ima da ih davim do besvesti sve dok me neko ne nazove od njih ko ima tu mogućnost da mi odobri zamenu za drugi telefon + da mi se izvinu kao korisniku što su me doveli u situaciju da se osećam tako poniženo.
 
^ aha vratice ti :D

Uzmi taj Blade G ako ti nude i da te vidi babo.
 
Pa jedino kad bi bio totalni ****** da telefon koji ne kosta nista ja platim 12600 ,plus kolko vidim i taj blade g se kvari .
 
I taj kad se zakuca ne mozes da izvadis bateriju jer je ugradjena u njega...
 
Kvari al nista vise od telefona drugih proizvodjaca. Dva drugara su uzela, radi bez greske kod njih.
Inace nema ih vise u telenoru, sutra/prekosutra su rekli da stize nova tura i treba videti kakvi ce biti ti primerci.
 
Nije se ni ovaj kvario prvih mesec dana :D a onda je sve krenulo niz brdo...
 
Iz Telenora sam dobio informaciju da se radi na mom ''slučaju'' odgovor ću dobiti pisanim putem na kućnu adresu. Sad čekam poštara da se pojavi :wave: sa odgovorom u ruci.
 
Ukoliko nekako uspem da zamenim telefon za drugi najverovatnije ću uzeti Samsung s2 plus kojeg mogu odmah da preuzmem i to naravno uz doplatu dok za LG l9 koji bi takođe ušao u razmatranje bih morao da sačekam jer ga trenutno nemaju na stanju i ne znaju kada će ga opet biti.
 
Poslednja izmena:
Pa ja bih mozda presao i na vecu tarifu za taj S2 jer se onda uklapa u cenu, pod uslovom da moze tako...
 
imate na ovoj temi 20ak stranica u nazad moje uputstvo kako da pokvarite telefon, bez da ga otvorite, pokvasite i ostalo. inercioni shock, i posle 5-6 puta ne moze da radi oca da je*e. okacite ga malo ispod vrha bejzbol palice, vrhom palice udarite u zid (tako da telefon samo dozivi inercioni shok, kao da se zaustavio u sekundi, ili pao) i lem procesora mora da otkaci. nigde steta nece biti vidljiva, a telefon vise nece raditi. ili ga otvorite uz pomoc folije preko torx-a tako da se ne vidi na srafovima da je otvaran (ako nema sticker preko samih srafova)
 
imate na ovoj temi 20ak stranica u nazad moje uputstvo kako da pokvarite telefon, bez da ga otvorite, pokvasite i ostalo. inercioni shock, i posle 5-6 puta ne moze da radi oca da je*e. okacite ga malo ispod vrha bejzbol palice, vrhom palice udarite u zid (tako da telefon samo dozivi inercioni shok, kao da se zaustavio u sekundi, ili pao) i lem procesora mora da otkaci. nigde steta nece biti vidljiva, a telefon vise nece raditi. ili ga otvorite uz pomoc folije preko torx-a tako da se ne vidi na srafovima da je otvaran (ako nema sticker preko samih srafova)

Nije problem sto on rikne meni je u dva navrata se ugasio potpuno sto u kazuje na plocu i oba puta su je zamenuli i vratili mi telefon zadnji put mi se opet zabagovao i zato sam ga vratio. E sad cekam razresenje problema da li ce mi i po 4 put vratiti telefon ili ce mi ponuditi zamenu za drugi telefon. Iz asocijacije potrosaca su mi rekli da ukoliko (a hoce100%) se ponovo pokvari da imam pravo da raskinem ugovor sa njimanemoram vise da im vracam telefon na popravku. Ima nekoliko koraka koje treba da uradim do pokretanja tuzbe. U svakom slucaju imamo kome da se obratimo za problem tako da cu videti sta mi je ciniti ako me opet iskuliraju i vrate mi telefon.
 
Nazad
Vrh Dno