Chernobyl
Slavan
- Učlanjen(a)
- 07.08.2014
- Poruke
- 883
- Poena
- 275
Imao sam par puta susret sa BC (Nelt) i mogu ti reci da su jakoooo zaguljeni, tako da se naoruzaj strpljenjem i sve sto radis imaj dokaz. Slikaj svaki postupak kako si upakovao GPU i poslao, ne salji original papire (jer ce da ih zagube) vec iskljucivo kopije (pokusace da te izvacare da moras original, ali ne moras) preferiraj komunikaciju preko mail. Procitaj malo zakon o zastiti potrosaca tj. o svojim pravima i budi spreman da te operater "nece" razumeti i da ce se truditi da te pasivno nervira.Zdravo, nadam se da nisam pogresio mesto gde cu postaviti sledece pitanje.
Zanima me procedura oko vracanja graficke kartice u prodavnicu.
Nije mi jos isteklo 14 dana bezuslovnog vracanja, imam jos oko 10 dana za to.
Graficka je ispravna samo sto ima coil-whine, da li ce da prihvate da mi vrate novac s obzirom da nisam mogao da je testiram u roku od 24h (na fizicka ostecenja, iako nema nikakvo ostecenje, jednostavno zuji)?
Da li je potrebno da vratim i foliju koja je morala da se skine sa graficke ili je dovoljna kutija, prateca dokumentacija i kesa u kojoj je dosla?
BC je u pitanju.
Ovo je bilo moje iskustvo sa BC kada sam reklamirao Dell monitor oko 15K i ganjao sam se sa njima dobrih mesec ipo dana pre nego sto sam dobio nov monitor. Naravno, ne mora da znaci da ces i ti tako da prodjes, ali bolje budi spreman i srecno 🍻