Ljudi, imam problem sa telefonom uzetom u Vipu - A1. Telefon uzet 15.05.2021. Iznenada izgubio sliku na ekranu. Kada se nabode na punjač slika blinka, pokazuje artifakte i sl. Fon radi, čujemo kada neko zove i sl. ali ne vidimo i ne možemo da se javimo jer touch ne radi. 22.11. poslat na servis (Begramo). Vraćen nazad uz obrazloženje da je bilo pitanje softvera, da je učitan novi softver i uređaj vraćen na fabričko stanje (znači bye bye podaci). Po povratku primetan slabiji odaziv toucha. Juče 08.12.2021. ponovo isti problem. Predat na servis ponovo. E sad, imam li ja prava kao kupac, negde sam pročitao, da u prvih 6 meseci tražim novi uređaj i da odbijem popravku? 6 meseci od kupovine ističe 15.12.2021. Sa uređajem definitivno nešto nije u redu, a nemam nameru da na svakih par meseci (ovaj put nedelja) šaljem uređaj na servis.
Saga oko mog telefona se nastavlja. Znači, predat 24.11. na servis. 02.12. odbiojena reklamacija jer servisni centar nije uočio navedeni kvar - ne radi ekran, što su konstatovali i radnici poslovnice. Telefon poslat u Bergam servis. Tamo vraćen na fabrička podešavanja i vraćen meni 03.12.
08.12. ponovo isto. Isti kvar. Ne radi ekran, može da se pozove fon, ali ne može da se odgovori jer ne radi touch (makar an slepo da probam) i ne vidi se ništa. Kada se nabode na punjač, ekran treperi. To konstatovali i radnici poslovnice. Za svaki slučaj, pre oba slanja sam snimio stanje telefona (bez tačke, sao folija izgrebana). Ovaj put tražim zamenu uređaja jer sam na netu našao u čemu je problem, i moguće ga je rešti samo factory resetom i brisanjem kompletnog sadržaja fona (black screen of death). A ja hoću normalno da koristim fon, neću malo malo pa reset.
16.12. stiže ponovo odgovor da moj zahtev za zamenu nije prihvaćen jer navedena nesaobraznost nije uočena. Normalno telefon mi vraćen na fabrička podešavanja ponovo (opet cimanje oko banka intesa).
20.12 Telefon stigao. Odmah sam uočio dve stvari. Prva - nema fabričke folije. Skinuta. - ZAŠTO ako nije rađeno na fonu? Druga - Nije lepo sklopljen fon i na pra mesta mikro tragovi otvaranja. Na jednom mestu previše lepka i leđa fona ne "dihtuju" kako treba. Primećuje se kako okom tako i prstom kad se pređe. Možda je čak na tom mestu i oštećen cover leđa.
Odbio sam prijem fona. Jer sam po onom članu 52. o zameni uređaja ako se kvar ponovi tražio zamenu, a servis je oba puta konstatovao da kvara nije bilo, bez obzira što su isto potvrdili i radnici poslovnice. Ne kapiram zašto su lagali. Ok, otišao je ekran, zamenili smo ga i kraj priče. To je po zakonu. Ali zašto kažu da telefonu ništa ne fali a vrše otvaranje istog?
Treba sutra da vidim šta mi je činiti. Tako da je svaki savet dobrodošao.Kačim par screenshotova i slika samog fona.
Dilema koja me muči je - da li da prihbvatim telefon takav kakav jeste. Vide se tragovi otvaranja. Možda će sada raditi kako treba ako su mu nešto hardverski menjali. Imam na kraju krajeva još godinu i par meseci garancije. Ali...šta kad dođe vreme prodaje. Vidi se da je fon otvaran. Više i nije splash resistante. To mi dosta umanjuje cenu.
Ili da insistiram na zameni, odbijam prijem telefona i pripretim raskidom ugovora? Jer na to imam pravo po članu 52 Zakona o zaštiti potrošača. Kontam da RN10P nema više na stanju ali nije meni problem i da doplatim za jači fon.
Ovo me sve nervira jer imam 4 ugovora kod njih (klinci, tašta) i plaćam im mesečno skoro 10k. Neću niko da me zeza za moje novce. Dok je bio Vip nikakav problem nisam imao sa njima. Uvek max korektni. I sada se ne žalim na radnike poslovnice, momci su i prekorektni. Ali ovo sa servisom i laganjem me strašno nervira.