Ne znam da li si pročitao zakon o zaštiti potrošača? Oni su zakon ispoštovali. Obavestili su te u roku od 8 dana da je reklamacija odbijena (ali izvršiće dodatna testiranja da bi to potvrdili ili opovrgli)
(...)
Ni meni se ne sviđa takav način, ali zakon je ispoštovan.
Ima već neko vreme, ali jesam ga čitao.
I ne, nisu me obavestili, tu grešiš! (Po mom mišljenju, naravno.😄) Oni će možda prihvatiti moju reklamaciju, ali u tom slučaju, oni mene NISU OBAVESTILI da će reklamaciju uvažiti! Druga je stvar to što si ti srećan jer su ti reklamaciju ipak uvažili. Ali šta da ti se ovo dogodi: reklamiraš telefon, kažu ti odbijenica, ti kupio novi telefon, oni ti reklamaciju uvaže, i sad imaš dva telefona od kojih ti je jedan višak, a čime su ti oni izbili pare iz džepa.
Možeš reći "pa OK, ko me je terao da kupim novi telefon", ali po zakonu o zaštiti potrošača ti imaš pravo da u roku od 8 dana znaš da li ćeš morati da kupuješ novi telefon ili ne.
Razumem ja, ne braniš ih, ali oni nas sve zavrću. Sagledaj vrednost robe koju svi kupci iz Srbije kod njih reklamiraju u toku nedelju dana. E toliko para su oni nama, celoj Srbiji, pokrali (slobodno možeš tako gledati)! Ja ne smem da kasnim nedelju dana sa plaćanjem svojih računa, a cela Srbija može ove bilmeze da kreditira.
Ne treba njima nikakva zaštita kada nema ko da ih kazni. Zaštita kupaca bi morala da ide po službenoj dužnosti a ne da se samo oslanja na žalbe potrošača.
Da, ovo je kod nas problem. Super ako su i prepisali ceo EU zakon, ali je država (namerno ili nenamerno) zakazala u sprovođenju zakona. A da ima ko da zakon sprovodi, ne bi mi ovde vodili diskusiju da li su oni u pravo što ti ne jave u roku od 8 dana šta je KONAČNA ODLUKA povodom reklamacije, već bi sve glatko funkcionisalo.