alsamblesav
Slavan
- Učlanjen(a)
- 14.01.2014
- Poruke
- 215
- Poena
- 235
Na žalost, nije trebalo da preuzmeš pošiljku.
Preuzimanjem pošiljke završio si priču sa CTshop-om, to piše i na sajtu pod Načini plaćanja>Dostava robe i eventualna ograničenja (Druga je priča da reklamiraš oštećeni proizvod, ali to bi bilo u slučaju da nije bila oštećena kutija).
Sada je sve između tebe i kurirske službe.
Preuzimanjem i plaćanjem pošiljke smatra se da je pošiljka primljena u ispravnom stanju.
Imaš slike koje nisu nikakav dokaz, jer moraš dokazati da su slikane u njihovom kombiju i to pre isporuke, ali onda se postavlja pitanje zašto si primio pošiljku. (Nadam se da imaš još slika, jer se na ovima ne vidi serijski broj zajedno sa oštećenjem, tako da se ne može nedvosmisleno utvrditi da je baš taj monitor na slikama).
Zavisiš samo od dobre volje.
Ako je CT-u stalo do iskustva korisnika, oni će refundirati (iako, realno, ne moraju), jer su, kao što znaš, osigurani.
Preuzimanjem pošiljke završio si priču sa CTshop-om, to piše i na sajtu pod Načini plaćanja>Dostava robe i eventualna ograničenja (Druga je priča da reklamiraš oštećeni proizvod, ali to bi bilo u slučaju da nije bila oštećena kutija).
Sada je sve između tebe i kurirske službe.
Preuzimanjem i plaćanjem pošiljke smatra se da je pošiljka primljena u ispravnom stanju.
Imaš slike koje nisu nikakav dokaz, jer moraš dokazati da su slikane u njihovom kombiju i to pre isporuke, ali onda se postavlja pitanje zašto si primio pošiljku. (Nadam se da imaš još slika, jer se na ovima ne vidi serijski broj zajedno sa oštećenjem, tako da se ne može nedvosmisleno utvrditi da je baš taj monitor na slikama).
Zavisiš samo od dobre volje.
Ako je CT-u stalo do iskustva korisnika, oni će refundirati (iako, realno, ne moraju), jer su, kao što znaš, osigurani.