Oni moraju da se zale kuriru i traze naknadu stete. Ti si svoje zavrsio time sto si im robu poslao kurirskom sluzbom i od tada se smatra da je roba vracena prodavcu (clan 35 stav 2 Zakona o zastiti potrosaca). Od tog trenutka i rizik slucajne propasti i ostecenja stvari (steta nastala bez krivice ugovornih strana) prelazi na prodavca.
Eventualna odgovornost za umanjenje vrednosti robe zbog neadekvatnog rukovanja, ako ti to budu pominjali (clan 35 stav 4) odnosi se samo na nepravilno rukovanje robom od strane potrosaca, tako da ni po tome nisi odgovoran za stetu, jer si neostecenu robu uredno vratio predajom kuriru. Da si je ti sam ostetio, odgovarao bi.
Ako ti prilikom kupovine nisu dostavili obavestenje o mogucnosti odustanka i obazac, ti ne odgovaras za umanjenje po vrednosti robe po bilo kom osnovu (clan 35 stav 5).
Za nikakvu drugu stetu ne odgovaras (clan 35 stav 9). To sklopi, zavisno od konkretne situacije i posalji im.
Sto se tice odgovornosti za ostecenje robe - prodavac je pri preuzimanju robe potpisao kuriru da je roba stigla bez ostecenja, i to je na neki nacin oslobodilo kurira odgovornosti, jer Zakon obavezuje pruzaoce postanskih usluga da robu dostave bez ostecenja, a oni to sprovode u praksu potpisivanjem izjave od strane primaoca robe da je ista stigla neostecena. Tu bi se sad prodavac morao zaliti prevozniku i traziti naknadu stete, i ti sa tim nemas nista.
Druga stvar je stvar proste logike - ako je roba prodavcu, po izjavi koju je dao kuriru pri preuzimanju, formalno stigla bez ostecenja, i ako su je kao takvu primili, ne vidim zasto bi, kako i po kom osnovu tebe mogli da terete da za stetu na bojleru.