Dare290
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 09.12.2013
- Poruke
- 146
- Poena
- 170
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Intel Core i3-12100F
- Matična ploča
- Gigabyte B660M GAMING X DDR4
- RAM
- Kingston Fury Renegade RGB 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16
- GPU
- Sapphire NITRO+ RX 580 4GB
- Storage
- WD Blue 1TB
- Zvuk
- Harman/Kardon SoundSticks III
- PSU
- Cooler Master B700
- Kućište
- DeepCool CK500 WH
- Monitor
- Samsung C27F390
- Miš & tastatura
- Logitech (T400, K310, K400 Plus, MK650)
- Mobilni telefon
- Google Pixel 6a
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Treba mi informacija
Odneo sam graficke na reklamaciju, powercolor 580 sa 4gb memorije, ventilatori su prestali da vrte kako treba i podizale su temp
Tamo su me pitali da li zelim zamenu ili popravku, naveo sam popravku, posle nekog vremena mi stize poruka da je reklamacija prihvacena i bice odnete u servis na popravku. E sada, posle 3 dana od te poruke, stize jos jedna u kojoj navode da je zamena odobrena i da cu biti kontaktiran u vezi preuzimanja, odem ja kad su mi javili da je stiglo medjutim nisu me zvali da pitaju dal mi zamena odgovara ni koji je model u pitanju, kad sam stigao pokazali su mi model, u pitanju je bio sapphire 580 sa 4gb memorije, ja nisam hteo da preuzmem vec sam im rekao da vrate nazad, posto nije isti model kartice, a secam se da u slucaju da nemaju da zamene istim modelom, mogu da trazim pare, oni su lepo napisali to sto sam rekao i poslali kartice nazad, to je bilo 09.01.2019
Danas zovem da vidim sta se desava i kaze mi devojka da su kartice poslate u servis na proveru, kazem da nisam trazio proveru, nisam ni preuzeo kartice, niti kazem da su neispravne nego da nije isti model u pitanju i zbog toga zelim povrat novca, kaze da sacekam i da ce mi biti javljeno sta su odlucili, kad stize poruka pre pola sata da reklamacija nije uvazena, zahtev za povrat novca nije prihvacen i da uredjaj koji sam dobio kao zamenu odgovara karakteristikama reklamiranog proizvoda, te da ce biti vracen nazad
Sta mi je sada ciniti, da li imam pravo da trazim povrat novca ili se zakon promenio u poslednjih par godina?
Odneo sam graficke na reklamaciju, powercolor 580 sa 4gb memorije, ventilatori su prestali da vrte kako treba i podizale su temp
Tamo su me pitali da li zelim zamenu ili popravku, naveo sam popravku, posle nekog vremena mi stize poruka da je reklamacija prihvacena i bice odnete u servis na popravku. E sada, posle 3 dana od te poruke, stize jos jedna u kojoj navode da je zamena odobrena i da cu biti kontaktiran u vezi preuzimanja, odem ja kad su mi javili da je stiglo medjutim nisu me zvali da pitaju dal mi zamena odgovara ni koji je model u pitanju, kad sam stigao pokazali su mi model, u pitanju je bio sapphire 580 sa 4gb memorije, ja nisam hteo da preuzmem vec sam im rekao da vrate nazad, posto nije isti model kartice, a secam se da u slucaju da nemaju da zamene istim modelom, mogu da trazim pare, oni su lepo napisali to sto sam rekao i poslali kartice nazad, to je bilo 09.01.2019
Danas zovem da vidim sta se desava i kaze mi devojka da su kartice poslate u servis na proveru, kazem da nisam trazio proveru, nisam ni preuzeo kartice, niti kazem da su neispravne nego da nije isti model u pitanju i zbog toga zelim povrat novca, kaze da sacekam i da ce mi biti javljeno sta su odlucili, kad stize poruka pre pola sata da reklamacija nije uvazena, zahtev za povrat novca nije prihvacen i da uredjaj koji sam dobio kao zamenu odgovara karakteristikama reklamiranog proizvoda, te da ce biti vracen nazad
Sta mi je sada ciniti, da li imam pravo da trazim povrat novca ili se zakon promenio u poslednjih par godina?