Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Tehnomanija otkazala porudzbinu/isporuku usisivaca na vikend akciji, narucen po akcijskoj ceni na kucnu adresu u nedelju, nigde na sajtu ne pise razlog. U ponedeljak ga je bilo ali po ne-akcijskoj ceni, i i dalje stoji na sajtu. Pozvacu sutra ali me zanima koji odgovor mogu da dobijem? Zasto su otkazali porudzbinu? Da li je moguce da su tolika stoka ili je nesto drugo po sredi?
 
Stoka verovatno
 
Reći će ti da dobavljač nema tu robu na stanju. Oni redovno prave akcije sa robom koju nemaju na stanju. Čak i da imaju na stanju ako im ne odgovara cena, ponište porudžbinu. Njima je sve dozvoljeno i mogu da *****avaju masu kako hoće. Rade tako zato što im se može.
 
Pa neki problem ocigledno postoji jer je njihova svrha postojanja da prodaju robu a ne da je cuvaju.
Koja je u opste bila cena i koji je usisivac u pitanju?
da nije bila neka greska?
 
Poslednja izmena:
Mislim da je glavna poenta to da oni praktično svake nedelje imaju neku "akciju" koja služi prvenstveno u svrhe marketinga i gledaju da tu prođu što jeftinije. Ako na sniženje staviš neke stvari koje nikoga ne zanimaju onda to neće imati željeni efekat, tako da moraju da smanje cenu za neke popularne proizvode ali u ograničenim količinama (verovatno nešto čega nemaju još mnogo i hoće da rasprodaju).

Prvih nekoliko kupaca će zaista dobiti taj proizvod po smanjenoj ceni, a ostalima mogu da kažu "nemamo više to ali zato imamo xy" itd...

Drugi deo problema, koji je po mom iskustvu donekle karakterističan za sve veće maloprodajne lance kod nas (ali je Tehnomanija ipak šampion u tome), je katastrofalna organizacija i loš sistem za praćenje inventara tako da oni prilikom prihvatanja porudžbine u velikom broju slučajeva apsolutno nemaju pojma da li taj proizvod i dalje postoji u centralnom magacinu ili nekoj od prodavnica...
 
Drugi deo problema, koji je po mom iskustvu donekle karakterističan za sve veće maloprodajne lance kod nas (ali je Tehnomanija ipak šampion u tome), je katastrofalna organizacija i loš sistem za praćenje inventara tako da oni prilikom prihvatanja porudžbine u velikom broju slučajeva apsolutno nemaju pojma da li taj proizvod i dalje postoji u centralnom magacinu ili nekoj od prodavnica...
Vec smo pricali o tome...

U zemlji gde je radna snaga jeftina retko koja firma ima interes da investira u softver koji je i na zapadu skup i jos da placa njegovu administraciju...
Tako da se sve to radi rucno kod vecine osim par izuzetaka.

I tako da kada to znate ja vam savetujem da nakon online porudzbine uzmete telefon u ruke i usmeno sve proveriti i opet budete svesni da po sistemu gluvih telefona opet ljudski faktor moze da zakaze i vi ne kupite zeljenu robu :)
 
Ne razumem samo zasto bi bilo ko sa foruma uzeo nesto iz Tehnomanije kad se zna da su ubedljivo najgori po svemu, usluga, resavanje reklamacija, u prodavnici uglavnom rade *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*i, otkazivanje online porudzbina itd
 
kako mislis zasto?

na brzinu:
-Lokalna dostupnost,
-vidis sta kupujes
-preuzmes odmah
-dinarsko placanje, placanje na rate, kartice, cekovi, odlozeno, kredit
-dobre cene
-domaca garancija
-mogucnost zamene
 
Sve to imaš u barem još 3 različite maloprodaje kod nas, sa još boljim cenama u 95% slučajeva. :)
 
Gde na primer?

Ja znam samo za emezzetu pored Tehnomanije, ovi ostali mogu biti jeftiniji ali ništa od ostalog ne nude

Meni je usisivač ubedljivo bio najjeftiniji u tehnomaniji, razlika je bila i 30%

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Pa po meni su obe firme poreklom iz Čačka (zelena i žuta), crno-žuta firma na G, kao i firma iz Durmitorske za koplje ispred Tehnomanije u skoro svim aspektima koje si naveo.
( izvinjavam se na kriptičnosti, nisam siguran da li smeju da se navode imena prodavnica :) )

Sa druge strane, moja kupovina tehničke robe se primarno svodi na stvari vezane za kompjutere, televizore, telefone, itd. Verovatno kupovina recimo bele tehnike u Tehnomaniji donekle ima poente baš zbog toga što, kao što ti kažeš, možeš videti šta kupuješ pre nego što ga kupiš, ali sve drugo što si naveo postoji u svim prodavnicama - lokalna dostupnost, domaća garancija, mogućnost zamene i dinarsko plaćanje na rate, kartice, čekove, odloženo, kredit...

Što se tiče cene, mogu da kažem da od stvari koje sam kupovao u poslednjih par godina (opet, odnosi se prvenstveno na vrstu robe koju sam naveo gore) apsolutno ni jedna stvar nije bila najjeftinija u Tehnomaniji, a u najvećem broju slučajeva ni blizu.

Evo konkretan primer usisivača koji sam kupio pre nekih godinu dana:
https://www.eponuda.com/usisivaci/gorenje-vck1801bcyiv-usisivac-cena-230502

Da se ne razumemo pogrešno, ja nikoga ne ubeđujem ni u šta, svako ima pravo da kupuje gde god hoće, ali na osnovu svega što je do sada rečeno o njima ja zaista gledam da ih izbegnem kad god je moguće. Čak i da se desi da je nešto par hiljada jeftinije kod njih (što mi se do sada nije desilo), uvek treba uzeti u obzir koliko će te to koštati u vremenu i živcima ako se desi da taj proizvod treba da im vratiš ili nosiš na servis kasnije.
 
Znam tacno na sta mislis, ali te firme koje nema razloga da krijes u opste nemaju ni malo slican lager.
jasno je meni da kad se na benchu prica o tehnici misli se na kompove, telefone i eventualno televizore a zapravo najskuplje i najbitnije stvari u kuci su sporet, frizider i ves masina (zaboravih bojler)

i kad ti nesto od toga rikne neces cekati 14 dana kao sto sam ja cekao rernu iz emija zato sto je bila 2000din nego u tehnomaniji, nego ides tamo gde mozes da vidis sve modele rerni i odmah tovaris i nosis kuci.

Najskuplja stvar u trgovini je imati magacin i lager, lako je spustati cenu robi koju prodas pa tek onda nabavljas.

Drugo ko ce ti prezentovati proizvod?
momci od 20godina iz gigatrona i WW se razumeju u racunare ali o masinama za susenje vesa definitivno nemaju pojma posto ih nisu ni videli osim u kutiji niti ih je to u zivotu zanimalo. :)
 
Poslednja izmena:
Tu se potpuno slažem, za neke stvari je vreme isporuke odlučujući faktor i jedino tu Tehnomanija ima adut na svojoj strani pošto od svih firmi koje sam pomenuo takvu vrstu robe jedino oni drže izloženu u prodavnicama još od kad je nesrećni CBT umro pre par godina.
 
Ne razumem samo zasto bi bilo ko sa foruma uzeo nesto iz Tehnomanije kad se zna da su ubedljivo najgori po svemu, usluga, resavanje reklamacija, u prodavnici uglavnom rade *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*i, otkazivanje online porudzbina itd

Zato sto je usisivac koji je 5700 bio 3700, keva mi rekla da narucim za babu... iskreno sad se razmisljam da li sam ja licno nesto uzeo u Tehnomaniji i trebalo bi da nisam :p.

Inace zvao sam i kazu da je nestalo kod dobavjlaca :d. Iako je bio 5700 pa je sad opet na akciji 4700 hahah :d.
 
Sad je samo 1000 din jeftiniji zato što ga više nema. :D
 
Ubedljivo najgori je Gigatron. Trebalo im je tačno 33 dana da mi pošalju novi usisivač. Za to vreme sam ih zvao sigurno 15 puta, uvek kažu evo samo da proverimo gde je zapelo pozvacemo vas malo kasnije (od tih 15 puta samo su me jednom stvarno pozvali).
Takođe ne vredi zvati ni inspekciju za Gigatron, bolje da ne pričam dalje.
 
Drugo ko ce ti prezentovati proizvod?
momci od 20godina iz gigatrona i WW se razumeju u racunare ali o masinama za susenje vesa definitivno nemaju pojma posto ih nisu ni videli osim u kutiji niti ih je to u zivotu zanimalo. :)

Ma da nece mozda naucnici iz Tehnomanije da mi prezentuju!?

jasno je meni da kad se na benchu prica o tehnici misli se na kompove, telefone i eventualno televizore a zapravo najskuplje i najbitnije stvari u kuci su sporet, frizider i ves masina (zaboravih bojler)

i kad ti nesto od toga rikne neces cekati 14 dana kao sto sam ja cekao rernu iz emija zato sto je bila 2000din nego u tehnomaniji, nego ides tamo gde mozes da vidis sve modele rerni i odmah tovaris i nosis kuci.

Lepo si rekao. Neces cekati 14 dana vec 21 dan, a mozda i malo duze ukoliko narucis online kod njih.

Tehnomanija je po meni najgora, gora i od Emmija sto se tice usluge i zavlacenja. Vec sam pisao kada su kolegu 3 nedelje zavlacili za frizider koji je kostao preko 100k din, sta dalje reci. Na kraju ga nije ni dobio, nisu ga ni imali, a pare su mu skinuli i onda 3 nedelje zovi i juri nesposobne budale.

Ima i drugih radnji gde mogu da se kupe ves masina, bojler, sporet itd.
 
Poslednja izmena:
Iskreno nemam vise poverenja u taj brend, ali mozda je dobro otici tamo i informisati se pre kupovine.
 
Lepo si rekao. Neces cekati 14 dana vec 21 dan, a mozda i malo duze ukoliko narucis online kod njih.

Tehnomanija je po meni najgora, gora i od Emmija sto se tice usluge i zavlacenja. Vec sam pisao kada su kolegu 3 nedelje zavlacili za frizider koji je kostao preko 100k din, sta dalje reci. Na kraju ga nije ni dobio, nisu ga ni imali, a pare su mu skinuli i onda 3 nedelje zovi i juri nesposobne budale.

Ima i drugih radnji gde mogu da se kupe ves masina, bojler, sporet itd.

Mislim da bakara govori isključivo situacijama kada odeš u neku od njihovih radnji, kupiš frižider/šporet/nešto drugo što već imaju u radnji i odmah ga nosiš kući.

Online naručivanje od Tehnomanije je poseban krug pakla i to zaista nikome ne savetujem...
 
Vreme je da se vraćate temi... svako nek kupuje gde hoće
 
Јуче сам лично купио у Техноманији неки тостер за поклон другару али Марфи није спавао па се испоставило да му је пре мене неко већ донио тостер.
Шта су моја права сада, пошто сам лично дошао и купио, вјероватно не могу само да тражим новац назад иако би ми то највише одговарало? Мора замјена за нешто друго у истој радњи на истој адреси, не могу ни радњу да мјењам?

Вјероватно је већ било писано али је тема огромна и нисам нашао то на задњих 10-ак страна...
 
... вјероватно не могу само да тражим новац назад иако би ми то највише одговарало? Мора замјена за нешто друго у истој радњи на истој адреси, не могу ни радњу да мјењам?

Sve zavisi od dobre volje prodavca...
Znaci odes tamo, objasnis situaciju pitas prvo da ti vrate novac (to je posebno nezgodno ako je karticom placeno)

U sustini najlakse resavas problem zamenom za drugi proizvod, to prolazi 100% narocito u tehnomaniji odmah izlaze u susret.
Vise puta sam menjao.
Naravno, moras ici u istu radnju, jer je tvoj pazar kod njih. Svaka poslovna jedinica radi za sebe i ako su ista firma, pazari su zasebni.
 
Poslednja izmena:
Da li možda neko zna koje su opcije u slučaju da kurirska služba izgubi paket koji je poslat iz prodavnice kupcu? (nije plaćeno, trebalo je da se plati pouzećem)
 
To je problem prodavnice tj. pošiljaoca.

Zavisi kakvu kombinaciju imaju sa njima. Ako sarađuju godinama i imaju dobru saradnju, prodavac će biti obeštećen. Ako ne, ganjaće se i na kraju neće biti ništa (sopstvena odgovornost i slične fore).
 
Kupac nema nista sa robom koju nije platio.
ja bih trazio da mi poslaju ponovo.

razmisli, mozda je to samo glupi izgovor da se paket zagubio :)
 
Фала на помоћи бакара и арчи, отићи ћу насмијан тамо па шта буде :d

Замјенио бих ја за нешто друго али осим тог тостера нисам налазио ништа друго у тој сличној цијени што би ми одговарало.
Платио сам кешом, па ћемо видити већ шта ће да кажу.
 
Hvala na informacijama. :)

Paket je definitivno kod kurirske službe zato što su jednom pokušali da ga dostave (dva dana kasnije nego što je najavljeno) i ja tada nisam bio kod kuće. Posle toga sam ih zvao 2 puta u rasponu od 2 nedelje i svaki put su mi rekli da ne znaju zašto nije još uvek isporučeno i da će mi se javiti kada provere sa kolegama iz magacina. Naravno ni jednom mi se nisu javili...

Moj glavni problem je u tome što je ta roba kupljena na velikom sniženju i ne isplati mi se da uzmem negde drugde po regularnoj ceni, ali kao što ste rekli verovatno bi trebalo da pozovem prodavnicu i da sa njima vidim šta dalje raditi...
 
Nazad
Vrh Dno