Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Aman, narucio je i dobio je kod za pracenje posiljke - ali krivac za neisporucivanje je kurirska sluzba. I vi ga huskate da zove inspekciju, iako cak nije probijen ni zakonski rok isporuke.

Na stranu to da li se narucivanje telefonom pred inspekcijom uopste moze smatrati zakljucenjem ugovora na daljinu, ako ne postoje pisani dokazi za takvo nesto.
 
Možda je čovek advokat ili ima višak vremena da se mlati po sudovima. Neka tuži prodavca ne može ništa da izgubi.
 
Izgleda ni mail ne pomaže, mora inspekcija...
Zvao sam inspekciju više puta, ali se ne javljaju na telefon. Takođe sam im poslao poduži mail, a dobio sam samo odgovor da su primili moju "predstavku". Nešto mi ni oni ne ulivaju poverenje.
Uglavnom do sada me taj usisivač više koštao u izgubljenom vremenu nego što vredi.
 
Zeznuh se i opet uzeh starke u Convers, jedne su vec bile reklamirane, naravno da nisu uvazili reklamaciju ali posle par reci su se predomislili i uvazili, ove druge se rascvetale kao majska ruza posle mesec dana, djon se odlepio na par mesta, a niti su prane u masini niti nosene po mokrom jer to su starke....prodje 8. dana od reklamacije, zovem 9. dan da vidim sta se desava sa reklamacijom i ocekujem odgovore tipa racunaju se radni dani i tako te gluposti i gle cuda bio sam u pravu da cu dobiti debbillnne odgovore, pitam sta se desava i da su bili u obavezi da mi odgovore na reklamaciju najkasnije 8. dan od dana reklamacije. Kurir nam donosi robu u sredu i tada cete dobiti odgovor, da li vi znate da su kazne za ovaj prekrsaj od 300 000 do 2 000 000, tisina, reko da li ste tu, pa mi smo vama odgovorili na reklamaciju tako sto smo prihvatili reklamaciju kada ste ih doneli na reklamaciju, reko dal me lozis da si odvalila ovakvu glupost, pa vi ste doneli u subotu kad je neradni dan, kakve veze ima kada zakon racuna kalendarske dane i zasto onda Vi radite ako je neradni dan, hocete mi Vi reci kada cu ja da donesem na reklamaciju, i tu mi vec pala klapna malo ih iznapusavao, malo vise, zovemo vas za minut, mozete doci po vas novac kad god zelite, odem posle par dana jer nisam mogao zbog smena, i dobijem papir sa analize i tamo ladno napisano da je propust napravio proizvodjac obuce, citam i nisam mogao da verujem, obicno smo mi krivi a ne proizvodjac obuce.

Послато са SM-G965F уз помоћ Тапатока
 
Kupio sam TV u T. Za black friday. Tv je stigao i probija svetlost u desnom donjem uglu. Reklamiram TV i stigne mi novi i ima identicno ostecenje. Sad mi Vise mi ne daju da reklamiram, kazu ne mozete dobiti novi uredjaj...Sta da radim?

Sent from my LEX820 using Tapatalk
 
Koji je TV?

Nije mi jasno sto si kupio isti... kad nesto ne valja ja nikad ne kupujem isto.
 
Koji je TV?

Nije mi jasno sto si kupio isti... kad nesto ne valja ja nikad ne kupujem isto.
55uhd121 Vivax. Problem je sto takav tv ima drug koji nema tih problema, zato sam mislio da ce zamenjen da bude okej.

Sent from my LEX820 using Tapatalk
 
Pa zato su i bili na akciji, verovatno su uvezli ceo kontejner defektnih i sad ih valjaju... verovatno svaki ima tu fabričku grešku, a koji nema imaće uskoro....

Traži da ti vrate pare, ispravan TV nećeš dobiti....
 
Cekaj bre, kako oni mogu tebi da zabrane da reklamiras proizvod!?
 
Mogao sam ali nema potrebe, jer se ceo taj zakon odnosi na to kada nešto kupiš, a on nije ništa kupio već naručio telefonom.

Ako hoće da odustane samo ne treba da primi tu robu i oni mogu da se slikaju, isto tako dok nije tu robu platio nije ni postao kupac.

Čak i da je nešto platio online karticom, a prodavac odustaje od prodaje iz bilo kog razloga (recimo nema robe na lageru ili cena robe je promenjena iz nekog razloga), trgovac je dužan samo da obavesti kupca o tome i vrati novac u zakonskom roku, a zakonski rok u ovom slučaju je garantovani rok isporuke, zakonski 30 dana ako nije drugačije navedeno prilikom kupovine.

Naravno, mogu da popiju kaznu zbog obmane, ako je recimo pogrešno istaknuta cena i slično, ali to ih ne obavezuje da izvrše prodaju.

Ako su imali samo jedan komad nekog artikla na stanju, reklamirali akcijsku cenu da bi se rešili tog jednog artikla, prodali taj jedan primerak po akcijskoj ceni, inspekcija im ne može ništa ako je taj artikal pokušalo da naruči/naručilo više ljudi, a oni poništili te porudžbine, ali bi mogla da im napiše neku kaznu ako nije bilo ni tog jednog komada po toj ceni.
 
Poslednja izmena:
Covek u fazonu "treca sreca". Koju posluku porati, kome?
 
Kao da je to problem? Pa meni je bila treca sreca U2412M, desava se (i to ne panel, nego ram panela, totalno defektni primerci). Niko da mu predlozi da ode licno i testira primerke dok ne upale normalan?
 
izvinjavam se za mali off ali me interesuje šta je moglo biti defektno na ramu panela, izgreban ili tako nešto?
 
Zvao sam inspekciju više puta, ali se ne javljaju na telefon. Takođe sam im poslao poduži mail, a dobio sam samo odgovor da su primili moju "predstavku". Nešto mi ni oni ne ulivaju poverenje.

Sad su me zvali iz kurirske službe, kažu da su ih posetili inspektori, pa ako mogu da pošaljem mail da je sve uredu [emoji3].
Znaci ipak rade svoj posao, ali sa zakašnjenjem. Evo mail ako nekome zatreba: [email protected]

Takođe su me zvali iz Gigatrona u petak i rekli su da će mi u utorak (sutra) biti isporučen novi usisivač. Ne znam da li je i njih posetila inspekcija, ali sam se žalio i na jedne i na druge.
 
Kao da je to problem? Pa meni je bila treca sreca U2412M, desava se (i to ne panel, nego ram panela, totalno defektni primerci). Niko da mu predlozi da ode licno i testira primerke dok ne upale normalan?

Treca sreca kod DELL, ne znam zasto imam osecaj da bi se kod VIVAX brojalo bar do trista.
 
Ma da, Dell ima jednu proizvodnu liniju skarta samo za Srbiju, nema greske.
 
I Delli je sa Vivaxom
 
izvinjavam se za mali off ali me interesuje šta je moglo biti defektno na ramu panela, izgreban ili tako nešto?

Nabubrio :D. Na uglovima je bio kao otvoren, tj zabica nije nalegala lepo pa u donjem desnom imao bocni zazor izmedju 2 plastike od par milimetara, koji kad stisnes cuje se kao da zabica legla kako treba, ali kad pustis ponovo se otvori :/ jedan sam doneo kuci iz Desk computers, video to tek posle 2 nedelje, ispali su top i rekli da donesem i da ce mi u radnji dati novi. Prvi primerak koji smo probali je imao isti problem samo znatno manji, treci je bio 100/100 pa sam njega i uzeo.. Inace sam mislio da ce me odbiti jer sam i taj prvi gledao u radnji (ali samo panel) a u pitanju je fizicko ostecenje, ali eto ispali su fer i bez reklamacije mi zamenili..

Mrtvi pikseli, probijanje bele boje na panelu

Mislimo na ram a ne na sam panel :)

Treca sreca kod DELL, ne znam zasto imam osecaj da bi se kod VIVAX brojalo bar do trista.

Pa neka otvore trista kutija onda...
 
Nemam nista protiv, naprotiv - treba da se bori za svoja prava - samo kazem da bih ja trazio pare nazad i birao drugog proizvodjaca. Za isterivanje prava (a kamoli pravde) treba imati jake zivce i puno vremena.
 
+1 Živce niko ne može da nam plati, tako da pare nazad i uzeti model drugog proizvođača :)

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Stiglo mi je nesto od odece koje sam narucio sa domaceg sajta. Ne odgovara mi i vratio bih ga ali mi nisu poslali onaj papir o odustajanju od kupovine.
Dal je on potreban ili je dovoljno samo da napisem broj tekuceg racuna na parce papira i tako posaljem paket? Nisam cak ni fiskalni dobio. Il to moze tako? Prvi put se desilo da nisam primio racun, makar odatampan na papiru
 
Poslednja izmena:
Kod nas sve može...

Isto je i kod mene bilo jedne prilike. Račun će ti dostaviti ako ih pozoveš i tražiš, pa traži i ugovor i papir za odustajanje od kupovine.
 
Nazad
Vrh Dno