nemanja123
Čuven
- Učlanjen(a)
- 28.10.2007
- Poruke
- 8,592
- Poena
- 665
Hvala puno
Tekst nalazim u pravilnicima raznih prodavnica (ali ne i u prodavnici koja me interesuje ), ali u zakonima nisam našao. Momak koji radi u servisu tvrdi da ne dobijam ni novi račun, ni novu garanciju. Kaže da četiri godine radi na tom mestu i tako je uvek radio. Kojim argumentima da se borim protiv toga?Za proizvod koji se daje u zamenu za neispravan proizvod, trgovac je u obavezi da izda novi račun, kao da je izvršio prodaju novog proizvoda
Može li neko da mi kaže u kom zakonu piše ovo
Tekst nalazim u pravilnicima raznih prodavnica (ali ne i u prodavnici koja me interesuje ), ali u zakonima nisam našao. Momak koji radi u servisu tvrdi da ne dobijam ni novi račun, ni novu garanciju. Kaže da četiri godine radi na tom mestu i tako je uvek radio. Kojim argumentima da se borim protiv toga?
Uopšte mi nije jasno šta pišeObzirom da ste uredjaj reklamirali u period saobraznosti ne možete se pozvati na zakon o obligacinim odnosima I na prava potrošača iz garantnog lista koji se razlikuje od pomenutog.
Koliko bese vremena moze najvise da prodje od trenutka kada posaljem na reklamaciju? online kupovina..
Dakle, oni mirnim putem neće da daju garanciju. Šta mi preostaje? Inspekcija ili sud?Odgovor na vasa pitanja je u prethodnom mailu, stav nije promenjen, ne možete na jednu reklamaciju primenjivati više zakona I odredbi, to u principu pise u mailu.
Verovatno ne mozes nista jer se uvek vade na to fizicko ostecenje, to kad vide ja mislim da im srce zaigra jer znaju da mogu da se vade na to.
Ovo je b.l.esava zemlja, evo dogadjaja danas kod mene. Stize mi opomena iz poreske da platim prenos na apsolutna prava 20500 plus 9500 kamate. Posto poresku shvatam vrlo ozbiljno i sve placam 100% na vreme, nisam znao o cemu se radi. Pozovem, pitam, kazu nije placeno za njivu sto sam prodao pre 3,5 godine! Znaci cekali preko 3 godine da me obaveste da kupac, koji je duzan ugovorom to da plati nije platio i sad meni salju opomene i moram da angazujem advokata da pise prigovor jer drzava mene ne stiti.
Drugi slucaj, supruga odvela nanu kod neurologa, 50km (Pozarevac), on dosao na posao pijan. Nisu ni isle na zakazani pregled a do nacelnika ili direktora ne moze da dodje.
Eto, to vam je nasa drzava, ko je srecan on je pobegao odavno, ostali smo samo mi, jadnici...
Imao sam ja problem sa LG TV kupljenim kod nas pre godinu-dve... Na kraju su mi zamenili panel...
Panel je poceo u gornjem desnom uglu da menja boju, i to se vidi samo na nekim nijansama crvene, narandzaste... Odneo sam TV u servis tamo negde kod Ade... Oni su ga testirali i javili da problem ne postoji da je sve ok. Posle dobrih 20min raspravljanja sa serviserom sam uspeo da osmislim nacin kao da prikaze te nijanse na kojima se vidi problem, jer on je prikazivao crvenu, zelenu i plavu i nije video tu diskoloraciju... Rekoh mu, prikaci laptop, kao da sam ga prstom ubo u oko, poceo da se dere na mene kako to ne moze on da radi... Na kraju sam se setio da kada pokrene youtube app na tv, ona ima neke roze-narandzaste boje i tako je serviser kao konacno video problem... Uz komentar: "Pa to je normalno, ovo nije tv od 2000e itd"... Kaze, tu mozemo samo da menjamo panel, ima da cekas 45 dana za to... Naravno da sam pristao da mi menjaju panel... Po zameni panela, sve je ok i dan danas... Kada su mi vratili TV, sa zamenjenim panelom, uocio sam da su ga udarili negde, cosak tv-a, metalni okvir bio ulubljen... Onda su morali i to da mi menjaju... Tako da TV sad sljaka u fulu ali da li sam zadovoljan ponasanjem i radom servisa... NE NE NE NE NE NE
Edit: Jos jedna zanimljiva stvar je bila, kada sam pitao zasto im je problem da naruce od LG nov panel i zamene, tv je u garanciji, oni rekli kao ma sve je ok, plus ce gazda da uvali nekom taj moj stari panel... :wall:
A sad, koja pitanja bese imas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari