Drugar mi ispiricao pricu, meni je jako interesantna, pa hocu da je podelim sa vama.
Covek kupio kod njih u prodavnici TV, nije bitan model, dve nedelje ili tako nesto pre isteka dvogodisnje garancije donese tv na reklamaciju, nije radio zvuk na jednom hdmi-ju. Ljudi iz radnje posalju tv u ovlasteni servis (Nepo), ovi zovu i kazu stigao tv fizicki ostecen, pukao displej, kao ne zele da zovu kurirsku sluzbu da reklamiraju jer je ambalaza spolja neostecena i ostecenje koje je nastalo nema sanse da se desi a da kutija spolja bude citava. Kroz pricu baja iz Nepo servisa pokusava da nabedi ljude da su im poslali polomljen tv, kao u fazonu da je njima ispao prilikom pakovanja ili nesto slicno. Kolega drugarov sa kojim je ovaj pricao mu naravno kaze da je tv otisao citav u servis i da ima dokaz (video nadzor). Posalju im snimak gde se vidi da je tv bio ceo, da je normalno upakovan i poslat. Uvazili su kao taj snimak i posle nedelju dana od dana prijema paketa Nepo odluci da zove CityExpress i prijavi reklamaciju. (?!)
Naravno tu pocinje cirkus koji traje do danasnjeg dana, otkako su im poslali snimak video nadzora vlada tisina sa njihove strane. Neki njihov sef tamo prestao da se javlja na telefon, odnosno kada god pozovu on nikada nije tamo, a operater koji se javi stalno daje neke genericke odgovore kako nema informaciju, kao sef nije tu, javice se i sl. Naravno niko od njih se mesec i nesto dana ne javlja. Zadnju infarmciju koju su dobili posle 20ak poziva je da je kurirska sluzba definitivno odbila reklamaciju i Nepo je pondio da im vrate tako polomljen tv nazad

Kolegina firma je naravno to odbila i zahtevali su da im se javi sef ili neko odgovorno lice, medjutim niko se ne javlja.
Preko dva meseca traje ovaj cirkus i jos nije reseno nista.
Prica je malo poduza, ali morate priznati interesantna. Prosto neverovatno ponasanje jednog ovlascenog servisa.