Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Kakve veze sad ima da li sam znao za pravilnik ili ne i kako i cime je to definisano??? Ja sam ti rekao kao se to radi, verovatno sam procitao pravilnik ko zna kad, ali povracaj robe se dosta cesto radi u maloprodaji. I tu bar za mene nije bilo nekih nedoumica. Naravno da to ne treba da zanima kupca niti sam to igde tvrdio.

http://forum.benchmark.rs/showthrea...one-i-praksu&p=2891525&viewfull=1#post2891525 ovo je ono sto je meni sporno u celoj ovoj raspravi

Da se jos jednom vratimo na kopiju znaci u prvom slucaju original je vec kod prodavca ali samo uz drugi NI obrazac koji se radi za isti fiskalni racun prilazemo kopiju. U drugom slucaju imamo i taj osteceni original i kopiju.

Sto se tice klime migavaca i zamen kola, najveci je problem sto cim prodavac moze da doskoci nesto tu nije uredu, zakon ne bi trebalo da moze da se tumaci kako kome odgovara...
 
Kakve veze sad ima da li sam znao za pravilnik ili ne i kako i cime je to definisano??? Ja sam ti rekao kao se to radi, verovatno sam procitao pravilnik ko zna kad, ali povracaj robe se dosta cesto radi u maloprodaji. I tu bar za mene nije bilo nekih nedoumica. Naravno da to ne treba da zanima kupca niti sam to igde tvrdio.
Samo me je zanimalo kako si znao šta tačno treba da radiš u slučaju povraćaja robe, a nisi pročitao ovaj pravilnik.
...a to je proisteklo iz ovoga http://forum.benchmark.rs/showthrea...ca-kroz-zakone-i-praksu&p=2882767#post2882767

Da se jos jednom vratimo na kopiju znaci u prvom slucaju original je vec kod prodavca ali samo uz drugi NI obrazac koji se radi za isti fiskalni racun prilazemo kopiju. U drugom slucaju imamo i taj osteceni original i kopiju.
Znači da je dozvoljeno da original bude uz dva NI obrasca različitih datuma?

Sto se tice klime migavaca i zamen kola, najveci je problem sto cim prodavac moze da doskoci nesto tu nije uredu, zakon ne bi trebalo da moze da se tumaci kako kome odgovara...
:) Da su zakoni jasni i nedvosmisleni, advokati bi bili bez posla. Nije problem u tumačenju, već u nepreciznosti (a zbog prirode teksta zakona nije ni moguće da bude preciznije) onoga što je napisano (ključna reč je "neznatno").
 
Pa lepo sam ti napisao da sam verovatno ko zna pre koliko godina procitao taj pravilnik, i u potpunosti zaboravio kako i cime je to definisano, da li je i po kom zakonu ili pravilniku to definisano. Povracaj se radi dosta cesto i jednostavno znas kako se to radi, a posle izvesnog vremena zoboravis kako i cime je definisano. Ja verujem da 99% prodavaca nema pojma kako i cime je to definisano, a zna tacno sta je potrebno za povracaj i kako se radi.

Za NI ne znam sta da ti kazem, znaci original racuna je uz jedan obrazac, uz drugi je kopija i to je sve kod prodavca tako da mislim da tu nista nije sporno, ne verujem da je to nesto preciznije definisano pokusacu da se raspitam ili nadjem nesto.

Znam, to "neznatno" nista ne definise nazalost :(

U svakom slucaju mislim da samo se posle maratnoske rasprave uglavno slozili oko svih stvari i da su ostali bar nesto korisno saznali :)
 
JoKo, da li u tvojoj firmi dajete garantni list uvoznika uz fiskalni racun prilikom prodaje ili sada sve firme daju tu izjavu/obavestenje o pravima potrosaca umesto garantnog lista?
 
JoKo, da li u tvojoj firmi dajete garantni list uvoznika uz fiskalni racun prilikom prodaje ili sada sve firme daju tu izjavu/obavestenje o pravima potrosaca umesto garantnog lista?

Od skoro su "pametni" ljudi iz odredjenih institucija i agencija (a ko bog toga bar imamo) protumacili da je prekrsaj izdavati papir koji se zove "Garancija" ili "Garantni list" ako uredjaj ima 2 god (24mes) garancije posto je to garancija propisana zakonom a sto se njih tice to ne smes da naglasis.
Garanciju/Garantni list smes da izdas samo uz uredjaj koji ima garanciju duzu od propisane (vise od 24 meseca) a uz uredjaje koji imaju 24 meseca se sada izdaje (ko se kako snadje) Reklamacioni list/izjava ili ko ga vec kako nazove.
"Pametni ljudi" iz doticnih, jelte, institucija su smislili da odmah posle izbora pocnu da kaznjavaju za ovo ali ih je izgleda drugi krug izbora malo za**bao u proracunu pa jos nisu poceli ozbiljno maltretiranje i kaznjavanje.
Za sada su inspektori obilazili neke radnje i nalozili da se sklone sve cene/reklame/itd u kojima pise garancija 24meseca da ne bi obmanjivali kupce.
Maloumna tumacenja zakona ce tek da se pojavljuju, najgore je sto ni jedan pravnik/advokat koga sam pitao ne kapira kako su dosli do ovog tumacenja (verovatno poznajem samo "glupe" advokate, a i nisu poreklom iz BG pa mora da su zato "glupi" sto se tice prava :d )
 
Garanciju/Garantni list smes da izdas samo uz uredjaj koji ima garanciju duzu od propisane (vise od 24 meseca) a uz uredjaje koji imaju 24 meseca se sada izdaje (ko se kako snadje) Reklamacioni list/izjava ili ko ga vec kako nazove.

Kao sto sam vec napisao, ja sam tu izjavu dobio uz Patriot memoriju za koju je garantni rok 5 godina. :crash:
 
Ja sam dozvoljavao da postoji jos neka mogucnost, neka nova uredba... Ti si bio 100% siguran da moze povracaj bez fiskalnog. Imao stav da tebe ne interesuje kako ce prodavac da popuni NI obrazac... Ovaj pravilnik sam slucajno iskopao. Oduvek smo tako radili i meni tu nista nije bilo sporno. Ako se promeni propis da moze da se vrati novac i na osnocu neceg drugog, a ne samo fiskalnog meni ni iz dzepa ni u dzep. Sve ovo ne pisem da bih imao neku korist.
Када је у питању попуњавање Обрасца НИ у случају оправдане рекламације (поседовање неког другог доказа који недвосмислено указује да је рекламирана роба купљена од привредног субјекта код кога је поднет захтев за рекламацију) од стране купца који не поседује фискални исечак, као што се наводи у допису, Министарство финансија је мишљења да се под оригиналним фискалним исечком, односно фискалним рачуном може сматрати и фискални исечак сачуван на контролној траци фискалне касе, као и примерак фискалног рачуна који поседује продавац у својој евиденцији, тако да се на основу тих докумената може вршити попуњавање налога за исправку.

Мишљење Министарства финансија, бр. 430-00-00045/2011-04 од 9.3.2011



Od skoro su "pametni" ljudi iz odredjenih institucija i agencija (a ko bog toga bar imamo) protumacili da je prekrsaj izdavati papir koji se zove "Garancija" ili "Garantni list" ako uredjaj ima 2 god (24mes) garancije posto je to garancija propisana zakonom a sto se njih tice to ne smes da naglasis.
Garanciju/Garantni list smes da izdas samo uz uredjaj koji ima garanciju duzu od propisane (vise od 24 meseca) a uz uredjaje koji imaju 24 meseca se sada izdaje (ko se kako snadje) Reklamacioni list/izjava ili ko ga vec kako nazove.
Не знам ко је и какво тумачење дао у конкретном случају, али оно што знам је да је забрањено представљати као гаранцију оно што није гаранција, већ законска одговорност за саобразност робе. Гаранција и законска одговорност за саобразност робе су два различита појма и није дозвољено купца доводити у заблуду да има гаранцију 24 месеца, кад заправо има законско право да изврши рекламацију несаобразне робе.
Дакле, да би продавац могао да оглашава робу као робу уз коју се добија гаранција 24 месеца, он заиста мора и да обезбеди гаранцију, која мора бити повољнија по садржају,трајању, или на неки други начин од законског права које купац има већ на основу самог закона.
Иначе, по новом ЗЗП продавац не мора да даје гаранцију на производе, тако да нема ни потребе за рекламационим листовима (који узгред и нису заштита од инспекције уколико се роба рекламира са гаранцијом 24 месеца, а не добија се ништа више од законских права).
 
Nesaobraznost, garancija, kako god se zvalo, ali moze li neko da mi objasni gde se u papirima koje sam dobio vidi da je garancija 60 meseci, kao sto je prodavac istakao na sajtu. Ovde pise da potrosac moze da izjavi reklamaciju u roku od 2 godine.

Drugo, posto nigde nije upisan serijski broj, sta mene sprecava da recimo od nekog uzmem isti takav neispravan proizvod i da ga reklamiram? Ili sta sprecava prodavca da kada ja donesem kupljeni predmet koji se zaista pokvario, on kaze da prema njihovoj evidenciji serijski broj ne odgovara prodatom?
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    225 KB · Pregleda: 123
  • 2.jpg
    2.jpg
    218.7 KB · Pregleda: 116
Poslednja izmena:
Извињавам се ако сам прекинуо неки разговор, ал само да вам проследим моје искуство од пре 2 дана од сервиса.
Однео сам комплет Мајкрософт миш и тастатура са пријемником (бежични комплет) по 3. пут у сервис, ал овај пут и због миш и тастатуре. Претходна два пута носио сам само миш, због левог клика, а сада ми опет није радио л. клик, и слово З.
Одем тамо, тастатура прође, али ми за миш кажу да није њихов о.О
Као, овај миш не припада овом комплету, ово вам је из неког другог комплета.
Ја затечен, и кажем као, 2 пута сам носио миш на сервис (она каже НЕ, једном сте), и последњи пут сам добио други миш (који су они као поново завели у базу, тј заменили). Оставио сам тастатуру, и рекао довиђења.
Безобразлук.
 
Ljudi,

ukrali su biciklu mom kolegi iz jedne panel zgrade, iz podruma. Bila je zakljucena naravno ali su slomili/odsekli bravu. Ovo nije prvi slucaj u tom panelu. Sefom panela boli da ne kazem sta...ima lib sanse, da ga prijave i to ne zbog vrednosti bicikla nego zbog bezbednosti...ovako ce neko biti mozda ubijen/silovan....
 
Ljudi,

ukrali su biciklu mom kolegi iz jedne panel zgrade, iz podruma. Bila je zakljucena naravno ali su slomili/odsekli bravu. Ovo nije prvi slucaj u tom panelu. Sefom panela boli da ne kazem sta...ima lib sanse, da ga prijave i to ne zbog vrednosti bicikla nego zbog bezbednosti...ovako ce neko biti mozda ubijen/silovan....

Sta je pisac hteo da kaze?
 
VELIKA PREVARA PRILIKOM REKLAMACIJA

Zelim da obavestim postovane clanove foruma, da prilikom reklamacije neispravnog uredjaja imaju pravo na ZAMENU istim ili pravo na povracaj novca. Npr. Kupili se grafiku 4850 pre par godina, pokvarila se i vi je dajete na reklamaciju. Prodavac ce vam, ukoliko nema istu takvu na stanju, a verovatno da nema, predloziti zamenu za neku drugu slicnih performansi. Ukoliko pristanete napravili ste veliku gresku. Vidim da ovde pojedini prodavci uporno guraju tu pricu da vi kupujete performanse i da je po zakonu da dobijete adekvatnu zamenu - e pa nije tako. Vi kupujete proizvod, a ne performanse, npr. kupili ste Ati 4850 za 14000din. Pokvari se u garanciji, reklamirate je i prodavac vam nudi zamenu npr. 6770. Imate pravo da odbijete zamenu i da trazite svoj novac nazad (iznos sa fiskalnog racuna). Uzmete lepo tih 14000din i za taj novac kupite novu karticu koja ce sigurno biti bolja od ponudjene. U nekim starijim zakonima je bilo pojma adekvatna zamena, sada toga vise nema. Vase je pravo da zahtevate isti proizvod u zameni a ne slican po performansama. Ima tu jos pravnih finesa. Ima tu jos dosta stvari iz zakona koji se prilicno lose tumaci na forumu.
Ovo je sve teorija. Praksa je nesto sasvim drugo. U praksi prodavci znaju za to da moraju da vam vrate novac, ali oni za to imaju PRIMEREN rok, pa vas mogu zavlaciti prilicno dugo. To je vec druga stvar. Nervira me sto se ovde spominje da se mora uzeti slicna kartica jer to nije tako. Po zakonu prodavac moze da vam PONUDI drugu karticu, ali Vase je pravo da to odbijete. Toliko za sada. Spreman sam na diskusiju ako bude bilo potrebe (ukoliko i dalje ostanem clan nakon ovog posta)
 
VELIKA PREVARA PRILIKOM REKLAMACIJA

Zelim da obavestim postovane clanove foruma, da prilikom reklamacije neispravnog uredjaja imaju pravo na ZAMENU istim ili pravo na povracaj novca. Npr. Kupili se grafiku 4850 pre par godina, pokvarila se i vi je dajete na reklamaciju. Prodavac ce vam, ukoliko nema istu takvu na stanju, a verovatno da nema, predloziti zamenu za neku drugu slicnih performansi. Ukoliko pristanete napravili ste veliku gresku. Vidim da ovde pojedini prodavci uporno guraju tu pricu da vi kupujete performanse i da je po zakonu da dobijete adekvatnu zamenu - e pa nije tako. Vi kupujete proizvod, a ne performanse, npr. kupili ste Ati 4850 za 14000din. Pokvari se u garanciji, reklamirate je i prodavac vam nudi zamenu npr. 6770. Imate pravo da odbijete zamenu i da trazite svoj novac nazad (iznos sa fiskalnog racuna). Uzmete lepo tih 14000din i za taj novac kupite novu karticu koja ce sigurno biti bolja od ponudjene. U nekim starijim zakonima je bilo pojma adekvatna zamena, sada toga vise nema. Vase je pravo da zahtevate isti proizvod u zameni a ne slican po performansama. Ima tu jos pravnih finesa. Ima tu jos dosta stvari iz zakona koji se prilicno lose tumaci na forumu.
Ovo je sve teorija. Praksa je nesto sasvim drugo. U praksi prodavci znaju za to da moraju da vam vrate novac, ali oni za to imaju PRIMEREN rok, pa vas mogu zavlaciti prilicno dugo. To je vec druga stvar. Nervira me sto se ovde spominje da se mora uzeti slicna kartica jer to nije tako. Po zakonu prodavac moze da vam PONUDI drugu karticu, ali Vase je pravo da to odbijete. Toliko za sada. Spreman sam na diskusiju ako bude bilo potrebe (ukoliko i dalje ostanem clan nakon ovog posta)
Nemoj pogresno da me shvatis, da li si zaposlen negde? Ili imas neku firmu svoju ili bilo sta? Ili bar u kojoj struci radis. Ovo te pitam zato sto bi voleo da napravim paralelu sa ovim.
Ovakav zakon dovodi velike trgovniske lance u apsolutno monopolisticki polozaj...
 
Nemoj pogresno da me shvatis, da li si zaposlen negde? Ili imas neku firmu svoju ili bilo sta? Ili bar u kojoj struci radis. Ovo te pitam zato sto bi voleo da napravim paralelu sa ovim.

cia, snajka, cia

Ovakav zakon dovodi velike trgovniske lance u apsolutno monopolisticki polozaj...

Imas 24 godine, trebao bi do sada da ukapiras kako funkcionise sistem. Dalje necu komentarisati. Politika je zabranjena na forumu.



Nema sta tu da se veruje ili ne. Zakon je svima dostupan. Za tumacenje nekih osnovnih stvari nije potrebno dodatno znanje iz oblasti prava.
Ovde na forumu bi trebali da diskutujemo sta je od toga primenljivo u praksi. Prodavac ako se zainati, moze svom serviseru reci da napise da je kartica nepravilno koriscenja isl. pa ti posle placaj vestaka da dokazuje suprotno.
Takodje treba imati u vidu i to koliki je skok performansi u cenovnoj kategoriji u odnosu na iznos inflacije, tako da se nekada moze desiti da se prodaji vise isplati da vam vrati novac nego da vam ponudi "adekvatnu" zamenu. (Ko je rekao HDD).
 
zajeb

cia, snajka, cia



Imas 24 godine, trebao bi do sada da ukapiras kako funkcionise sistem. Dalje necu komentarisati. Politika je zabranjena na forumu.




Nema sta tu da se veruje ili ne. Zakon je svima dostupan. Za tumacenje nekih osnovnih stvari nije potrebno dodatno znanje iz oblasti prava.
Ovde na forumu bi trebali da diskutujemo sta je od toga primenljivo u praksi. Prodavac ako se zainati, moze svom serviseru reci da napise da je kartica nepravilno koriscenja isl. pa ti posle placaj vestaka da dokazuje suprotno.
Takodje treba imati u vidu i to koliki je skok performansi u cenovnoj kategoriji u odnosu na iznos inflacije, tako da se nekada moze desiti da se prodaji vise isplati da vam vrati novac nego da vam ponudi "adekvatnu" zamenu. (Ko je rekao HDD).

Imam 31 godinu pa pre 11 sam koristio burazerov nalog i tako osta ja duksa...
elem pitam te zato sto bi shvatio koliko je ovo zajebana stvar za razvoj malog biznisa.
1. Kupis stiropor za izolaciju, zalepis i posle skines i kazes ne svidja mi se kako leze lepak na njega.
2. Nosis patike 6 dana i vratis , i kazes ne stoje mi lepo uz pantalone koje isto vracam.
3. uzmes auto odes do Nisa i vratis se i kazes ne svidja mi se, nije zabavan
4. odes u pekaru odlomis pola hleba i vratis se , nije mi isti ukus argeta pasteta kad mazem na ovaj hleb kao na Savu
5. argeta sa ukusom pizze mi se ne svidja.
6. kupio sam hard disk i slabo mi skida torent, ne svidja mi se krastavac..
eeee
izvoli pare , znate ali diskovi su u medjuvremenu poskupeli dajte mi adekvatnih performanis, ja za te pare ne mogu da kupim ni ovoliki koliki sam imao....
Ima ona prica Ero i Kadija pa kad kaze Ero kako je bilo za moju kravu tako i za tvoju.
Ja sam protivnik ove neoliberalne politike da mozes da vratis WC sholju jer su tragovi kocenja duzi nego na prosloj.
I kad tad ce neko doci tebi da pokaze te tragove kocenja i ma koliko primamljivo izgledalo da dobijas free upgrade na racun 5% trgovacke marze.
Ja sam vise za taknuto maknuto.
 
Poslednja izmena:
Ma mani ga ..... ne moš s ljudima na kraj .....

Vidiš da neće da kaže čime se bavi ....
 
Imam 31 godinu pa pre 11 sam koristio burazerov nalog i tako osta ja duksa...
elem pitam te zato sto bi shvatio koliko je ovo zajebana stvar za razvoj malog biznisa.
1. Kupis stiropor za izolaciju, zalepis i posle skines i kazes ne svidja mi se kako leze lepak na njega.
2. Nosis patike 6 dana i vratis , i kazes ne stoje mi lepo uz pantalone koje isto vracam.
3. uzmes auto odes do Nisa i vratis se i kazes ne svidja mi se, nije zabavan
4. odes u pekaru odlomis pola hleba i vratis se , nije mi isti ukus argeta pasteta kad mazem na ovaj hleb kao na Savu
5. argeta sa ukusom pizze mi se ne svidja.
6. kupio sam hard disk i slabo mi skida torent, ne svidja mi se krastavac..
eeee
izvoli pare , znate ali diskovi su u medjuvremenu poskupeli dajte mi adekvatnih performanis, ja za te pare ne mogu da kupim ni ovoliki koliki sam imao....
Ima ona prica Ero i Kadija pa kad kaze Ero kako je bilo za moju kravu tako i za tvoju.
Ja sam protivnik ove neoliberalne politike da mozes da vratis WC sholju jer su tragovi kocenja duzi nego na prosloj.
I kad tad ce neko doci tebi da pokaze te tragove kocenja i ma koliko primamljivo izgledalo da dobijas free upgrade na racun 5% trgovacke marze.
Ja sam vise za taknuto maknuto.

Zao mi je sto si sve shvatio bukvalno. Ne zelim da se rapravljam sa tobom. Zakon je svima dostupan. Lepo pise sta moze da se vrati i u kojim slucajevima. Da si odvojio 15tak minuta svog vremena i procitao neke clanove zakona, uvideo bi kako stoje stvari. Ne bi ovde spominjao pastete isl.
Taknuto maknuto moze da vazi samo za one koji su iznad zakona (nazalost ima i takvih)
Zivimo u kapitalizmu, a ti se zalis kako ovaj zakon favorizuje krupan kapital naustrub sitnih preduzetnika i/ili potrosaca.
O ovoj temi bih mogao da pricam do sutra, ali kao sto sam vec rekao, politika je zabranjena na forumu, pa cu se ovde zaustaviti.
 
Ja sam banalizovao stvari, sa tobom se ne raspravljam niti pokusavam. Ti si uveo to na licni nivo al nije ni bitno.
Ja sam izneo svoje misljenje , nisam rekao da ti ili bilo ko drugi mora to da prihvati.
Da se ja pitam ne bi bilo tako al ko mene pita :)
 
Ma kakav licni nivo, razmenjujemo stavove i nista vise, ljudski i civilizovano.
Razumem ja tebe i MM-a, mozda ne treba da bude tako jer nije fer. Medjutim, da li je fer to sto pojedini uvoznici uvezu najveci skart i poluispravne proizvode pa ih ovde prodaju po punim cenama? Od proizvodjaca ne dobijaju nikakvu garanciju, pa shodno tome i kupcima prakticno ne prihvataju ni jednu reklamaciju.
Da li je fer da se prodaju polovni televizori kao novi ? Da li je fer da pojedine trgovine, jednom mesecno, sve npr. televizore izlozene u salonu, vrate nazad u kutije i prodaju kupcima kao potpuno nove neotpakovane? Da li je fer ono sto su prodavci radili, kada je vazio stari zakon po kome se povrat novca vrsio po poslednjoj maloprodajnoj ceni, pa su fiktivno u knjigama prikazivali nerealno male cene prozvoda koje su morati refundirati kupcima? Da li je fer to sto nema konkurencije u nasim prodavnicama, jer su odredjeni uvoznici podelili trziste? Da li je fer....
Ima previse primera, da ne idem u nedogled.
Kupcima su data neka mizerna prava, sto je u skladu sa evropskom direktivom, ali im se cak i to malo osporava.
 
Poslednja izmena:
Zanima me da li su kupci uopste svesni da tokom trajanja garancije mogu traziti zamenu proizvoda, a ne popravku. Npr. nakon par meseci vam se pokvari nov tv, vi lepo mozete otici u radnju i zahtevati drugi televizor, a ne nositi na servis i cekati tih 45 dana, na koji se mnogi prodavci pozivaju, ali koji zapravo nisu obavezni. Sve tacke kupoprodajnog ugovora koje su u skladu sa zakonom o obligacionim odnosima, a u suprotnosti su sa Zakonom smatraju se nistavnim. U prvih 6 meseci nakon kupovine ovo bi trebalo biti lako ostvarivo, ali...
 
Na stranu sto si omasio temu, prijaviti kradju bicikla je mucan i frustrirajuci proces kroz koji sam licno prosao, i jedino sto mozes dobiti iz te situacije jeste jos vece nerviranje. Secam se da me je inspektor koji je pro forma pravio zapisnik vise iznervirao nego sam kradljivac bicikle - znao sam ko je bicikl ukrao, i iako je rec o organizovanoj bandi kradljivaca bicikala (koji ukradeno rasklope, prefarbaju, iskombinuju i prodaju preko oglasa), inspektor nije izrazio ni najmanju zelju da tu bandu uhvati, i to bez ikakvog truda i zalaganja.
Moral of the story - forget it. [/offtopic]
 
@Jericho: tesko je komentarisati ovakav post a ne zaci u domen politike :S:
 
Ljudi...uzalud vi tumacite ovde ZZP.Svoja prava u kupoprodajnom sporu mozete ostvariti samo na sudu.A nasi sudovi ni meni kao pravniku i dugogodisnjem trzisnom inspektoru, ne ulivaju poverenje, kad je efikasnost u pitanju.Pa se vi sada sudite sa Tempom 2 godine za tastaturu.

Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk
 
Za koje situacije je nadležna tržišna inspekcija po novom ZZP-u osim za odgovor na reklamaciju koji mora da bude u roku od 15 dana ?
 
Pisao sam u ovoj temi o tome.Nema nadleznosti u tom delu.To je jedina.U drugim delovima zzp ima nadleznosti ali se one ne ticu ove teme.

Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk
 
Na stranu sto si omasio temu, prijaviti kradju bicikla je mucan i frustrirajuci proces kroz koji sam licno prosao, i jedino sto mozes dobiti iz te situacije jeste jos vece nerviranje. Secam se da me je inspektor koji je pro forma pravio zapisnik vise iznervirao nego sam kradljivac bicikle - znao sam ko je bicikl ukrao, i iako je rec o organizovanoj bandi kradljivaca bicikala (koji ukradeno rasklope, prefarbaju, iskombinuju i prodaju preko oglasa), inspektor nije izrazio ni najmanju zelju da tu bandu uhvati, i to bez ikakvog truda i zalaganja.
Moral of the story - forget it. [/offtopic]

Hvala! Bitno je da znam da kod nas j*ebe se za sve sto se takvih stvari tice...
 
Nazad
Vrh Dno