TwistedMind
Čuven
- Učlanjen(a)
- 30.05.2009
- Poruke
- 8,013
- Poena
- 745
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Intel i5-13600KF & Noctua NH-D15S chromax.black
- Matična ploča
- Gigabyte Z790M AORUS ELITE AX
- RAM
- Corsair VENGEANCE 32GB (2 x 16GB) DDR5 6000MHz C36
- GPU
- ASRock RX 6700 XT Challenger Pro 12GB OC
- Storage
- 1TB Samsung 990 PRO NVMe M.2 SSD
- Zvuk
- FiiO K7 + HiFiMan Sundara, Soundpeats H1 TWS
- PSU
- Seasonic Prime PX 850W Platinum
- Kućište
- Cooler Master Storm Trooper
- Monitor
- 2x ASUS MG279Q
- Miš & tastatura
- Logitech G502 LIGHTSPEED & Asus ROG Falchion MX Brown
- Ostale periferije
- Playstation 5
- Mobilni telefon
- Xiaomi 14
- Pametni uređaji
- Mobvoi TicWatch Pro 3 Ultra GPS
- Pristup internetu
- Optički internet
Ti si samo pola te transakcije. I prodavac ima svoj interes isto kao i ti.Ок да вас не бих сад све цитирао, морам да кажем да има и даље мало конфузије у одговорима, али ајде да оставимо то по страни.
Једно друго питање: ако закон каже, а мислим да каже ви ме опет исправите ако нисам у праву, да иако имају исти уређај ти можеш да бираш
поправку/замену или новац, зашто не би неко узео новац, купио негде другде исти (или бољи сходно протоку времена) уређај и добио пуну/целу/нову гаранцију?
U prvih 6 meseci se kupac mora složiti sa popravkom, ali preko toga prodavac može da odluči kako će da reši i to je to. Oni su odlučili, a ti vidi šta ćeš. Raskid kupoprodajnog ugovora je uvek potencijalno rešenje ako se ne složite oko rešenja reklamacije, mada ni to nije zagarantovano.