Šta je novo?

Zanimljive i smešne slike 2021

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
A inace aplikacija za CELLMATE je bila hakovana u jednom trenutku tako da nije mogla da se otkljuca vec morao da radi bonsek. Comedy gold.

Nisam zloban, ali ovo je meni tako komično :D

@Yojinbo

Na Bogu je da sudi. Na nama je da uživamo :)
 
Poslednja izmena:
Im Horny Zach Galifianakis GIF
 
Neverovatno. Kod nas bi bilo prvo par desetina mrtvih pre nego što se naviknu na znak
 
Pa tamo i nije toliko teško, delova, čak i za jako stare ima na tone. Oko Toronta recimo, na stotinak kilometara, svaki weekend ima buvljak baš za delove takvih vozila, zvali smo ih "Swap meet" , Najveći takav ima u gradiću 50KM od Toronta na velikoj njivi dva puta godišnje, toliko je veliko da ti treba dva dana da se sve prođe. Moj kum (onaj sa "Blue deuce 1946 Fordom) i ja smo nosili delove koji su nam bili višak, prodavali i kupovali šta nam treba, tako se smanji cena za tvoje vozilo. Najveći je u Hershey, Pensilvanija, skoro svaki mesec dana, bez 3 dana samo da prošetaš ništa nisi uradio. Sećam se jednom na "Corvette show" je došlo preko 10 000 njih i naravno delova za iste.
Delova za budženje motora ima na ve strane, u Canadi je največi lanac prodavnica bio "Karbelt performance", za prktični svaki V8 proizved u Americi ikada, imaš recimo da biraš bar 5-10 bregastih osovina za različite prilike i performanse,ventile i federe za njih, Radilice , klipnjaće i klipove za promenu kubikaže, usisne i ispusne grane, dupli i trostruki kuplunzi da istrpe takve motore, ma sve moguće. Sa dovoljno para možeš da napraviš ceo Hit rod samo iz jedne prodavnice.
Ford (Motorcraft), Crysler/Dodge (Mopar) i Chevrolet/GM (Motorsport), prodaju gotove motore toliko nabudžene da bi bili ilegalni za F1 ili Indy cars. Nisu bili ni mnogo skupi, Mopar 440 Hemi sa preko 900 konja, Ford 470 4 cam (4 bregaste overhed9 kao na F40 za Lemans ili Big Block Cvevy (Mouse 390 i Rat) 472 su '90tih bili oko $4000- 5000.
Zakoni im isto tako idu na ruku, dovoljno je recimo da imaš papire za Model T, sastaviš sa svim ovim delovima i registruje se kao model T po zakonima (i tehničkim pregledom) iz 1920ih godina.
Zato ovde staviš foliju na staklo i moraš na atest...
 
1634470963999.jpg
 
Zato ovde staviš foliju na staklo i moraš na atest...

To sam i hteo da napišem. Mom šurtaku naplatili 16.000,00 jer mu se "ne vidi broj motora", a ja sam jedva uspeo da registrujem ćerkici Smart ForTwo, posle 25 dana jer mu "kočnice nisu dobre". Da se razumemo ja nisam stipsa i za dete bih napravio sve. Kočnice su glanc nove, zamenjene kočnice, cilindri i kočiono ulje. Kao kočiona sila treba da je 1.000,00 a fabrički je predviđeno 800. Šta očekuju od auta od 400 kila ? Tako da Majk uživaj prijatelju. Veruj mi, uživa i većina nas za tebe.
 
Ne, to je drugi način, obični, beznačajni auto nakrcan nepotrebnim stvarima samo za izgled. Ovo što smo mi radili zove se "Hot Rod", uglavnom starija kola, sportsha ili čak jako stara (sve do '20thih godina i model "T") za koje se ne isplati pravi rebuild da se dovede u fabričko stanje. Na Hot rod se uradi karoserija da liči na original što više a onda se nabudži što jači motor bilo koje marke, stavi moderniji donji postroj itd.
Podsetio si me na našto: :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno