Šta je novo?

Zanimljive i smešne slike 2021

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
educational_gifs_that_can_teach_us_some_really_cool_things_10.gif
 
Ovako je izgledao 1975e kada sam ga kupio za 500 dolara.
Pogledajte prilog 321353
Sledeći je bio isto Mach1 ali iz 1971e. Nemam ni jednu jedinu sliku. ostao mi je ceo album slika tokom rebuild-a. Njega mi je zgazio kamion pa sam samo sačuvao motor (isto 351 Clevland) menjač i diferencijal. Njih sam ubacio u ovog pickup-a iz 1966e.
Pogledajte prilog 321355
Isti pickup pre rebuild-a 1990e godine kako sam ga kupio za 250 dolara.
Pogledajte prilog 321356
Ovako je izgledao 1975e kada sam ga kupio za 500 dolara.
Pogledajte prilog 321353
Sledeći je bio isto Mach1 ali iz 1971e. Nemam ni jednu jedinu sliku. ostao mi je ceo album slika tokom rebuild-a. Njega mi je zgazio kamion pa sam samo sačuvao motor (isto 351 Clevland) menjač i diferencijal. Njih sam ubacio u ovog pickup-a iz 1966e.
Pogledajte prilog 321355
Isti pickup pre rebuild-a 1990e godine kako sam ga kupio za 250 dolara.
Pogledajte prilog 321356
Ti si biou Pimp my ride🤣
 
Count Mike, stvarno svaka cast! Ovo su prelepe masine. Ja sam kupio Forda Rangera, udesio ga, i jedva sam uspeo da ga regustrujem :ROFLMAO: Posle toga uzeo kompanjolu za extreme offroad, ali nju nemam pare da zavrsim, stoji rasklopljena do poslednjeg srafa 🤦‍♂️

ako se ikad dokopam us-a, zivecu na hlebu i vodi vidim ja :ROFLMAO: sve ce da ode na automobile.
 
Ti si biou Pimp my ride🤣
Ne, to je drugi način, obični, beznačajni auto nakrcan nepotrebnim stvarima samo za izgled. Ovo što smo mi radili zove se "Hot Rod", uglavnom starija kola, sportsha ili čak jako stara (sve do '20thih godina i model "T") za koje se ne isplati pravi rebuild da se dovede u fabričko stanje. Na Hot rod se uradi karoserija da liči na original što više a onda se nabudži što jači motor bilo koje marke, stavi moderniji donji postroj itd.
 
Count Mike, stvarno svaka cast! Ovo su prelepe masine. Ja sam kupio Forda Rangera, udesio ga, i jedva sam uspeo da ga regustrujem :ROFLMAO: Posle toga uzeo kompanjolu za extreme offroad, ali nju nemam pare da zavrsim, stoji rasklopljena do poslednjeg srafa 🤦‍♂️

ako se ikad dokopam us-a, zivecu na hlebu i vodi vidim ja :ROFLMAO: sve ce da ode na automobile.
Pa tamo i nije toliko teško, delova, čak i za jako stare ima na tone. Oko Toronta recimo, na stotinak kilometara, svaki weekend ima buvljak baš za delove takvih vozila, zvali smo ih "Swap meet" , Najveći takav ima u gradiću 50KM od Toronta na velikoj njivi dva puta godišnje, toliko je veliko da ti treba dva dana da se sve prođe. Moj kum (onaj sa "Blue deuce 1946 Fordom) i ja smo nosili delove koji su nam bili višak, prodavali i kupovali šta nam treba, tako se smanji cena za tvoje vozilo. Najveći je u Hershey, Pensilvanija, skoro svaki mesec dana, bez 3 dana samo da prošetaš ništa nisi uradio. Sećam se jednom na "Corvette show" je došlo preko 10 000 njih i naravno delova za iste.
Delova za budženje motora ima na ve strane, u Canadi je največi lanac prodavnica bio "Karbelt performance", za prktični svaki V8 proizved u Americi ikada, imaš recimo da biraš bar 5-10 bregastih osovina za različite prilike i performanse,ventile i federe za njih, Radilice , klipnjaće i klipove za promenu kubikaže, usisne i ispusne grane, dupli i trostruki kuplunzi da istrpe takve motore, ma sve moguće. Sa dovoljno para možeš da napraviš ceo Hit rod samo iz jedne prodavnice.
Ford (Motorcraft), Crysler/Dodge (Mopar) i Chevrolet/GM (Motorsport), prodaju gotove motore toliko nabudžene da bi bili ilegalni za F1 ili Indy cars. Nisu bili ni mnogo skupi, Mopar 440 Hemi sa preko 900 konja, Ford 470 4 cam (4 bregaste overhed9 kao na F40 za Lemans ili Big Block Cvevy (Mouse 390 i Rat) 472 su '90tih bili oko $4000- 5000.
Zakoni im isto tako idu na ruku, dovoljno je recimo da imaš papire za Model T, sastaviš sa svim ovim delovima i registruje se kao model T po zakonima (i tehničkim pregledom) iz 1920ih godina.
 
Pa tamo i nije toliko teško, delova, čak i za jako stare ima na tone. Oko Toronta recimo, na stotinak kilometara, svaki weekend ima buvljak baš za delove takvih vozila, zvali smo ih "Swap meet" , Najveći takav ima u gradiću 50KM od Toronta na velikoj njivi dva puta godišnje, toliko je veliko da ti treba dva dana da se sve prođe. Moj kum (onaj sa "Blue deuce 1946 Fordom) i ja smo nosili delove koji su nam bili višak, prodavali i kupovali šta nam treba, tako se smanji cena za tvoje vozilo. Najveći je u Hershey, Pensilvanija, skoro svaki mesec dana, bez 3 dana samo da prošetaš ništa nisi uradio. Sećam se jednom na "Corvette show" je došlo preko 10 000 njih i naravno delova za iste.
Delova za budženje motora ima na ve strane, u Canadi je največi lanac prodavnica bio "Karbelt performance", za prktični svaki V8 proizved u Americi ikada, imaš recimo da biraš bar 5-10 bregastih osovina za različite prilike i performanse,ventile i federe za njih, Radilice , klipnjaće i klipove za promenu kubikaže, usisne i ispusne grane, dupli i trostruki kuplunzi da istrpe takve motore, ma sve moguće. Sa dovoljno para možeš da napraviš ceo Hit rod samo iz jedne prodavnice.
Ford (Motorcraft), Crysler/Dodge (Mopar) i Chevrolet/GM (Motorsport), prodaju gotove motore toliko nabudžene da bi bili ilegalni za F1 ili Indy cars. Nisu bili ni mnogo skupi, Mopar 440 Hemi sa preko 900 konja, Ford 470 4 cam (4 bregaste overhed9 kao na F40 za Lemans ili Big Block Cvevy (Mouse 390 i Rat) 472 su '90tih bili oko $4000- 5000.
Zakoni im isto tako idu na ruku, dovoljno je recimo da imaš papire za Model T, sastaviš sa svim ovim delovima i registruje se kao model T po zakonima (i tehničkim pregledom) iz 1920ih godina.
koja ludnica :D ja sam znao da je kul, ali nisam imao nikad iskustvo iz prve ruke. hvala puno i svaka cast!
 
i Wingate ga je dobro cuvao... Pogledajte prilog 321370
kako vreme leti
Secam se da sam pre 300 godina imao Kemp-ov poster u sobi, naravno nekog tamo zakucavanja.... kakav je to ludak bio, a sad kao sto rece Sgt. Major, dobro je ziv... u ovoj majici me odma asocirao na release the kraken momenat iz clash of the titans :)

shawn_kemp_dunk.jpg
 
^ Mene je nažalost asocirao na fizičku transformaciju ove legende:

0_httpscdnimagesdailystarcoukdynamic122photos839000900x738973839


Ne pamtim da se neko tako razvalio kao Zuba i to u kratkom roku (tipa maks godinu-dve nakon okončane karijere)...
I eto sad vidim da se ni Kemp nije štedeo...
Dok se npr. Šek i Bakli (koji su bili predisponirani da nabiju 300kg posle karijere) fino drže, mršaviji su sad nego dok su igrali...
 
Secam se da sam pre 300 godina imao Kemp-ov poster u sobi, naravno nekog tamo zakucavanja.... kakav je to ludak bio, a sad kao sto rece Sgt. Major, dobro je ziv... u ovoj majici me odma asocirao na release the kraken momenat iz clash of the titans :)

Pogledajte prilog 321386
kupovao sam SLAM tada imao postere na sva 4 zida i plafonu
 
Njega su jos i kljukali "suplementima" u PSV-u da bi dobio na misicnoj masi jer su smatrali da je previse mrsav za Evropski fudbal, to ga je i zeznulo najvise.
Zato je kasnije u Barsi imao problema sa povredama, sto je kulminiralo u Interu sa duplim ukrstenim ligamentima.

Mada i brazilci prekinu da igraju posle 28. jer plivaju u lovi i zasite se od fudbala.
Retki su slucajevi koji su ostali na istom nivou posle 28. i da nisu imali ogroman pad, odnosno vec zreli za penziju. (R.Carlos, Cafu, Rivaldo, Dani Alves, T. Silva, Ze Roberto)
 
A da vi lepo otvorite temu " Ugojeni narkici kosarke i fudbala" i tamo lepo nastavite? Smarate zesce...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno