Šta je novo?

Yunet optika - mts

Što je skuplje nego cena najmanjeg paketa za 6 meseci uz UO od 6 meseci - naravno gratis uvođenje.
 
Pisano je vec o tome. Posebno su ont i ruter. Mozete da stavite svoj ruter. Plus je sto vam radi EON tj kanali united grupe. Uskoro cu proveriti da li radi iris pa vam javljam. Inace imao sam problem sa optickim kablom, ekipa koja se nakacia na postojeci kabal nije ga obezbedila u jednom delu i prilikom usisavanja udarim ga i prekinem . Nedelju dana sam cekao ekipu(firma koja radi za yunet) da dodju da srede problem u sirem centru Beograda. To bas i nije za pohvalu.
@mileta92
Jel si uspeo da proveriš da li i kako radi iris app preko juneta ?
 
Nisam taj, ali imam yunet i na tv sam instalirao iris i radi vrlo dobro. Ranije sam imao baš mts optiku sa tv-om i ovo sad jedino ima veći delay pri promeni kanala, ali tv u ovom stanu je neki tesla sa upitnim performansama, tako da je možda i do toga.

Inače, jedna situacija sa yunet-om.. Pisao sam pre dve nedelje da je bio neki problem pri instalaciji, nisam imao pristup internetu, radnici rekli do telekoma je i otišli kući. Kasno uveče tog dana sam dobio pristup internetu, ali sam na kablu merio 100/100 umesto 200/100. Privremeno postavim drugi kabl između ONT-a i rutera i dobijem 200/100. Kabl između ONT-a i rutera je neki koji je razvučen kroz zidove pri gradnji stana i do sada se nije koristio. Radnicima sam rekao da iskoriste njega da ne razvlače bezveze po zidovima svoj, neznajući da kabl iz nekog razloga ne podržava protok veći od 100Mbps. Na licu mesta nisam mogao da proverim jer nisam imao pristup internetu. Prošlo je dve nedelje od kako sam ih zamolio da pošalju nekog da zameni tih par metara kabla u zidu, ponovo zvao pre nedelju dana da ih podsetim (kao prosledili nadležnoj ekipi i čude se što nema odgovora), ali i dalje ni traga ni glasa od njih.
 
Ovo podseća na Supernova podršku :)
Moraš jednom nedeljno da podsećaš na problem, pa sa možda nekada smiluju da dođu. ;)
 
@n1tr0dr proveri i sam da li je na oba kraja kabla isti dobro krimpovan i da li je isti raspored žica, i da li je taj raspored žica po standardu T-568A ili T-568B. Bilo koji od ova dva standarda će raditi dobro ako je ispoštovan redosled žica u konektoru. Naravno ako je na oba kraja isti standard primenjen.
 
Na drugom kraju je neka RJ45 utičnica u zidu i nisam hteo da gubim vreme dok to skinem i nađem šta je problem, a i verovatno bi mi zatrebao i neki alat ako se ispostavi da treba redosled da se menja ili šta već. Nije kao da uopšte nemam net pa da mi je toliko hitno. Samo se nadam da im ne bi bila ovakva reakcija i da jeste tako.
 
Danas sam im opet slao mejl, doduše malo oštrije sadržine, i evo konačno me pozvao neko iz yunet-a. Čudi se prvo što su uopšte radnici pristali da povežu ONT i ruter sa kablom korisnika jer kao znaju da to u nekom broju slučajeva uzrokuje različite probleme sa brzinom i vezom. Videće sa terenskom službom ali misli da neće moći da organizuje njihov dolazak da se to zameni jer su oni navodno u obavezi da povežu ONT i ruter kablom minimalne dužine. Nije imao sluha za to što u momentu kad su radnici odlazili nisam imao pristup internetu.

Uglavnom, verujem da će biti da ću ili sam da menjam/popravljam kabl (ovaj plavi koji izlazi iz ONT-a i ulazi u zid) ili da probam da i ruter ubacim u ovu rupu u zidu gde mi je ONT ili da nekako napravim da stabilno visi iz nje :ROFLMAO:

photo_2024-03-29_17-00-27.jpg

Inače, usput je spomenuo kako će uskoro početi da nude tv uslugu i to preko usb-a i hdmi-ja, nije detaljisao ali me tv ni ne zanima pa nisam ni pitao, da će moći da nosi i da se gleda i na vikendici ako imaš internet. Hvali se kako im je trenutno prednost što može i iris i eon da se gledaju bez ograničenja. Ako sam ga dobro shvatio, iznajmljuju i telekom i sbb infrastrukturu.
 
Problem sa LAN kablom moraš sam rešiti jer oni nisu u obavezi da provlače mrežni kabal dužine koja tebi odgovara.
 
Ja sam dao savet: proveri za početak raspored žica.
 
Kad su radnici uvodili mts optiku u stan mojih roditelja, razvukli su jedno 10-15 metara optičkog kabla do mesta gde sam im rekao (neka sredina stana). Od tog mesta verovatno i više od 15 metara mrežnog kabla razvukli su do tv boxa. Bilo je tu i bušenja i svega, zadržali su se sigurno jedno sat, sat i po.

Ovi sada u ovom stanu koji iznajmljujem su razvukli tačno 0 metara optičkog kabla (sve sa slike osim ONT-a je postojalo) i isto 0 metara mrežnog (logično, nema tv boxa) pa su otišli iako nisam imao pristup internetu zbog nekog navodno telekomovog problema. Sve ukupno 5 minuta posla. Od prijave za usluge sam ih čekao 10 dana da dođu, zvali su me deveti dan da mi kažu da je jedini dostupan termin za instalaciju sutradan u sred mog radnog vremena i da ko zna koji će biti sledeći. Pošto su se pošteno istrošili i namučili prilikom instalacije, mislio sam da nakon toga i ovog dvonedeljnog čekanja na zahtev i trostrukog podsećanja neću dobiti baš takav odgovor.

No, nebitno, sam sam kriv što im rekao da iskoriste kabl koji nisam do sada koristio. Poštedeo sam ih zajebavanja sa tom rupom u zidu.

Najjača stvar od svega zapravo je što ja još nisam potpisao ugovor. Čudio se lik u call centru kako ti radnici nisu doneli (doneli su samo revers za opremu), ja ga pitam pa jel mogu u poslovnici da potpišem, on kao pa sumnjam da oni to u svom sistemu vide i ostalo je kao pa dobro, to je to. Kako se na to sa pravne strane gleda, nemam pojma.
 
Realno nije za očekivati da provajder rešav kabl koji je korisnik sam postavio u zid, kao što ne zoveš vodovod kada ti curi česma, niti EPS kada ti ne radi utičnica.
 
Da li neko zna da li ima dodatni popust za članove Bench-a? Pa ako ima da otkazujemo kod SBB-a i Oriona?
 
Poslednja izmena:
Juče se ponovio problem sa ruterom sa kojim se nisam ranije susreo, a to je da wireless radi bez problema, ali oba desktopa povezana mrežnim kablom sa ruterom blokiraju internet sve do restarta rutera.
Nemam ni najbližu predstavu u čemu bi mogao da bude problem.
 
Da li neko zna da li ima dodatni popust za članove Bench-a? Pa ako ima da otkazujemo kod SBB-a i Oriona?
Yunet ne da nema sektor za marketing i posebne ponude, nego smo ga jedva i pronašli da uopšte postoji i nudi usluge.

Ne verujem da daju bilo kakve promo uslove osim onih sa sajta.
 
sad sam tek procitao da koriste od mts infrakstutkturu kako god se zvala


zanima me PING staiblnost trenutno a super novoj ping je 1ms
da li puca ?
da li speed test opada kako se ponasa
kakva je podrska sto se tice call centra
i najvaznije kakvi su ruteri ja ne zahtevam sad WIFI6 ali da je makar neki normaln
 
Ruter se ponovo zaglupeo na način koji sam opisao - wireless radi, kabl ne radi.
Brzina je koliko sam platio - oko 200/100
Koju adresu pinguješ pa je 1ms?
Podršku još nisam zvao, a poslaću im mail zbog ovog problema.
 
Da li mozete da proverite da li je i kod vas dynamic-xx-xx-xx-xx.adsl.eunet.rs a trebali bi da budu staticki ip-jevi ili meni nisu dodelili staticki ip?
 
To što u reverse DNS zapisu pišu slovima dynamic - to verovatno nije menjano još iz doba eunet adsl-a.

Probaj da se više puta rekonektuješ na net, ako dobiješ uvek isti IP, onda je statička adresa.

To šta piše u reverse DNS-u nije važno.
 
koji je password za ruter?
 
gpon je pao u reonu gde je moj yunet opticki 3 lampica na gponu loss je crvena, 32 sat od kad sam dobio optiku.
 
Meni malo pre uveli, videcu kako ce biti. Za sifru admin rutera mi rekli da moram zvati podrsku da mi daju, jer kaze drugacije nece, ne znam koliko je tacno.
 
Koliko sam razumeo, najviše se plaše da ne promeniš svoju IP adresu u ruteru, to im pravi veliki problem.
 
Da, statička IP.
router.png
 
Poslednja izmena:
Na tom sajtu stoji da je cena instalacije za prepaid internet uslugu 3.600 dinara, a na onom drugom piše 13.000. Koja je ispravna?
 
Nazad
Vrh Dno