Šta je novo?

Yettel Hipernet

M... Onaj najjeftiniji.
 
Ova akcija je do kraja februara.
 

Prilozi

  • Screenshot_2025-01-22-21-23-41-03_e2d5b3f32b79de1d45acd1fad96fbb0f~2.jpg
    Screenshot_2025-01-22-21-23-41-03_e2d5b3f32b79de1d45acd1fad96fbb0f~2.jpg
    212.4 KB · Pregleda: 375
Pise :
Yetel kod kuce M paket. Hbo nisam ni trazio. Nemam pojma sto su mi to dali ako su mi dali :D
 

Prilozi

  • M.jpg
    M.jpg
    203.8 KB · Pregleda: 304
Poslednja izmena:
Da li ove ponude dobijate preko komercijalista ili moze online prijava? Presao bih sa SBBa.
 
Mene su zvali pre neki dan iako imam skopljen ugovor od decembra 2023. na 12+18 meseci. Kad sam im to rekao izvinili se na uznemiravanju i kažu preporučite nas, mi dajemo bolje uslove nego u poslovnicama. Zvali su sa broja 011/4417770 pa eto kome treba nek ih cima.
 
Moram da te pitam, kada uđeš u Yettel aplikaciju u kom si statusu što se tiče ugovorne obaveze? Profil-tarifni paket-ugovorna obaveza
 
Ja sam pod UO a tamo piše da mi istekla, a i zvali su me, pa im ja rekao isto što i ti...
 
Moram da te pitam, kada uđeš u Yettel aplikaciju u kom si statusu što se tiče ugovorne obaveze? Profil-tarifni paket-ugovorna obaveza
Evo dole u prilogu screenshot. Često oni mene zovu tako, sigurno jednom u dva meseca, možda i češće.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250123-232851.jpg
    Screenshot_20250123-232851.jpg
    65.3 KB · Pregleda: 236
Jel moguce castovati sa mobilnog na tv iz yettel tv mobilne aplikacije?
 
App nema casting funkcionalnost, a ne moze ni screen mirroring zbog drm-a. To je na iphone, a pretpostavljam da to nije nista drugacije na androidu.
Kod mene puna ta linija, kaže istekl moraću da ih zovem.
I kod mene je bagovala ta informacija, pisalo da je isteklo, pre isteka, tako da to otprilike ne znaci nista. Datum isteka koji pokazuje je tacan bio kod mene. Pre ce biti da to sluzi da pokaze da postoji mogucnost za obnovu ugovora pre isteka, preko dugmeta ispod.
 
Poslednja izmena:
App nema casting funkcionalnost, a ne moze ni screen mirroring zbog drm-a. To je na iphone, a pretpostavljam da to nije nista drugacije na androidu.

I kod mene je bagovala ta informacija, pisalo da je isteklo, pre isteka, tako da to otprilike ne znaci nista. Datum isteka koji pokazuje je tacan bio kod mene. Pre ce biti da to sluzi da pokaze da postoji mogucnost za obnovu ugovora pre isteka, preko dugmeta ispod.
Aha, zato su mi poručili sa Tvitera da ih zovem.
Hvala na ovoj buvi, okrenuću ih onda da razjasnim situaciju
 
Postaviću i ovde pitanje , naime... imam LG C3, i plaćam Yettel Hipernet TV paket. Kada otvotim YouTube, bilo iz Yettel aplikacije, bilo iz WebOS smart platforme, pa kada odem na YouTube /Subscriptions, ne prikazuje mi najnovije kanale koji su izbacili video, već kanale, na koje sam se pretplatio, prikazuje po abecedi, umesto po najnovijim video klipovima.
U podešavanju za YouTube nisam pronašao opciju koja bi promenila način prikazivanja liste kanala..
 
Ево ако неког занима шта сам успео да извучем од аквизитера, мислим да је ово баш добра понуда... 1699,5 дин 22 месеца + 2 месеца по пуној цени. Јуче потписао уговор.

photo_2025-01-25_00-04-46.png
 
burazer dobio 18m po dinar za L
 
Izgleda kako naletis ili ko ima kakvu promociju.
Nije druže to, nego naši ljudi ne umeju ili ne žele da se cenkaju i tvrde pazar, mnogi misle da su velika gospoda, to im je kao ciganisanje, a to je ustvari jedini način da oni (ne samo Yettel nego svi oni redom) ne šišaju nas nego da dobijemo realnu cenu usluge. U Bugarskoj naprimer koja je zemlja EU ti na prvu loptu bez cenkanja daju istu uslugu za 23 leva (oko 1400 din), a kod nas moraš da se potrudiš preko akvizitera inače će da te ošiša ko kako stigne.
 
Ciganisanje je svuda .
Nisam hteo sa MTSom i pored toga sto sam 4 god bio na Box 4 beli optika - nije mi bilo jasno sta imas - nemas , a svako drugačije priča . Moras cekati da te pozovu posle IDP broja pa da se cenkas - nisam hteo čekati . Svidela mi se ponuda sto je jedan član dobio , uzeo broj akvizitera , pitao sta ima i to je to .
Posle 2 god videću sta dalje i kako . U opciji su bili samo Yetel i Yunet . Onaj "Orion i SBB "najbolji i sve najjj operateri nisu bili uopšte u opciji razmatranja .
Dve nedelje sam na Yetelu i meni je ok - lepo rade i nadam se da će tako i nastaviti .
Internet optika i ne bi trebalo da štuca - kod MTS nije bilo štucanja . Tv ko kod MTS znači ok .
Odnos uloženo - dobijeno je dobar i ja sam zadovoljan.
 
Kod mene puna ta linija, kaže istekl moraću da ih zovem.
Pisao sam o tome pre par strana kada sam primetio kod mene istu stvar. Kao sto rekoh ja sumnjam da je po sredi to sto smo mi pre 2g potposivali ugovore na 27 meseci, jer su nam tako podmetali a mi prihvatali. Medjutim u medjuvremenu je izglasana ona odredba da uo ne sme nikako biti duža od 24 meseca, pa da su oni, kako ne bi snosili pravne posledice, svima posle 24 meseca proglasili istek uo. Možda grešim, ne znam, ali svakako se i ja kanim da ih zovem i da proverim kako ćemo dalje. Ako ih ti kontaktiraš prvi javi sta si ti rekli.
 
Po onome što sam video biće simetrije u Hipernet paketima.
 
Vrh Dno