I sta se ustanovili, tako opisano moze da bude bilo sta u problemu:Vecina nece ni primetiti. Eto, ja sam primetio i prvo sam pomislio da je do fona. Pitao moje u kuci da li im se desava odgovor ne. Ali sada kada sam im rekao sta je simptom obratili paznju i svima se u stvari desava.
Ustanovio sam da me ne zanima sta je konkretno problem, problem je Yettel. Sve je njihova oprema.I sta se ustanovili, tako opisano moze da bude bilo sta u problemu:
1. Wifi
2. Dns
3. Ruter
4. Cgnat
…
Isto se i meni desava, sve ispocetka moram da radim kada ponovo palim tv…Koja je fora sa aplikacijom za LG televizore instaliram ulogujem se preko onog pina i svaki put kad ugasim/uplaim aplikaciju opet trazi isto?
Jel ima neko resenje za ovo?
e pa to. i ako je fluidnije ima smislaVerovatno su demontirali njihove uređaje jer već poseduju pametni TV, pretpostavljam da je softver brži, šta već...
Pa normalno da je brze, onaj njihov box se vuce kao da ima 128mb ram-a, mada kao sto vidis da im ni Lg app ne radi kako treba.Verovatno su demontirali njihove uređaje jer već poseduju pametni TV, pretpostavljam da je softver brži, šta već...
Nisi lud ni malo.Ja možda jesam lud, ali ne toliko.
Ovo itekako ima veze sa CGNAT-om.Telefon ima Android 12 i baterija nije mogla da propadne za tri dana. Pre deset dana se na MTS-u ponašao onako, a sad ovako.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari