Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Novi paket, na pripejdu sam.
 
… jedino ako predješ na Go Extra + sa prepaida, provereno… i čini mi se onaj najmanji postpaid paket, prenosi GB i verovatno minute…
 
Najmanji paket prenosi net i to samo u sledeći mesec, minute ne.
 
… za prosečne potrebe i 999dinara, Go Extra + odličan je izbor… na nivou doskorašnjeg Go Data… ali, samo za prelazak sa prepaida na postpaid… nadam se da će se opametiti i preračunati korisnost i takvog paketa…
 
Neko spomenu skoro ovu simpatičnu ponudu A1 pripejda za 12 meseci, koja je realno najbolja za ljude kojima je 10GB dovoljno mesečno.

Kako sam na pripejdu, a nisam za ovih 10ak dana otišao ni da registrujem broj na svoje ime, koliko ovi mogu da me zadržavaju za prelazak na A1? To čak ni korisnička podrška A1 na Tviteru n'ume da mi objasni. Ovde se pisalo da imaju pravo do 2 meseca da zadržavaju 🤔
 
Dali se uz 50 posto popusta na tarifu u Yetelu moze uzeti i telefon na rate uz reciklazu
 
Pitanje vezano za reciklažu:
1. Da li moram da budem Yettel korisnik?
2. Da li popust za reciklažu važi za standardnu kupovinu, kao u prodavnici? Recimo piše da može dodatna oprema... Da li se konkretno to odnosi na pametne satove?

Primera radi, Huawei Watch 3 cena je izlistana 19.199 odnosno 17.279 za plaćanje odmah.
Da li uz 3 reciklirana uređaja to znači da mogu da kupim sat za 15.000 umanjenu cenu?
 
Moraš da imaš UO u Yettel-u pre svega.
 
Ako se dobro sećam ne moraš da imaš uo kod Yettel-a kad kupuješ za keš i ne uzimaš na rate dodatnu opremu a tu spadaju i satovi. Za elefone moraš da budeš Yettel korisnik za dodatnu ne moraš.
 
Peti put u ovih mesec dana mi ponovo šalju onu besmislenu ponudu. Nagradno pitanje, hoće li prestati ikada? Odgovorio bih sa "Ne", ali ta opcija nije ni ponuđena i sumnjam da bi dalo neki efekat. Ovo već prelazi u uznemiravanje.
 
Moraću, mada sa tog broja dobijam i smislene ponude, kad se sa njima dogovaram. Postpaid sam više od 15 godina, bio kod sva tri operatera, ovo maltretiranje još nisam doživeo. Da mi bar stvarno nude nešto smisleno, približno mojoj potrošnji, ali jok. I dalje 60% manje saobraćaja, za preko 30% više para.
 
Pozdrav, zanima me da li je neko imao slicnu situaciju ili zna odgovor. Dobio sam danas poruku da sam u proteklih 120 dana vise odlaznih minuta ostvario u romingu ZB neko u domacem saobracaju i da imam 14 dana vremena da korigujem upotrebu kartice. Da li se tih 120 dana racunalo od ulaska u roming ili generalno od nekog momenta i da li mogu da napravim domacih minuta samo toliko da zajedno sa ostalim mesecima budu vise nego u romingu ili moram za 14 dana da napravim isto minuta koliko sam i u romingu?
 
Pozdrav, zanima me da li je neko imao slicnu situaciju ili zna odgovor. Dobio sam danas poruku da sam u proteklih 120 dana vise odlaznih minuta ostvario u romingu ZB neko u domacem saobracaju i da imam 14 dana vremena da korigujem upotrebu kartice. Da li se tih 120 dana racunalo od ulaska u roming ili generalno od nekog momenta i da li mogu da napravim domacih minuta samo toliko da zajedno sa ostalim mesecima budu vise nego u romingu ili moram za 14 dana da napravim isto minuta koliko sam i u romingu?
Najbolje da ih kontaktiras i da vidiš šta kaže pravilnik, ali mislim da mora neka pauza da se napravi.

Pravilo glasi:

Ukoliko se utvrdi da je SIM kartica tokom prethodnih 120 dana više dana bila prijavljena na mreže operatora koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana nego na matičnu mrežu, ili je veći deo saobraćaja ostvaren u mrežama operatora koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana nego u matičnoj mreži, Yettel će poslati SMS poruku sa obaveštenjem o tome da su prekršeni uslovi Politike primerenog korišćenja i zatražiti da korisnik u roku od 14 dana prilagodi korišćenje kartice uslovima Politike primerenog korišćenja. Ukoliko je i nakon 14 dana od SMS obaveštenja i dalje ispunjen jedan od dva gorenavedena uslova, Yettel će početi da naplaćuje dodatnu naknadu za taj saobraćaj.
 
Kakav je ovo brezobrazluk 🤨 Ako u ugovoru stoji da oni daju te minute i internet, kakav je problem sa koriščenjem? Znači kada se plaćaju usluge, sve je ok ali kada počnu da se i koriste eeee onda je problem. To kao sa kladionicama gde je igrač dobar samo dok gubi, ako ih nedaj Bože nekada malo jače oljušti, odmah režu.

Inače koliko sam se upoznao sa pravilima, sada kad sam prešao sa post na pripejd, moraću da čekam 60 dana pre eventualnog prelaska u A1.
 
Sta je bezobrazluk?
Prvenstven bezobrazluk je sto prepaid paketi ne vaze (ako kažeš da sav saobraćaj koristis kao kod kuće onda stavi i za prepaid) a bezobrazluk je zato sto kad ti treba najvise mobilni? Kad si kuci ili kad si mobilan? To je sve bezobrazno do krajnje mere. Skroz se slazem sa čovekom
 
To su uslovi koji su navedeni na sajtu onda kada je ta usluga i omogucena. Ne znam sta je tu bezobrazno? Nista nisu sakrili. I svi operateri imaju ta ogranicenja.
 
Cenovnik takodje nije skup, ako si vec toliko dugo u zemljama Zapadnih Balkana onda se zaista isplati. Cenovnik je sledeci:
  • Odlazni pozivi: 4,60 din/min
  • Dolazni pozivi: 2,30 din/min
  • SMS poruke: 1,44 dinara
  • Internet saobraćaj: 0,50 din/MB
 
Takva ograničenja važe i u Eu.Koristim Tomato karticu .Kada si dugo van HRV po EU počinju da naplaćuju više. Inace Tomato koristi mrežu A1 i kaci se na bliske mreže A1 po EU,tj.imaju prednost
Svakako je dobra za korišćenje, pogotovo kada se vozi kamion po EU
 
Опет сам заборавио да ми истиче уговор у децембру, али су ме подсетили из јетела фантастичном понудом, тотал50 за 2800.

Да ли је неко успео да добије 50% на Yettel Mobile M?
И да ли може и даље да се добије попуст контактирањем службе за бригу о корисницима, или се само подноси захтев за прелазак на припејд?
 
@гнд

Može da se dobije na bilo koji paket 50%, i da, mora pripejd ili zahtev za prelazak u drugu mrežu.
 
Опет сам заборавио да ми истиче уговор у децембру, али су ме подсетили из јетела фантастичном понудом, тотал50 за 2800.

Да ли је неко успео да добије 50% на Yettel Mobile M?
И да ли може и даље да се добије попуст контактирањем службе за бригу о корисницима, или се само подноси захтев за прелазак на припејд?


istekao mi je ugovor za total data koji sam placao 1999 din.. sad se prave ludi i nude mi neke bezvezne pakete za vise para. preko drustvenih mreza takodje ne daju 50% a ne ide mi se u pislovnicu da podnosim zahtev za prepaid.

Sada sam u globaltelu podneo zahtev za prelazak u njihovu mrezu, i cekam da vidim da li ce me yettel kontaktirati da mi ponudi 50% popusta na tarifne pakete..

ako se ne udostoje da zovu, prelazim na globaltel pa posle 2 meseca opet na yettel prepaid i cekam 50% u aplikaciji.

ne bih menjao mrezu jer kod mene u selu yettel najbolje radi, ali redovna cena tarifa im je besmisleno velika, a za 50% sada treba raditi kojekakve akrobacije.

Након што ми је од Globaltela стигао захтев за пренос броја, који сам потписао и вратио њима, када је Yettel добио информацију да сам поднео захтев за пренос, контактирали су ме и понудили 50% на било коју тарифу. Узео сам Yettel Mobile M, јер сам пре тога користио Total Data и навикао сам на доста нета а и значи ми што има 3 апликације.
 
Juce odem do poslovnice da se prebacim sa pripejda na go extra (ne +). Naglasio sam radniku da zna, jos ga pitam da li se prenose minuti i net nepotroseni. On kaze da nema prenosa, ja kazem ok je uzecu, posto malo trosim i min i neta to mi je dovoljno.

Imao 300 din kredita, taj kredit ce umanjiti prvi racun rece radnik.Racin ce biti 300din a ne 600.

Aktivira preko poruke safe net , doduse u aplikaciji mi stoji da je neaktivno.

Bio sam po gradu jos vidim u aplikaciji 30gb. Reko ovaj se *****ao vratim se da ponistimo UO, rece mi da necu imati promocije nit da cu moci da potpisem UO za go extra paket. Ja se izenerviro daj papir da potpisem raskid.

Zove me posle 10 min izvinjava se , kaze mi napisi opoziv da ti se negasi broj, da ne gubis promocije uplaticu ti ja razliku pa cemo za 60 dana da spustimo paket na go extra...

Platicu dva meseca go extra + pa cemo videti sta ce biti posle.
 
Napisi koja je poslovnica da je ljidi izbegavaju ili otvore 4 oci jer skoro sve što ti je rekao/uradio nije tačno.
Go Extra je paket u kome se prenosi saobracak kako za minute tako i GB.
Extra + je još bolji ali nema razloga da te uslovljava da ga koristiš + da posle 2 meseca radite raskid pa će on da te prebaci na manji paket...
Nisi prvi kome su pogrešan paket stavili ali to se rešava drugačije. Zato je bolje uzeti opciju da ugovor stigne kurirom jer se smatra da je ugovor sklopljen na daljinu i moze se u roku od 14 dana odustati.
 
Poslovnica u centru KS.

Videcemo za mesec, dva.
 
Nazad
Vrh Dno