Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Опет сам заборавио да ми истиче уговор у децембру, али су ме подсетили из јетела фантастичном понудом, тотал50 за 2800.

Да ли је неко успео да добије 50% на Yettel Mobile M?
И да ли може и даље да се добије попуст контактирањем службе за бригу о корисницима, или се само подноси захтев за прелазак на припејд?
I meni ističe u decembru - nemoj žuriti trebalo bi biti nekih novogodišnjih promocija kao i svake godine.
 
I meni ističe u decembru - nemoj žuriti trebalo bi biti nekih novogodišnjih promocija kao i svake godine.
Рекоше ми свакако да сачекам неких 7 дана пре истека уговора, јер све пре тога би значило превремен раскид уговора и неке пенале.
 
AHam, sve pre toga su penali kad ti hoćeš nešto, ali kad oni zapnu da te prebace na skuplji paket, onda nema penala. Ovo je meni već treći ugovor u toku, a drugo produžavanje. Istina je da nema penala, kad se sa njima dogovoriš. uvek sam obnavljao ugovor dva meseca ranije sa onom čuvenom službom koja je pozivala i dogovarala 50%.. I sad me oni teraju od oktobra da uradim isto, ali bez popusta. Ali ja ću iskapiti total 40 do poslednjeg dana, pa ćemo da vidimo šta kažu drugari iz službe.
 
AHam, sve pre toga su penali kad ti hoćeš nešto, ali kad oni zapnu da te prebace na skuplji paket, onda nema penala. Ovo je meni već treći ugovor u toku, a drugo produžavanje. Istina je da nema penala, kad se sa njima dogovoriš. uvek sam obnavljao ugovor dva meseca ranije sa onom čuvenom službom koja je pozivala i dogovarala 50%.. I sad me oni teraju od oktobra da uradim isto, ali bez popusta. Ali ja ću iskapiti total 40 do poslednjeg dana, pa ćemo da vidimo šta kažu drugari iz službe.
Ali Total 40 nema više u ponudi?
 
Naravno da nema, ali ga ja još imam. Zato i kažem da ću da ga iskapim do kraja i neću da pređem na Yettel 20 za više para.
 
Naravno da nema, ali ga ja još imam. Zato i kažem da ću da ga iskapim do kraja i neću da pređem na Yettel 20 za više para.
Total 40 nema više u komercionalnoj ponudi, neće Vam to moći ponuditi zato što ga nema u prodaji. Ili će Vas pokušati zadržati sa trenutnim paketima sa 50% popusta na mesečnu pretplatu ili će Vam pustiti broj telefona da migrira u drugu mrežu ( ako podnesete zahtev za prelazak u drugu mrežu ).
 
Nisam ni rekao da ću tražiti total 40, već samo 50% na nešto od ovih paketa. Ali sad imam total 40 i pustiću ga da istekne do poslednjeg dana.
 
niko nije video ili bar ja nisam nasao ovde, da su ubacili novi digitalnu uslugu "VOYO"
 
@NMNM neka muž podnese zahtev raskida i prelaz na pripejd ako mu je ostalo manje od 30 dana pred istek ugovorne obaveze pa će ga zvati za 50% popusta na nove dve godine bez uređaja.
 
niko nije video ili bar ja nisam nasao ovde, da su ubacili novi digitalnu uslugu "VOYO"
 
Yettel 6 ima jednu besplatnu aplikaciju.
Ako prenosite broj iz druge mreze u Yettel, nemoguce je dobiti bilo koji Go Extra paket.
Po novim paketima, nista se vise ne prenosi iz meseca u mesec. Ni u jednoj varijanti.
 
Prenošenje je bilo jedini razlog isplativosti Yettel paketa.
 
Yettel 6 ima jednu besplatnu aplikaciju.
Ako prenosite broj iz druge mreze u Yettel, nemoguce je dobiti bilo koji Go Extra paket.
Po novim paketima, nista se vise ne prenosi iz meseca u mesec. Ni u jednoj varijanti.
Ček, ne može više fora da se prenese broj u yettel prepaid?
 
… ako pričate o aktuelnom yettel 6 paketu, u njemu nema ni jedne aplikacije… tek Yettel 20 ima jednu, Yettel 100 dve, Yettel mobile M tri…
 
Đubrad ukinuli i one gigabajte za registraciju pripejd broja, sada nude samo minute u njihovoj najsporijoj mreži 😡

Mada zaposleni po tržnim centrima generalno slabo znaju pravila, jedan me prilično samouvereno ubeđivao kako je rok za promenu operatera kada se pređe na pripejd 3 meseca a ne dva koliko piše i na sajtovima operatera, uz ubedljivu izjavu "Radim na ovom poslu 8 godina, valjda ja znam" 😄
 
… možed da najaviš raskid 15dana pre isteka i obavezno reci da želiš prelazak na prepaid…
 
@Urosh92 u jetelu je otkazni rok 30 dana tako da unutar 30 dana do datuma isteka ugovorne obaveze podnesi zahtev raskida i prelaz na pripejd i zovu te kroz dan-dva sa ponudom od 50% popusta na sve pakete bez uredjaja
 
… mene onda razvlače - bio u poslovnici, zvao korisnički i tvrde 15dana…
 
pojma nemaju, a najgore je što i na samoj formi zahteva raskida stoji 30 dana
 
Kada već pišem o yettel pravilima, pre neki dan sam zvao njihov call centar gde su oni imali uvid u moj profil jer traže JMBG, i dobio čvrsta uveravanja da mogu odmah da ih napustim i promenim operatera, iako sam pre 15 dana prešao sa njihovog postpejda na pripejd. Čak se ta radnica konsultovala sa kolegama iz call centra i potvrdila mi to 🤔

Sutradan, želevši da dobijem još jednu potvrdu toga, na istom call centru dobijam potpuno suprotnu tvrdnju da mora proći ona famozna 2 meseca zbog njihovog mafijaškog poslovanja gde skidaju ime i prezime sa broja i time me kao prethodno dugogodišnjeg postpejd korisnika praktično izjednačavaju sa novim pripejd korisnicima.

Iz toga mogu da zaključim da je i to njihovo "pravilo zadržavanja" dva meseca vrlo sumnjivo i da funcioniše po principu ako prođe prođe.
 
Nazad
Vrh Dno