Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Prebačen broj na prepaid 05.03.2024. zašto se ne pojavljuje opcija 50% na mesečnu pretplatu? 🤔
Imao sam slicnu situaciju, meni se opcija 50% pojavila tek kada sam otisao na cetvrti tab "Y. za tebe" i onda sam izabrao "Yettel ti preporucuje".

Savetovao bih svakako da odes u poslovnicu i resis sve odmah kao ja danas, jer ugovaranje 50% preko aplikacije zahteva da ti postar donese ugovor, ti da potpises, pa postar vraca ugovor u Yettel, a to sve traje.
 
^ onda ćeš sačekati da dođe popust ili da te pozovu
 
Posto sam podneo zahtev za raskid ugovora prosle srede i prelazak na prepaid, a niko od gospode iz yettela se nije udostojio da pozove, danas sam opozvao zahtev i podneo novi, posto mi ugovor svakako istice 23. marta, da ostanem na postpejdu bez ugovorne obaveze. Placam februarski racun i odmah 24. idem u drugu mrezu da trazim prenos broja. Izgleda da su poceli da igraju igru macke i misa sve vise.
 
Koliko ste cekali ugovor iz pripaida na post paid u yettelu, od 8marta samo na prepaidu i dalje cekamo ugovor post paid!
 
Мени рече госпођа из Јетела када сам раскидао уговор да обавезно тражим раскид ради преласка у другу мрежу јер на припејду могу да те држе 30 дана. Тако сам и урадио и завршио све за 2 дана...
 
Мени рече госпођа из Јетела када сам раскидао уговор да обавезно тражим раскид ради преласка у другу мрежу јер на припејду могу да те држе 30 дана. Тако сам и урадио и завршио све за 2 дана...
Naravno to sam i uradio!
 
Da li je neko imao problem kao ja i kako je resio?
Desava mi se da budem nedostupan kada me neko zove, a ja na telefonu imam pun signal i 4G+ za net i uredno mogu da pozivam bez problema...
To se desava od pre par dana, do tada se nikada nije desavalo...

Sasvim moguće da je do fizičke kartice. Dešavalo se. Idi u Yettel, kaži šta je problem, sasvim je moguće da ti oni odmah ponude zamenu kartice.
 
Desavalo se mojoj sestri kad je presla na novi telefon svaki dan u nekom momentu. Resila je tako sto je iskljucila VoLTE i od tada se ni jednom nije desilo evo vec 6 meseci.
A ja ukljucio VoLTE i sad je kao malo bolje, manje sam nedostupan, ali opet SMS kasni po pola dana...
Ne znam da li bi resilo problem da odem do poslovnice da zamenim karticu, nije preterano stara kao nekima, tek je napunila 7 godina...
 
Ja sam imao slican problem pre 2 godine dok sam bio u A1, i fizicka promena sim kartice mi je resila problem. :)
 
Primetio sam da mi je aktivirana "Internet roming tarifa neograniceno 20", pise da dnevno imam 20MB, a kad se oni potrose moze I dalje da se koristi net po smanjenoj brzini.

Ako sam dobro razumeo, ako se nadjem u inostranstvu (van zapadnog Balkana) i ukljucen mi je mobile roming u settingsu telefona, ovaj dodatak sprecava pravljenje astronomskih racuna?
 
Pisano je o tome, neko rece da to znaci upravo to, ali ne znam bas na koji nacin funkcionise...
 
Primetio sam da mi je aktivirana "Internet roming tarifa neograniceno 20", pise da dnevno imam 20MB, a kad se oni potrose moze I dalje da se koristi net po smanjenoj brzini.

Ako sam dobro razumeo, ako se nadjem u inostranstvu (van zapadnog Balkana) i ukljucen mi je mobile roming u settingsu telefona, ovaj dodatak sprecava pravljenje astronomskih racuna?
Internet roming tarifa neograničeno 20 vam pruža mogućnost da budete online u inostranstvu, uz potpunu zaštitu od prekomerne potrošnje. U okviru ove tarife korisnici imaju dnevnu kvotu od 20MB internet saobraćaja, a nakon potrošene kvote internet saobraćaj može i dalje da se koristi po smanjenoj brzini koja je dovoljna za korišćenje instant messaging aplikacija (Viber, WhatsApp, Messenger…). Dnevna kvota se resetuje u ponoć po vremenu u Srbiji, nakon čega korisnici dobijaju novu dnevnu kvotu od 20MB.


Naplata dnevne kvote u okviru ove tarife se vrši samo ako korisnik počne da koristi internet saobraćaj u romingu. Ukoliko nema potrošnje internet saobraćaja u romingu, korisniku se ništa neće ni naplatiti. Kada počne korišćenje internet saobraćaja, korisniku se odmah naplaćuje dnevna kvota za taj dan. Postoje dva nivoa cena za dnevnu kvotu u okviru Internet roming tarife neograničeno 20:


  • Cela Evropa (izuzev Zapadnog Balkana gde važi model „Roming kao kod kuće“ i Grčke), Australija, Azerbejdžan, Dominikanska Republika, Egipat, Gruzija, Hong Kong, Indonezija, Izrael (uključujući i operatora Jawal Palestine), Japan, Jermenija, Južnoafrička republika, Južna Koreja, Kanada, Katar, Kazahstan, Kina (osim administrativne oblasti Makao), Meksiko, SAD, Singapur, Tajland i UAE: 500 dinara sa PDV-om
  • Ostatak sveta: 1.200 dinara sa PDV-om

Budući da su ovo maksimalni iznosi koje možete da potrošite u toku jednog kalendarskog dana (po vremenu u Srbiji), uz Internet roming tarifu neograničeno 20 imate potpunu zaštitu od prekomerne potrošnje i naplate internet saobraćaja u romingu.


Ovu tarifu možete da aktivirate besplatnim pozivom na broj *120*1#, čak i kada se već nalazite u romingu.


Mislim da je bolje da uplatis 1GB roming interneta
 
Hvala za info, slazem se da je bolje uplatiti 1 ili 3 GB roaming interneta ako se planski negde putuje. Ovo je verovatno da bi se eventualno sprecila neka iznenadjenja u pogranicnim delovima zemlje (doduse ni 500din nije malo, ali je verovatno bolje od nekoliko hiljada din)
 
Kakvi bezobraznici rade u yetelu strasno, pre 8 dana sam podnela zahtev za raskid i prelazak na pripejd, I niko ne zove odem danas u drugu yetel poslovnicu s namerom da vidim sta se desava sa tim i lik mi kaze pa nema nikakvog zahteva da li želite da podnesete, podnesem i posle 2 sata me zovu
 
Nije samo u yettel-u, generalno se svuda dešava. Možda je malo off, ali da ispričam.
Kontaktiram Microsoft podršku preko chat support-a (stranu, ne našu) i uglavnom ustanovimo da će mi zameniti uređaj. Super, ostavim adresu i, muk. Posle par dana pošaljem mail da vidim šta se dešava, nema odgovora. Pošaljem nekoliko mailova sledećih par dana, ništa. Onda sam ponovo kontaktirao podršku preko chat-a i ustanovili su da je "došlo do greške sa njihove strane" i da će ponovo da pokrenu postupak za zamenu.
Eto, nije da branim yettel, daleko od toga, samo kažem da je to izgleda rasprostranjena i česta pojava.
 
Здраво! Имам уговор са оператером, остало је још 1 година. Ако желим да раскинем уговор, да ли је могуће да ће од мене тражити казну? Колика може бити казна?
 
Ili da platiš sve popuste i benefite koje si dobio ili da platiš i ovu godinu koju nećeš da iskoristiš, šta god je povoljnije za tebe.
 
Хвала вам! Да ли је неко имао успешно искуство у закључивању постпејд уговора и преласку на припејд уговор? Да ли ово ступа на снагу у року од неколико дана? Мало сам забринут да ћу нешто погрешити и изгубити број.
 
Mozda bi presao iz A1 u Yettel da iskoristim ovo povecanje cena pa me zanima u odnosu na koje cene da gledam taj popust od 50% jer na sajtu stoje vece cene precrtane pa ispod stoji niza cena? Nadam se da me neko razume :)
 
@Hihi prilikom raskida napomeni da broj ostane aktivan na pripejd dopuni
Данас сам био у канцеларији и потписао папир за раскид уговора уз задржавање броја. али ми нису понудили опцију по којој би била изречена казна. Изгледа да уговор о раскиду садржи опције које сте поменули, а написано је да ће исплата бити извршена на најјефтинији начин за мене.
Мислите ли да немам о чему да бринем и да треба да чекам њихов позив у року од 15 дана?
Хвала унапред.
 
@Hihi ako je pismeno navedeno da će obračunati prevremen raskid u tvoju korist, onda ćeš proći jeftinije
 
Nazad
Vrh Dno