Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

A sto to ne objasnis kako mu je dobra usluga post ispod @qobrex
Pa mu objasni kako njegova mreza nije krš i da naravno da ne može da raskine od kulta zvanog yettel ...
Eto A1 toliki krs da na 8 godina starom telefonu nema probleme.
A inače yettel je toliko dobar da ni u jednoj kategoriji nije bolji.
A eto ja baš nekim čudom na 8 godina starom androidu nemam nikakav problem sa A1 u BG. Šta više cak ni u vozu za NS nema nigde jednog prekida jos su ovi novi ko faradajev kavez...
Moze nekome da bude i najbolja mreza na svetu, ako meni na lokacijama na kojim boravim nema signal i propustim jako bitne poslovne pozive u centru Beograda, onda je za mene najgora.
Svako koristi ono sto mu odgovara. Ako tebi yettel nema dobru pokrivenost na lokacijama na kojima boravis normalno da neces uzeti paket kod njih, ali ne treba da ubedjujes druge da je A1 i za njih bolja jer nije. Ja eto ne bih a1 ni da mi dzabe daju paket.

Onaj covek gore se zali na wifi brzine, znaci nije ni probao da prikaci kabl i testira. I tema je o postpaid mobilnim paketima ne o hipernetu i internet paketima. Nema poente dalje to komentarisati.
 
Moze nekome da bude i najbolja mreza na svetu, ako meni na lokacijama na kojim boravim nema signal i propustim jako bitne poslovne pozive u centru Beograda, onda je za mene najgora.
Svako koristi ono sto mu odgovara. Ako tebi yettel nema dobru pokrivenost na lokacijama na kojima boravis normalno da neces uzeti paket kod njih, ali ne treba da ubedjujes druge da je A1 i za njih bolja jer nije. Ja eto ne bih a1 ni da mi dzabe daju paket.

Onaj covek gore se zali na wifi brzine, znaci nije ni probao da prikaci kabl i testira. I tema je o postpaid mobilnim paketima ne o hipernetu i internet paketima. Nema poente dalje to komentarisati.
Pa tema jeste o mobilnoj postpaid mreži. Sto on i koristi jer nema optiku.
Ali poenta je da ne vredi postpaida makar i kucnog neta. Možda ja imam jake standarde. Jer se sećam kakav je A1 bio kad sam uzeo pre par godina. I jedan i drugi nemaju veze jedan sa drugim... Ali sada ne mogu nikome da preporučim postpaid od yettela a prepaid nemaju ama ha. Ali su dobri za offloadovanje korisnika za nas na mts i A1
 
Ima li neki zakonski rok koliko maksimalno traje raskidanje ugovora? Pre 11 dana je podnet zahtev u poslovnici, nit ko zove nit se šta promenilo od tad, i dalje je postpaid.
 
15 дана је рок али најбоље да провериш с њима, ја сам исто поднео и после 10-ак дана их контактира и кажу ми да се не види да је поднето па су ми онда одрадили...
 
Ima li neki zakonski rok koliko maksimalno traje raskidanje ugovora? Pre 11 dana je podnet zahtev u poslovnici, nit ko zove nit se šta promenilo od tad, i dalje je postpaid.
15 dana je rok. Ovo mi sad vec malo cudno, ali i mene ne zovu od srede, kad je podnet zahtev. Nisam mislio da idem iz yettela, ali sad vec malo postaje bezobrazno.
 
Ja sam prešao iz Yettel u A1 i mogu reći da sam zadovoljan, signal šljaka kao singerica, a internet je odličan, mnogo bolji od Yettel-a.
Cena paketa fenomenalna + sve NEOgraničeno!
Ne bih se vratio u Yettel ni za 100 godina !
Kod mene je takva situacija…
 
Upravo su me zvali iz Yettela i ponudili su mi generalno bolje uslove nego mts kada govorim o ceni telefona i paketa zajedno (znatno jeftiniji telefon ako se uračuna i 15k za reciklažu i skuplja cena paketa) ali sam odbio tu ponudu tako da će broj biti ipak prebačen u mts.

Pitala me je i zašto želim da pređem i morao sam da joj objasnim da nije sve do cene i para već da ima nešto i u odnosu prema korisnicima - ako bar nešto od toga shvate i prihvate biće dobro.
 
Mislim da neće, upravo sam to pokušao da objasnim u razgovoru s agentom. Nije isto kada benefit dobijemo nakon jednog poziva i razgovora s agentom i nakon raskidanja ugovora ili zahteva za prelazak na drugu mrežu. Pošto imam oba iskustva u prethodnim ciklusima ugovorne obaveze, jedno formira atmosferu "moj dragi Telenor/Jetel mi je bez problema dao benefit kao višegodišnjem korisniku", a drugo "nakon cimanja i igrokaza sa zaposlenima kroz razne medijume komunikacije i potrošenog vremena, prihvatio sam da se dalje time ne bavim i ostanem kod njih, samo da ih ne gledam". Dobio sam neki generički komentar, tipa "uvek možete da računate da ćemo vam izaći u susret", strategija da se smiri klijent, koja ne znači ništa kad se za dve godine opet nađemo u situaciji da mi junior agent nudi Total 4 za 1900 din. Tvoj slučaj je lep primer kako im plan nije dobar...
 
Poslednja izmena:
U potpunosti se slažem sa svime što si napisao.
Razlika u ovoj poslednjoj ponudi sa njihove strane iznosi 1.250 dinara razlike mesečno ali su me toliko iznervirali sa nehebavajućim stavom tokom ovih nedelja kada sam ih bukvalno molio da me neko pozove i da se dogovorimo oko produžetka ugovora da nisam hteo iz principa da prihvatim tu ponudu. A samo da su je ponudili onda kada sam ih zvao sve bi završili za tili čas i bilo bi bolje i za njih i za mene ali j.bg oni su prvo bili nezainteresovani onda je to prešlo u kombinaciju nezainteresovanosti i igranje raznih igrica da bi tek nakon što sam podneo zahtev pozvali računajući "Ma predomisliće se sigurno". Sorry gospodo ali ovaj možda treba vremena dok ne donese konačnu odluku ali kada nešto odluči to je to...
 
Sve je to ok, ali ovaj igrokaz traje otkako je PFF preuzeo Telenor i pod tim imenom vodi svoju politiku. Još tada mi je jasno rečeno da korisnički staž više ne igra bitnu ulogu, osim ako se bilo ko kao dugogodišnji korisnik ne odluči da napusti mrežu. Mada, bilo je izuzetaka; dok je bilo u funkciji slanje mejla na [email protected] da pošaljem upit za 50% bez zahteva za raskid, priložio sam vrednosni kod za drugi prepaid broj sa Yettel petka uz vaučer za reciklažu i prihvatili su. Međutim, sada je definitivno da zahtev za raskid ili prenos broja su jedina rešenja radi pokretanja nekomercijalnih ponuda, što dodatno potpiruje i uslovljavanje komuniciranja preko kontakt forme sajta, a tek onda oni šalju odgovor sa gorepomenute adrese (isti slučaj je i u Rajfajzenu za reklamacije).
 
Tako je i to je jedna od stvari koju sam im uzgred pomenuo - dok je bio Telenor odnos prema korisnicima je bio daleko bolji, korektniji i zahvalniji i 22 godine sam bio izuzetno zadovoljan dok je poslednje godine sve prešlo na jedan znatno niži nivo koji je kulminirao tokom poslednjih par nedelja. Oni računaju na to da će na kraju najveći broj korisnika prihvatiti njihovu poslednju ponudu i ostati kod njih što se generalno u najvećoj meri i dešava. Kada ne bi bilo toga, dugoročno gledano morali bi da shvate da nešto rade pogrešno što bi dovelo do toga da korisnicima može biti samo bolje ali...
 
Lična satisfakcija je jako važna za korisnika.
Jednostavno imam moć-novac u rukama i uradiću s njim šta hoću tako da razumem tzv "inat".
 
Moram se sloziti sa vama... Ja sam u yetelu 12 godina i ne gledam druge ponude vec sam do sada slao poruku na X i sve zavtsavao za dan-dva 50% popusta. Ako sada to iziskuje cimanje i proces prenosa broja, pogledacu druge ponude prvo, a onda verovatno i promenim mrezu.. tako da definitivno nije sve do cene, ali jeste dosta toga i do navika nas korisnika, koje vecina tesko menja
 
Pa slazi se ne slazi se. Ali A1 i mts rame uz rame i na ratelovom benchmarku.
A yettel ima najgoru pokrivenost definitivno. A1 i gde nema signala i sa jednom crtom vuce 4G 4CA. Em ratelov benchmark. Em speed test. Em koristim sve tri mreze. I znam da je razlika u mreži. Kad nisi na yettelu stvarno osetis sta je mreža.
Ja gledam svoje iskustvo. Testove ostavljam tebi.
 
Kod mene bolje rade mts i yettel. A1 sam imao pa i pored dobre ponude da ostanem morao sam da promenim. U stanu nemam signal, ne mogu da razgovaram, sto kaze neko iznad ne treba mi ni besplatno. Ustanovili su da im neka stanica ne radi, Jerkovic je u pitanju, ali ne znaju kada ce i da li ce ikada srediti. Presao na mts, pa onda u yettel zbog akcije sa hypernetom. Mts i yettel ne vidim razliku, rade mi isto.
 
Kod mene bolje rade mts i yettel. A1 sam imao pa i pored dobre ponude da ostanem morao sam da promenim. U stanu nemam signal, ne mogu da razgovaram, sto kaze neko iznad ne treba mi ni besplatno. Ustanovili su da im neka stanica ne radi, Jerkovic je u pitanju, ali ne znaju kada ce i da li ce ikada srediti. Presao na mts, pa onda u yettel zbog akcije sa hypernetom. Mts i yettel ne vidim razliku, rade mi isti.
A1 se isplati uz 4CA uređaj. Mora biti power house uredjaj. Posebno Android. Yettel je za iPhone. Sta mi znači yettel kad nigde skoro nema pakete. Ili su smešni... A da jeste duplo bolji A1 jeste i u paketima i u mreži. Yettel je dobar samo za vas da mi uživamo u brzini bez opterećenja. 4CA i VOLTE uz neo saobraćaj. Bas mi je bzv sto mi ne treba optika uz 250 Mbps hot spot i to bilo gde u Srbiji otvorim laptop. Uz yettel bi se bas naodmarao dok ovde GB lete.
 
Poslednja izmena:
Да ли неко зна који модел ЛГ олед телевизора дају уз пакет ?
На сајту имају 65 олед али не пише који је модел.
 
Pozdrav, predjoh u Yettel pripejd sa MTS-a postpaid, kako bih mogao da uzmem 50% popust na paket posle dva dana kako je opisano vise puta.

Samo da pitam, posto mi je app nova pa se jos ne snalazim, ponuda ce se pojaviti u sekciji "Preporuke" na dnu ekrana u aplikaciji?
 
Na početku APP će ti se prikazati u onom kvadratu.
 
Ako operator ne odgovori na reklamaciju posle 8 dana, šta se u tom slučaju radi i šta se mora uraditi?
 
Pozdrav drugaru sam dao Yettwel stb uredjaj , naravno radi mu na mts mrezi! Da li bi meni radio njegov mts stb uredjaj na mojoj yettel mrezi? Pretpostavljam da bi radilo!
 
Aktivirao sam paket sa 50% popusta kroz Yettel aplikaciju, ali sam i dalje na prepaid. Dobio sam i poruku da restartujem telefon kako bi koristio broj sa novim podesavanjima ali se i dalje nista ne desava. Da li se ceka aktivacija paketa ili je kod mene neki problem?
 
Pozdrav drugaru sam dao Yettwel stb uredjaj , naravno radi mu na mts mrezi! Da li bi meni radio njegov mts stb uredjaj na mojoj yettel mrezi? Pretpostavljam da bi radilo!
Ne bi radio, mts stb se kači preko lan kabla na poseban port na ruteru koji je samo za IPTV, ne ide preko neta kao Yettelov TV.
 
Ne bi radilo treba da je povezan na mts ruter koji ima aktivnu TV pretplatu.
 
Aktivirao sam paket sa 50% popusta kroz Yettel aplikaciju, ali sam i dalje na prepaid. Dobio sam i poruku da restartujem telefon kako bi koristio broj sa novim podesavanjima ali se i dalje nista ne desava. Da li se ceka aktivacija paketa ili je kod mene neki problem?
kad predjes na postpejd, tek sutradan ti se vidi sve u aplikaciji
 
Bio danas do poslovnice da vidim ima li jos uvek popust 50% na tarifu za prelazak sa pripejda, uz prenos broja iz druge mreze, kaze onaj batica samo sest meseci po dinar na bilo koju tarifu pa posle toga snizena cena sa sajta...
 
Nazad
Vrh Dno