Info od pre minut, moze do 10 marta da se raskine ugovor i ako mi operater Iz call centra rekao da je produženo bilo do 5 marta. Raskinuo ugovor, otisao do A1 preko puta nemaju kartice prepaid, kazu mozda sledeće nedelje će dobiti. Sve mi se cini da rade zajedno ( kao nemaju prepaid kartice), pa da ce ovi kontra vratiti uslugu kada oni poskupe 🙂. E sad, ako se desi da me ne zovu i ne nude nesto za ostanak, pre bih u A1 otisao nego u mts, pa dal da čekam sledeću nedelju za prenos broja, dal ce mozda zvati i nakon raskida samo, ili samo kada dobiju zahtev od drugog operatera? Kontam da nece samo nakon raskida, jer to im je jos bolje, placam punu cenu paketa sada, dok nešto ne uradim.
Evo citiram sam sebe, juče popodne bio, moze do 10.03.nije vise moguc raskid u Yettelu, oglasili su 30.01. plus kome je stiglo uz racun obavestenje, koliko sam cuo, tolerisali su do 06.03. ko podnese zahtev za raskid. Opet, nista ne kosta da se proba
Pa yettel je ubedljivo najlosija mreža. Tako da stvarno ce se usrećiti. A1 ima brzinu. Mts pokrivenost. Yettel ima 50 posto kome treba socijalni paket...Al ce se usrecis kod tih "drugih"!
Uf, pa ne bih se baš složio...što se tiče MTS pokrivenosti. Osim ako pod tim ne podrazumevaš EDGE pokrivenost.Pa yettel je ubedljivo najlosija mreža. Tako da stvarno ce se usrećiti. A1 ima brzinu. Mts pokrivenost. Yettel ima 50 posto kome treba socijalni paket...
Mozda tebi meni neUkidoše Yetel petak nama sa Total 10 paketima.
uspeo sam i bas su bezobrani mora da se napinje bas jakoPrilikom raskida sam naveo da želim da predjem kod drugog operatera,sad me zanima,kao i gore
Danas odmah idi i traži prelaz kod drugog provajdera. Sutra ili u ponedeljak će ponovo da te zove neko iz Jetela, tzv. "poslednji pozdrav", i da ti ponudi 50% off. Ako odbiješ aktivira se tvoj prelazak kod drugog operatora. Za MTS ne znam, ali u A1 su mi u sredu rekli da mogu da pređem u petak, danas, ako me Jetel ne zadrži. Dakle, dva-tri radna dana.Upravo sam dobio informaciju da je ugovorna obaveza obrisana i da mogu da podnesem zahtev kod drugog operatera.
E sad, ako sam se ovako napatio samo da mi obrišu UO, mogu misliti šta me čeka dok mi ne uplate novac...
Btw. za koliko vremena otkad ugase UO broj postane neaktivan kod njih, kako bi mogao da bude aktivan broj kod drugog operatera?
Već juče su hteli da mi predlože neku ponudu kojom bi me zadržali ali sam im se odmah zahvalio i rekao da prelazim kod drugog operatera tako da je nisam ni čuo. Takođe i malopre kada me je njihov zaposleni zvao da mi kaže da je obrisana UO sam ponovio da sam odlučio da pređem tako da svakako već znaju moju odluku. Opet, ne sumnjam da će me zvati još jedan put...Danas odmah idi i traži prelaz kod drugog provajdera. Sutra ili u ponedeljak će ponovo da te zove neko iz Jetela, tzv. "poslednji pozdrav", i da ti ponudi 50% off. Ako odbiješ aktivira se tvoj prelazak kod drugog operatora. Za MTS ne znam, ali u A1 su mi u sredu rekli da mogu da pređem u petak, danas, ako me Jetel ne zadrži. Dakle, dva-tri radna dana.
Kod mene nisu….Ukidoše Yetel petak nama sa Total 10 paketima.
Mog druga su tako tri dana uzastopno zvali da ga ubede da ostane, dok im na kraju nije rekao da nema nameru da bude njihov korisnik jer sarađuju sa Telekomom i još mnogo detalja u vezi s tim, koje ovde ne mogu da navodim... Više nisu zvali, pustili ga u A1.Već juče su hteli da mi predlože neku ponudu kojom bi me zadržali ali sam im se odmah zahvalio i rekao da prelazim kod drugog operatera tako da je nisam ni čuo. Takođe i malopre kada me je njihov zaposleni zvao da mi kaže da je obrisana UO sam ponovio da sam odlučio da pređem tako da svakako već znaju moju odluku. Opet, ne sumnjam da će me zvati još jedan put...
Večeras idem u mts i podnosim tamo novi zahtev za prenos broja i nadam se da će sada sve proći kako treba...
Pa slazi se ne slazi se. Ali A1 i mts rame uz rame i na ratelovom benchmarku.Uf, pa ne bih se baš složio...što se tiče MTS pokrivenosti. Osim ako pod tim ne podrazumevaš EDGE pokrivenost.
Meni je Yettel i dalje ubedljivo najbolji sa pokrivenošću. A često špartam Srbijom.
Za mts moze biti da je dobar, ali A1 je najveci krs od mreze sto se tice pokrivenosti i to u Beogradu, van Beograda je cak dosta bolja. To mi je bilo 2 godine najvece patnje u zivotu, srecom vratih se u yettel, mozda nije perfektan ali me nikada nije izneverio. Tako da ove tvoje price su smesne.Pa slazi se ne slazi se. Ali A1 i mts rame uz rame i na ratelovom benchmarku.
A yettel ima najgoru pokrivenost definitivno. A1 i gde nema signala i sa jednom crtom vuce 4G 4CA. Em ratelov benchmark. Em speed test. Em koristim sve tri mreze. I znam da je razlika u mreži. Kad nisi na yettelu stvarno osetis sta je mreža.
Kod mene nema optike, zato koristim Hipernet TV i prenosivi kućni internet. Ali oboje ne funkcionišu kako treba.@qobrex Kvalitet signala na mobilnom kućnom internetu možeš popraviti na više načina:
Ja sam u koristio njhov kućni net godinama i mučio se na dnevnom nivou sa konstantnim oscilacijama u brzini. Probao sam sve navedeno i na kraju prešao u A1 i imam stabilnu konekciju od tada.
- Promeni frekvenciju 4G signala na ruteru (800, 1800, 2100 MHz). Vidi da li neka radi bolje od drugih.
- Kupi 4G+ ruter (ima na KP). On agregira signal sa dva opsega (recimo, 800 i 1800). Ako ti je situacija loša, može se desiti da ni ovo ne pomogne.
- Kupi karticu i testiraj brzine u A1 ili mts, i ako ti odgovaraju raskini ugovor u Jetelu (možeš do 10. marta, po osnovu povećanja cena). Po osnovu "male brzine" gotovo sigurno ne možeš raskinuti ugovor bez penala, kao što je objašnjeno u odgovoru iznad mog.
Nisam razumeo možda lepo, ali ako koristiš i Hipernet internet, to je optika i tu bi već trebalo da izađu na teren, utvrde stanje i probaju da poboljšaju situaciju.
A sto to ne objasnis kako mu je dobra usluga post ispod @qobrexZa mts moze biti da je dobar, ali A1 je najveci krs od mreze sto se tice pokrivenosti i to u Beogradu, van Beograda je cak dosta bolja. To mi je bilo 2 godine najvece patnje u zivotu, srecom vratih se u yettel, mozda nije perfektan ali me nikada nije izneverio. Tako da ove tvoje price su smesne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari