Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

sad the office GIF
 
Info od pre minut, moze do 10 marta da se raskine ugovor i ako mi operater Iz call centra rekao da je produženo bilo do 5 marta. Raskinuo ugovor, otisao do A1 preko puta nemaju kartice prepaid, kazu mozda sledeće nedelje će dobiti. Sve mi se cini da rade zajedno ( kao nemaju prepaid kartice), pa da ce ovi kontra vratiti uslugu kada oni poskupe 🙂. E sad, ako se desi da me ne zovu i ne nude nesto za ostanak, pre bih u A1 otisao nego u mts, pa dal da čekam sledeću nedelju za prenos broja, dal ce mozda zvati i nakon raskida samo, ili samo kada dobiju zahtev od drugog operatera? Kontam da nece samo nakon raskida, jer to im je jos bolje, placam punu cenu paketa sada, dok nešto ne uradim.
nije vise moguc raskid u Yettelu, oglasili su 30.01. plus kome je stiglo uz racun obavestenje, koliko sam cuo, tolerisali su do 06.03. ko podnese zahtev za raskid. Opet, nista ne kosta da se proba
Evo citiram sam sebe, juče popodne bio, moze do 10.03.
 
Pa yettel je ubedljivo najlosija mreža. Tako da stvarno ce se usrećiti. A1 ima brzinu. Mts pokrivenost. Yettel ima 50 posto kome treba socijalni paket...
Uf, pa ne bih se baš složio...što se tiče MTS pokrivenosti. Osim ako pod tim ne podrazumevaš EDGE pokrivenost. ;)
Meni je Yettel i dalje ubedljivo najbolji sa pokrivenošću. A često špartam Srbijom.
 
Ja stvarno nisam imao problem sa njihovom pokrivenošću gde god da sam se našao dok za druga dva operatera ne mogu ništa da kažem jer ih nisam probao.

Sa te strane Yettelu treba skinuti kapu - šteta što su po ostalim pitanjima napravili par koraka unayad u odnosu na ono što su bili za vreme Telenora.
 
Tako sam ja pred proslu obnovu ugovora u slucaju da se ne dogovorimo, uzeo A1 karticu i paralelno koristio neko vreme, cisto da proverim kako radi, i sto se tice mog radiusa kretanja po Srbiji i generalno mom mestu, u vecini je Yettel bio bolji sa pokrivenoscu...Tako da svako bira kako njemu odgovara...
@kalin62 to je sad aktuelno, nema o cemu drugo da se pise, kad bude nesto pozitivno i vredno pomena pisacemo i o tome... 😁
 
Upravo sam dobio informaciju da je ugovorna obaveza obrisana i da mogu da podnesem zahtev kod drugog operatera.

E sad, ako sam se ovako napatio samo da mi obrišu UO, mogu misliti šta me čeka dok mi ne uplate novac...

Btw. za koliko vremena otkad ugase UO broj postane neaktivan kod njih, kako bi mogao da bude aktivan broj kod drugog operatera?
 
Ne ide to tako. Podneses zahtev za prenos tj odes kod koga hoces pa s njim to dogovoris. Oni podnesu Ratelu i dobiju datum od Ratela kada ide prebacaj. Dobijes sms sa info kad ce se to desiti(uvek izmedju 02-06h nocu). Reci ce ti da ujutru ubacis novu karticu i to je to. Videces da si ostao bez signala kod starog operatera i tada ubacis novu karticu,pod uslovom da nisi dobio sms obavestenje. Postoji i mogucnost da odbiju ali i za to bi trebalo da dobijes sms. Nema iskljucivanja dok te ne prebace.

2-3 radna dana to traje. Ja sam u sredu trazio prenos i bice realizovan nocas.
 
Upravo sam dobio informaciju da je ugovorna obaveza obrisana i da mogu da podnesem zahtev kod drugog operatera.

E sad, ako sam se ovako napatio samo da mi obrišu UO, mogu misliti šta me čeka dok mi ne uplate novac...

Btw. za koliko vremena otkad ugase UO broj postane neaktivan kod njih, kako bi mogao da bude aktivan broj kod drugog operatera?
Danas odmah idi i traži prelaz kod drugog provajdera. Sutra ili u ponedeljak će ponovo da te zove neko iz Jetela, tzv. "poslednji pozdrav", i da ti ponudi 50% off. Ako odbiješ aktivira se tvoj prelazak kod drugog operatora. Za MTS ne znam, ali u A1 su mi u sredu rekli da mogu da pređem u petak, danas, ako me Jetel ne zadrži. Dakle, dva-tri radna dana.
 
Danas odmah idi i traži prelaz kod drugog provajdera. Sutra ili u ponedeljak će ponovo da te zove neko iz Jetela, tzv. "poslednji pozdrav", i da ti ponudi 50% off. Ako odbiješ aktivira se tvoj prelazak kod drugog operatora. Za MTS ne znam, ali u A1 su mi u sredu rekli da mogu da pređem u petak, danas, ako me Jetel ne zadrži. Dakle, dva-tri radna dana.
Već juče su hteli da mi predlože neku ponudu kojom bi me zadržali ali sam im se odmah zahvalio i rekao da prelazim kod drugog operatera tako da je nisam ni čuo. Takođe i malopre kada me je njihov zaposleni zvao da mi kaže da je obrisana UO sam ponovio da sam odlučio da pređem tako da svakako već znaju moju odluku. Opet, ne sumnjam da će me zvati još jedan put...

Večeras idem u mts i podnosim tamo novi zahtev za prenos broja i nadam se da će sada sve proći kako treba...
 
U aplikaciji mora da se klikne na "Prihvati uslove korišćenja", ako je aktiviran novi paket i obaveza (očigledno se pokarabasi aplikacija promenama). Piše da svi pripejd i postpejd korisnici imaju pravo na "petak".
Već juče su hteli da mi predlože neku ponudu kojom bi me zadržali ali sam im se odmah zahvalio i rekao da prelazim kod drugog operatera tako da je nisam ni čuo. Takođe i malopre kada me je njihov zaposleni zvao da mi kaže da je obrisana UO sam ponovio da sam odlučio da pređem tako da svakako već znaju moju odluku. Opet, ne sumnjam da će me zvati još jedan put...

Večeras idem u mts i podnosim tamo novi zahtev za prenos broja i nadam se da će sada sve proći kako treba...
Mog druga su tako tri dana uzastopno zvali da ga ubede da ostane, dok im na kraju nije rekao da nema nameru da bude njihov korisnik jer sarađuju sa Telekomom i još mnogo detalja u vezi s tim, koje ovde ne mogu da navodim... :LOL: Više nisu zvali, pustili ga u A1.
 
Poslednja izmena:
Sad mi rekoše da je kao rok da mi broj koji sam preneo u drugu mrežu postane aktivan tamo od 5 do 7 dana - kako me išlo tokom prethodnih koraka uz njihovo osvetničko angažovanje ne bi me čudilo i da stvarno bude tako.
 
Mislim da se ograđuju i daju sebi prostor, ali ne verujem da mora toliko. Od ponedeljka će verovatno biti u proceduri prelaska.
 
Uf, pa ne bih se baš složio...što se tiče MTS pokrivenosti. Osim ako pod tim ne podrazumevaš EDGE pokrivenost. ;)
Meni je Yettel i dalje ubedljivo najbolji sa pokrivenošću. A često špartam Srbijom.
Pa slazi se ne slazi se. Ali A1 i mts rame uz rame i na ratelovom benchmarku.
A yettel ima najgoru pokrivenost definitivno. A1 i gde nema signala i sa jednom crtom vuce 4G 4CA. Em ratelov benchmark. Em speed test. Em koristim sve tri mreze. I znam da je razlika u mreži. Kad nisi na yettelu stvarno osetis sta je mreža.
 
Imas bolji izvor od navedenih? Mozda yettel botine ovde? 🤣😎😁
 
Pa slazi se ne slazi se. Ali A1 i mts rame uz rame i na ratelovom benchmarku.
A yettel ima najgoru pokrivenost definitivno. A1 i gde nema signala i sa jednom crtom vuce 4G 4CA. Em ratelov benchmark. Em speed test. Em koristim sve tri mreze. I znam da je razlika u mreži. Kad nisi na yettelu stvarno osetis sta je mreža.
Za mts moze biti da je dobar, ali A1 je najveci krs od mreze sto se tice pokrivenosti i to u Beogradu, van Beograda je cak dosta bolja. To mi je bilo 2 godine najvece patnje u zivotu, srecom vratih se u yettel, mozda nije perfektan ali me nikada nije izneverio. Tako da ove tvoje price su smesne.
 
Da li je moguće raskinuti ugovor bez naknade štete ako kvalitet usluga nije kvalitetan/odgovarajuć? (nekvalitet/degradacija)? Internet Wifi je prespor ako se spoji više od 2 uređaja a kada pokušaš nešto da skineš kvalitet videa pređe u SD pa zakoči i tako stoji ili samo blokira na svakih 2 minute po 5 sekundi. (Yettel Hipernet i Mobilni Prenosivi Internet). Ponekad bude dobar ali u većini slučajeva ( i internet i tv ) secka i koči i treba im mnogo vremena da učitaju nešto. Ovo već traje od kako smo potpisali ugovor. Zar ne postoji nešto kao operatori obećavaju brzine do 80% od ukupno 100% brzine mreže/interneta?
 
Možeš da probaš da ne bude da smo ti mi rekli da nije ali realno - nije moguće...

Btw. kao što si i sam napisao - operatori obećavaju brzine DO a ne OD NAJMANJE...
 
@qobrex Pročitaj prvih par strana iz dokumenta sa lika ispod ili na Paragraf linka (isto je)
https://www.ratel.rs/uploads/docume...panja operatora elektronskih komunikacija.pdf


Primedbe napišeš RATEL-u, ali bi prema dobroj praksi prethodno trebalo da pišeš provajderu. Da probate to direktno da rešite.
Nikako! usmeno, call centar i slično. Samo mail ili pismo, da imaš dokumentovano.
A onda verovatno nakon mesec-dva prepiske (ovo u slučaju da ide preko RATEL-a), imaćeš rezultate na osnovu kojih donosiš dalje odluke.
 
@qobrex Kvalitet signala na mobilnom kućnom internetu možeš popraviti na više načina:
  1. Promeni frekvenciju 4G signala na ruteru (800, 1800, 2100 MHz). Vidi da li neka radi bolje od drugih.
  2. Kupi 4G+ ruter (ima na KP). On agregira signal sa dva opsega (recimo, 800 i 1800). Ako ti je situacija loša, može se desiti da ni ovo ne pomogne.
  3. Kupi karticu i testiraj brzine u A1 ili mts, i ako ti odgovara - raskini ugovor u Jetelu (možeš do 10. marta, po osnovu povećanja cena). Po osnovu "male brzine" gotovo sigurno ne možeš raskinuti ugovor bez penala, kao što je objašnjeno u odgovoru iznad mog.
Ja sam u koristio njhov kućni net godinama i mučio se na dnevnom nivou sa konstantnim oscilacijama u brzini. Probao sam sve navedeno i na kraju prešao u A1 i imam stabilnu konekciju od tada.

Nisam razumeo možda lepo, ali ako koristiš i Hipernet internet, to je optika i tu bi već trebalo da izađu na teren, utvrde stanje i probaju da poboljšaju situaciju.
 
@qobrex Kvalitet signala na mobilnom kućnom internetu možeš popraviti na više načina:
  1. Promeni frekvenciju 4G signala na ruteru (800, 1800, 2100 MHz). Vidi da li neka radi bolje od drugih.
  2. Kupi 4G+ ruter (ima na KP). On agregira signal sa dva opsega (recimo, 800 i 1800). Ako ti je situacija loša, može se desiti da ni ovo ne pomogne.
  3. Kupi karticu i testiraj brzine u A1 ili mts, i ako ti odgovaraju raskini ugovor u Jetelu (možeš do 10. marta, po osnovu povećanja cena). Po osnovu "male brzine" gotovo sigurno ne možeš raskinuti ugovor bez penala, kao što je objašnjeno u odgovoru iznad mog.
Ja sam u koristio njhov kućni net godinama i mučio se na dnevnom nivou sa konstantnim oscilacijama u brzini. Probao sam sve navedeno i na kraju prešao u A1 i imam stabilnu konekciju od tada.

Nisam razumeo možda lepo, ali ako koristiš i Hipernet internet, to je optika i tu bi već trebalo da izađu na teren, utvrde stanje i probaju da poboljšaju situaciju.
Kod mene nema optike, zato koristim Hipernet TV i prenosivi kućni internet. Ali oboje ne funkcionišu kako treba.
 
Za mts moze biti da je dobar, ali A1 je najveci krs od mreze sto se tice pokrivenosti i to u Beogradu, van Beograda je cak dosta bolja. To mi je bilo 2 godine najvece patnje u zivotu, srecom vratih se u yettel, mozda nije perfektan ali me nikada nije izneverio. Tako da ove tvoje price su smesne.
A sto to ne objasnis kako mu je dobra usluga post ispod @qobrex
Pa mu objasni kako njegova mreza nije krš i da naravno da ne može da raskine od kulta zvanog yettel ...
Eto A1 toliki krs da na 8 godina starom telefonu nema probleme.
A inače yettel je toliko dobar da ni u jednoj kategoriji nije bolji.
A eto ja baš nekim čudom na 8 godina starom androidu nemam nikakav problem sa A1 u BG. Šta više cak ni u vozu za NS nema nigde jednog prekida jos su ovi novi ko faradajev kavez...
 
Nazad
Vrh Dno