Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Само што је то могло до краја фебруара да се одради (можда и до данас како је неко спомињао), али пошто ниси већ поднео захтев...
Ja sam u A1. Kod njih na sajtu:
  • Pretplatnici koji nisu saglasni sa novom cenom, imaju pravo na raskid pretplatničkog Ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom zaključno sa 30. martom 2024. godine (u skladu sa Zakonom o elektronskim komunikacijama).
 
Koliko već čekaš?
Pa to je odlicna opcija.
I ja se sad razmišljam o tome. Vratim iphone 13, sačekam pare, odem kod drugog operatera dam učešće sa tim parama i uzmem npr iphone 15.
Sporazum sam potpisao prošle srede i da sam telefon kupio u poslovnici sve bi već bilo gotovo, ovako...

Ne bih da te razočaram ali si, čak i u slučaju da produže rok za raskid ugovora do 10.03. okasnio da sve završiš a vreme pošto je moja prepiska sa njima pre nego što su odobrili takav način raskida ugovora trajala jedno desetak dana imajući u vidu koliko brzo odgovaraju na mailove.

EDIT: Vidim da si u A1 a stvarno ne znam kako će oni reagovati i da li će pristati na takav način raskida UO:
 
Sporazum sam potpisao prošle srede i da sam telefon kupio u poslovnici sve bi već bilo gotovo, ovako...

Ne bih da te razočaram ali si, čak i u slučaju da produže rok za raskid ugovora do 10.03. okasnio da sve završiš a vreme pošto je moja prepiska sa njima pre nego što su odobrili takav način raskida ugovora trajala jedno desetak dana imajući u vidu koliko brzo odgovaraju na mailove.

EDIT: Vidim da si u A1 a stvarno ne znam kako će oni reagovati i da li će pristati na takav način raskida UO:
Neko je pominjao i u drugim temama vracanje uredjaja kao opcija prilikom raskida UO.
Naleteh na ovo sto si ti pisao.
Mislio sam da se to podrazumeva u svim mrežama? Da li je to predvidjeno zakonom ili zavisi od operatera?
 
Nisam se vezao za neku konkretnu tačku zakona da se pozovem baš na nju ali sam uzgred u priči pomenuo odredbe Zakona o obligacionim odnosima...
 
Nisam se vezao za neku konkretnu tačku zakona da se pozovem baš na nju ali sam uzgred u priči pomenuo odredbe Zakona o obligacionim odnosima...
Nesto sto sam našao u Zakonu o obligacionim odnosima:
III Raskidanje ugovora zbog neispunjenja

Prava jedne strane kad druga strana ne ispuni svoju obavezu

Član 124

U dvostranim ugovorima, kad jedna strana ne ispuni svoju obavezu, druga strana može, ako nije što drugo određeno, zahtevati ispunjenje obaveza ili, pod uslovima predviđenim u idućim članovima, raskinuti ugovor prostom izjavom, ako raskid ugovora ne nastupa po samom zakonu, a u svakom slučaju ima pravo na naknadu štete.

I

Dejstvo raskida

Član 132

(1) Raskidom ugovora obe strane su oslobođene svojih obaveza, izuzev obaveze na naknadu eventualne štete.

(2) Ako je jedna strana izvršila ugovor potpuno ili delimično, ima pravo da joj se vrati ono što je dala

deluje mi da na ovo možemo da se pozovemo, mi smo strana koja je plaćala rate kao i paket, a s obzirom sa je došlo do raskida imamo pravo na povrat rata za uredjaj, koji naravno vratimo….
Ili si se na neki drugi član pozivao?
 
Vidim da mi je aktivirana Internet roming tarifa 20,
20mb dnevno i da se dodatno naplaćuje i sama se aktivira prilikom korišćenja interneta u inostranstvu .Pošto ja uz paket imam 1gb rominga ,da li je moguće nekako deaktivirati ovaj dodatak ?
 
Nista ne diraj, to ti je zastita da ne napravis veliki racun ako potrosis taj 1Mb a ne ukljucis neku drugu promociju internet rominga.
 
Прекинуо сам уговорну обавезу у суботу(раскид за прелазак у другу мрежу), морам ли да покренњм поступак у другој мрежи да би ме ова банда из Јетела звала или не? Пошто ево већ 4 дана нико не зове..
 
Ako si raskinuo samo UO onda da, podneseš zahtev za prenos u drugu mrežu i zvaće te sutradan prepodne da ti ponude 50% popusta. Tako je barem kod mene bilo, zahtev u mts ponedeljak popodne, utorak ujutro poziv iz Yettela.

Bilo je ljudi koji su umesto toga tražili prelazak na prepaid i njih su zvali pre nego što ih prebace da im nude tih 50%.
 
Sinoc sam bio u poslovnici oko 19h i kaze mi decko koji radi za pultom da su “malo pre” dobili mail da se produzava rok do 10 marta za raskid uo.
 
Ok hvala na brzom odgovoru, idem kasnije do poslovnice pa Cu videti šta i kako😀😀☝️
 
Da li je ovo proverena info da je do 10.marta rok za raskid UO,jer gospodnja iz kor centra Kaze da je rok bio do 29.februara?
Za "gospođe" iz call centra mogu samo da iskažem čuđenje kako su dobile taj posao i da li im je posao u stvari da budu neinformisane i plitkoume i pritom ću podsetiti na jednu od tih "gospođa" koju zovem sa ženinog broja da pitam da li je moj broj još uvek aktivan a ona mi mrtva ladna kaže da ne može da mi da tu informaciju dok ne pozovem sa broja za koji sam zainteresovan da dobijem informaciju(!)... Da ne pominjem da sam joj pre toga par puta rekao da sam vratio uređaj i karticu!
Toliki nedostatak logike odavno nisam video a daleko od toga da ga više nema, tako da ako im je logika zakazala ne čudi što su tek sa informacijama u Koštunica modu.
 
Otišao do poslovnice I uspeo da raskinem ugovor,navodno rok je bio do 5.3. ali ako neko baš zeli da raskine ugovor rok je do 10.3.
Prilikom raskida sam naveo da želim da predjem kod drugog operatera,sad me zanima,kao i gore sto je neko pitao,ali mi nije naj jasnije,da li moram da podnesem zahtev u npr. MTS da bi me zvali ovi iz jettela ili ne, zanima me da li ce ponuditi 50% naredne 2 god ili ne?
 
@zillle podnesi kod bilo kog drugog operatera samo zahtev za prenos i jetel te odmah zove da te zadrži, ti reci da bi ostao samo uz 50 % popusta na bilo koji paket
 
Moze li da se javi neki Yettel akviziter ili ako neko neko ima kontakt da posalje u PM?
Hvala.
 
^ da, i imaš još minus 100din uz eračun...od osno izađeš na 2099 za šta se definitivno vredi boriti!
 
Cimajte ih i za ovako nesto, mozda popuste.
 

Prilozi

  • IMG_2419.png
    IMG_2419.png
    134.3 KB · Pregleda: 124
  • IMG_2420.png
    IMG_2420.png
    129.5 KB · Pregleda: 120
Da li stvarno više ne radi opcija 1,1,0 na 063/9000(dobijanje slobodnog operatera)?
 
Nazad
Vrh Dno