Verujem da je tako... uvek možeš u toku uo preći na jači paket, na manji jok (cak te teraju na to).Piše promena paketa, vi kažete ako je sad prihvatim da će trajati do isteka ugovora koji mi ističe u martu sledeće godine?
Moze bez problema, otplatis taj dug za uredjaj, sacekas da proknjize uplatu i mozes da predjes na prepaid, tako je moj brat uradio u petak, isto uzeo uredjaj i ugovor u decembru uz reciklazuJa sam uzeo telefon u decembru mesecu uz reciklažu ostalo je na otplatu oko 5000-6000 din na još 22 rate, dve su prošle. Jel bih mogao sada da tražim raskid zbog poskupljenja (prelazak na pripejd) i da otplatim taj preostali novac u kešu?
Mislim pretpostavljam da u teoriji može, ali u praksi i ne znam zbog tog vaučera...
Ja sam radio ali odavno 10+ godina ima, otisao u poslovnicu rekao sta mi treba, jos sam uzeo "srebrni broj" tada, za koji mi nikad nisu naplatili tu neku nadoknadu kroz racun (1500 rsd tada).. sve u svemu tada to nije bila neka procedura....Da li je neko možda radio zamenu telefonskog broja pod ugovornom obavezom i kakva procedura ide?
Ekstra, hvala! Da li je tvom bratu možda izašlo obaveštenje već u Yettel aplikaciji ako želi da pređe na neki paket uz 50% nižu pretplatu?Moze bez problema, otplatis taj dug za uredjaj, sacekas da proknjize uplatu i mozes da predjes na prepaid, tako je moj brat uradio u petak, isto uzeo uredjaj i ugovor u decembru uz reciklazu
Ne, posto je jos uvek zvanicno na postpaidu, prebacivanje na prepaid traje do oko 10tak dana, tako su mu rekli u poslovnici, mada se nada pre toga pozivu i ponudi 50% bez prelaska na prepaid..videcemoEkstra, hvala! Da li je tvom bratu možda izašlo obaveštenje već u Yettel aplikaciji ako želi da pređe na neki paket uz 50% nižu pretplatu?
Stevane i ja u petak podneo i pisalo rok od 15 dana. Juče u ponedeljak dobio poziv iz te poslovnice da ponovo dođem i podnesem zahtev(kao navodno me odbili, ali skontao da nešto nisu dobro odradili). Ne bude mi teško, pozovem call centar i oni mi rekoše da ne postoji zahtev i da odem ponovo do poslovnice, kaže verovatno su kolege pogrešile.Ја ево чекам и даље. Поднео сам захтев за пренос на припејд пре 11 дана и нити ме ко зове нити сам пребачен. Рок је 15 дана, па ће до викенда ваљда бити решено.
Ma ne bi ni znao da me nisu zvale ove iz poslovnice. Svakako sam imao i taj papir raskida, ali znaš gde živimo..Au na šta su sve spremni, dobro da si sad primetio, jer da si posle petka ne bi mogao da raskineš...
Jasno je meni to, ali znate gde živimo i koliko vremena gubimo na te stvari.Svakako ako imate papir da ste predali imate dokaz da ste to uradili a sto oni nisu to je njihov problem. Jos uvek cekam da se Yettel oglasi povodom mog zahteva za vansudsku medijaciju jer su odbili moj prigovor da ne prihvatam njihovu jednostrani raskid ugovora.
Da dopunim ovaj odg, zvali ga danas i dobio ponudu za nastavak ugovorne obaveze uz isti paket(total data) sa 6 meseci po staroj ceni sa 50% popusta(1975 din) i ostatak ugovora 50% na novu cenu, naravno prihvatio, odgovorio sa DA na poruku i to je toNe, posto je jos uvek zvanicno na postpaidu, prebacivanje na prepaid traje do oko 10tak dana, tako su mu rekli u poslovnici, mada se nada pre toga pozivu i ponudi 50% bez prelaska na prepaid..videcemo
Extra, nadam se i ja ovako čemu uskoro! Btw zna li se ta nova cena za total data?Da dopunim ovaj odg, zvali ga danas i dobio ponudu za nastavak ugovorne obaveze uz isti paket(total data) sa 6 meseci po staroj ceni sa 50% popusta(1975 din) i ostatak ugovora 50% na novu cenu, naravno prihvatio, odgovorio sa DA na poruku i to je to
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari