Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Sutra idem da vidim sta nude konkretno ali sam im uputio zahtev putem sajta. Svakako ce im moj peavnik sastaviti fin raskid.
 
Ali, zašto advokat da sastavlja raskid?
Potpiši zahtev za raskid u poslovnici.
 
  • Like
Reagovanja: qka
Bio u Yettelu raskinuo ugovor bez otplate ostatka duga za mobilni jer sam im platio veci iznos na ime ugovora tako da je ostalo samo da platim osnovnu pretplatu za februar.
 
Total data posle poskupljenja uz 50% i eracun 2100 :)

Extra iskustvo za raskid i prenos na prepaid. Bez problema raskid ugovora podnesen. I sad cekamo da li ce biti poziv ili ce preci na prepaid broj. Nikakav problem niti dodatna pitanja.
Svakako ide se na to da se dobije 50 posto popusta. Pa javljam kako je proslo
Evo i ja danas dobio 50% na total data kao kolega iznad, posle 10ak minuta cenkanja (nudili su sve od 22% kroz app pa kao 40% krajnji)!! Podsecam da sam preksinoc podneo zahtev za prenos broja na prepaid (UO mi isticala 1.3.) ako kome znaci info koliko se otprilike ceka na poziv! Vidimo se za 2 god opet u temi verovatno :)
 
Да се и ја упишем. Јуче око 17:00 поднео у пословници захтев за раскид уговора без проблема (УО истицала августа 2025, нисам узимао телефон преко њих). Кад сам рекао да сам дошао због раскида уговора, девојка која тамо ради је кроз шалу рекла ''Не. Где баш то. Зар опет?''. :ROFLMAO: Рече ми да је ових дана било доста људи за раскид уговора због поскупљења. Рекла је одмах да ће ме звати и понудити 50% (они у пословници немају опцију то да дају, осим ако не добијете понуду на апликацији ако сте припејд). Јутрос звали и сами понудили 50% попуста на било који пакет. Класика, стигла порука, одговорио и то је то. Иначе ово је први пут да искористим поскупљење за раскид уговора и добијање бенефита. Пре ме је мрзело, и због тога док сам ја плаћао пуне цене интернета, мобилног,телевизије, комшијa, ког није мрзело, имао је 18 месеци по динар код СББ-а, после неког времена је раскинуо уговор превремено (сад се не сећам да ли због поскупљења или укидања неког канала), онда је узео 18 месеци код мтс-а по динар. И сво то време док је он плаћао по динар, ја сам СББ (ван мреже) и АDSL плаћао 2950 + 1950, зато што нисам хтео да се цимам... Од сада неће више да ме мрзи. (y)
 
Ja danas potpisao sporazumni raskid ugovora, vratio im uređaj mint ispravan i u kompletu, za par dana treba refund da legne tako da budem kod njih u preplati a onda da im se javim kako bi finansije taj novac prebacile na moj TR - kažu da u ovom slučaju tako funkcioniše kada je refund u pitanju. Malo se odužila čitava priča oko odobravanja ali sam ipak stigao da sve završim na vreme iako sam se bojao da možda ne stignem sve do kraja meseca do kada sam imao pravo na raskid ugovora.
Prenos broja kod drugog operatera mogu da izvršim već sutra ali ću sačekati da mi legnu pare kako bih odmah uzeo drugi/novi uređaj...
 
Koji si uređaj vratio? Koja je procedura ako bi ja vratio telefon koji sam uzeo u Julu 2023,i ako je ikako moguće vratiti?
 
S22U.

Inače procedura je trajala poprilično jer je išla prepiska sa njima putem maila, pa odlazak u poslovnicu pa opet prepiska jer je u poslovnici bilo FT1P naročito jer sam telefon dobio na kućnu adresu a nisam ga kupio u poslovnici...

Za ovaj put nemaš nikakve šanse da to završiš do kraja meseca, tj. do momenta dok je moguće raskinuti UO bez penala.
 
Od najveceg skeptika do S24 za 3 nedelje!!! Drago mi je da se sve zavrsilo u tvoju korist!

Najveci problem je sto lazu i odugovlace u nadi da ce korisnik odustati, ali se upornost uvek isplati!
 
S22U.

Inače procedura je trajala poprilično jer je išla prepiska sa njima putem maila, pa odlazak u poslovnicu pa opet prepiska jer je u poslovnici bilo FT1P naročito jer sam telefon dobio na kućnu adresu a nisam ga kupio u poslovnici...

Za ovaj put nemaš nikakve šanse da to završiš do kraja meseca, tj. do momenta dok je moguće raskinuti UO bez penala.
Sada sam zvao korisnički Yettel-a i rekli su mi da mogu da vratim telefon u original kutiji i refundirace mi onaj iznos što sam platio do sada.
 
Od najveceg skeptika do S24 za 3 nedelje!!! Drago mi je da se sve zavrsilo u tvoju korist!

Najveci problem je sto lazu i odugovlace u nadi da ce korisnik odustati, ali se upornost uvek isplati!
Nisam sigurno bio najveći skeptik ali iskreno nisam bio ubeđen da će se sve završiti tako kako se završilo...

Btw ovaj put preskačem Samsung tako da neće biti S24U već će uzeti nešto drugo ...
Sada sam zvao korisnički Yettel-a i rekli su mi da mogu da vratim telefon u original kutiji i refundirace mi onaj iznos što sam platio do sada.
Požuri onda jer ovi u poslovnici znaju da budu i spori i sumnjičavi - meni je u prilog išlo to što je prepiska išla putem maila pa su oni bili u stanju da tačno vide šta je ko od nas dvoje (ja i korisnički) napisao ali je opet moralo da se sačeka dok ovi putem maila nisu rekli "Da mogu da prime telefon u toj poslovnici bez obzira što nisi tu kupio", pošto insistiraju da se vrati baš tamo gde je uzet.
 
Мене малопре звали, са Тотал 40(који сам узео уз фон) сам прешао на Го дата са 50% и рате настављам да плаћам банци. Такође, дупло нета што сам добио у јуну, настављам нормално да добијам до јуна(12 месеци), значи 15гб+15гб.
 
Ja sam imao zamisao da raskinem, ali mislim da na kraju neću. Imam TotalData sa 50% (koji mi odgovara skroz) i nisam našao kod konkurencije da dobijam HBO Max i Deezer besplatno kao i 2 GB u romingu, a da pritom imam (isplativu) finansijsku razliku. Verovatno ima neka računica da izboksujem NeoNeo za 1250 pa da plaćam HBO Max odvojeno, ali iskreno, ne cima mi se sa time, plus oni daju Deezer samo 12 meseci besplatno. Što se mts tiče, gledao sam Soko lite, tu bih prvu godinu plaćao isto kao sad u Yettelu, a druga godina bi mi bila skuplja, tako da... jedino što oni daju 4 roaming gigabajta. Uz to, nešto nisam kivan na Yettel pa da budem u fazonu: e sad ću baš da vas napustim jer poskupljujete.
 
Ja sam u utorak podneo zahtev za prelazak na pripaid,isplatio telefon,račun je u Moj Yettel aplikaciji smanjen za ratu telefona,takođe nema datuma do kada sam pod UO ali niko ne zove niti se menja status u aplikaciji.Na X su mi rekli da je rok 15 dana za prelazak na pripaid prilično drsko u odnosu na raniju komunikaciju...
 
Да се исправим, дупли нет ипак немам, обрисао ми се из апликације.
 
Sutra bi trebalo da odem do poslovnice da podnesem raskid. E sad šta ja tačno treba da kažem, podnosim raskid ili prelazim na pripejd zbog poskupljenja? Samo da mi ne ugase broj telefona jer je povezan sa svime i svačime. Ja sam pre 2 meseca potpisao ugovor, i sad sutra kad otplatim preostale 21 rate za telefon + februarski račun, da li ima šanse da mi daju 24m -50%? Jer sam ja bukvalno pre decembra dok nisam potpisao ugovor imao upola cene 2 god, e sad da li bi mi dali opet, da se ne zeznem... Svakako mi ne bi bio problem i da budem 30 dana na pripejdu.
 
Sutra bi trebalo da odem do poslovnice da podnesem raskid. E sad šta ja tačno treba da kažem, podnosim raskid ili prelazim na pripejd zbog poskupljenja? Samo da mi ne ugase broj telefona jer je povezan sa svime i svačime. Ja sam pre 2 meseca potpisao ugovor, i sad sutra kad otplatim preostale 21 rate za telefon + februarski račun, da li ima šanse da mi daju 24m -50%? Jer sam ja bukvalno pre decembra dok nisam potpisao ugovor imao upola cene 2 god, e sad da li bi mi dali opet, da se ne zeznem... Svakako mi ne bi bio problem i da budem 30 dana na pripejdu.
Podnosiš zahtev za raskid ugovora povodom povećanja cena računa i zahtev da prebaciš broj na prepaid. Neće ti niko ugasiti broj, on je aktivan i dalje.
 
Zetu juče nisu dali da nastavi da plaća rate preko mobi banke i da raskine ugovor (poslovnica u ušću). Danas otišli zajedno u Merkator u poslovnicu, sve može bez ikakvih problema, zahtev za prenos broja na prepaid. Inače, telefon uzeo u decembru, platio samo 2 rate do sada, total data paket je imao po ceni od oko 3000. Sada će verovatno na total 10/20/40 sa (nadamo se) 50% popusta.
 
Pozdrav svima, da napisem svoje iskustvo. Juce sam bio u Promenadi u NS da predjem na pripejd jer mi istice ugovor, imao sam onih 20% ili 30% popusta sto su davali redovno pre 2 godine kada sam uzimao telefon i novi ugovor. Devojka koja radi tamo se cek malo bila i malo kao ljuta kada sam trazio da predjem, kao izgubicu status starog korisnika (-15 godina sam na postpejdu) i sve kao benificije.... Pitao sam je kakve benificije ja to imam kao stari korisnik, ona je samo cutala. Do sada sam bio redovan platisa, uzimao telefona par i sve, imao sam i dosta velike pakete. Videcemo sta ce da bude dalje. :)
 
Podnet zahtev za raskid i prelazak na pripejd jutros bez problema, kaže radnica da su navodno produžili rok do 5. 3. za raskide ali sumnjam. I kao oni ne komuniciraju sa tom stranom koja daje te popuste, ali kaže da će me pozvati zasigurno, kažu da je sada taj proces ubrzan. U najgorem slučaju biću 30 dana na pripejdu, ali sumnjam da će doći do toga.
 
Danas sam podneo zahtev u mts-u za prenos broja na osnovu juče raskinutog ugovora sa Yettelom i imao sam, nakon 24 godina kod (svih) njih osećaj kao da se rayvodim od žene a onda se setim da to po svemu sudeći nakon svega u poslednje dve godine nije više bio brak iz ljubavi nego iz čistog interesa tako da me brzo prošla ta seta za Yettelom...
 
Juče raskinuo ugovor ,prešao na pripejd,očekujem poziv.
 
Eno A1 podiže cene od 1.4.2024. godine, tako da će verovatno dobar deo korisnika preći kod Yettel.... Opet će oni imati sasvim solidan broj korisnika.... Boli njih uvo za godine provedene kod njih..... nažalost....
Iskusno od Yettela i mts što su napravili fazni pomak unapred u odnosu na A1...

U suštini presipanje iz šupljeg u prazno, ali što bi imao korisnike duži niz godina sa kojima znaš na čemu si kada možeš da umesto njih dobiješ nove koji su sa aspekta redovnosti plaćanja i potrošnje mačka u džaku.

A možda je i do mene koji ne razumem zašto se neko od njih ne bori da zadrži stare i pored toga pridobije nove korisnike umesto zamene glava za glavu jer u ovom drugom slučaju stvarno ne vidim koji je benefit operatera.
 
Nazad
Vrh Dno