Total data posle poskupljenja uz 50% i eracun 2100
Evo i ja danas dobio 50% na total data kao kolega iznad, posle 10ak minuta cenkanja (nudili su sve od 22% kroz app pa kao 40% krajnji)!! Podsecam da sam preksinoc podneo zahtev za prenos broja na prepaid (UO mi isticala 1.3.) ako kome znaci info koliko se otprilike ceka na poziv! Vidimo se za 2 god opet u temi verovatnoExtra iskustvo za raskid i prenos na prepaid. Bez problema raskid ugovora podnesen. I sad cekamo da li ce biti poziv ili ce preci na prepaid broj. Nikakav problem niti dodatna pitanja.
Svakako ide se na to da se dobije 50 posto popusta. Pa javljam kako je proslo
Sada sam zvao korisnički Yettel-a i rekli su mi da mogu da vratim telefon u original kutiji i refundirace mi onaj iznos što sam platio do sada.S22U.
Inače procedura je trajala poprilično jer je išla prepiska sa njima putem maila, pa odlazak u poslovnicu pa opet prepiska jer je u poslovnici bilo FT1P naročito jer sam telefon dobio na kućnu adresu a nisam ga kupio u poslovnici...
Za ovaj put nemaš nikakve šanse da to završiš do kraja meseca, tj. do momenta dok je moguće raskinuti UO bez penala.
Nisam sigurno bio najveći skeptik ali iskreno nisam bio ubeđen da će se sve završiti tako kako se završilo...Od najveceg skeptika do S24 za 3 nedelje!!! Drago mi je da se sve zavrsilo u tvoju korist!
Najveci problem je sto lazu i odugovlace u nadi da ce korisnik odustati, ali se upornost uvek isplati!
Požuri onda jer ovi u poslovnici znaju da budu i spori i sumnjičavi - meni je u prilog išlo to što je prepiska išla putem maila pa su oni bili u stanju da tačno vide šta je ko od nas dvoje (ja i korisnički) napisao ali je opet moralo da se sačeka dok ovi putem maila nisu rekli "Da mogu da prime telefon u toj poslovnici bez obzira što nisi tu kupio", pošto insistiraju da se vrati baš tamo gde je uzet.Sada sam zvao korisnički Yettel-a i rekli su mi da mogu da vratim telefon u original kutiji i refundirace mi onaj iznos što sam platio do sada.
Podnosiš zahtev za raskid ugovora povodom povećanja cena računa i zahtev da prebaciš broj na prepaid. Neće ti niko ugasiti broj, on je aktivan i dalje.Sutra bi trebalo da odem do poslovnice da podnesem raskid. E sad šta ja tačno treba da kažem, podnosim raskid ili prelazim na pripejd zbog poskupljenja? Samo da mi ne ugase broj telefona jer je povezan sa svime i svačime. Ja sam pre 2 meseca potpisao ugovor, i sad sutra kad otplatim preostale 21 rate za telefon + februarski račun, da li ima šanse da mi daju 24m -50%? Jer sam ja bukvalno pre decembra dok nisam potpisao ugovor imao upola cene 2 god, e sad da li bi mi dali opet, da se ne zeznem... Svakako mi ne bi bio problem i da budem 30 dana na pripejdu.
Eno A1 podiže cene od 1.4.2024. godine, tako da će verovatno dobar deo korisnika preći kod Yettel.... Opet će oni imati sasvim solidan broj korisnika.... Boli njih uvo za godine provedene kod njih..... nažalost....Mladost vs iskustvo - what agony of choice...
Iskusno od Yettela i mts što su napravili fazni pomak unapred u odnosu na A1...Eno A1 podiže cene od 1.4.2024. godine, tako da će verovatno dobar deo korisnika preći kod Yettel.... Opet će oni imati sasvim solidan broj korisnika.... Boli njih uvo za godine provedene kod njih..... nažalost....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari