Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Da to je istina, napominju da ne spada u onaj garantni fond do 50k kao eur. Podsetilo me na fond koji ljudi pominju da Raiffeisen fura kao stednju na isti način bez garancije ako upadnu u veliki problem.
 
Imao MC debitnu u dva telefona u Google Wallet. Jedan telefon ide u penziju, uzeo novi, i u njemu je SIM kartica sa brojem koji je registrovan u banci (moj glavni).
Dodavanje kartice u Wallet na novom telefonu zahteva zvanje banke. Službenik mi je objasnio da ista kartica više ne može u dva telefona, znači, morao sam da je obrišem iz oba stara, da bi je dodao u novi.
Reklao da isto važi i za debitnu i za kreditnu.
 
Da to je istina, napominju da ne spada u onaj garantni fond do 50k kao eur. Podsetilo me na fond koji ljudi pominju da Raiffeisen fura kao stednju na isti način bez garancije ako upadnu u veliki problem.
Nije uopšte slično. Imovina fonda je potpuno odvojena od imovine društva za upravljanje fondom. Društvo može da propadne, a da to ne utiče na imovinu fonda koja se ulaže u akcije stotine kompanija, dužničke hartije od vrednosti različitih država... Dakle, vrednost imovine fonda može da ide dole (Trump upravo to demonstrira), ali to se dešava kada ekonomija čitavog sveta ide na dole.
Ovo sa Yettelom je izgleda ulaganje para u njihovu kompaniju, znači diversifikacija je nula. Pošto je u pitanju samo upitnik, a ne konkretna ponuda, teško je reći bilo šta pametno osim da rizik izgleda mnogo visok za ponuđenu dobit.
 
Nisam video upitnik, ali znajući kako nam banka do sada radi, jel ima šanse da šortujem to ulaganje u njihovu kompaniju? 🤔
 
Upitnik je cirkus, ali sam svakako prosledio svoje mišljenje, vodeći se informacijom da link nije jedinstven i isti se može podeliti neograničen broj puta:
 
Da li osim 0639005 imaju i free broj 0800...
Znam da sve banke kriju ko zmija noge te besplatne brojeve :)
 
@Belgrade. nemaju, ali možeš da se obratiš kroz chat. Tek nekolicina njih ima besplatne brojeve kao Rajfajzen, ali Poštanska na primer neće da prisajedini 0800/103-103 iz bivše mts banke sa 011, s obzirom da su sada integrisani i nema više razloga za podvojenost.
 
Hehe ja obožavam takve ponude od njih koje mi koriste i nisu retardirane kao ova predložena oročena rizična štednja.

I taj minus sam prihvatio dozvoljeni jer što da ne. Ne škodi a daje dobar osećaj podrške (i iskušenja za impulsivne)
 
Mogu li te ponude da se odbiju? Znači kad stigne ponuda, da kažem: "Neću" i da ne stiže više. Jednu te istu stvar šalju po pet puta 😡
 
Glup je momenat što, kao zbog zaštite podataka, oni nude te minuse po računu i kredite i ljudima za koje je potpuno jasno da banku koriste samo za štednju. Kao sistem automatski šalje ponude, a nema uvid u stanje na računima. Yeah, right.
 
Meni bas retko salju iako sam bas u toj grupi, smanje dozivljaj kad im se nedvosmisleno nacrta.

Mada stigne mozda jednom godisnje nesto i dalje, da se opipa puls 😄

Najjaca je bila ona kratkorocna reket pozajmica od 5000 u vreme korone na koju se vracalo 10% ili tako nesto
 
Meni evo cirka mesec dana nije ništa stiglo, a prethodne ponude istekle. Već sam se uplašio da li je sve u redu, pošto je prethodnih 6 meseci stizalo i keš kredit i dozvoljeni minus, bukvalno kako istekne njihov "rok" da prihvatim ponudu, tako posle dan-dva stigne opet ista ponuda sa novim rokom. Srećom pa sam im zabranio da me zovu povodom toga, tako da bar ne smaraju telefonom...
 
Gledam tu ponudu za ulaganje u njihov cirkus i baš se smejem, gorkasto i kiselkasto. Koja će bre budala da im da tolike pare, tante za kikiriki?
I da uložiš 20 miliona za 2 godine će tih 5% da bude ništa. A i onaj ko ima 20 miliona sigurno neće da ganja 5%.
Baš prosjačenje. Samo što ne kažu da im ne ide, da im treba pomoć klijenata da budu još bolji. A nešto iskreno mislim da za dve godine neće ni postojati više. Nije da zaslužuju puno bolje od toga, obzirom na to da nisu u stanju da skrpe novu aplikaciju godinu dana, a aplikacija je nešto najvažnije u "digitalnoj banci". Posle svih gluposti, presrećan sam što ih konačno napuštam.
 
Danas problem. Ne mogu online da ugasim račun štednje po viđenju, nit kroz mobilnu app, nit kroz web app. Zvao korisnički centar i dobio uverenje da je prosleđeno kolegama i da će u toku dana štedni račun biti ugašen. A uz to dobijam i savet kako mogu prebaciti pare i bez gašenja računa. 🙃 Ja rekoh: neka kolege završe posao, neću da vas častim kamatom za ovih 5 dana u mesecu.
Dan odmiče, al nešto mi miriše da neće ugasiti račun. Ostaje mi da se nadam da će sutra ujutru odraditi taj posao. Da li je neko imao problem da zatvori a Vista štedni račun kroz aplikaciju, bez call centra?
 
Danas problem. Ne mogu online da ugasim račun štednje po viđenju, nit kroz mobilnu app, nit kroz web app. Zvao korisnički centar i dobio uverenje da je prosleđeno kolegama i da će u toku dana štedni račun biti ugašen. A uz to dobijam i savet kako mogu prebaciti pare i bez gašenja računa. 🙃 Ja rekoh: neka kolege završe posao, neću da vas častim kamatom za ovih 5 dana u mesecu.
Dan odmiče, al nešto mi miriše da neće ugasiti račun. Ostaje mi da se nadam da će sutra ujutru odraditi taj posao. Da li je neko imao problem da zatvori a Vista štedni račun kroz aplikaciju, bez call centra?

Ja sam zvao, rekli su mi da nije trenutno moguće zatvoriti štednju putem online kanala i da mogu to da uradim preko njih. Pitali me par sigurnosnih pitanja i koji je broj štednje koju hoću da zatvorim. Za manje od sat vremena nakon poziva, štednja je zatvorena. To je bilo pre oko mesec dana.

Dakle, ako te tokom poziva nisu pitali za broj štednje i sigurnosna pitanja, javio se neko nekompetentan i postupak zatvaranja štednje nije pokrenut. Ako jesu pitali za broj štednje i sigurnosna pitanja, postupak zatvaranja štednje jeste pokrenut.
 
Kome li uvale ove nepovoljne keš kredite sa ovom kamatom :)

KreditYB.jpg
 
Nisu jedini. Mislim da to najviše služi kad nekom zagusti do 600.000 sve se online završi, a možeš kroz aplikaciju prevremeno da vraćaš koliko hoćeš i kad hoćeš.
 
Pitanja za vas, posto ja ne mogu da nadjem na sajtu to nigde. Da li mora da se ima neka pretplata kod Yettela da bi ste mogli da imate ovu promociju Isprobaj nas ? Pitam jer se drug prijavio i sad pricao sa njima i rekli su mu da ne moze da ima 3 meseca besplatno Bank MAX paket jer nema nista drugo kod njih.
 
Pitanja za vas, posto ja ne mogu da nadjem na sajtu to nigde. Da li mora da se ima neka pretplata kod Yettela da bi ste mogli da imate ovu promociju Isprobaj nas ? Pitam jer se drug prijavio i sad pricao sa njima i rekli su mu da ne moze da ima 3 meseca besplatno Bank MAX paket jer nema nista drugo kod njih.
jedu g, ja sam jos februara kreno da koristim tu kampanju bez problema, mozda su promenili uslove ali mislim da nema to veze sam preko aplikacije nek ode na isprobaj nas i samo tu da se odradi to samostalno bez problema
1746792170114.png
1746792201625.png
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Rešena je konkretna situacija, ali čisto da naglasim, ova osnovna (javna) promocija svima se automatski aktivira, ne mora ni od koga ništa da se traži niti prijavljuje. Samim otvaranjem (ili promenom) paketa dobijaju se tri meseca besplatno, i tako je od samog početka. Pretpostavljam da je taj sa kojim je drug pričao pomešao to sa benefit izjavom, što je proširenje (skriveno) ove promocije. Sama izjava se može videti ovde, ali ukratko, u tom slučaju je deset meseci bez održavanja uz uslov da se samostalno uplaćuje makar 35k uz makar pet kartičnih plaćanja mesečno. Dodatni benefit je što se tada dobija i 500 dinara poklona svakog meseca. U nekim prodavnicama potpisivanje te izjave dozvoljavaju samo Yettelovim postpejd pretplatnicima, a u nekim svima.
 
Rešena je konkretna situacija, ali čisto da naglasim, ova osnovna (javna) promocija svima se automatski aktivira, ne mora ni od koga ništa da se traži niti prijavljuje. Samim otvaranjem (ili promenom) paketa dobijaju se tri meseca besplatno, i tako je od samog početka. Pretpostavljam da je taj sa kojim je drug pričao pomešao to sa benefit izjavom, što je proširenje (skriveno) ove promocije. Sama izjava se može videti ovde, ali ukratko, u tom slučaju je deset meseci bez održavanja uz uslov da se samostalno uplaćuje makar 35k uz makar pet kartičnih plaćanja mesečno. Dodatni benefit je što se tada dobija i 500 dinara poklona svakog meseca. U nekim prodavnicama potpisivanje te izjave dozvoljavaju samo Yettelovim postpejd pretplatnicima, a u nekim svima.
Hvala Rovello. Znam ja to ali njemu je doslo da plati 600din i zato ih je i zvao. Veoma cudna situacija iskreno ali reseno je. On je potpisao u Uscu i eto cisto da znate (kome zatreba) da tamo ne daju tu skrivenu promociju 500din mesecno.
 
Pih, znači druga je priča sad, ali nije ni ovo loše. Pisao sam već da su ovo uveli kao dodatak za one koji nisu potpisali izjavu (mogu da nastave da koriste bez održavanja i nakon tri meseca ako plaćaju tih 30k mesečno), ali nisam znao da je sad i deo izjave. Svakako je pohvalno što su precizirali da je dovoljno da plaćanje bude realizovano i autorizovano u toku meseca, jer je u prethodnoj verziji to bilo problematično. Iako je samo pisalo da tih pet plaćanja treba da bude izvršeno, nisu priznavali onima kojima nije i proknjiženo. Znam tako nekog ko je svih pet odradio 31. marta (tad su mu tek stigle kartice), ali sve je to proknjiženo u aprilu, pa mu nisu priznali. Doduše, žalio se, oni su se prvo branili, ali su posle kao popustili, pa ostaje mogućnost da mu sad isplate duplo, haha, videćemo.

Edit: e, da, jesu li ti pomenuli možda nešto za devizna plaćanja? Tipa, jesi li ispunio uslov ako si imao samo jednu transakciju od npr. 300 evra, baš sa devizne partije? Taj aspekt mi je ostao nejasan još kad su dodali da važi za sve. Ovako se čini kao da se odnosi samo na plaćanja sa dinarske partije, što i ima i nema smisla.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Pih, znači druga je priča sad, ali nije ni ovo loše. Pisao sam već da su ovo uveli kao dodatak za one koji nisu potpisali izjavu (mogu da nastave da koriste bez održavanja i nakon tri meseca ako plaćaju tih 30k mesečno), ali nisam znao da je sad i deo izjave.
To, koliko sam razumeo, važi ako je neko u promo periodu prešao na Max pa mu ostaje kao opcija posle 3 meseca da troši karticom preko 30k kako se ne bi naplatilo održavanje. Bilo bi dobro da primene i za one koji ga koriste od ranije, a nemaju više uslov za zaradu (grejs period je 4 meseca od poslednje plate do početka naplate). Izjava samo proširuje benefit od 500 dinara 10 meseci.
 
To, koliko sam razumeo, važi ako je neko u promo periodu prešao na Max pa mu ostaje kao opcija posle 3 meseca da troši karticom preko 30k kako se ne bi naplatilo održavanje.
I ja tako shvatam, na tu grupu sam i mislio (oni koji nisu potpisali izjavu, a svakako imaju tri meseca zbog prelaska, tj. novi su), mada stvarno ima smisla da se primeni i na ostale. Pitanje je zapravo da li su taj uslov nekako i razgraničili u sistemu, to bi već neko mogao da proveri, mada i sa tim raspitivanjem treba biti oprezan, jer često u kontakt centru ne znaju šta važi.

grejs period je 4 meseca od poslednje plate do početka naplate
To je nešto novije ili ja prosto nisam ispratio? U glavi mi je da se samo jedan mesec može preskočiti, mada mislim da mi je to informacija još za stari Progresiv 5+.

Izjava samo proširuje benefit od 500 dinara 10 meseci.
Tako ispada sad, izjava donosi samo te uplate, a ostalo je izjednačeno. Tako je, doduše, i pre bilo za primaoce zarade, ali za nas druge je prethodna verzija donela besplatno održavanje uz prilično slabe uslove. Lako mi je da uplatim sebi 35k i platim nešto njihovim karticama pet puta, ali teško bih ispratio ovih 30k, jer nisam glavni platiša u domaćinstvu.
 
Nazad
Vrh Dno