Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Meni je ovo na starom webu radilo oduvek bez greške na nekin način. A ovde, šta da ti kažem, problema je više nego što oni mogu da sagledaju.
 
Da, pretraga mi je radila. Malo isfiltriram po datumima, iznosima, ukucam ovo ono i uglavnom pronađem šta mi treba. Na ovoj novoj i ne pokušavam.
 
I proslog puta ti je napisano, probao sam opet sad, pretraga radi.

Reinstaliraj aplikaciju, pa idemo dalje odatle
 
Juce sam je reinstalirao. Ne radi ni sada, ni pre toga. U pitanju je iOS, ako je mozda do toga... Znaci evo konkretno (posto ne daju ss). Danas sam platio Infostan. U transakcijama stoji JKP INFOSTAN. Upisem u pretragu JKP INFOSTAN. Odgovor "Trenutno nismo u mogucnosti da ucitamo podatke, pokusaj kasnije". Nekada napise i nema rezultata.
 
Ja sam na Androidu, udjem regularno u dinarski racun, na lupu, ukucam random ime i odmah mi ispise x placanja unazad.

Nek' proba neko sa iOS da vidimo
 
Onda je očigledno do samog korisničkog naloga kome možda u sistemu nisu omogućene sve opcije, u ovom slučaju pretraga... Ne mora da znači, ali jedino je to kao logično rešenje.
 
Da ne bude zabune, ja sam pričao da je meni pretraga samo radila na starom sistemu. Ne na novom. Na novom nikad nisam ni probao kao što rekoh ranije.
 
Iskustvo sa pretragom na novom web portalu, od juče i upravo sad probao opet.

U levom meniju otvorim transakcije, u polje pretrage ukucam pojam za pretragu, kliknem na pretraži... Na kratko se zasivi lista transakcija i ponovo vrati ista lista kao kad sam tek kliknuo na transakcoije, tj. bez primene filtera iz pretrage.
 
Pa, jedino njihovim tehničarima, to jest kol centru. Moj predlog je da probaš da instaliraš na nekom drugom telefonu i probaš sa svojim podacima. Tako ćeš biti siguran da je do naloga, a ne do aplikacije.
 
@iSunny upravo sam i ja dobio SMS poruku ovog tipa. :D
 
Za Huawei tel ne postoji nova zvanična aplikacija, čak šta više sama banka forsira i reklamira da se apk skine preko GSpace i praktično koristi preko "virtuelne mašine" što mi je neverovatno da to bude zvaničan stav banke. Stara apk je bila podržana i za Huawei tel.
 
@Davidson to je do Huawei prodavnice koja nije uvrstila aplikaciju kao ni mnoge druge. Hteli su da se odvoje od Google Play prodavnice i napravili su to što su napravili. Nije to do Yettel banke.
 
Problem je do toga što apk ne može da funkcioniše bez GMS, dok je stara uredno mogla i kad se preuzme sa drugih prodavnica. Neozbiljno je samo izignorisati taj mali procenat korisnika preko noći, posebno kad se reklamiraju kao potpuno digitalna i inovativna banka.
Koliko mi je poznato sve banke na našem tržištu imaju apk koje su "prilagođene" Huawei tel. Jedino je problem na pojedinim učitati bankomate ma mapi, jer se mape svima oslanjaju na Google Maps
 
Zar GMS ne mogu lako da se instaliraju na Huawei telefonima zadnje dve godine? Radi sve normalno koliko znam.
 
Zar GMS ne mogu lako da se instaliraju na Huawei telefonima zadnje dve godine? Radi sve normalno koliko znam.
U nativu ne, kao što i piše. Huawei je na zvaničnim firmverima blokirao instalaciju Gapps. MicroG to nije, niti GBox koji funkcioniše kao zasebna aplikacija. Aplikacija Yettel banke nažalost ne radi sa MicroG, a verovatno splash screen smrzne i sa HMS, s obzirom na to da ista nije objavljena u AppGallery, niti me greje sunce da će biti.
 
@uji u prevodu, zaobilaziti kineske telefone i njihove software-e... Pitanje je, da li će u budućnosti to isto da se dešava sa nekim drugim bankama kao i aplikacijama. Ali, ako rade druge banke, onda bi mogli i ovu Yettel da srede?
 
@uji u prevodu, zaobilaziti kineske telefone i njihove software-e... Pitanje je, da li će u budućnosti to isto da se dešava sa nekim drugim bankama kao i aplikacijama. Ali, ako rade druge banke, onda bi mogli i ovu Yettel da srede?
Samo Rajfajzen da mi ne diraju, a sve druge neka udaraju o ploču, jer džabe ću ja u klin. Poštanska će, nadam se, takođe odigrati pametno, bez glupiranja sa ovim igrarijama. Moja je stvar da li ću koristiti telefon bez Gapps ili neću i ne radi se o kineskim ili nekineskim telefonima, već o slobodi.
 
Tvoja je sloboda koji ćeš uređaj koristiti i kako ćeš ga koristiti, ali je njihova sloboda da ponude aplikaciju za uređaje koji oni žele i da u njih ugrađuju sigurnosne mehanizme koji oni žele. Na kraju kome odgovara super, a kome ne neće koristiti njihove usluge. Ali da ne idemo u off. 😉
 
@dervisbegovic_ na kraju jedino ostaje da promeni telefon ili banku. Ne bi bilo loše doći do nekog od programera kod njih preko poznanika i proveriti, da li planiraju da srede za Huawei telefone kako bi i ostali znali pri kupovini telefona kada je Huawei u pitanju.
 
@uji u prevodu, zaobilaziti kineske telefone i njihove software-e... Pitanje je, da li će u budućnosti to isto da se dešava sa nekim drugim bankama kao i aplikacijama. Ali, ako rade druge banke, onda bi mogli i ovu Yettel da srede?
Iskreno, kakav softver nudi Yettel banka, Huawei je za njih pojam kvaliteta koji oni neće stići ni za 10 godina.

Pre će biti da treba izbegavati ovakve banke :)

Meni samo nije jasno kako ih NBS toleriše...
 
Čim je izašla nova apk zvao sam call centar da se raspitam planiraju li verziju za HMS. Rekli su da im nije ni u planu.
 
I bi ažuriranje, od juče. Ništa primetio zasad od poboljšanja ili rešavanja aktuelnih problema. Tek sad videh u opisu aplikacije ovo i ne mogu da prestanem da se smejem:
"Ostani uz nas i istraži zašto nismo isti kao drugi! Menjamo bankarstvo, jer znamo da ti treba nešto drugačije i bolje."
Ako je ovo trenutno bolje... A drugačije, svakako jeste.
 
Ja sam primetio jednu, kad se uđe na detalje transakcije kreditnom karticom, sada je na slici kreditna a ne debitna kartica...
 
Мени и након апдејта не ради читање кода из галерије...
 
Nazad
Vrh Dno