Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Ne branim Yettel banku, ali @agasoft bi zaista trebalo da razmotri promenu banke, jer mi je neverovatno kakve je sve komplikacije sa njima imao, a i dalje ostaje. Ja koristim 3 različite, kod svakog ono što mi odgovara.
 
Jesi li uneo ispravnu šifru plaćanja? Za UJP često idu posebne šifre plaćanja i ne prihvataju se one "generičke".
Drugo, možda račun stvarno više nije u upotrebi - jesi li ti podaci o računu skorašnji?
Pozdrav
 
Možda čovek ima legitimne razloge zbog čega još uvek nije u mogućnosti da (skroz) promeni banku, ne znam odakle ti tolika potreba da toliko konstantno braniš Yettel ekipu ovde na temi kao da ti je Yettel banka dedovina u najmanju ruku
Sve bi bilo super da nema sad racun i u Rajfajzenu koji moze da koristi za sve sto pominje i koji je u mnogim sferama bolji izbor - zasto muci sebe i dalje?

I ne branim ja nista, ovde imas bar jos petoro ljudi koji bi mu rekli isto, eto PJ-evog odgovora.
 
Kao što rekoh, čovek verovatno ima svoje razloge zašto još uvek mora da koristi Yettel banku jer promena banke nije uvek tako jednostavna.

Činjenica je da je Yettel banka odradila migraciju veoma traljavo i ofrlje, što inače ne bi bio neki problem da nije u pitanju online banka koja nema fizičke šaltere pa su im web i mobilna aplikacija jedini dostupni kanali i sasvim je OK pisati ovde na temi i skakati im na glavu na sve moguće načine uvek i svuda jer ovaj nivo tolerisanja njihovih fora i fazona ne bi bio ni blizu prihvatljiv da je u pitanju bilo koja druga banka.
 
A šta je to što sada ne može da se odradi preko weba ili aplikacije, a ranije je moglo? Ako nekome mobilna aplikacija pravi problem, zašto ne odradi to na web delu?
 
Ima puno toga, prva stvar koja mi najviše fali i koja mi prva pada na pamet je recimo mCash opcija koja je bila ekstremno zgodna i dosta ispred svog vremena u trenutku kad je uvedena. Dok druge banke to polako ubacuju, Yettel ekipa gasi dosta toga što je ranije bilo korisno. O samoj aplikaciji i koliko informacija o transakcijama fali a što ranije nije bio slučaj ne bih ni da počinjem, pisano je o tome naširoko u prethodnih X strana.

Ne znam, obično kad se radi migracija na novu platformu, zdrav razum nalaže da će biti još više novih stvari i unapređenja postojećih, ali izgleda u Yettel banci to znači nešto sasvim drugo.
 
Jedino što meni nedostaje u novoj aplikaciji i realno mi pravi smetnje je što nisu preneli sačuvane kontakte (ne obrazce) u novu aplikaciju, pa kad trebam nešto da platim poznaniku čiji broj računa imam sačuvan u staroj aplikaciji/web-u, moram to da obavim preko web-a.
 
@rafiki račun je dobar, poziv na broj i model sve u redu, šifra plaćanja u redu. Uplatnica je izdata pre 3 dana. Verovatno je greška do izdavaoca. Samo mi je ta poruka čudna kako račun može da bude nedostupan. Znam da su neki ljudi imali zavrzlame sa plaćanjem nekih poreskih prijava, da su mmogli da plate samo ujutru, tako nešto, i to ne samo u ovoj banci pa mi je i to palo na pamet. Pokušaću još jednom nekog drugog radnog dana, a ako ne uspe nosiću nogama u poštu, jer je tako svim drugim ljudima prošlo.
@sviOstali: Kad već moram da se objašnjavam, ja nisam imao nijedan problem sa ovom bankom već deset godina, sve do ovog njihovog rebrandinga. Promena banke je uvek opcija, ali postoji više subjekata koji mi nešto uplaćuju, a neke nije jednostavno ažurirati podacima iz nove banke. NIsam ni lud ni glup da to ne uradim, i uradiću verovatno zbog weba, ali će taj proces potrajati..
P.s: Na forumu kada se klikne na ime člana, postoji jedna divna opcija koja se zove <"Ignoriši", molim vas da je pritisnete i moje poruke vam više neće smetati. Ja iskreno do malo pre to nisam ni tražio, ali sada sam je pritisnuo i imam divno, prečišćeno iskustvo.
Hvala svima na razumevanju i nerazumevanju. I stvarno, pritisnite tu divnu opciju "ignoriši", ne ljutim se, banke mi!
 
....
... Promena banke je uvek opcija, ali postoji više subjekata koji mi nešto uplaćuju, a neke nije jednostavno ažurirati podacima iz nove banke...

Da sam u toj situaciji, ne bih dirao uplatioce, već bih otvorio besplatan račun u RFB, kako koja uplata legne u Yettel, prebacim sav novac u RFB i Yettel račun bude samo protočan. Meni je jedna od naknada koju primam na Y plata, pa nemam trošak održavanja i naknade za transakcije.

Ako potvrdim da mi je nova banka OK, postepeno bih prebacivao uplatioce na novu banku. Ili, možda se i Yettel stabilizuje tokom vremena.
 
Poslednja izmena:
Kad već teramo čoveka u Rajfajzen, samo da napomenem da je tamo do kraja novembra akcija pa će dobiti 2.500 din ako otvori (besplatan) iračun preko referala postojećeg korisnika.
Ostavio bih link al obrisaće mi moderatori, al naći će već ako mu treba 😁
 
@PJ Mislim da sam već jedno 6 puta u ovoj temi naglasio da imam RF kao rezervu, već tri godine i da mi radi dovoljno dobro. Spašavala me je u nekim situacijama ovog leta kad je YB zakazala. Što se tiče YB, nadam se da će se stabilizovati i ništa me neće sprečiti da je napustim kada izađe novi web, ako jedini način prijave bude skeniranje QR koda, o čemu sam isto govorio. Fascinantno mi je to da probleme koje sam imao letos, nisam imao ni na samom otvaranju TB, a mislim da ovde niko nema račun stariji od mene. Tada je trebalo da bude problema, jer su se tada uhodavali, a tada je bar na mojoj strani se teklo iznenađujuće dobro. Prosto se pitam kakva je to uprava, programeri, koji mogu da dozvole da u migraciji neke usluge degradiraju na nivo gori od početka TB. Sa RB sam se malo preganjao ove godine oko dostavljanja nove lične karte elektronskim putem, jer su tražili da im je dostavim lično, ali su na kraju legli i prihvatili, jer imam i čitač i elektronski potpis.
 
У новој апликацији нема ни функције мТокен коју траже на веб сајту за аутентикацију.
 
@Nikbos nema, jerbo stručnjaci zaboravili da stave SMS kao podrazumevano na webu, dok jednom to ne uvedu.
Idi na web, pa moja banka>sigurnosna podešavanja>promena načina autorizacije. TU stavi SMS i biće sve u redu.
 
Uzmem da platim racune preko QR koda za telefon kaze nije uspelo pokusajte kasnije, probam struju da platim isto, prodje 2 min. stizu mi notifikacije za oba "neuspesna placanja" mi skinuli po dva puta. Podrska radi do 16h, stvarno se sve vise srozavaju.
 
Zar nisu ukinuli to "skidanje" za neuspešna plaćanja? Od početka važenja novog tarifnika i početka naplate sms-a, trebalo bi da je ukinut harač za neuspešne transakcije. 🤔
 
Pa i ranije je bilo samo za neuspešna inostrana plaćanja, ne i za domaća.
 
poziv na broj koji ima model 97 kucajte bez crtica posebno kada je sifra placanja 253 i 254 , tacnije svaki poziv na broj koji ima vise od 3 crtice ce napraviti problem .
 
Ma nisu mi skinuli naknadu nego sam racune platio duplo, izvinjavam se ako sam nejasno napisao.
 
Mi smo se bas smorili kada je izasla nova aplikacija a stara prestala sa radom, tesko nam je bilo da se naviknemo jer je interfejs puno drugaciji,a i u pocetku nisu bile sve opcije resene.

Vidim da je updejtima solidan broj stvari resen, ali da i dalje nije sve upeglano.

Ono sto mi se cini da treba pohvaliti je da aplikacija radi mnogo mnogo brze nego prosla, prosla je nekada znala da vrti po 5-10sekundi kada se kretalo po menijima i izmedju racuna,
dok ova stana radi instant brzo cini mi se.

Ono sto meni licno mnogo smeta je sto su nazivi klik racuna izbrisani totalno, i sada pise trajni nalog pa broj, a to pravi veliku konfuziju.
Da li je moguce da to promene tj vrate stare nazive?

Takodje sada za svako placanje klik racuna trazi kucanje sifre, jel moguce to iskljuciti?

Tek sada vidim i da su promenjeni paketi, nisam dugo bio na ovoj temi, pogledao sam danas i nisam video da su mi naplatili mesecnu naknadu u periodu izmedju 28.09 i 05.10, (primam platu na Yettel banku).
 
Kakva je trenutno situacija kod YB sto se tice kes kredita, da li ima neko da je skoro uzimao?
Trebalo bi mi oko 150-200k, primam zaradu preko YB, pa ne znam da li da idem preko njih ili da gledam drugu banku...
 
Kakva je trenutno situacija kod YB sto se tice kes kredita, da li ima neko da je skoro uzimao?
Trebalo bi mi oko 150-200k, primam zaradu preko YB, pa ne znam da li da idem preko njih ili da gledam drugu banku...
Ja sam uzela 200k pre 2 meseca. Primam kod njih zaradu, pa nisam gledala druge banke jer mi je bilo zgodno što bukvalno na dan kad podneseš zahtev (tj kad ga prihvate, a to zna da bude i tog istog dana) ti odmah prebace pare.
Kamatna stopa na godišnjem nivou za kredit od 60k do 300k je 16,95% što tek sad vidim da je puno, jer je u ostalim bankama oko 8, 9%... No, dobro, nisam gledala na vreme, prvi kredit mi je 😅
 
Moraju i oni od nečeg da žive. Od mene nemaju vajde. Verovatno su na gubitku što me drže kao klijenta :)
Nit uzimam kredite, nit idem u minuse, kreditnu karticu uvek otplatim do kraja pre isteka roka, sve pare držim na štednji po viđenju, ne plaćam nikakvo održavanje... Svakog meseca u stvari oni meni dođu nešto para zbog štednje...
 
Dobar dan svima, imam jedno verovatno glupo pitanje. :)
Pre neki dan sam imao uplatu od 2.000 evra iz Nemačke. Bila je par dana na čekanju, ali sada je novac raspoloživ na računu. Kapiram da je na bankomatu moguće podići novac u evrima ili u dinarima.
Pitanje je da li će mi bankomat isplatiti ceo iznos odjednom, ili postoji neki limit za pojedinačno podizanje novca, pa ću morati nekoliko puta zaredom da skidam sredstva sa njega? Prodajni kurs im je kriminalno nizak tako da ću verovatno da uzimam keš u evrima, :)
 
@jokjuar s obzirom na to da je limit 99 novčanica, čak i da je bankomat punjen sa po 100 ili 50 evra ponajviše, uklapaš se svakako. Pošto je predefinisani dnevni u dinarima 300k, trebalo bi da podigneš novac u celosti iz jednog pokušaja.
 
@jokjuar s obzirom na to da je limit 99 novčanica, čak i da je bankomat punjen sa po 100 ili 50 evra ponajviše, uklapaš se svakako. S obzirom na to da je predefinisani dnevni u dinarima 300k, trebalo bi da podigneš novac u celosti iz jednog pokušaja.
Super, hvala mnogo! 😊🍻
 
  • Like
Reagovanja: uji
@jokjuar s obzirom na to da je limit 99 novčanica, čak i da je bankomat punjen sa po 100 ili 50 evra ponajviše, uklapaš se svakako. Pošto je predefinisani dnevni u dinarima 300k, trebalo bi da podigneš novac u celosti iz jednog pokušaja.
Limit za uplatu (juče videh) je 200 novčanica, zanimljivo da je za isplatu duplo niži.
 
Upravo, ja recimo nikad nisam uspeo da dignem više od 90k RSD u jednoj transakciji, a pokušao sam na bezbroj njihovih bankomata.

Moraju i oni od nečeg da žive. Od mene nemaju vajde. Verovatno su na gubitku što me drže kao klijenta :)
Nit uzimam kredite, nit idem u minuse, kreditnu karticu uvek otplatim do kraja pre isteka roka, sve pare držim na štednji po viđenju, ne plaćam nikakvo održavanje... Svakog meseca u stvari oni meni dođu nešto para zbog štednje...
Bez brige, te pare koje držiš na štednji oni plasiraju drugima kroz keš kredite i naplaćuju dvocifrene kamate a nama udele manji deo (onih 4% na štednju po viđenju), tako da su zaradili oni na tebi fino i bez kreditne kartice i kašnjenja :)
 
Upravo, ja recimo nikad nisam uspeo da dignem više od 90k RSD u jednoj transakciji, a pokušao sam na bezbroj njihovih bankomata.


Bez brige, te pare koje držiš na štednji oni plasiraju drugima kroz keš kredite i naplaćuju dvocifrene kamate a nama udele manji deo (onih 4% na štednju po viđenju), tako da su zaradili oni na tebi fino i bez kreditne kartice i kašnjenja :)
Dokle god drže 4% meni lepo :D
 
Nazad
Vrh Dno