Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Ali od kada se računa kamata? Dana kupovine, dana preseka ili od dana kada je rok za plaćanje? Bilo bi logično da je ovaj poslednji, ali bi banci bilo slađe da je što raniji pa onda može biti svašta :)
 
Postoje 4 datuma.
Datum kupovine.
Datum saldiranja.
Datum preseka.
Datum automatske naplate (ako do tada nije izmiren minimalan iznos).

Datum naplate +1 je datum kada kreće obračun kamate.
 
Ima li još neko izazova prilikom kartičnih plaćanja master debitnom ili kreditnom ovih dana tako gde se zahteva 3DSecure. Ja kod dva platna procesora već bivam odbijen. Nisu limiti, nije ništa blokirano, ali autorizacija ne prolazi. Na tren se pojavi kao da će me preusmeriti na 3DSecure i onda samo puf ne može. Dina plaća bez problema pa je vi podcenjujte. :)
Problem je što sam probao i mojom debitnom, tuđom debitnom i kreditnom i nije prošlo, sa dva odvojena računara. Dakle nije slučajno, a platni procesori su provereni i uvek su radili. Banku da pitam, tamo će da mi se iščuđavaju kako prvi put čuju za to... Sreća pa su plaćanja kod nas pa je dina završila posao.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Sinoć, na AirSerbia sajtu kreditna prošla bez problema, uz SMS kod.
 
I meni juče prošla normalno sa sms kodom.

Inače, agenti sa online četa su katastrofa. Pošto gorivo kupujem na NIS/Gazprom pumpama Drive Go aplikacijom na koju je povezana kreditna kartica, pitam da li keš-bek važi za benzinske pumpe i za ovaj način plaćanja (pošto nije preko POS terminala), on prvo kaže da "veruje" da važi (kakav je to uopšte odgovor), a posle da će da proveri i onda mi šalje link sa sajta koji sam već pročitao...Odgovor na pitanje nisam dobio, pošto lik očigledno ne razume šta ga pitam.
 
I? Da li važi? I ja plaćam preko Drive Go pa me stvarno interesuje.
 
Bankomat na Obilićevom vencu mi već treći put odbija transakciju uplate, sve bi to bilo u redu, da je bankomat pun, ali do sada su puni bankomati imali ili blokiran taster za uplatu ili bi prilikom izbora uplate izbacivao poruku da je pun.

Ovaj na Obilićevom, ti dozvoli uplatu, prepozna sve apoene, da ti da izabereš jel hoćeš priznanicu i na kraju ti vrati novac uz poruku: "Transakcija je odbijena, zato što je izdavalac kartice onemogućio njeno izvršenje" nešto u tom tonu.

Čovek pomisli da je banka nešto blokirala, ali ne, pošto posle toga odem do bankomata u Sremskoj ili kod Beograđanke i prođe regularno.
 
@Markic često sam bio u neprilici da mi bankomat odbije uplate karticom, ali mCash je uredno prolazio. Dnevni limit je 30k, odnosno mesečni 115k.
 
Meni uplatu u € odbio kad sam se prijavio dinom a prihvatio kad sam se prijavio debitnom master
 
Zavisi koliko si pedantan u trosenju :D Ti mozes da prihvatis karticu i da je ne koristis (sto se kaze "zlu ne trebalo").U tom slucaju ne placas nikakva odrzavanja i kamate,a mozes da koristis putno osiguranje od 30 dana godisnje;)Ukoliko si pedantan (da ne dodjes u situaciju da ti zelje premase mogucnosti) sve sto potrosis sa kartice i vratis do 15-og u narednom mesecu - ne placas nikakvu kamatu.
Za odrzavanje nisam siguran (ne placa se ukoliko je ne koristis,bar za Progresiv+ paket),bilo je (cini mi se) 200,00 a da li placas uvek kada je koristis u tom mesecu ili samo ako ne izmiris obaveze do 15-og u narednom - nisam siguran.
Podizanje novca sa bilo kog bankomata (cak i Yettel) se verovatno tarifira odredjenim procentom.
Svalako,ukoliko nesto gresim, neka me neko ispravi.
Ukoliko ti bas ne treba i nisi racionalan u trosenju,ne ulazi u iskusenje :) a verujem,ako ti cesto nude i da nekada zatrazis sam ponudu da ces dobiti taj neki iznos.
Ok. Hvala. 🙂🍻 Ne znam. I treba mi , a i ne. Na primer kupim nesto na rate lap top ili fudbalski klub onda samo ratu uplatim do 15.?
 
Ok. Hvala. 🙂🍻 Ne znam. I treba mi , a i ne. Na primer kupim nesto na rate lap top ili fudbalski klub onda samo ratu uplatim do 15.?
Mislim da ne ratu,nego ceo iznos ako ne zelis nikakve dodatne troskove.Ukoliko podelis na rate,ide ti regularna kamata mesecno (i ne znam da li i koliko naplacuju mesecno to sto si podelio na rate).
Neka me neko ispravi ako gresim,ali mislim da je tako.Ja sam imao karticu,ali je nisam koristio.Na kraju kada je istekla,ugasio sam kredit.Znam da za sve to vreme nisam imao nikakve troskove u stanju "mirovanja"
 
Ako hoćeš da te ne košta ni dinara više od 50k, tako je, moraš platiti ceo iznos do 15.
Ako hoćeš da rastegneš: do 15. plati najviše što možeš (moraš najmanje 2.5k). Na neplaćeni ostatak ide revolving kamata (NKS 24% godišnje, treba da je dnevni obračun). Ostale uplate kad kod možeš, koliko god možeš.
Druga varijanta je da odmah po kupovini, podeliš ceo iznos na rate. Vidi koji su uslovi. Ranijom otplatom ne možeš smanjiti ono što ide banci.
 
  • Like
Reagovanja: uji
@obrenikola i @kibicer Hvala. 🙂🍻
Nije mi jasno sad. Kupim lap top za 50 000 i do 15. mora vratim toliko?
Ukratko, da. Yettel kreditna kartica je najpre samo za grejs period radi odloženog plaćanja do 30 dana, sa rokom plaćanja za 15. narednog meseca. Ukoliko zakasniš, ulaziš u revolving i obračunava se kamata na celokupan iznos, od datuma plaćanja do 16. pa nadalje, ako se ne varam. Sve druge funkcije su doplatne (interni prenos sa kreditne partije na tekući je isto što i podizanje sa bankomata, podela na rate plaća se po tarifniku, bilo na pos terminalu ili naknadno u aplikaciji). Može se reći da sa njom možeš uredno da plaćaš na prodajnim mestima i internetu, ali ti je potreban novac od plate za druge stvari poput plaćanja dažbina i ostalih prioritetnijih namena, dok ne premostiš do naredne plate da pokriješ.
 
Ukratko, da. Yettel kreditna kartica je najpre samo za grejs period radi odloženog plaćanja do 30 dana, sa rokom plaćanja za 15. narednog meseca. Ukoliko zakasniš, ulaziš u revolving i obračunava se kamata na celokupan iznos, od datuma plaćanja do 16. pa nadalje, ako se ne varam. Sve druge funkcije su doplatne (interni prenos sa kreditne partije na tekući je isto što i podizanje sa bankomata, podela na rate plaća se po tarifniku, bilo na pos terminalu ili naknadno u aplikaciji). Može se reći da sa njom možeš uredno da plaćaš na prodajnim mestima i internetu, ali ti je potreban novac od plate za druge stvari poput plaćanja dažbina i ostalih prioritetnijih namena, dok ne premostiš do naredne plate da pokriješ.
Jasno. 🙂🍻

Danas mi je stigla Dina beskontaktna. Aktivirao sam je kroz novu app. Nisam bio na bankomat da je provučem. U Maxiju je prosla na kasu za kartice. U Skroz dobroj pekari nije htela ni preko pina.

Samo da dodam da u obe aplikacije mi stoje obe Dine nova i stara. Za staru mi piše u obe aplikacije da je aktivna. Ja sam tu ugasio kao trajna. Zato su mi poslali novu. Jedino da probam negde sutra u kakvom je statusu. Cudi me da je još vidljiva i da nije obrisana.
 
Jasno. 🙂🍻

Danas mi je stigla Dina beskontaktna. Aktivirao sam je kroz novu app. Nisam bio na bankomat da je provučem. U Maxiju je prosla na kasu za kartice. U Skroz dobroj pekari nije htela ni preko pina.

Samo da dodam da u obe aplikacije mi stoje obe Dine nova i stara. Za staru mi piše u obe aplikacije da je aktivna. Ja sam tu ugasio kao trajna. Zato su mi poslali novu. Jedino da probam negde sutra u kakvom je statusu. Cudi me da je još vidljiva i da nije obrisana.
Kada si poslao zahtev za novu?

Sto se tice stare u statusu "aktivna",meni je stigla nova 10ak dana pre nego sto je stara istekla (ne mislim.na ovu poslednju).Cak i nakon sto je istekla,stajalo je da je aktivna (mesec ili dva) dok nisam kontaktirao call centar.Sacekaj svakako neko vreme,ne gubis nista jer je svakako blokirana.
 
Izgleda da imaju bug, promenio sam EUR kroz novu aplikaciju, i kad sam hteo ponovo da promenim uradio sam u staroj, a nije se smanjio iznos raspoloživ za razmenu po povoljnom kursu za iznos kupovine u novoj.
 
Kada si poslao zahtev za novu?

Sto se tice stare u statusu "aktivna",meni je stigla nova 10ak dana pre nego sto je stara istekla (ne mislim.na ovu poslednju).Cak i nakon sto je istekla,stajalo je da je aktivna (mesec ili dva) dok nisam kontaktirao call centar.Sacekaj svakako neko vreme,ne gubis nista jer je svakako blokirana.
19. juna poslat zahtev i u app blokirana. 5. jula poruka na mejl da je poslata na adresu i danas 8. jula stigla.

Mene sad zanima kako na jednom aparatu radi na drugom ne.
 
Da bi bio siguran da nije do tebe, provuci je na njihovom, tj. Yettel bankomatu ubacivanjem u isti i izvrši neku radnju (napr.podizanje gotovine). Sećam se, ranije kada je banka počinjala, uvek je bilo savetovano da se kartica prvo aktivira u aplikaciji, da se dodeli pin, a onda obavezno da se kao druga radnja provuče kroz njihov bankomat. Navodno, tek onda jos se pouzdano aktivira ta beskontaknost.

U tvom slučaju je moguće i da jedan od aparata/terminala nije bio ispravan.
 
I meni juče prošla normalno sa sms kodom.

Inače, agenti sa online četa su katastrofa. Pošto gorivo kupujem na NIS/Gazprom pumpama Drive Go aplikacijom na koju je povezana kreditna kartica, pitam da li keš-bek važi za benzinske pumpe i za ovaj način plaćanja (pošto nije preko POS terminala), on prvo kaže da "veruje" da važi (kakav je to uopšte odgovor), a posle da će da proveri i onda mi šalje link sa sajta koji sam već pročitao...Odgovor na pitanje nisam dobio, pošto lik očigledno ne razume šta ga pitam.
I? Da li važi? I ja plaćam preko Drive Go pa me stvarno interesuje.

Jeste uspeli saznati nesto? Ja sam im pustio mejl na ovu temu ali evo vec 2 dana bez odgovora.
 
Ja sam platio Drive Go aplikacijom 4.7. Transakcija prosla 8.7. Za sada nema kesha nazad... kako nikad nisam dobio nikakav kesh, nemam pojma ni kada se to desava...
 
Da potvrdim ovde za iskustva prelaska sa lite na progresiv 5+ paket, pošto mi agent ne deluje uverljiv. Sa lite prelazim na progresiv, prenosim 35+ hiljada sa plate i to je julska plata koja mi leže na kraju meseca. Kaže da će progresiv biti aktivan tek od avgusta, dok će plata leći sad u julu, dakle dok je lite račun. 5+ pogodnosti bi u tom slučaju trebalo da krenu od avgusta?
 
@optical tako je. Možeš da se dodatno konsultuješ sa njima narednog meseca i putem chat-a kada se uloguješ na eBanking pa ako treba, prebaciće te ručno na 5+ ukoliko te prethodno mejlom ne obaveste.
 
Ja sam platio Drive Go aplikacijom 4.7. Transakcija prosla 8.7. Za sada nema kesha nazad... kako nikad nisam dobio nikakav kesh, nemam pojma ni kada se to desava...
Jel ima neke provizije na kreditnoj, posto se Drive.GO vodi kao online placanje ako sam dobro shvatio?

Edit:
Upravo sam dobio odgovor od podrske na ovu temu..
"Keš bek promocija je vezana samo za plaćanje na POS terminalima na pumpama. Dakle fizičko plaćanje karticom."
 
Poslednja izmena:
U ovom slučaju ne bi trebalo da bude održavanja?
Tek kada te prebace na 5+. U staroj aplikaciji su i 5+ klijenti označeni kao Progresiv+ (ne znam kako je sa novom, a ne prelazim zbog bagova i koristim mCash dok ne ukinu).
 
Nazad
Vrh Dno