Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Jel se meni čini ili su promene samo u imenima paketa, zaista ne vidim neke razlike (doduše uveli su 5+ ponudu kao stalnu, do sad je to bila specijalna ponuda van tarifnika)
 
Jel se meni čini ili su promene samo u imenima paketa, zaista ne vidim neke razlike (doduše uveli su 5+ ponudu kao stalnu, do sad je to bila specijalna ponuda van tarifnika)
Cene skaču za Starter sa 150 na 400 plus 50 za devizni ako se koristi ili ima pokrića i Progresiv 400 na 600.
 
Fino bogami, to je znači cena nove platforme, sa 150 na 500 dindži. Poskupljenje od 230%
 
Tako nekako. Samo Lite i Progresiv+ biće korektne opcije. Ostale tri po tim cenama mogu da pokriju i druge banke (ko nije na plati, ko što i nisam kao preduzetnik ili tome slično).
 
Više puta mi je odbijana kartica inostrane kartičarske kuće u nekoliko banaka, Dina uvek prolazila tada.
Zanimljivo. Meni se recimo nikada nije desilo da kartica neće da prođe. A koristim MC i Telenor/Mobi/Yettel od početka. Sad i Apple pay od kada se pojavio. Nikada ni jedan problem sa karticom koja neće da prođe. A pored toga, što se Dina tiče, jel su ostale usluge u okviru Yettel banke pod istim uslovima kao i MC? Mislim pre svega da li mogu da dizem novac na svim bankomatima kao i sa MC, bez nadoknade i da li mogu da placam na POS terminalima isto tako bez nadoknade?

Nego gledam ovaj tarifnik i dve stvari su mi zapale za oko. Prvo ne razumem na sta se ovo odnosi i u cemu je razlika?
Screenshot 2024-06-22 063240.png

A drugo, izgleda su uveli da se i na najvecem paketu placa provizija za hitno placanje, koja se do sada nije placala? Ja sam to koristio cesto jer sam mnogo puta bio u problemu sa platnim prometom. Sada to vise necu moci da koristim. Prva stvar koja mi smeta...
Screenshot 2024-06-22 063053.png
 
Progresiv je sad bank max? Sa 400+50 sada je 595 sa deviznim racunom, ako sam dobro razumeo, i podizanje kesa na drugim bankomatima je besplatno, (do sada je bilo do 5 podizanja mesecno, besplatno). Ako sam dobro razumeo progresiv koji koristim sada je poskupeo 150 dinara...
 
Zanimljivo. Meni se recimo nikada nije desilo da kartica neće da prođe. A koristim MC i Telenor/Mobi/Yettel od početka. Sad i Apple pay od kada se pojavio. Nikada ni jedan problem sa karticom koja neće da prođe. A pored toga, što se Dina tiče, jel su ostale usluge u okviru Yettel banke pod istim uslovima kao i MC? Mislim pre svega da li mogu da dizem novac na svim bankomatima kao i sa MC, bez nadoknade i da li mogu da placam na POS terminalima isto tako bez nadoknade?

Nego gledam ovaj tarifnik i dve stvari su mi zapale za oko. Prvo ne razumem na sta se ovo odnosi i u cemu je razlika?
Pogledajte prilog 447164

A drugo, izgleda su uveli da se i na najvecem paketu placa provizija za hitno placanje, koja se do sada nije placala? Ja sam to koristio cesto jer sam mnogo puta bio u problemu sa platnim prometom. Sada to vise necu moci da koristim. Prva stvar koja mi smeta...
Pogledajte prilog 447165
Ovde se misli na naloge preko 300.000.To nisu hitni nalozi koji se izvrse za par sekundi jer oni idu do 300.000.U ovom slucaju (ako dobro razumem tarifnik) svi instant nalozi do 300.000 ce se naplacivati 250
 
i to za hitne naloge piše u delu cenovnika za "ostale poslove u poslovnici banke" a verujem da nisi koristio tu uslugu na šalteru mobi banke već online

Ono što sam ja primetio je da će se notifikacije preko SMS-a naplatiti 6 din/sms u svakom paketu pa se treba setiti da se isključi primanje SMS-ova u aplikaciji pre nego što počne da se primenjuje
 
Poslednja izmena:
Izgleda da se više ne naplaćuje vođenje deviznog računa za Starter:

Ukoliko ste na dan slanja ovog obaveštenja korisnik Starter paketa, počev od 1.9.2024. godine postajete korisnik Bank Start paketa, a naknada za mesečno održavanje se povećava na 345 dinara. U okviru nove cene, više nema naknada za: vođenje platnog računa u evrima i dolarima, upit stanja na računu na bankomatu, odbijene transakcije za plaćanje Mastercard debitnom karticom u inostranstvu i uplate gotovine u evrima na bankomatima.
 
Što se Dina tiče, jel su ostale usluge u okviru Yettel banke pod istim uslovima kao i MC?
Ne. Dina je u Yettel banci ostala nacionalna i kao beskontaktna, takođe nema 3D secure za plaćanja na internetu.
Mislim pre svega da li mogu da dizem novac na svim bankomatima kao i sa MC, bez nadoknade i da li mogu da placam na POS terminalima isto tako bez nadoknade?
Samo ako si 5+, ne i običan Progresiv ili Progresiv+. Plaćanje na pos terminalima bez nadoknade se podrazumeva. Jedino što to banke naplaćuju za potrošnju u inostranstvu, ali u Mobi je to slučaj samo za Starter.
Ne razumem na sta se ovo odnosi i u cemu je razlika?
Pogledajte prilog 447164
1. Plati na broj telefona/IPS Prenesi
2. IPS (instant)/kliring nalozi (maksimalno 300k po nalogu, ograničenje platnog sistema)
3. Trajni nalog se razlikuje od slične usluge Račun na klik
4. Sve preko 300k ide kroz RTGS, te je preporuka ponoviti instant nalog više puta, ukoliko je moguće (u bivšoj firmi je dobavljač puštao po 5 naloga za fakturu od 1,5m na primer)
A drugo, izgleda su uveli da se i na najvecem paketu placa provizija za hitno placanje, koja se do sada nije placala? Ja sam to koristio cesto jer sam mnogo puta bio u problemu sa platnim prometom. Sada to vise necu moci da koristim. Prva stvar koja mi smeta...
Pogledajte prilog 447165
Odnosi se na plaćanje preko šaltera u Airport city-ju. Nema veze sa elektronskim nalozima u aplikaciji.
Izgleda da se više ne naplaćuje vođenje deviznog računa za Starter:
U tabeli stoji 50 RSD pa mi je to zapalo za oko i nisam čitao fusnote. Suma sumarum, duplo sve.
 
Znaci on je sada Bank Max.
A ovo 6 din za sms vazi i za 5+ to jest Bank Max?
 
Znaci on je sada Bank Max.
A ovo 6 din za sms vazi i za 5+ to jest Bank Max?
Do sada se mail nije naplacivao,a sms nisam nikada ni voleo da mi smeta.Kada pozelim,pogledam mail i vidim obavestenja.Tako da,ako se bude sms naplacivao (a mail ne),predjes na obavestenja mailom i to je to.Nego mi je vise za ove ostale nadoknade,ali cekamo septembar pa da vidimo.
 
Do sada sam im kao jednoj od dve banke koje koristim gledao kroz prste za razne "izazove" jer su cenovno meni bili ok. Sad ulecu cenovno u ozbiljno bankarstvo, videcemo da li ce i usluga biti takva. (Sumnjam).
 
  • Bank Lite račun koji je nosio naziv Lite račun do 01.09.2024.
  • Bank Start paket koji je nosio naziv Starter paket do 01.09.2024.
  • Bank Max paket koji obuhvata korisnike paketa Progresiv i Progresiv+ klijente koji su nosili ove nazive do 01.09.2024.

Gde uopšte u novoj aplikaciji piše koji se paket koristi, ne vidim ni stare nazive ni ove nove?
 
Ja sam svojevremeno kao paušalac puštao sebi "platu" tj. osnovicu za oporezivanje iz rešenja za datu godinu poslovanja kroz 240 šifru na Mobi banku i regularno sam dobijao besplatan Progresiv sa svim benefitima, osim kredita i kreditnih kartica, to ne daju ako si preduzetnik u bilo kom obliku pa makar bio i Elon Musk lično. Politika banke, ekstremno debilna ali je tako
 
Ko voli da placa karticom lepo je da koristi dinu u preduzetnickim radnjama jer placaju manju proviziju na Dina karticu
 
Konačno mi stiglo rešenje za godišnji porez na imovinu i hteo sam da izvrsim placanje skeniranjem NBS IPS QR koda. Nisam uspeo ni sa novom ni sa starom mobi/yettel aplikacijom. Yettel app izbaci gresku "neispravni podaci o placanju", dok mobi app ispravno popuni sve ali kad probam da ukucam iznos nista se ne menja, ostaje 0. Inače iznos za ovaj porez mora korisnik da izračuna i upiše, dakle nema ga u IPS QR kodu, i sa tim nema problema recimo Intezina aplikacija. Tako da je ovo malo razočaravajuće iskustvo, ja sam tek prešao u yettel ali ovakvo isto rešenje dobija se već godinama, sigurno nisam prvi koji je primetio ovaj bag a yettel se još nije potrudio da to sredi.
 
Mislim da nije bag i da je tako od početka sa IPS skeniraj servisom u Mobi/Yettel banci. QR kod mora da sadrži iznos koji se plaća i on se automatski učitava i ne može da se menja.
Ne znam da li je to i kod drugih koji naplaćuju putem IPS skeniraj, ali E-uprava bi trebalo da zna da to ne funkcioniše tako (u većini Banaka?) kako su oni zamislili, da se koristi QR IPS skeniraj, a da tu nije implementiran i iznos uplate.
 
QR kod mora da sadrži iznos koji se plaća i on se automatski učitava i ne može da se menja.
U staroj aplikaciji ne mora, za novu nisam siguran.

Samo je izuzetno nespretno rešeno u aplikaciji, jer ti kad skeniraš QR kod koji nema iznos, aplikacija ga popuni kao 0.00 i ti uzmeš da izmeniš tu vrednost, ali ti ne dozvoljava, jer očekuje da prvo obrišeš to 0.00 i onda uneseš novu vrednost.

Znači prvo se obriše 0.00 i onda se unese vrednost uplate.

@TinkyWinky Probaj ovo što sam napisao.
 
Koristim Progresiv 5+, tj. Bank Max po novom. Da li i je i dalje najbolje uplatiti evre na račun za plaćanje u inostranstvu? Postoji li neka provizija prilikom plaćanja debitnom karticom ili GPay-om na POS terminalima za mastercard debitnu?
 
Da i ne
 
U staroj aplikaciji ne mora, za novu nisam siguran.
Nikada nisam uspeo u staroj. Plave cifre kao da su zacementirane i ni jedan "x" ih nije mogao obrisati. Naravno, nikakav kursor nije bilo moguće ubaciti u to polje, predviđeno za iznos.
 
Nazad
Vrh Dno