Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Može li neko da objasni kada plaćam opcijom ips skeniraj ako je to npr račun od infostana poznato je da nijedna opcija ne može da se promeni osim iznosa, šifra plaćanja stoji 122 i sad ja sam tako plaćao i uplata prolazi najnormalnije pa je moje pitanje zbog čega tu ne ide šifra 222 jer se radi o prenosu novca a ne o gotovinskom plaćanju kešom gde prva cifra onda ide 1, dok je cifra 2 rezervisana za negotovinska plaćanja to jest kad ide novac sa računa na račun.
 
Kada plaćam opcijom ips skeniraj, šifra plaćanja stoji 122 i sad ja sam tako plaćao i uplata prolazi najnormalnije pa je moje pitanje zbog čega tu ne ide šifra 222 jer se radi o prenosu novca a ne o gotovinskom plaćanju kešom gde prva cifra onda ide 1, dok je cifra 2 rezervisana za negotovinska plaćanja to jest kad ide novac sa računa na račun.
Sistem bi trebalo automatski da ispravi šifru na 2, iako je u IPS kodu upisano 1. Barem je tako u Rajfajzenu.
 
Sistem bi trebalo automatski da ispravi šifru na 2, iako je u IPS kodu upisano 1. Barem je tako u Rajfajzenu.
Da ali kad iz aplikacije iniciram slanje potvrde na mail na toj potvrdi od yettel banke i dalje stoji šifra plaćanja 122.
 
Nova aplikacija, iskreno, fenomenalna, brža, jednostavnija.

Spisak transakcija pokriva samo 2023. i 2024. g. Ne mogu izabrati u kalendaru 2022., 2021. itd.

To će verujem biti rešeno do finalnog gašenja Mobi banka app?
 
Vikendom rade od 8 do 16h. Plus interesantno ni čat opciju trenutno ne vidim. Zvala sam, nije bug, neko je greškom poslao rezervaciju uz zatvaranje I to svakako danas ne može biti reseno jer to radi centar koji radi samo radnim danima...
Na žalost, ti 'bugovi' su uglavnom ljudske prirode
 
Može li neko da objasni kada plaćam opcijom ips skeniraj ako je to npr račun od infostana poznato je da nijedna opcija ne može da se promeni osim iznosa, šifra plaćanja stoji 122 i sad ja sam tako plaćao i uplata prolazi najnormalnije pa je moje pitanje zbog čega tu ne ide šifra 222 jer se radi o prenosu novca a ne o gotovinskom plaćanju kešom gde prva cifra onda ide 1, dok je cifra 2 rezervisana za negotovinska plaćanja to jest kad ide novac sa računa na račun.
zato sto je u bazi racuna postavljeno da se taj racun placa sa sifrom 122 verovatno nisu dostigli nivo da mogu da prepoznaju dal je placanje na salteru banke ili online iz aplikacije , lagano jos uvek ni sve drzavne ustanove nisu i ako po zakonu obavezno ubacili qr kod na svoje racune srbija gas na primer neki stampaju kodove na gornjem delu racuna koji ostavimo kod kuce kada krenemo u postu ...... treba jos nekih 20 godina da naucimo kako i cemu sluzi. dosta tih kodova je katastrofalno uradjeno fale podatci izmesano pa umesto ulice i broja stoji iznos i slicno ili mesto ostane prazno pozivi na broj polovicni . tako da dobro pogledajte kada skenirate sta je popunjeno i jel kompletno sve. telekom ima dobre kodove sa svim podatcima ime prezime adresa sbb takodje , yetel i A1 polovicni a drzavne ustanove su najgore .
 
zato sto je u bazi racuna postavljeno da se taj racun placa sa sifrom 122 verovatno nisu dostigli nivo da mogu da prepoznaju dal je placanje na salteru banke ili online iz aplikacije , lagano jos uvek ni sve drzavne ustanove nisu i ako po zakonu obavezno ubacili qr kod na svoje racune srbija gas na primer neki stampaju kodove na gornjem delu racuna koji ostavimo kod kuce kada krenemo u postu ...... treba jos nekih 20 godina da naucimo kako i cemu sluzi. dosta tih kodova je katastrofalno uradjeno fale podatci izmesano pa umesto ulice i broja stoji iznos i slicno ili mesto ostane prazno pozivi na broj polovicni . tako da dobro pogledajte kada skenirate sta je popunjeno i jel kompletno sve. telekom ima dobre kodove sa svim podatcima ime prezime adresa sbb takodje , yetel i A1 polovicni a drzavne ustanove su najgore .
Ovi iz banke su mogli bar da ostave mogućnost da se može promeniti šifra plaćanja ili da se doda eventualno ovo što često nedostaje od podataka u okviru qr koda.
 
Meni od nemogućnosti promene podataka, više smeta što se posle na izvodu ne vidi primalac uplate.
Isto i za račune na klik.
 
Od proslog cetvrtka (zapravo ko zna od kada,za cetvrtak znam) bankomat u mom mestu ne prima uplate jer je pun a nema ko da ga isprazni.Neozbiljno za svaku banku a posebno za onu koja se odlucila za rad bez fizickih poslovnica...
 
Od proslog cetvrtka (zapravo ko zna od kada,za cetvrtak znam) bankomat u mom mestu ne prima uplate jer je pun a nema ko da ga isprazni.Neozbiljno za svaku banku a posebno za onu koja se odlucila za rad bez fizickih poslovnica...
ja ih redovno smaram zbog toga kada je pun bankomat onda ih lepo zovem i podnesem prigovor usput i napisem mail zvanicno i postavim pitanje kada ce se promeniti losa praksa ... napisem i da ocekujem pisani odgovor u zakonskom roku.
dok se zalimo na forumu nema vajde da ce biti bolje ovako neko mora da napise odgovor sto je za neradnike najgora stvar i mozda se nekome od njih i smuci pa pokrenu stvari na bolje. za sve pisanim putem i zahtevati pisani odgovor u zakonskom roku .
Ovi iz banke su mogli bar da ostave mogućnost da se može promeniti šifra plaćanja ili da se doda eventualno ovo što često nedostaje od podataka u okviru qr koda.
to su neki glupi propisi NBS vezano za placanja, ako je NBS propisala ne smeju da rade drugacije. postoje povlasceni kao na primer posta srbije oni smeju da menjaju ali ostali ne. promenis sifru placanja i vrati se uplata gde traze da ispravis gresku.
 
Da li je neko sa foruma dobio novu, beskontaktnu Dinu. Ili poznaje nekog ko je dobio? Je l' dobro radi beskontaktno?
 
I da li će to reizdavanje, konkretno zamena Dine za novu, beskontaktnu, da naplate?
 
Zašto ne bi naplatili? Ako imaš karticu kojoj nije istekao rok i tražiš da je ugase i da ti izdaju novu, ti snosiš troškove izrade i slanja. 500 dinara ako se dobro sećam.
Da nije tako, šta bi te sprečilo da tražiš svake nedelje da ti reizdaju novu karticu?
Jednom u 2 godine, koliko traje validnost kartice, te troškove banka preuzima na sebe. Ili ako su morali da ti izdaju novu zbog nekih svojih internih razloga. (meni se desilo da su mi izdali jednu, pa je nedelju dana kasnije poništili i izdali mi drugu i nisam platio)

I dalje mi nije jasno zašto bi neko sam tražio da mu se poništi stara i izda nova kartica. Jedini razlog je da je kartica izgubljena ili sumnjaš da je neko došao u posed brojeva koji pišu na kartici (mada ja CVC prepišem negde sigurno i prelepim ga na kartici).
 
Ja komotno mogu da prefarbam i prelepim sve brojeve na kartici, jer ih upamtim u roku od odmah i nikad nigde nisu zapisani. :)
I ne kapiram sad tu pomamu za novim karticama koje u tehničkom smislu ne donose ništa novo, osim beskontaktne dine. Polako, svakako ćete je dobiti, evo ja za oko dve godine.
 
Upravo zbog beskontaktne Dine. Do sada je uopšte nisam koristio, od kada je nastala. Ali kada dobijem beskontaktnu, počeću, za domaća plaćanja na POS terminalima. I bez "straha" da će je bankomati progutati (nije mi se još desilo), a uglavnom koristim isplate na bankomatima drugih banaka. Tako da imam mastercard uvek u rezervi i funkcionalan za sva plaćanja (domaća i strana), dok se ne oslobodi ili reizda nova (zlu netrebalo) Dina.
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
Da li je još uvek pametno čekati za iniciranje novih Yettel kartica ili mogu bez brige već sada da zatražim zamenu obe?
Pitanje se odnosilo na to jel su nove kartice puštene u promet ili je najbolje čekati još neko vreme za zahtev re-izdavanja.

To koji je razlog re-izdavanja uopšte nije bila tema niti treba bilo ko da se pita zašto neko ima nameru/želju da zahteva nove kartice pa da to još razvučete na duge poruke uz dodatne nepotrebne komentare. To da li postoji naplata 500rsd po re-izdavanju, kakva je boja, beskontaktna funkcionalnost ili štagod nije bila predmet pitanja.

S' obzirom da službenim kanalom nisam dobio odgovor na pitanje(a) od same Yettel banke upitao sam ovde, da ni ovde ne dobijem odgovor...

Razlog zbog čega želim i moram zatražiti zahtev za re-izdavanje je taj da sam MasterCard izgubio pre 17 dana a Dinu svakako nikada nisam niti jednom iskoristio sve do gubitka MC a ta beskontaktna funkcionalnost mi je dovoljan razlog za re-izdavanje.

MC sam "zamrzao" jer da sam tražio re-izdavanje pre 17 dana možda bih umesto Yettel banke dobio Mobi karticu(e). Kada već mogu, iskoristiću "gužvu" da umesto Mobi dobijem Yettel karticu i to se svakako ponovo nikoga ne tiče.

I umesto da je na originalno pitanje odgovoreno sa "Da" ili "Ne, čekaj još oni i dalje izdaju Mobi kartice", vi ste otišli u čudnim smerovima što ovde na forumu počinje da se dešava mnogo često i gubi se taj zamisao da je forum mesto gde uz preciznu i što kraću diskusiju se dolazi do rešenja, pružanja adekvatne pomoći strani koja pita nešto i trećoj strani koja će usput bez da pita imati bazu odgovora-pitanja na jednom mestu, forumu, temi u što kraćim crtama..
 
Da li je još uvek pametno čekati za iniciranje novih Yettel kartica ili mogu bez brige već sada da zatražim zamenu obe?
Evo da ti dam kratak odgovor:
Možeš bez brige već sada da zatražiš zamenu obe.

Ako hoćeš nešto duži odgovor:
Ne znam da li je pametno. Pošto zavisi od onoga što ne želiš da čuješ: biće naplaćeno 500 dinara, a dizajn kartice će biti kakav bude (na to ne utičeš). Dina verovatno neće biti beskontaktna.

I umesto da je na originalno pitanje odgovoreno sa "Da" ili "Ne, čekaj još oni i dalje izdaju Mobi kartice",
Izvini, ali orignalno pitanje nije bilo "Koji dizajn kartice trenutno izdaju (Yettel ili Mobi)", nego da li je pametno da se čeka.
 
@component Zašto misliš da Dina neće biti beskontaktna? Ovde se od početka pisalo da će u okviru rebrendinga na Yettel, biti brojnih unapređenja u koje ulazi i izdavanje nove Dina beskontaktne. Navodno Banka PŠ već izdaje takve kartice. Od 1.juna 2024. bi trebalo da je već počelo izdavanje istih kod svih banaka.

 
Poslednja izmena:
Biće. Ali čovek pita da li može sada da traži zamenu. Iz Yettel banke nigde nisu zvanično napisali da su sada u opticaju Dina beskontaktne.
Ono što ja mislim (to je samo moje lično mišljenje a svako je slobodan da radi kako hoće) je da treba da se koriste kartice koje imaš u novčaniku. Kako kojoj ističe rok, dobiješ novu koja je u tom trenutku takva kakva je. I tu novu nastaviš da koristiš dok joj rok ne istekne.
Nisu kartice nešto čime se juri nova tehnologija. Tim pre što imamo sada plaćanje mobilnim telefonom. Možda ima negde prodavnica gde primaju samo Dina karticu pa ti je muka što moraš svaki put da ubacuješ, ali gde ja živim to nije slučaj, tako da uvek imam opciju kako ću da platim.
 
Opet nude kreditne kartice i kredite,bas smaraju,iako sam im svaki put obrazlozio da mi to ne treba oni opet malo po malo pa nude :(
 
Opet nude kreditne kartice i kredite,bas smaraju,iako sam im svaki put obrazlozio da mi to ne treba oni opet malo po malo pa nude :(
I mene smaraju. Zovu, salju poruke. Rekao sam da necu i da mi nije potrebno, javicu se itd.

Reizdavanje se naplaćuje u roku od odmah kad se preko app uputi zahtev. Ima da se podesi na Trajno ili privremeno blokirana i da se navede razlog kradja, gubitak, oštećenje.
 
Bag u novoj aplikaciji kad se šalju dinari na broj mobilnog.
Kada se stavi tačno 5000 din ne prolazi, 4999 din već može :)
 
Jel moze neko ukratko da mi objasni zašto koristite dina karticu? Ja isključivo master card. Mislio sam da to nicem ne sluzi. Sad vifim da neki od vas koriste pa verovatno ima neki razlog.
 
A ako plaćamo sa master card onda pare idu van Srbije na Kajmanska ostrva, iako plaćamo trgovini koja ima račun u srpskoj banci?
 
Jel moze neko ukratko da mi objasni zašto koristite dina karticu? Ja isključivo master card. Mislio sam da to nicem ne sluzi. Sad vifim da neki od vas koriste pa verovatno ima neki razlog.
Više puta mi je odbijana kartica inostrane kartičarske kuće u nekoliko banaka, Dina uvek prolazila tada.
A ako plaćamo sa master card onda pare idu van Srbije na Kajmanska ostrva, iako plaćamo trgovini koja ima račun u srpskoj banci?
Deo procenta uzima kartičarska kuća, deo banka, ali iz gorepomenutog razloga, drugačije je kada plaćaš karticom čiji se platni promet obavlja u Srbiji i inostranom kojoj se saobraćaj rutira kroz nas pa obrađuje za njihovu stranu tamo preko. Da li sam informisan ili dezinformisan, ne znam, ali navodno i Master/Visa/Amex/Discover takođe moraju da prođu kroz DinaCard kliring.
 
Da li fizičko lice može da otvori više od jednog računa?
 
Ako misliš u više banki, naravno da može. Ako misliš u jednoj banci više dinarskih tekućih to zavisi od politike banke.
 
Nazad
Vrh Dno