Ne znam druže, taj tvoj toliki sarkazam ne menja činjenicu da je Intesa (i ne samo Intesa već maltene i svaka druga banka kod nas) za red veličine bolja banka od Yettel nazovi banke, čiji sam inače klijent u paraleli otkako postoji na našem tržištu.
Tako ti ja apliciram za kreditnu karticu kod Yettel banke, popunim formular i dam ovlašćenje za proveru Kreditnog Biroa, da bi mi stigla notifikacija posle 10 minuta da je zahtev odbijen. OK, ne budem lenj, podnesem ponovo zahtev, izaberem drugačiji "osnov" prijave (ne kao direktor u svom DOO-u nego kao zaposleni u tuđoj kompaniji pošto sam do skoro radio 2 posla i kod sebe i kod drugog) kad ne lezi vraže, pošto mi mesečna plata kod poslodavca prelazi sumu za godišnji porez na dohodak građana, aplikacija traži da dostavim i poresku prijavu po tom osnovu. Problem je samo u tome što sam još uvek mlađi od 40 godina pa taj porez nisam dužan da platim, ali avaj, Yettel banka je toliko kvalitetna da se nisu udostojili da preko godinu dana updatuju biznis logiku kod sebe da možeš kao mlađani dečko da preskočiš taj korak, neće da me pusti dalje i uporno insistira da dostavim poresku prijavu koju zakonski nisam dužan da podnesem. Obratim se podršci na četu, devojka pojma nema o čemu uopšte pričam. Na kraju kaže idi kod kreditnog savetnika u nekoj Yettel poslovnici pa vidi na licu mesta. Konverzacija na četu trajala preko pola sata.
Toliko o tome da se u Yettel banci nikad ne mora ništa u poslovnici.
S druge strane, otvorim račun u Intesi, donesem prosek primanja od poslodavca za prethodna 3 meseca, ispotpisujem brdo papira i dobijem upalu mišića od potpisivanja silne papirologije, plus sam morao da čekam 2 nedelje da stignu kartice koje sam morao da podignem u toku radnog vremena, ali ako ništa drugo, Intesa mi je na keca odobrila ne jednu već čak 2 kreditne kartice, a da stvar bude još luđa, dok sam čekao kreditne kartice, stigne mi mejl ničim izazvan da mi je odobreno i plaćanje na rate debitnim karticama (koje sam takođe čekao u tom trenutku). Jeste, moraš da se cimaš do poslovnice u radno vreme i da potpišeš papire, ali možeš i da završiš neki konkretan posao kad si već tamo jer ljudi makar znaju propise i rade posao kako treba. Jedna od tih kreditnih kartica mi inače omogućava brzi prolaz kroz security na BG aerodromu, a kako zbog novog posla moram minimum jednom mesečno da letim negde, to cimanje u Intesi mi sada štedi sigurno jedno 2 dana godišnje, a mogu i da uđem u onaj ćumez zvani Dufry Business Lounge sa tom karticom da nešto pregrizem. Što se mene tiče, bilo bi još lepše da može i bez tog cimanja u poslovnici, ali nije ni ovako baš tragično i opet ispadne 10 puta bolje od Yettel šarlatana.
Da ne pričamo o tome da Intesine kreditne kartice daju vrlo domaćinsko putno osiguranje (zlu ne trebalo) koje je za red veličine kvalitetnije od bednog Uniqa osiguranja kod Yettel kreditne, pod uslovom da je kojim slučajem nekad i dobiješ. O drugim benefitima kao što su virtuelne kartice, Face ID u mobilnoj ebanking aplikaciji, trajnim nalozima kroz ebanking i raznim drugim stvarima da i ne pričam.
A da, od pre par nedelja možeš da apliciraš za keš kredit u iznosu do 10 000 EUR kroz ConsentID u okviru mobilne ebanking aplikacije i dobiješ ga bez odlaska u banku (ali stvarno, ne kao kod Yettela), plus je i kamata povoljnija nego bilo gde drugde u Srbiji trenutno. Treba li uopšte da spominjem činjenicu da Yettel banka uopšte ne nudi neke uobičajene stvari kao što su recimo stambeni krediti, lizing varijante i tome slično?
Potpuna je smejurija uopšte i pokušavati da uporediš Yettel banku sa bilo kojom tradicionalnom bankom kod nas, a ponajmanje sa Intesom koja i dalje nudi neke stvari koje nijedna druga banka trenutno nema a koje mnogim ljudima itekako znače.
Koja su to "druga" mesta ako nije tajna.
Konkretno me banke zanimaju, i ako te ne mrzi, zasto bas tu.
Nije u pitanju banka već novi
Finspot token sa mesečnom isplatom kamate u neto iznosu od oko 9.5% godišnje.