Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Kod nfc podešavanja imam samo ove opcije
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-01-17-18-57-16-351_com.android.settings.jpg
    Screenshot_2024-01-17-18-57-16-351_com.android.settings.jpg
    45.3 KB · Pregleda: 66
  • Screenshot_2024-01-17-18-56-47-719_com.android.settings.jpg
    Screenshot_2024-01-17-18-56-47-719_com.android.settings.jpg
    31.2 KB · Pregleda: 44
Šta imas u padajućem meniju kada klikneš koristi podrazumevanu aplikaciju za plaćanje?
 
Ovo imam
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-01-17-19-02-04-459_com.android.settings.jpg
    Screenshot_2024-01-17-19-02-04-459_com.android.settings.jpg
    37.3 KB · Pregleda: 59
Evo sad sam i ja malo proguglao xiaomi je iz nekog razloga onemogućio ovo opciju koja je inače deo stock Androida :( Evo kako to npr izgleda:1705514726634.png
 
Što je najbizarnije ovo je podrazumevana mogćnost stock Android-a što znači da su genijalci iz Xiaomi-ja ovo ukinuli.
 
Stock je AOSP izvorna verzija Android-a, dok npr i Google-ovi pixeli ne koriste 100% tu verziju, svakako verovatno je Nokia ili izbacila tu opciju ili imaš stariju verziju Android-a koja nema ovu opciju (ne znam šta od ova dva jer ne znam koji je model u pitanju.) :D
 
Plaćam telefon na rate i paket u yettelu uredno već godinama preko mobi banke. Uvek na početku meseca prebacim sredstva sa računa na kom primam platu iz druge banke na račun mobija. Paket platim na početku meseca a ratu za telefon mi skine 17og u mesecu. Sad udjem u aplikaciju pogledam -6k dinara, crveni se, a ostavio sam dovoljno na računu za ratu u januaru. Pogledam malo bolje, naplaćene dve rate odjednom, a u dospelim ratama je nema? Šta mi je činiti, da idem u poslovnicu ranom zorom? Jel se dešavalo još nekom to?
 

Prilozi

  • IMG_2292.png
    IMG_2292.png
    182.2 KB · Pregleda: 75
Jeste, i call centar o ovome obaveštava kad hoćeš operatera da dobiješ. I mene je neprijatno iznenadio mail da je delimično naplaćeno. Slepci opalili duplu ratu.
 
Bio do poslovnice uputili me na call centar, rekoše mi da je već bilo prijava i da će rešiti to u toku dana. Svakako neprijatno iznenadjenje kada sam nocas otvorio aplikaciju i zatekao minus na računu.
 
Pošto od kontakt centra vajde nema danas, možda neko zna... Prijatelj podelio u decembru plaćanje na rate. Na putanji moji računi, krediti, kreditna kartica, vidi se ta podela, i piše da je rata dospela 15. januara, ali nije naplaćena. Pošto on ima i druge transakcije na kartici i potrošena sredstva, sigurno nije rešenje da internim prenosom to prebaci, jer će banka smatrati da otplaćuje drugi dug. Kada bi ta dospela rata trebalo da se naplati sa glavnog računa, ako ne 15-og. Brine da mu ne prikucaju neke kamate, a on samo čeka da uzmu novce.
 
Nadam se da su svesni da to razumevanje na kome se zahvaljuju ne može da traje večno. Svako malo neki "izazov"
 
Opet mi nude neke kredite,danas nude kredit za refinansiranje,pre 3-4 dana nude kreditnu karticu tom prilikom kada sam odbio kred.karticu izaslo je da im napisem razlog zasto odbijam ponudu.
Napisao sam da mi ne trebaju krediti ni kreditne kartice i zamolio ih da mi vise ne salju takve ponude i oni opet danas nude kredit za refinansiranje.
Da li postoji neka mogucnost da mi ne salju vise nikakve ponude posto me iste ne interesuju?
 
Pusti da te pozove taj agent, kazi mu da su te prilicno uznemirili tim ponudama i da te ne zovu vise i ne salju takve ponude jer ukoliko nastave, bices prinudjen da se obratis NBS.

Naravno sve na finjaka.
 
Meni je najjače od svega što oni te ponude ne daju uopšte ciljanu. Ljudima koji imaju pola miliona na računu ili više nude dozvoljeni minus. Ludilo.
 
Nudili su i 5000 RSD sa nekom suludom zelenaskom kamatom na pocetku korone ako se dobro secam
 
Koji sam ja konj oko nfc i Xiaomi pa isključim nfc u padajućem meniju i ne moze da se plati dokle god se ista ne uključi - zlatan mali 🤣
 
Opet mi nude neke kredite,danas nude kredit za refinansiranje,pre 3-4 dana nude kreditnu karticu tom prilikom kada sam odbio kred.karticu izaslo je da im napisem razlog zasto odbijam ponudu.
Napisao sam da mi ne trebaju krediti ni kreditne kartice i zamolio ih da mi vise ne salju takve ponude i oni opet danas nude kredit za refinansiranje.
Da li postoji neka mogucnost da mi ne salju vise nikakve ponude posto me iste ne interesuju?
Мени редовно то стиже и само искулирам. Ниси дужан да се изјашњаваш на понуду, не постоји ”прећутна сагласност” у таквим стварима. Мене нико не позове након одређеног времена у вези те понуде. Мислим да су ме генерално свеукупно два пута звали око тих понуда.
 
Zakon o obligacionim odnosima
Prihvatanje ponude

Član 39

(1) Ponuda je prihvaćena kad ponudilac primi izjavu ponuđenog da prihvata ponudu.

(2) Ponuda je prihvaćena i kad ponuđeni pošalje stvar ili plati cenu, kao i kad učini neku drugu radnju koja se, na osnovu ponude, prakse utvrđene između zainteresovanih strana ili običaja, može smatrati kao izjava o prihvatanju.

(3) Prihvatanje se može opozvati ako ponudilac primi izjavu o opozivanju pre izjave o prihvatanju ili istovremeno sa njom.

Дакле, нигде се не наводи да ”ћутање” на понуду представља прихватање понуде тако да би прекршили закон ако би на основу тога одобрили кредит или ти увалили кредитну картицу.
 
Gde bi bio kraj prevarama kod nas da to moze tako... Posaljem ti 100 ponuda, ti ne odgovoris na 1, krecu rate :)
 
Ranije sam bio korisnik, pa pre oko 4 godine isključio račun. Sad bih ponovo da aktiviram.

Da li ako s druge kartice prebacim min 35000 svakog meseca to uračunavaju kao progresiv+? Da ne prebacujem platu, nego da sam uplaćujem mesečno?

Kako se menja adresa, preko aplikacije ćorak (izbacuje grešku)?

Koliko im treba da me pozovu za ponovno aktiviranje računa ili je brže/lakše preko yettela poslovnice?
 
Ne...računaju samo ako ti poslodavac uplaćuje deo zarade u tom iznosu svakog meseca...Moraš da odneseš ličnu kartu u bilo koju Yettel poslovnicu i da tražiš promenu adrese
 
Da li ako s druge kartice prebacim min 35000 svakog meseca to uračunavaju kao progresiv+? Da ne prebacujem platu, nego da sam uplaćujem mesečno?

Koliko im treba da me pozovu za ponovno aktiviranje računa ili je brže/lakše preko yettela poslovnice?
Ne. Nalog za prenos mora da bude pušten pod šifrom plaćanja 240, što i ti kao korisnik možeš da vidiš. Bolovanja su mi plaćali na 242 pa ne znam da li se i to računa, ali pretpostavljam da se uzima u obzir, pošto za svaku uplatu zarade ide BOP (broj odobrenja što kroz platni promet kontaktira server poreske uprave, koja nakon odobrenja naloga vraća povratnu informaciju da je to ispravno i onda se taj nalog pušta na realizaciju). Nalog za isplatu zarade po istom BOP-u može da se ispostavi iz više delova (bilo na dva različita računa ili dvokratno iz dva dela recimo sredinom i krajem meseca, mada naravno da može i odmah, ali verovatno si čuo od nekog da prvi deo plate prima u nekom delu pa drugi kasnije).

Ako je račun bio neaktivan bez prometa, njegovim ponovnim korišćenjem ćeš jednostavno da ga odmrzneš iz mirovanja. Ukoliko je zatvoren, otvaraš novi.
 
Ok, onda mi odgovara samo Lite za štednju po viđenju, ne bih prebacivao platu.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Nazad
Vrh Dno