Stornirali su duplu ratu i vratili pare na račun, ali svakako krajnje neozbiljno od strane banke da im se dešavaju takvi propusti.
Мени редовно то стиже и само искулирам. Ниси дужан да се изјашњаваш на понуду, не постоји ”прећутна сагласност” у таквим стварима. Мене нико не позове након одређеног времена у вези те понуде. Мислим да су ме генерално свеукупно два пута звали око тих понуда.Opet mi nude neke kredite,danas nude kredit za refinansiranje,pre 3-4 dana nude kreditnu karticu tom prilikom kada sam odbio kred.karticu izaslo je da im napisem razlog zasto odbijam ponudu.
Napisao sam da mi ne trebaju krediti ni kreditne kartice i zamolio ih da mi vise ne salju takve ponude i oni opet danas nude kredit za refinansiranje.
Da li postoji neka mogucnost da mi ne salju vise nikakve ponude posto me iste ne interesuju?
Ne. Nalog za prenos mora da bude pušten pod šifrom plaćanja 240, što i ti kao korisnik možeš da vidiš. Bolovanja su mi plaćali na 242 pa ne znam da li se i to računa, ali pretpostavljam da se uzima u obzir, pošto za svaku uplatu zarade ide BOP (broj odobrenja što kroz platni promet kontaktira server poreske uprave, koja nakon odobrenja naloga vraća povratnu informaciju da je to ispravno i onda se taj nalog pušta na realizaciju). Nalog za isplatu zarade po istom BOP-u može da se ispostavi iz više delova (bilo na dva različita računa ili dvokratno iz dva dela recimo sredinom i krajem meseca, mada naravno da može i odmah, ali verovatno si čuo od nekog da prvi deo plate prima u nekom delu pa drugi kasnije).Da li ako s druge kartice prebacim min 35000 svakog meseca to uračunavaju kao progresiv+? Da ne prebacujem platu, nego da sam uplaćujem mesečno?
Koliko im treba da me pozovu za ponovno aktiviranje računa ili je brže/lakše preko yettela poslovnice?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari