Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Tih 7 nisu "Račun na klik" već trajni nalozi kojima svaki mesec plaćam račune bez "klika" od 2015. godine. Tokom godina uvek sam mogao da skinem postojeće i dodam nove. Htedoh da dodam još jedan ali ne uspevam. "Račun na klik" trenutno mogu da kreiram ali ja bih da izbegnem i taj jedan klik.
 
Hocu da uplatim trećem licu u drugu banku na račun iz app. Izbaci mi listu i ne znam koju šifru plaćanja da izaberem. Ima još nesto pise model, svašta nešto.

Da li je bolje na broj računa ili na broj mobilnog? Kako bi osoba podigla novac ako je na mob, a sutra je nedelja? Hvala. Pozz. 🙂🍻
 
^^ Za fizičko lice, za plaćanje na račun, šifra je 289 (Transakcija po nalogu građana) ili 290 (Druge transakcije). Model plaćanja treba ostaviti prazno. Isto i poziv na broj, ako ne postoji, može ostati prazno.
Ako je aktivirano instant plaćanje, osobi za par sekundi stigne uplata na račun u drugoj banci.
 
App je samo na engleskom kod mene i ne može da se vrati na naš jezik. Bila je na našem, ali kako sam izašao da ovde pitam promenio se jezik.
 
Probaj da je obrises i ponovo instaliras. Imaj na umu da ces nakon toga morati da das novi naziv uredjaju u delu gde ce ti traziti da uneses naziv svog uredjaja prilikom ulogovanja. Iako pristupas sa istog, nakon reinstalacije aplikacija ga vidi kao drugi uredjaj.
 
Kako izgleda kad prodje uplata? Popunio i idem na plati i samo se ucita i vrati me na stranicu sa podacima. Nema nikakvo obaveštenje u app da je prosla uplata. Ne znam jel sve ok ili nije. Sačekaću pola sata da vidim da li je legla uplata drugom licu. Meni nema obaveštenje da je poslata. Podesio sam instant plaćanje da odmah legne.
 
Nešto nije dobro popunjeno. Nakon pritiska na dugme plati, mora da iskoči prozor "plaćanje je uspešno izvršeno" (ili tako nešto, ne mogu da se setim), a sa računa je odmah skinuta cifra, i to se vidi u "Izvršene" transakcije.

Mislim da aplikacija ne podržava dijakritičke znake čćžš, pa treba sve pisati ošišanom latinicom.
 
Nešto nije dobro popunjeno. Nakon pritiska na dugme plati, mora da iskoči prozor "plaćanje je uspešno izvršeno" (ili tako nešto, ne mogu da se setim), a sa računa je odmah skinuta cifra, i to se vidi u "Izvršene" transakcije.

Mislim da aplikacija ne podržava dijakritičke znake čćžš, pa treba sve pisati ošišanom latinicom.
Nisam skidao te znake. Samo sam skinuo ovaj znak / za adresu. Probaću bez tih znaka. Hvala. 🙂🍻
 
Danas sam pitao u vezi kreditne kartice - limit se odabrava samo u dinarima (u mts banci sam na kreditnoj imao limit u dinarima i evrima), tako da je za plaćanje u inostranstvu loša opcija - ide konverzija po lošem kursu.
 
Novi sam korisnik Mobi banke. Otvorio sam Lite račun zbog štednje. Dosadašnje iskustvo je baš baš loše.

1. Otišao sam do poslovnice da otvorim račun jer inače nisam Yettelov korisnik. Službenica me je pet minuta ubeđivala da sam mogao i sam da otvorim račun bez ikakvih dokumenata, dok joj kolega nije šapnuo na uvo da nije u pravu. Onda je rekla da je bolje da odem u drugu poslovnicu koja se bavi bankarskim poslovima jer verovatno hoću još neke bankarske usluge osim otvaranja tekućeg računa. Kada sam rekao da ipak želim samo račun, pristala je da konačno krene sa procedurom. Na kraju mi je odštampala ugovor i pored toga uslove koji važe za neki drugi paket. Kasnije sam zvao korisnički centar i rekli su mi da je samo odštampala pogrešan papir, a da je otvorila Lite račun kako sam i tražio.
2. Sledeći dan odlučim da instaliram aplikaciju i prođem kroz sva podešavanja. Kod kuće mi na kompjuteru traži mToken za autorizaciju, a na poslu ne traži. Pusti me da se ulogujem sa korisničkim imenom i lozinkom.
3. Odlučim da uplatim gotovinu na bankomatu, proverim gde se nalaze i shvatim da su dva u blizini posla. Na pauzi izađem i odem do prvog - ne radi. Odem do drugog - ne radi. Kao da su isključeni iz struje. Na kraju se vratim na posao i onda kad sam krenuo kući svratim u jedan od tržnih centara i tamo uplatim novac i dobijem papirni odsečak sa potvrdom da je sve u redu.
4. Na sajtu piše da je novac odmah dostupan na računu. Evo prošlo je skoro 24h i stanje na računu mi je i dalje nula.

Malo je reći da sam razočaran načinom funkcionisanja i generalno neposlovnošću. Čim vidim šta je sa novcem koji sam uplatio, podići ću ga i ugasiti račun.
 
Ako ti na isečku piše novo stanje na računu, pre će biti da imaš neki problem sa tvoje strane nego njihove. Npr. reinstaliraj app na telefonu, ispoštuj proceduru.
Sa uplatom/isplatom radi sve instant, odmah se sredstva pojave ili nestanu u aplikaciji.
Ponekad imaju 'izazove', mada u zadnje vreme je mirno more (da ne ureknem...)
 
Ako ti na isečku piše novo stanje na računu, pre će biti da imaš neki problem sa tvoje strane nego njihove. Npr. reinstaliraj app na telefonu, ispoštuj proceduru.
Sa uplatom/isplatom radi sve instant, odmah se sredstva pojave ili nestanu u aplikaciji.
Ponekad imaju 'izazove', mada u zadnje vreme je mirno more (da ne ureknem...)
Ulogovao sam se i na računar i tamo takođe stoji nula.
 
Ja bih rešenje u tom slučaju tražio na 0639005 a ne forumu.
 
Zvao sam. Prijavio problem. Kažu da će rešiti. Ali delim iskustvo i ovde jer će nekome zatrebati ako bude u sličnoj situaciji.
 
Prvo, osnovno pravilo Mobi banke je da je to online banka.
Bilo kakva pitanja i sve nedoumice se rešavaju online. U Yettel poslovnice se ne ide da se otvara račun u banci. Jedino potpišeš online dogovoren i pripremljen ugovor u poslovnici, koji prvo pročitam pa potpiše, i ništa drugo. Ali pripremljeni, dogovoreni. Yettel nije Mobi banka, Y. radnici često ne znaju ni posao vezan za Y., a kako da očekuješ nešto više. Situacija je veoma za.j.ana, ne samo kod njih.
 
Imaju svoje probleme, ali meni su za sada OK. Prebacio sam platu kod njih, pa mi je sve za džabe. A ako mini zafake dinari u na nekom drugom računu, prenos je besplatan.

Za podršku, u prvim danima sam imao nekoliko nedoumica, ali nisam zvao telefonom, već je online podrška sve rešavala vrlo brzo.
 
Može, nisam rekao da ne može, već da se ne ide! Ceo tekst na tu temu stoji u postu.
Izvukao si iz konteksta jedan deo teksta, a opet i u tom delu je upozorenje. Kada se banka naziva Online bankom onda je valjda logično da prvo obaviš online informisanje, pa chat, eventualno poziv...
Cela ideja banke je da ne čekaš u redu, na šalteru...
Nekome to odgovara, nekome ne.
 
Poenta mog odgovora je da ako na sajtu banke zvanično stoji da može račun da se otvori u Yettel poslovnici, onda radnici ne bi trebalo da prave problem oko toga. Da li se nešto podrazumeva ili ne je manje bitno. Važno je ono što stoji kao zvanična informacija na sajtu banke.

Što se tiče ostalih stvari oko kojih sam imao problema, znam da nigde nije sjajno. Ali posebno kod online banki bi sajt morao da bude ažuran. Npr. kada sam rešio da im se obratim klinuo sam na opciju Podrška. Tu stoji broj telefona koji je ranije pomenut i napomena da je radno vreme korisničkog servisa radnim danima 8-22h. Pozvao sam oko 8.30h i automat mi kaže da servis radi od 9-19h. Onda sam otišao na opciju chat.

Poenta je, može to mnogo bolje uz minimum uloženog truda.
 
Poslali su mi neku anketu vezanu za unapredjenje stednje pa evo procitajte kome je zanimljivo.
 

Prilozi

  • SmartSelect_20240213_134025_Gmail.jpg
    SmartSelect_20240213_134025_Gmail.jpg
    311.6 KB · Pregleda: 77
Meni su dva bankomata u gradu na frekventnim mestima od 4 pokušaja samo 1 je imao para.
Radnici nisu bas upućeni za banku (ne kažem da je tako u svim poslovnicama) zato sto sam pitao u jednom trznom centru za sms naplatu oko 350, jer nisam znao da jepo 10 din poruka na Starteru. Devojka me je ubedljivala da ja to sto pitam je rata za telefon. Još joj lepo kažem odmah imam racun kod vas u Mobi i ona zapela da je to preko banke rata za telefon, pa rata za telefon. Još se pravi pametna da ja ne znam šta pitam i da je ne razumem u jel vi mene cujete šta pričam. Kad je shvatila šta hocu onda me samo okačila da dodjem sutra kad je tu kolega koji se u to razume. Bez ikakvog izvinjenja da se nismo razumeli, nista ljubaznost minus nula. Uzas.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Sad kada sam malo prošla ovu temu već sam u dilemi da li je pametno što sam pokrenula prebacivanje plate u Mobi banku. Meni je sve to delovalo super, ovaj 5+ račun je u pitanju. Povoljniji kurs, bez naknade, plaćanje bez provizija, podizanje gotovine na bilo kojem bankomatu bez naknade, međunarodno putno osiguranje....itd itd. Sve to mi je bilo veoma privlačno da pomislim da je pametno da prebacim platu kod njih, ali sad čitajući ovde sticem utisak da to baš i nije sve bajno.
U suštini mi račun ne treba za neke specijalne potrebe, većinom klasika: plaćanje računa, plaćanje karticom.... jako retko neke konverzije i podizanje gotovine.
Svakako ću ostaviti neko vreme, pa da bas vidim kako funkcionišu.
 
Ma sve je ok, banka ima situacije kao i svaka druga, udji u bilo koju temu o bankama i videces da se uvek neko na nesto zali.
 
Ma u suštini sve se svodi na plaćanje računa, a ipak mi daju dosta vise od ostalih za to što meni treba. Videćemo već
 
To jeste kad kazemo banka kao banka app, kartica, naknade neke, održavanje računa itd. Eto treba da vam nesto oko banke oni ne znaju. Ne znaju da li je bankomat prazan ili ne radi i kako kazu nemaju veze sa bankomatom. Zato imaju veze da naplaćuju i nude sve i svašta.
 
Sluzbenik Yettel-a nije sluzbenik banke.

Tarifnik ima svaka banka, prvo to pogledas i onda nema iznenadjenja.

Ako imas Progresiv, imas bar 5 besplatnih podizanja sa bilo cijeg bankomata, a ako imas 5+ onda mozes da dizes neograniceno sa tudjih bankomata i boli te uvo za to da li je njihov bankomat pun ili prazan.
 
Kod nas u poslovnici Yettela ima poseban šalter za banku sa zaposlenim samo za usluge banke.
 
Kod nas u poslovnici Yettela ima poseban šalter za banku sa zaposlenim samo za usluge banke.
Meni su rekli da i u NS ima par takvih poslovnica.

Ja sam uspeo da rešim problem koji sam imao. Za sada mi je Mobi banka OK za jedan deo štednje (diversifikacija sredstava), ali mi i dalje ne uliva poverenje da bi mi bila osnovna banka. Da ne ispadne da ih samo kritikujem, voleo bih da unaprede dodatno sistem jer imaju potencijala.

I usput jedno pitanje - da li postoji mogućnost da se za prijavljivanje na računaru traži mToken ili bilo koji drugi vid dodatne zaštite osim korisničkog imena i šifre?
 
Sad kada sam malo prošla ovu temu već sam u dilemi da li je pametno što sam pokrenula prebacivanje plate u Mobi banku. Meni je sve to delovalo super, ovaj 5+ račun je u pitanju. Povoljniji kurs, bez naknade, plaćanje bez provizija, podizanje gotovine na bilo kojem bankomatu bez naknade, međunarodno putno osiguranje....itd itd. Sve to mi je bilo veoma privlačno da pomislim da je pametno da prebacim platu kod njih, ali sad čitajući ovde sticem utisak da to baš i nije sve bajno.
U suštini mi račun ne treba za neke specijalne potrebe, većinom klasika: plaćanje računa, plaćanje karticom.... jako retko neke konverzije i podizanje gotovine.
Svakako ću ostaviti neko vreme, pa da bas vidim kako funkcionišu.
Što se tiče banke, generalno od prošle godine sam prebacio platu kod njih. Pre toga sam je koristio godinama samo za internet plaćanje. I dalje sam korisnik i stare banke.

U principu sve ove sitnije probleme imaju i druge banke, imao sam i kod starih. Jedino što se možda malo češće Mobi banci dešavali neki "izazovi" ali ok.
Meni je najveća prednost online podrška, uplata dinara i deviza na bankomatu, kao i podizanje na drugim bankomatima.
Najveća mana je što u mom gradu ima jedan bankomat, pa mi se dešavalo da treba da uplatim pare i ceo dan ne mogu da uplatim pare na račun (najverovatnije bude pun bankomat).
Ali sve u svemu sam zadovoljan, čak sam preporučio i nekim drugarima koji su prešli kod njih i vidim da su zadovoljni.

Vezano za putno osiguranje, to koliko znam je jedino ako uzmeš njihovu kreditnu karticu. Ako je uzmeš onda opet plaćaš njeno održavanje. Bar je tako bilo kada sam im ja pisao, možda se sada nešto promenilo.

Sa plaćanjem računa nećeš imati problema, radiće ti normalno sve i na telefonu i na browseru. Desilo mi se jednom da SMS kodovi nisu stizali, ali se prebaciš na mToken u aplikaciji i tako rešiš problem. Dobra stvar je račun na klik što u staroj banci nisam imao. Skoro sve plaćanje računa sam prebacio na taj sistem (koje podržava banka).
 
Nazad
Vrh Dno