Dzaba. prezvakana tema 1000 puta. I pored svog pisanja i svega pojedini ne odustaju i nece da urade FR.Ne kontam ljude, kad se radi veći sistemski update mandatorno je da posle uradite factory reset, ostaju repovi nekompatibilnih aplikacija i ko zna još čega, zato uređaji znaju da brljaju. Nađite vremena i uradite FR, imaćete manje problema.
Dzaba. prezvakana tema 1000 puta. I pored svog pisanja i svega pojedini ne odustaju i nece da urade FR.
Ja sam koristio VoLTE par nedelja, MTS mreza u pitanju i na kraju sam ga ugasio zbog brojnih problema. Na Xiaomi i drugim uredjajima ima problema sa VoLTE uslugom, na ovom forumu imas citave teme vezane za VoLTE servis u okviru MTS, Telenor mreze i sl. Generalno, za nas telefon moras da ukucas neki kod kao kada zoves neki broj sto mozes da nadjes na netu kako bi najpre dobio opciju u okviru Settings za aktivaciju VoLTE na telefonu, a onda treba i preko operatera da izvrsis aktivaciju samog servisa. Da li je do Xiaomi-ja ili operatera ili oba navedena ne znam u svakom slucaju posto sam svakako morao do MTS poslovnice nesto, pritom resih da iskorisitm priliku da ugasim VoLTE (sto mozes i preko MTS sajta, verovatno i Telenor-a bez odlaska u poslovnicu), uglavnom agentica MTS-a mi je rekla da je brdo ljudi iskljucilo VoLTE zbog raznih problema, neki vise ne cuju sagovornike, ja danima nisam mogao da posaljem obican SMS ili posalje jedan SMS u 20 poslatih recimo, ljudi ne mogu da me dobiju uopste iako imam mrezu sve vreme i sl. Ona sama je rekla da nema veze ni sa proizvodjacem telefona jer su dolazili korisnici Samsunga, iPhone-ova, Vivo-a, Oppo-a, Huawei, ma navedi koga hoces... Ko god da dodje da se zali za bilo sta, oni mu prvo deaktiviraju VoLTE za svaki slucaj, showJel neko uspeo od vas da aktivira VoLTE pozive?
Znači bolje da i ne probam dok ne reše.Inače našao sam to u vezi koda,kucao al opet nisam dobio opciju.Moguće da je do samog MTS pa ima problema.Sestra i zet su na A1 mreži ,on Samsung ona Honor i VoLTE im radi super.Nemaju problemaJa sam koristio VoLTE par nedelja, MTS mreza u pitanju i na kraju sam ga ugasio zbog brojnih problema. Na Xiaomi i drugim uredjajima ima problema sa VoLTE uslugom, na ovom forumu imas citave teme vezane za VoLTE servis u okviru MTS, Telenor mreze i sl. Generalno, za nas telefon moras da ukucas neki kod kao kada zoves neki broj sto mozes da nadjes na netu kako bi najpre dobio opciju u okviru Settings za aktivaciju VoLTE na telefonu, a onda treba i preko operatera da izvrsis aktivaciju samog servisa. Da li je do Xiaomi-ja ili operatera ili oba navedena ne znam u svakom slucaju posto sam svakako morao do MTS poslovnice nesto, pritom resih da iskorisitm priliku da ugasim VoLTE (sto mozes i preko MTS sajta, verovatno i Telenor-a bez odlaska u poslovnicu), uglavnom agentica MTS-a mi je rekla da je brdo ljudi iskljucilo VoLTE zbog raznih problema, neki vise ne cuju sagovornike, ja danima nisam mogao da posaljem obican SMS ili posalje jedan SMS u 20 poslatih recimo, ljudi ne mogu da me dobiju uopste iako imam mrezu sve vreme i sl. Ona sama je rekla da nema veze ni sa proizvodjacem telefona jer su dolazili korisnici Samsunga, iPhone-ova, Vivo-a, Oppo-a, Huawei, ma navedi koga hoces... Ko god da dodje da se zali za bilo sta, oni mu prvo deaktiviraju VoLTE za svaki slucaj, show. Tako da mozes da probas, mozda kod tebe bude radilo sve ok, ali znaj da ogroman broj ljudi to masovno iskljucuje, jer je nekom to automatski ukljuceno (tipa Omorika korisnicima u okviru MTS-a koji imaju novije modele Samsung-a). Kod mene je servis ok radio prve nedelje, mada nisam primetio nijedan benefit bukvalno, sem sto u toku razgovora imas stalno 4G (sada bez VoLTE kada razgovaram sa nekim i imam 4G, posle nekog vremena mi iskljuci mobile data), neki korisnici kazu da je bolji kvalitet razgovora i da manje trosi bateriju sam razgovor, ali kazem ja nista od toga nisam uvideo.
Sto se tice Factory Reset to jeste vremenski zahtevna procedura koja zahteva i dosta koncetracije i popisivanja dosta stvari, pogotovo za ljude koji imaju ogroman broj aplikacija i koji koriste telefon i za posao. Ja recimo imam preko 100 aplikacija (nijednu igricu bukvalno, ni one fabricke nemam), 90% njih su aplikacije gde ti je neophodno logovanje. Meni bi za FR bilo potrebno bar 2h posla, da sve zivo ispodesavam kada prethodno backup-ujem sve sto mi je neophodno i pored toga sto mi se slike recimo automatski backup-uju na Google Photos svakodnevno pa makar ne mislim o tome jer im placam onih 210 dinara mesecno za 100GB prostora posto imam brdo slika i fajlova vezanih za Google account. Ja na telefonu saltam svakodnevno izmedju privatnog i poslovnog naloga i meni jeste zezancija procedura FR-a iako je to jednom po update-u sistema, ali telefon za sada radi ok i tek ako krene zesce da baguje, odradicu FR jer nemam drugu opciju, ovako sljaka ok bez FR-a i to je to...
Koristio sam Samsung S6 5 godina pre ovog telefona, imao 3 update-a OS-a za to vreme i brdo Securiy Patch-eve i nikada nisam odradio FR, a telefon je radio regularno. Mada je to ipak Premium telefon, ali ni to nije garancija da ce raditi valjano, daleko od toga. Tako da ne postoji nigde zvanicno da je FR operacija koja se podrzumeva posle update-a OS-a, to bi sami proizvodjaci naglasili pri update-u da je tako, ali ima logike odraditi tako nesto ako telefon pocne zesce da baguje kako bi se resetovalo citavo stanje telefona, svi pozadinski sistemski procesi, aplikacije i njihovi servisi itd.
Zato tako dobro i radi, jer se ne postuju procedure..Ne mora ni kod Androida. To sto neki uporno guraju tu pricu, ne znaci da tako treba. Cuj, procedura?! Pa ko kaze da je to obavezno? Proizvodjaci telefona? Ko?
Ubacujes kuvani rom, naravno da moraš raditi clean install, pogotovo ako ideš na neki AOSP, skroz drugačija baza.Pričajte šta želite, programeri znaju da se nakon svakog prelaska na novi sistem treba ili je poželjno uraditi FR. Zato imate probleme, beckupujte redovno podatke, fotografije itd na cloud ili externi hdd pa će manje glava da boli. PRIMER: Kako kad ubacujete kuvani rom, clean install? Odradi se bekup za svaki slučaj i sve se briše prilikom instalacije.
Ovo je suludo raditi. Gubljenje vremena veliko, da kad odradim to stalno ispočetka moram da podešavam aplikaciju.DA radim clear keš i data za aplikacije koje skidam sa play, dok pro varijante ne diram često jer nemaju glupih reklama u sebi.
Nemoj ni u kom slucaji,jede bateriju kao keks...Pregrejava se nenormalno sto nisam do sada video i osetio kod ni jednog telefona...Bukvalno malo neku aplikaiju otvoris greje kao lud...Nit sam igrice igrao nit yt koristio...Upropastise fon nacisto...Ovo je poenta cele filozofije:
"Proizvođač je u fazonu da mora da daje tu softversku podršku nekoliko godina, zavisno od samog modela, ali njemu je u interesu da kupuješ iznova i iznova, zato se i štancaju svakodnevno modeli kao nikada ranije."
Računaju da ćemo menjati uređaje svakih 6-12mes. Tako da vaše mišljenje je da je to nepotrebno a moje eto nije. Doduše prošlo mi je 300tinjak telefona kroz ruke tokom poslednjih 20 godina ali nije to toliko bitno.
Da s vratimo na temu x3 nfc, prelaziti ili ne na a11?
Neverovatno! Jesi radio FR prilom prelaska sa A10 na A11?Nemoj ni u kom slucaji,jede bateriju kao keks...Pregrejava se nenormalno sto nisam do sada video i osetio kod ni jednog telefona...Bukvalno malo neku aplikaiju otvoris greje kao lud...Nit sam igrice igrao nit yt koristio...Upropastise fon nacisto...
Jesam brate,ali nista bolje nije...Jos mi se i dalje desava da nekad men a nekad j ane cujem sagovornika prilikom poziva...Ludost koliko MIUI ima bagova....Neverovatno! Jesi radio FR prilom prelaska sa A10 na A11?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari