ja sam sinoc poceo da igram konacno, ubio sam oko sat vremena... prvi utisak je, grafika je sjajna... ne znam na kojim podesavanjima ostali igraju, koji nisu zadovoljni grafikom, ja pucam sve na max i ultra i ovo je bez sumnje najlepsi/najkvalitetniji engine za open world igre... dakle ocigledno je da je grafika za stepen iznad svih ostalih open world igra...
prvo sam primetio neverovatno kvalitetno osvetljenje i tonalitet/filter scene, ne znam sta su koristili, ali boje su tako lepe i tople i nisu prenaglasene, vec bas onako prijatno kvalitetne... po toplini boja me je malo podsetio na novi Unreal 4 engine... zatim texture na ultra su ludackog kvaliteta, nisam bas zagledao svuda, ali ono sto je najociglednije putevi i objekti su prilicno napucani detaljima, ostri i u visokoj rezoluciji...
kisa i vremenske nepogodne su takodje sjajno uradjene, a vetar i tesalacije mi se pogotovo svidela...
vetar duva nekako bas realno, kad sto duva u velikim gradovima, na razlicitim mestima, razlicitim intezitetom... ima i tu malo bagova i nerealnosti da budemo iskreni, ali nije igra do sad nije pokazala tako realnu, pre sve u smislu pravca i jacine simulaciju vetra... videh da su o tome posebno pricali u jednom traileru, kao i da je u folderu igre neki wind folder koji tezi solidno gigabajta...
zatim dalje, igra mi leti... zaista nisam ocekivao ovako visok fps, iako imam jaku masinu, sudeci po nekim utiscima po forumima, ali bas sam se prijatno iznenadio kad sam video kako sve glatko radi unutra, a i napolju kad sam izasao... nisam merio fps, to cu uraditi u sledecoj sesiji, ali odokativno cenim da imam preko 45 konstatno...
e da, da budem iskren, tokom voznje se desavalo u par slucajeva da mi igra stucne na pola sekunde, to je jedina tehnicka mana vredna spomena, koju sam primetio do sad, iako se bas retko desava i kratko traje...
igram sa day one patchom...
zvuk u igri mi je veoma tih, iako je pojacan na max, kao i slusalice, ali to je problem do mojih krs slusalica, koje moram pod hitno zameniti...
takodje, mis mi se cudno ponasao, nekako je bio low sensitivity, iako sam se pojacao do daske, ali baguje mi i mis u zadnje vreme i u ostalim naslovima, te cu i njega morati menjati...
mozda je pravilo problem i to sto mi je i dzojped u isto vreme povezan, pa moguce da se nesto zabagovalo...
voznja je lose uradjena, to stoji i to se videlo jos u trailerima... fiziku ne bi tolko pljuvao, kolko su mnogi radili, ona realno nije toliko losa koliko se prica, cak bi rekao i da je dobra, ostecenja na vozilima itekako postoje i vidljiva su, ne uticu toliko na performanse vozila, ali kad krene dim da ti kulja iz haube, ne vidis kuda vozis... meni je takav sistem ok...
preko taste se moze navici voziti kola, iako postoji taj lag kod skretanja, dakle nista preko cega se ne moze nikako preci... sa djojpedom jos nisam probao kako ide, ali i to ceka drugu sesiju...
nisam imao prilike da probam nisanjenje, nit sam stigo do te deonice, nit mi je mis savrseno saradjivao, cekam jos da vidim kakva je igra u tom segmentu...
prica i likovi... ok, ajd moze da prodje... nista posebno, ali vadi je visoka produkcija...
sto se tice cover-a i uopste kontrola... nisam preterano zadovoljan... nervira me to sto moras pritisnuti jedan taster da bi usao u cover, pa onda povrh toga, moras pritisnuti neki sasvim drugi [koji ti bas ne lezi pod prstima] da bi izasao... kad se na to doda taster za hakerisanje, profilisanje itd, to je dosta komandi koje se cesto moraju koristiti, a to mi se bas ne svidja... mogli su da to elegantnije urade i smanje broj komandi... tako je tasti, cenim da je na dzojpedu sto se toga tice mnooogo lakse... ali ne zelim da nisanim preko dzojpeda...
hakerisanje mi se svidja kako je uradjeno, drzis Q i to je to, zavrsen posao... bar tu nema komplikacija, kao sa cover-om...
ne svidja mi se ni to kad recimo vozis kola, a jure te, kad hakovanje menjas svetla na semaforu i radis slicne smicalice, ti skoro nikad neces videti da li je to i kako zakacilo protivnike, sem ako ne budes drzao shift da gledas nazad i mozda vidis ponesto, al ne vidis napred gde vozis... tu bi bilo savrseno da su uradili istu stvar kao u Burnout 3 Takedown [Road Rage mode], kad roknes neprijatelja, igra sama baci pogled na to desavanje i usporava vreme, te uzivas u crashu, a nemas nikakvo zrtvovanje sto se tice upravljanja svojim vozilom... to neverovatno dize adrenalin i velika steta sto to nisu ubacili...
Evo na sta mislim:
to je to za sad sto se tice mojih utisaka za prvih pola sata igranja...