Šta je novo?

Vodič kroz PayPal (FAQ u prvom postu)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Karticu-intesa internet, sam otvorio na adresi koja mi je u lk, zivim na drugoj adresi ( isti grad-Kg), da li ce biti problem ako za ppal navedem ovu adresu gde zivim, ili da je navedem u adress 2?
 
Moze kratki podsetnik kako ide procedura otvaranja naloga na PP, registracije kartice, potvrdjivanja svega od A do kraja kad proradi PP nalog...

Drugar treba da otvori PP, ja cim sam otvorio pp nlkog sam "zaboravio" sta i kako sam radio, pa jedan kratki podsetnik bi dobro dosao...

1. sign up
2. izbor zemlje i jezika
3. onda otvoriti novi nalog uz popunjavanje svega ukljucujuci broj kartice, datuma isteka i csc broja
4. onda sta sledi? skida provere radi pp 1e ili 1,5e i salje se neki CODE broj koji se vidi na inteza nalogu preko neta ... od 4 dalje ne znam vise sta i kako ide...
 
Koliko mi naplacuje paypal proviziju? Tipa kupim nesto u vrednosti 200$, koliko mi oni uzimaju?

@P307

To bi bilo to koliko sam ja rayumeo, uplatis pare i pocnes da trosis :p
 
Poslednja izmena:
Poslao sam ortaku u Svabiju 20e, i na Intezi stoji iznos 21.08, oce neko da mi kaze po kojoj tacno matematici su skinuli ovih dodatnih 1.08e

fala
 
Jel? =)) to mi je uglavnom jasno, zanima me po kom principu su ukrali 1.08e na 20, sto je vise od 5%, da znam za sledeci put
 
Poslednja izmena:
Prvo razluči da li su ti to rezervisana sredstva u Intezi, ili je PayPal baš toliko povukao?

Kada nekom šalješ pare, obično pitaju ko plaća proviziju. Osim ako plaćaš robu ili usluge.

Ako šalješ pare kao pare, onda recimo pitaju, ako šalješ 20 evra, da li želiš da primalac primi 20 evra, a oni tebi naplate 21.5 recimo, ili želiš da ti skinu 20 evra, a primalac će primiti 18.5.

Imaš i android aplikaciju za računanje Pay Pal Fee.

A imaš i ovde:

https://www.paypal.com/rs/cgi-bin/webscr?cmd=_display-xborder-fees-outside&countries
 
Koju zaštitu pruža PP u tih 45 dana, do kad može da se podigne dispute, da li oni ne prebacuju prodavcu pare odmah ili kako?
 
Ovako:

Preorderovao sam jednu igru,to jest dva kljuca od iste igre,i to sam platio preko PP-a.Sve sam platio 74.83 evra.Imam karticu od banke inteza.E sad,kad gledam na intezinom sajtu tamo pise (u nedospelim obavezama) da mi je zadrzano 78.86 evra.Znaci 3 evra vise.Zasto su obracunali ta tri evra?I to tako stoji vec 4-5 dana.Kad ce to da "prodje"?Dali mozda to ceka da igra izadje i da ja dobijem kljucice od igre,pa onda?Ili nema veze sa tim.

I jos jedno pitanje:
Hteo sam da na PayPal-u verifikujem (valjda) moj account-ne secam se sta je tacno pisalo,i za to kao uzimaju 1.50 evra,ali tu sumu vracaju posle verifikacije.Koliko se secam trebalo je da za tri dana mi vrate tu sumu ali jos uvek nista.Takodje od tada je proslo 4-5 dana.Dali zna neko koliko to obicno traje?

Vidim da ovde dosta poznajete praksu u vezi PP-a,pa ako je neko raspolozen da mi odgovori.Fala!
 
Oba su milion puta odgovorena, ali ajde

1) banka rezervise koji % vise, da se obezbedi u slucaju promene kursa. Vratice ti razliku u raspoloziva sredstva.
2) moze da prodje od 24h do 30 dana
 
Oba su milion puta odgovorena, ali ajde

1) banka rezervise koji % vise, da se obezbedi u slucaju promene kursa. Vratice ti razliku u raspoloziva sredstva.
2) moze da prodje od 24h do 30 dana

E fala na brzom odgovoru!
Jedino me jos ovo interesuje,kad ce ukupna suma da "prodje",jel stvarno kad izadje igra ili nema to veze?
 
Sta ti pise na pejpalu u listi transakcija? Pending?
 
Rezervisali su ti 78e, konacno ce ti naplatitli tih 75 koliko treba i to prodje za nekih 7 dana...
 
Jedno blic pitanje, danas sam se registrovao na PayPal, imam Visa Intesa karticu i sve je prošlo u redu do njene verifikacije, gde dobijam obaveštenje;

We were unable to verify this card. Please review and make sure that the information you entered is correct. If the problem persists, please enter a different card.

Znam da se tom prilikom skida 1.50 eur, a ja imam 1.52 eur na kartici, da li je to možda problem?
 
Poslednja izmena:
DA to je problem ...
 
Sistem ti rezerviše 1.59€ (uvek ide 6% više). To se u slučaju kupovine uvek vrati kad se radi konačan obračun.
 
Imam dve kartice vezane za PP nalog (po defaultu mi je debitna kartica na koju uplaćujem periodično da mogu da kupujem sitnice i u sitne sate) a nisam bio siguran da li imam dovoljno za neku stvar na ebay, kad je došlo do odabira kartice, vidim odabrana mi je druga kartica, nemam uopšte prvu u listi kartica. Platim sa druge kartice i pogledam posle toga na PP istoriju, kad vidim da je PP odmah probao da rezerviše sredstva sa debitne kartice i pošto nije bilo dovoljno (stoji Rejected), izbacio je iz liste :)

Prvo sam se štrecnuo da neću morati ponovo da je dodajem i verifikujem ili da je nešto drugo u pitanju, ali tu karticu i dalje imam u spisku... :)
 
Istice mi Intesina internet kartica u novembru.Da li ce da prave problem pri otvaranju PP naloga.Ako otvorim PP nalog da li treba nesto da se uradi posle produzenja kartice u smislu ponovne verifikacije i slicno.
 
Samo edituješ karticu - promeniš datum isticanja i cvv. Broj ionako ostaje isti.
 
Imam jedno pitanje, kako pokrenuti dispute na paypal-u i sta on u stvari predstavlja? Narucio sam telefon preko merimobiles-a 13. septembra. Nije dugo stizao, poslao sam im e mail i dopisivao se na chat-u, ali mi nista konkretno nisu rekli, u ponedeljak su mi poslali e mail da im je posiljka vracena i da li zelim da mi je ponovo posalju, ja sam im odgovorio da hocu, e sada meni rok za dispute istice u narednu sredu, ako sam u pravu da je rok za disput 40 dana. Jos nisam dobio novi tracking code, tako da im nesto ne verujem preterano.
Sta mi vi preporucujete, da li preventivno da pokrenem dispute i da cekam da dobijem telefon pa tek onda da ga povucem i da li je to moguce?
Ili se mozda za ovu posiljku opet dobija novo vreme obzirom da dobijam novi tracing code?
 
Malo si se zahebo...
Bolje je traziti refund pa onda ponovo "kupiti" to isto bas zbog rokova oko resavanja problema...
Sad oni imaju "crno na beo" (e-poruke) da su ponovo poslali i sad mozes uglavnom samo da cekas i da se nadas da je prodavac posten i da je zaista poslao ponovo i da ce ti zaista i doci posiljka (da je neko nece usput makuni sebi u dzep).
po 1001. put rok za otvaranje dipute-a je 45 dana, treba ga pokrenuti 40 do 42. dana, sacekati 3 dana da ti odgovore i kad odgovore traziti refund a ako ne odgovore do 45. dana eskalirati. Kad otvorite dipute i oni vam odgovore ima se rok od 30 da se to dogovorno razresi. Tih 30 dana dodje kao produzeni rok da roba stigne u srbistan iz Kine i HK (uglavnom otamo roba toliko kasni) pa ako se se paket ne pojavi vi trazite oko 25. do 28. dana nakon otvaranj adisput-ea da vam refundiraju pare. Ako odbijaju vi eskalirate dispute, ako refundiraju i vi nakon nekog vremena primite paket javite se prodavcu i trezite da vam ponovo posalje racun da mu platite robu. Ako roba ne dodje vi dobili refund bas vas briga, narucite ponovo od nekog drugog.
KAd pristanete da vam ponovo salje robu umesto refunda prodavac ima pokrice kroz korespodenciju sa vama da je "poslao" iako ne mora da bude tako. Ako bas hocete da vam salje robu a da ste delimicno zasticeni trazite da vam robu salje sa pracenjem mada i tu znaju da lazu jer daju lazne podatke (kodove) za pracenje robe...
Nisu svi prodavci na ebay-u, aliju i slicnim sajtovima proevaranti, u stvari ogromna vecina nisu ali se nadje i poneki sto hoce da ucari svuda i na svemu pa ce kao pokvarena osoba jedva docekati da vas zavrne...

Svaka skola se "placa" pa i ovde...
Sledeci put pamet u glavu i traziti za vredniju robu odma da vam salju sa doplatom za pracenje robe, traziti refund umesto ponovnog slanja i na vreme pokretati dispute i ako treba eskalirati isti...

E da, ne dobija se novi roka (to si valjda shvatio iz gore iznesenog) ako ti ponovo poslaju robu po starom "placanju", novi rok dobijas samo sa novom kupovinom, zato i preporucujem uvek da se trazi refund, saceka neko vreme da roba ipak stigne izuzev ako sam prodavac kaze da mu se vratila roba, pa onda se nakon refunda ponovo kupi i sa novom kupovinom dobije se novi rok za dispute...
 
Poslednja izmena:
Zanima me, kako može neko iz inostranstva da mi uplati novac na moj paypal nalog a ja ta sredstva da prebacim na račun u banci?

Hvala.
 
Poslednja izmena:
Nikako ako imas Srpski PAYPAL jer ta opcija jos uvek nije omogucena .
 
Malo si se zahebo...
Bolje je traziti refund pa onda ponovo "kupiti" to isto bas zbog rokova oko resavanja problema...
Sad oni imaju "crno na beo" (e-poruke) da su ponovo poslali i sad mozes uglavnom samo da cekas i da se nadas da je prodavac posten i da je zaista poslao ponovo i da ce ti zaista i doci posiljka (da je neko nece usput makuni sebi u dzep).
po 1001. put rok za otvaranje dipute-a je 45 dana, treba ga pokrenuti 40 do 42. dana, sacekati 3 dana da ti odgovore i kad odgovore traziti refund a ako ne odgovore do 45. dana eskalirati. Kad otvorite dipute i oni vam odgovore ima se rok od 30 da se to dogovorno razresi. Tih 30 dana dodje kao produzeni rok da roba stigne u srbistan iz Kine i HK (uglavnom otamo roba toliko kasni) pa ako se se paket ne pojavi vi trazite oko 25. do 28. dana nakon otvaranj adisput-ea da vam refundiraju pare. Ako odbijaju vi eskalirate dispute, ako refundiraju i vi nakon nekog vremena primite paket javite se prodavcu i trezite da vam ponovo posalje racun da mu platite robu. Ako roba ne dodje vi dobili refund bas vas briga, narucite ponovo od nekog drugog.
KAd pristanete da vam ponovo salje robu umesto refunda prodavac ima pokrice kroz korespodenciju sa vama da je "poslao" iako ne mora da bude tako. Ako bas hocete da vam salje robu a da ste delimicno zasticeni trazite da vam robu salje sa pracenjem mada i tu znaju da lazu jer daju lazne podatke (kodove) za pracenje robe...
Nisu svi prodavci na ebay-u, aliju i slicnim sajtovima proevaranti, u stvari ogromna vecina nisu ali se nadje i poneki sto hoce da ucari svuda i na svemu pa ce kao pokvarena osoba jedva docekati da vas zavrne...

Svaka skola se "placa" pa i ovde...
Sledeci put pamet u glavu i traziti za vredniju robu odma da vam salju sa doplatom za pracenje robe, traziti refund umesto ponovnog slanja i na vreme pokretati dispute i ako treba eskalirati isti...

E da, ne dobija se novi roka (to si valjda shvatio iz gore iznesenog) ako ti ponovo poslaju robu po starom "placanju", novi rok dobijas samo sa novom kupovinom, zato i preporucujem uvek da se trazi refund, saceka neko vreme da roba ipak stigne izuzev ako sam prodavac kaze da mu se vratila roba, pa onda se nakon refunda ponovo kupi i sa novom kupovinom dobije se novi rok za dispute...

U, majku mu, trebao sam da pitam pre nego sto sam im potvrdio da mi ponovo posalju telefon, mada do sada su ispostovali ono sto su rekli, obecali su da ce poslati brzom metodom slanja i poslali su preko singapurske poste. Dobio sam kod za pracenje, jos samo da krene posiljka. Merimobiles je veliki prodavac, jos sam kupovao pre ovoga par telefona kod njih i sve je uredno stizalo, ne verujem da im znaci nesto jedan telefon. Da sam narucio preko aliexpress-a e tamo ima svasta, te manje prodavnice umeju da budu pokvarene.
Onako informativno, recimo da primetim da sledece nedelje posiljka uopste ne mrda, da li bi nesto postigao da otvorim dispute43-44 dan? Nemoguce da paypal ne bi uzeo moje argumente za ozbiljno, pa valjda bi i oni videli da ovi oduglovace, ima jos 10 dana do isteka roka za pokretanje disputa?
 
Mozda oce a mozda i nece, moze biti a i ne mora... a to sto ne mrda pa ne mora da znaci da nisu poslali vec moze da znaci da s.p. ceka da se kontejner napuni pa da onda posalju ili moze znaciti da je i otislo ali brodom (ako je iz Singapura) pa dok ne stigne u Evropu nece se nista ni promeniti (pokazati narednu tacku prispeca) ... ali ako je ok radnja za koju smatras da su korektni onda samo da se ovim nasim ne svidi mnogo sokocalo i trebalo bi da dodje...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno