Šta je novo?

Veš mašine

Pa kad naprave mehanički lošiji uređaj, onda ubace softver koji će regulisati da se ne ošteti. Imao sam ranije Ariston slim, 15 godina, ne sećam se da je bilo tih disbalansa. Ta reč je ipak novijeg datuma :)
Šta misliš kako su problem disbalansa rešavale mašine sa mehaničkim programatorom? - Nikako
Dakle, ako je iko koristio starije mašine (20+ godina stare), koje imaju mehanicko upravljanje, zna da su umele vrlo često da lupaju udaraju i skaču upravo zbog toga što nisu imale kontrolu balansa. Motor vrti sporom brzinom, programator prebaci i motor ubrzava na brzinu centrifuge. Npr ako se umotaju peskiri i posteljine u kuglu, to može da napravi haos i da rasturi mašinu. U suštini, te stare mašine pokreću centrifugu neovisno o tome šta ti ubacio.

Mašine sa elektronskim upravljanjem nadgledaju uravnoteženost veša u bubnju pre zaletanja u centrifugu, tako što brzinu okretanja poveca tek toliko da zalepi ves na rub bubnja, elektronika prati parametre oscilovanja tahometra (senzora broja obrtaja) i struje koju motor vuče u datom momentu. Ukoliko su oscilacije van opsega, mašina staje, i ponovo rasporedjuje ves. Ukoliko su unutar nekog zadanog opsega, masina krece.
 
Slažem se, to sve ima smisla.
Te stare mašine jesu i lupale i skakale i na kraju trajale i po 15-20 godina.
Sadašnje, sa svom tom elektronikom malo manje lupaju, manje skaču a više šetaju, produžuju pranje do besmisla, korodiraju brže od Moskvič Aleka i traju 5-6 godina... :)
 
Mozete da reklamirate do sutra, to je ispravna masina, tako je programirana. Samo cete popiti naplatu servisera za izlazak jer je dzaba izasao na teren. Jedina sreca je ako ste je uzeli online pa je mozete vratiti unutar 15 dana bez navedenog razloga.

Istu situaciju sam imao ja kao i mnogi drugi korisnici gorenjeve linije veš mašina SensoCare koja je bila užasno osetljiva na disbalans. Programi redovno produžavani za 30-45min zbog konstantnog pokušavanja ponovo da rasporedi veš itd itd. Na kraju kad eventualno krene, ne cedi na 1200 vec limitira na 700 ‘zbog disbalansa’ koji je minimalan.

Kada smo uzeli ovu beko što sada imamo, preporodili smo se.
SensoCare su inace imale los softver.Nove Gorenje u vecini slucajeva pokrenu odmah centrifugu.
 
Šta misliš kako su problem disbalansa rešavale mašine sa mehaničkim programatorom? - Nikako
Dakle, ako je iko koristio starije mašine (20+ godina stare), koje imaju mehanicko upravljanje, zna da su umele vrlo često da lupaju udaraju i skaču upravo zbog toga što nisu imale kontrolu balansa. Motor vrti sporom brzinom, programator prebaci i motor ubrzava na brzinu centrifuge. Npr ako se umotaju peskiri i posteljine u kuglu, to može da napravi haos i da rasturi mašinu. U suštini, te stare mašine pokreću centrifugu neovisno o tome šta ti ubacio.

Mašine sa elektronskim upravljanjem nadgledaju uravnoteženost veša u bubnju pre zaletanja u centrifugu, tako što brzinu okretanja poveca tek toliko da zalepi ves na rub bubnja, elektronika prati parametre oscilovanja tahometra (senzora broja obrtaja) i struje koju motor vuče u datom momentu. Ukoliko su oscilacije van opsega, mašina staje, i ponovo rasporedjuje ves. Ukoliko su unutar nekog zadanog opsega, masina krece.
A koju Beko si uzeo da si se preporodio, naravno sa Bekom sam razgovarao oni već tvrde da su to karakteristike i nisu neispravnost uređaja.
Ono vrtenje levo desno izluđuje, stalno pokušava da izbalansira, tako da i ne ubacuje vodu i po 20-30 minuta, pa početnom programu. Svi programi traju drastično duže, stalno balansira, čak i sa lakšim vešom. Ne daj bože da sam pustio peškire pa zaustavio da dodam, koji a oni su mokri od prethodnog zaustavljanja, ima da vrti levo desno do besvesti.
 
Ne govori ti čovek o reklamaciji već da, ukoliko se radi o kupovini na daljinu, u roku od 14 dana može da se vrati kupljeni uređaj bez objašnjenja zbog čega se vraća.
 
Pa kad kupim npr TV neću da ga vraćam jer mi se ne uklapa uz policu već zato što mi se ne dopada kako radi - isto važi i za mašinu.

I ne, u Zakonu o zaštiti potrošača apsolutno ništa ne piše o tome da li uređaj mora da bude nekorišćen...
 
Ne govori ti čovek o reklamaciji već da, ukoliko se radi o kupovini na daljinu, u roku od 14 dana može da se vrati kupljeni uređaj bez objašnjenja zbog čega se vraća.
To je procedura u Tehnomediji za povrat robe kupljene na daljinu, treba da je dostavim u Zaječar i da oni veštače njeno stanje, a u odnosu na stanje i njihovo mišljenje potvrđuju vrednost za povrat. Užas
 
Da vam skratim muke.
Kupite najjeftniju mašinu sa najdužom garancijom i kad izadje iz garancije i crkne(kao po običaju), odnesu vam je braća romi, a vi kupite drugu.
Mašine su smeće u današnje vreme i uopšte ne treba gubiti vreme na tako nebitne stvari.
 
Jeste, i onda da se patis sa istom godinama jer ne pere dobro, povlaci omeksivac na pocetku pranja pa stvari ne mirisu, kvari se i onda nemas gde da peres dok ne poprave itd. Ovo sto si ti predlozio je muka koja traje godinama dok ne crkne.
 
To je procedura u Tehnomediji za povrat robe kupljene na daljinu, treba da je dostavim u Zaječar i da oni veštače njeno stanje, a u odnosu na stanje i njihovo mišljenje potvrđuju vrednost za povrat. Užas
To što oni tebi kažu jednostavno nije po zakonu ali su izgleda kupovali vreme da prođe tih 14 dana.
Po zakonu ti njima to vraćaš u roku od 14 dana uz popunjene obrasce koje su bili dužni da ti dostave i nemaš obavezu ni slovo da im kažeš zbog čega a tek ne da se bilo šta veštački i utvrđuje iznos za povraćaj! Generalno oni tu svoju proceduru pred zakonom mogu da stave tamo gde sunce ne sija ali ako je prošlo 14 dana uspeli su u nameri.
 
Evo kako me zezaju iako im je u attachemntu poslat odustanak od kupovine. Vidite kako uslovljavaju i već najavljuju umanjenje para.

Postovani,


Prilog je prazan. Ukoliko zelite da odustanete od kupovine, posaljite nam slike kompletnog uredjaja i njegove fabricke ambalaze, potrebno je da vratite zastitne blokade na uredjaju i da ocistite uredjaj od tragova koriscenja. Kada je odustanak od kupovine u pitanju, uredjaj se vraca na adresi naseg centralnog magacina u Zajecaru, ali mozemo da Vam izadjemo u susret i da dozvolimo da vratite uredjaj u nekoj maloprodaji, kako se ne bi ostetio u transportu, pa ce nase kolege pregledati uredjaj. Posaljite nam prvo trazene slike, nakon pregledanih slika, javicemo Vam u vezi daljih koraka.


Vraćena roba mora da sadrži sve elemente koje je kupac preuzeo prilikom isporuke: sam proizvod, pripadajuće delove, delove iz
kompleta (ako se uz robu dobijaju i dodatni delovi), zatim kompletnu dokumentaciju, uputstva, originalno pakovanje, transportne
elemente koji služe za zaštitu i sve ostale elemente pakovanja i robe.
Proizvod mora biti bez fizičkih oštećenja, očišćen od tragova korišćenja i uredno spakovan kao prilikom isporuke kupcu.



Napominjemo jos jednom, ocistite uredjaj od tragova koriscenja, jer nase kolege imaju pravo da umanje iznos povracaja novca u zavisnosti koliko uredjaj poseduje tragove koriscenja.


Srdacan pozdrav
 
A koju Beko si uzeo da si se preporodio, naravno sa Bekom sam razgovarao oni već tvrde da su to karakteristike i nisu neispravnost uređaja.
Ono vrtenje levo desno izluđuje, stalno pokušava da izbalansira, tako da i ne ubacuje vodu i po 20-30 minuta, pa početnom programu. Svi programi traju drastično duže, stalno balansira, čak i sa lakšim vešom. Ne daj bože da sam pustio peškire pa zaustavio da dodam, koji a oni su mokri od prethodnog zaustavljanja, ima da vrti levo desno do besvesti.
WTV9636XS0

dobri su bili i WUE8736
 
@Luksi To su sablonska uputstva koja prakticno znace da ne vracas masinu punu vode ili izudaranu cekicem. Samo u tako nekoj varijanti imaju pravo da se zale na vracenu robu, a u suprotnom nemaju.
 
Poslednja izmena:
Evo kako me zezaju iako im je u attachemntu poslat odustanak od kupovine. Vidite kako uslovljavaju i već najavljuju umanjenje para.

Postovani,


Prilog je prazan. Ukoliko zelite da odustanete od kupovine, posaljite nam slike kompletnog uredjaja i njegove fabricke ambalaze, potrebno je da vratite zastitne blokade na uredjaju i da ocistite uredjaj od tragova koriscenja. Kada je odustanak od kupovine u pitanju, uredjaj se vraca na adresi naseg centralnog magacina u Zajecaru, ali mozemo da Vam izadjemo u susret i da dozvolimo da vratite uredjaj u nekoj maloprodaji, kako se ne bi ostetio u transportu, pa ce nase kolege pregledati uredjaj. Posaljite nam prvo trazene slike, nakon pregledanih slika, javicemo Vam u vezi daljih koraka.


Vraćena roba mora da sadrži sve elemente koje je kupac preuzeo prilikom isporuke: sam proizvod, pripadajuće delove, delove iz
kompleta (ako se uz robu dobijaju i dodatni delovi), zatim kompletnu dokumentaciju, uputstva, originalno pakovanje, transportne
elemente koji služe za zaštitu i sve ostale elemente pakovanja i robe.
Proizvod mora biti bez fizičkih oštećenja, očišćen od tragova korišćenja i uredno spakovan kao prilikom isporuke kupcu.



Napominjemo jos jednom, ocistite uredjaj od tragova koriscenja, jer nase kolege imaju pravo da umanje iznos povracaja novca u zavisnosti koliko uredjaj poseduje tragove koriscenja.


Srdacan pozdrav
Čak i da to nisu napomenuli ja bih uvek slikao uređaj pre slanja čisto kao dokaz da nije bilo nikakvih vidljivih oštećenja koje oni mogu da ti eventualno prikače.
 
Šta nekog sprečava da napravi fotografije mašine pre nego što je izlupa i pošalje? Ozbiljno pitam, jer ne vidim da to u bilo kakvoj problematičnoj situaciji može biti ikakav validan dokaz.
 
Pa ako slikam uređaj koji vraćam uz neki dokaz da je slikano neposredno pre slanja (novine recimo ili neka vest na tabletu) a onda oni kažu da ne primaju uređaj jer je oštećen kod mene prilikom korišćenja, dok na mojim fotografijama tog oštećenja nema - meni je to i više nego dovoljno da imam osnovu da se pravno jurim sa njima. Bez toga sam u znatno lošijoj situaciji a nemali broj puta smo i na ovom forumu čitali kako su ljudi poslali čitav i ispravan uređaj a onda dobijali od njih poruke u kojima piše da je uređaj u haos stanju. Ako oni požele da se igraju da barem i ja imam neke karte...
 
Jeste, i onda da se patis sa istom godinama jer ne pere dobro, povlaci omeksivac na pocetku pranja pa stvari ne mirisu, kvari se i onda nemas gde da peres dok ne poprave itd. Ovo sto si ti predlozio je muka koja traje godinama dok ne crkne.
Pa imao sam i Samsungovu masinu od 80.000 i 2 puta je bila na reklamaciji. 6 meseci nakon isteka garancije crkne joj ploca. Odem i kupim najjeftiniju sa 5 god. garancije i nikakav problem nisam imao za ovih 5. god. Omeksivac ne koristim. Ko je iole normalan zna koliko je omeksivac dobar za nase telo, no nije to sada tema...
 
Ma sve to isto pere i centrifugira, i ta mašina od 80k i ona najjeftinija od 20k - zar ne... Nema baš nikakve razlike između ta dva modela...
 
Ma mogu i video da snimim kako je pakujem neoštećenu sa sve novinama, tabletom i saksijom (ili čime god), a onda da je (otpakujem) razlupam, upakujem identično i pošaljem.

Bez nekog trećeg (u koga obe strane imaju "poverenje") ništa to ne znači. Ništa bez "pečata". 😂

Isto je i kad bi reklamirao da ti je nešto stiglo oštećeno prilikom isporuke.

Nego nije tema kako se zaštiti, odnosno (pokušati) prevariti prodavca.
 
Nema razlike u filmu ali ima u TV i slici koju recimo prikazuje jedan TV sa fantastičnim kontrastom i drugi sa ispodprosečnim...

Uostalom zašto bi svi voleli da imaju grafičku koja će bez problema na high detaljima da gura igru u 120+ FPS kada mogu da je igraju na low sa cca 30 FPS - igra je ista zar ne, kao što je i film u tvom primeru isti...
Ma mogu i video da snimim kako je pakujem neoštećenu sa sve novinama, tabletom i saksijom (ili čime god), a onda da je (otpakujem) razlupam, upakujem identično i pošaljem.
Možeš, ali ja govorim o tome kako da oni ne zezaju tebe a ne kako ti da (teoretski) zezneš njih. Ali vaša stvar, radite kako želite.
 
Pozdrav svima, treba mi pomoc, da preporucite sta da uzmem, dubina masine mora da bude do 45-46cm, ona slim, zbog kupatila, gledam nesto jeftinije da uzmem, koliko sam ispratio tu imam Beko i Gorenje (koje nije isto, ima kinesko ima slovenacko). Do sad sam imao Whirlpool-ovu, ali je otisla skroz, a nije vise ni pod garancijom.
Nasao sam sledece modele:

https://gigatron.rs/proizvod/samsung-ww80t304mbw-masina-za-pranje-vesa-8806090743672 (ovo ima po netu za 40k)
https://gigatron.rs/proizvod/lg-f2j3wsbwe-ves-masina-8806096040096 (45k na netu)

Kupovo bih na cekove tako da i to gledam, Ekupi daje na cekove i ako isporucuju kurirom.
 
Problem na pregledu prilikom preuzimanja konstatuju dve tackice na limu kao skinuta farba, izbocinu na limu koja je prouzrokovana sa unutrašnje strane a nalazi se na desnoj strani lima tačno po sredini, i kao izlizana je gornja plastika. Po meni ta plastika je bila u gorem stanju nego što sam im ja predao pošto je gornja strana bila flekava kao od kamenca od stajanja. Tačkice su na samim uglovima pozadi promera manjeg od 1mm. Kad su vadili mašinu polomili su donju ambalažu-stiropor, garant če i to da mi prikače. Sad če da uplate neku outlet ceny za mašinu. Pitam ih a kako sam mogao da udjem iznutra i da izbacim taj lim 1mm, očigledno je da je to bubanj uradio.
 
Ili ovako nesto, nebi trebala da je kineska, nema H i G u naslovu, cena je jedna od boljih na netu
inverter motor, 1400 obrtaja, 7kg, WIFI (mada to se nece koristiti), ennergetska klasa A...

Znaci Beko, ona 3 modela, ova Gorenje i Samsung (https://www.bigbang.rs/ves-masine/s...k&utm_campaign=Eponuda.com&utm_term=es_0_1_pp)
To je sto sam nasao, da li je bolje da uzimam ovu Samsung pre nego ovu Gorenje koja je slovenacka
 
Vrh Dno