- Učlanjen(a)
- 09.01.2002
- Poruke
- 1,523
- Poena
- 660
ma na stranu samo usviravanje..
Pri slušanju nekog uređaja u prodavnici uslovi nisu ni slični kao kod kuće.
1. Hoćeš da kupiš pojačalo (prodavac ti ga pušta sa CD plejerom koji je drugačiji od tvog)
2. Sa zvučnicima koji su drugačiji od tvojih.
3. sa kablovima koji su drugačiji od onih koje imaš kod kuće
4. čak i da kupuješ ceo komplet (što je verujem retkost), prostor u kome sve to probavaš je drugačiji od tvoga, a prostor je faktor koji je verovatno polazna tačka cele Hi Fi priče
prema tome..obrni okreni, imamo jednačinu sa nekoliko nepoznatih i ostaje nam da se oslanjamo na sreću.
Biramo nedeljama, mesecima, preslušavamo, doslušavamo, čitamo kritike, sajtove..i opet nam sve to ne vredi mnogo kad nemamo pojma kako će ono što smo na osnovu svih tih činjenica izabrali-ponašati kod kuće.
Što je apsurd - to i prodavci vrlo dobro znaju..a ipak niko ne kaže "kupi ti ovo, ali je sve to na tvoju odgovornost jer znaš..možda u tvom prostoru ovo bude sviralo na sasvim deseti način.."
Sa ovim se u potpunosti slažem. Željenu komponentu kod kuće uparuješ sa ostatkom sistema, akustika svake sobe je drugačija itd. Stvarno bi bilo dobro da sve to može da se proba kod kuće pre nego što doneseš krajnji sud.
Kao što rekoh ranije, neki prodavci su to radili (možda i dalje rade). Problem nastaje sa komponentom koja ti se ne svidi i želiš da je vratiš. Iz iskustva znam da svako kad kupuje novo hoće novo, neotpakovano jer se uvek rađa sumnja da je neko to akao pre tebe ako je kutija otvorena. Ova sumnja proporcionalno raste sa sumom para koja ti se izbija iz džepa. Znači nema druge nego da za probanu a vraćenu komponentu dobiješ manje para nego što si je platio a da li bi ti pristao da ostaneš bez 20-30% plaćenog zato što si nešto kupio a ne svidi ti se?
Poslednja izmena: