Šta je novo?

USviravanje

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
ma na stranu samo usviravanje..

Pri slušanju nekog uređaja u prodavnici uslovi nisu ni slični kao kod kuće.

1. Hoćeš da kupiš pojačalo (prodavac ti ga pušta sa CD plejerom koji je drugačiji od tvog)

2. Sa zvučnicima koji su drugačiji od tvojih.

3. sa kablovima koji su drugačiji od onih koje imaš kod kuće

4. čak i da kupuješ ceo komplet (što je verujem retkost), prostor u kome sve to probavaš je drugačiji od tvoga, a prostor je faktor koji je verovatno polazna tačka cele Hi Fi priče

prema tome..obrni okreni, imamo jednačinu sa nekoliko nepoznatih i ostaje nam da se oslanjamo na sreću.
Biramo nedeljama, mesecima, preslušavamo, doslušavamo, čitamo kritike, sajtove..i opet nam sve to ne vredi mnogo kad nemamo pojma kako će ono što smo na osnovu svih tih činjenica izabrali-ponašati kod kuće.

Što je apsurd - to i prodavci vrlo dobro znaju..a ipak niko ne kaže "kupi ti ovo, ali je sve to na tvoju odgovornost jer znaš..možda u tvom prostoru ovo bude sviralo na sasvim deseti način.."

Sa ovim se u potpunosti slažem. Željenu komponentu kod kuće uparuješ sa ostatkom sistema, akustika svake sobe je drugačija itd. Stvarno bi bilo dobro da sve to može da se proba kod kuće pre nego što doneseš krajnji sud.
Kao što rekoh ranije, neki prodavci su to radili (možda i dalje rade). Problem nastaje sa komponentom koja ti se ne svidi i želiš da je vratiš. Iz iskustva znam da svako kad kupuje novo hoće novo, neotpakovano jer se uvek rađa sumnja da je neko to akao pre tebe ako je kutija otvorena. Ova sumnja proporcionalno raste sa sumom para koja ti se izbija iz džepa. Znači nema druge nego da za probanu a vraćenu komponentu dobiješ manje para nego što si je platio a da li bi ti pristao da ostaneš bez 20-30% plaćenog zato što si nešto kupio a ne svidi ti se?
 
Poslednja izmena:
@gillette

Mnogo si se ti nešto raspisao i razfilosofirao :)
kupuj bilo šta, uživaj i opusti se malo. Naravno da je svaki uređaj u osrednjoj kategoriji kompromis svega i svačega, ali je ipak bolje SA nego BEZ kvalitetnog zvuka.
 
Txs za link Sale.

Vidi, to da svako hoće da kupi novo ne mislim da je baš tačno.

Ako ima ljudi (a ima ih) koji će da kupuju opremu staru i po 20 godina, verujem da ima ljudi koji će da kupuju i onu "staru" 6 meseci

e sad, šta bi ti izabrao od ove dve opcije:

da kupiš novo (iz celofana) ali BEZ prava da vratiš ako ti se ne dopadne
ili da kupiš staro i 6 meseci, ali SA pravom da ga vratiš? (kada kažem sa pravom, mislim na Ugovor između tebe i prodavca)

Možda upravo to Pravo na povraćaj i opravdava cenu?

S tim naravno, da se između samih prodavaca i kupaca generalno uzev, mora dogovoriti neki rok posle koga se cena uređaja proporcionalno smanjuje i to je onda jedan veran pokazatelj naročito za prodavce jer, ako mu kupci stalno vraćaju isti tip uređaja, prodavac će znati da mu se ne isplati da taj uređaj uopšte više nabavlja jer iz ovih i onih razloga ne odgovara našem tržištu. (veličina stanova, način života, vreme koje imaju da odvoje za slušanje muzike isl)

Na taj način se i mnogo brže ispituje tržište, ciljne grupe itd.

Ovako, imamo situaciju da se neki uređaji (npr neki Yamahin risiver) najpre prodaje za npr 60.000 dinara, a potom (jer se ne prodaje) stavi na "akciju" i to za 20-tak hiljada manje. Dakle ko se upecao-upecao se..
 
i evo, kada smo već kod toga..baš me zanima da li je neko radio istraživanje o tome ko kakvu muziku i uređaje preferira?

Da li npr u nekim zemljama više idu stereo uređaji ili HT sistemi i zašto?
pa onda, da li tamo gde ide klasični stereo ljudi preferiraju određen tip pojačala ili zvučnika u skladu sa muzikom koju slušaju..

Koja starosna struktura slušalaca kupuje kakvu muziku? da li npr penzosi u Skandinaviji preferiraju klasiku, a u Francuskoj Jazz ( i u skladu sa tim potpuno drugačije zvučnike)

Da li 20-togodišnjaci više slušaju r'n'r, hard, metal isl i u skladu sa tim zvučnike na toliko i toliko oma, decibela..i tako dalje.

Mora da je neko radio neka istraživanja na tu temu..?
 
@gillette

Mnogo si se ti nešto raspisao i razfilosofirao :)
kupuj bilo šta, uživaj i opusti se malo. Naravno da je svaki uređaj u osrednjoj kategoriji kompromis svega i svačega, ali je ipak bolje SA nego BEZ kvalitetnog zvuka.

Zormanic, ;)

pričamo, razgovaramo..inače, kupiću nešto (juče sam video neko CA 340A pojačalo koje možda dođe u obzir), ali čekam da prođu ovi sajmovi i da malo saberem utiske.

A i imam ozbiljan problam sa pozicioniranjem zvučnika, tako da i da hoću ne mogu da požurim :)
 
Racunar i Hi-Fi nemaju nikakve dodirne tacke, pa se stoga i ne mogu uporedjivati. Bas se pitam zasto neki racunar koji je pre 3 god placen 1000e, sad ne vredi ni 200e.... To se u Hi-Fi ne desava, moze samo obrnuto da se desi! Vidim da se ovde jure glanc novi uredjaji. Zasto???? Jer stvarno mislite da ce nov NAD ili neka slicna komercijala od 300-400e da svira bolje i duze da traje od nekog top pojacala iz 80-tih ili eventualno 90-tih? Bilo koje sadasnje ce pre da rikne, zato sto je danas sve to jedna velika NULA u kvalitetu proizvodnje. A za te pare moze da se nadje komad koji je kostao po 2000-3000 maraka i koji bi blago receno pojeo sve ove "kineze". Drugo je vreme, marketing i trziste su cudo, casopisi i druge gluposti jos gore nagrde ljude i ubede ih u nesto, a zasto? Da bi prodali ta svoja smeca koja ne vrede ni trecinu koliko se plate.
Kada hoces da kupis recimo novo pojacalo, normalno je da ces poneti sve svoje ostale uredjaje i zvucnike tamo, a ne da ti kace nesto nezeljeno ili ces zavisno od politike prodavnice, dobiti pojacalo na kucno isprobavanje.
Usviravanje zaboravite, mnogi i ne osete to, pa da se ne zamaraju.
Boogie, ja se iskljucujem, a tebi neka je Bog u pomoci dok sve to kupis. Pozdrav
 
važi nikk18adsl, samo da prokomentarišem ovaj deo tvog odgovora kojeg sam izdvojio, čisto sa logičke strane, ne sa tehničke jer se u tehniku slabo razumem..

Jer stvarno mislite da ce nov NAD ili neka slicna komercijala od 300-400e da svira bolje i duze da traje od nekog top pojacala iz 80-tih ili eventualno 90-tih?

mi ne možemo da znamo da li će da svira npr duže, jer za to treba vreme, kao što je i za te stare sprave trebalo vreme da se pokaže da li će da traju ili neće.

dakle, da li će neki NAD da svira duže, možemo da znamo tek za 10-20 godina, pa da uporedimo, right?

Da li će da svira bolje? Ni to ne možemo da znamo, s obzirom da nemamo referentni parametar šta je od uređaja zaista najbolje, pa da upoređujemo prema tome, već imamo samo "like it or not" sistem..po kome neretko može da ti se svirka nekog upravo NAD-a dopadne više od negog Naim-a...

u svakom slučaju, pozdrav ;)
 
A da li ste razmisljali o kupovini usviranih kablova sa sertifikatom. Znaci, kupis kabove i dobijes papir sa pecatom da su usvirani, datum i vreme usviravanja, itd?
 
vidi..ja bih sada bio nepošten ako bih rekao da se u celu priču ubrajaju i kablovi (jer shvatih da i to ljudima znači) ali..daj da se ne zadržavamo samo na usviravanju.

Usviravanje jeste tema topika i u tehničkom smislu znači ono što svi znate da znači, ali mislim da je Kupovina na Probu mnogo važnija stvar, s obzirom da nekome i posle usviravanja sve to može da ne odgovara jer je npr ispalo glomaznije, jače, jer je dobio šes miliona evra na lotou isl..
 
inače, potpuno mi je ok ideja da se prodaje usvirana roba, kablovi uređaji, šta god..sa sve sertifikatom.
 
A kako znas da li si dobro usvirao sprave? Mislim... napravis sistem zadovoljan si njime i onda ti dodje neko i kaze... jel imas usmerene kablove ili obicne (dvosmerne).. i da li su ti kablovi nitovani?
I ubaci ti "crva" u glavu da nesto ne stima i da ipak nije to TO.
 
ja mislim da oko cele price vezano za audiofiliju ima gomila preterivanja i da se cesto prica svodi na "ciji je veci" (bar iz mog ugla). konkretno oko usviravanje mi jedino ima smisla npr za zvucnike i to iskljucivo ono sto je vezano za mehaniku, da se malo membrane razmrdaju i sl ali da kabel "svira" bolje posle par dana...
a sto se tice vracanja robe...pffffffffffffff...pa vec vidim scenario i uigrani tandem
vratis posle dve nedelje kao: "ne svidja" mi se kako svira dobijes pare nazad, posle tebe dolazi drugar i kupuje tu istu stvar po nizoj jer je, jel, habano i dobar si razliku u keshu
 
a sto se tice vracanja robe...pffffffffffffff...pa vec vidim scenario i uigrani tandem
vratis posle dve nedelje kao: "ne svidja" mi se kako svira dobijes pare nazad, posle tebe dolazi drugar i kupuje tu istu stvar po nizoj jer je, jel, habano i dobar si razliku u keshu

ne kupuje je po nižoj ceni, u tome i jeste stvar.
ti robu ne možeš da vratiš posle 3 godine, već posle nekoliko meseci.

U tom roku, roba se prodaje kao NOVA, bez obzira što je neko slušao.
Tako se štite prodavci, a pravom da VRATIŠ odnosno da PROBAŠ, štite se kupci.
Prosto ko pasulj..

Koliko će meseci za probu kupac i prodavac da dogovore, to zavisi od ugovora koji sklope.
 
Izvini, ali ako je neko te zvucnike vec koristio nekoliko meseci pre mene onda definitivno nisu novi. Ko zna sta je taj neko radio. Mozda ih je nosio na neku zurku gde su pustali muziku koju ti nemas nameru da pustas, pa su na taj nacin nepovratno iskrivili membrane sa "Cecinim zavijanjem". Ili ih je uporpastio zato sto nije koristio nitovane i usmerene kablove.

Kada uzimas neku robu ti je platis. Ako ti se nesvidja, mozes da je vratis u nekom razumnom roku i da za isti iznos ili uz doplatu uzmes nesto drugo. Na prodavcu je dalje sta ce da radi sa tom koriscenom robom.

Da bi se prodavac u tom slucaju pokrio onda mora da se "ugradi" u cenu robe mnogo vise nego sto ta roba zaista vredi kao nova. Koliki je to iznos zavisi od procenta "nezadovoljnih usviraca". Komoditet u kupovini ima svoju cenu.

Poenta cele price je da ako je roba koriscena nekoliko meseci onda ona definitivno nije nova i nemoze se prodavati kao nova, pa cak iako nije koriscena.

Da li bi kupio zvucnike ako na njima ima neka fleka ili se vidi trag od pivske flase koja je mokra stajala na kutiji pa ostavila fleku? Da li bi kupio neko pojacalo ako ga je neko pre tebe otvarao, a nemas pojma koliko je taj neko strucan i zasto ga je otvarao i da li je nesto menjao unutra?

Idealno bi bilo da prodavac ima gluvu sobu ili nesto slicno i da udjes unutra i pustis sta hoces.. ako ti se svidje.. kupis, ako ne.. "daj nesto drugo da probam" ili "zdravo, dovidjenja".

Pitanje za kraj... po tvom misljenju koliko puta bi mogao da zavlacis prodavca uzimanjem razne robe na probu? Ono.. Uzmes zvucnike, pa posle nekoliko mesece ti se ne svidjaju, vratis ih pa uzmes druge, pa onda uzmes i pojacalo, pa vratis zvucnike, pa uzmes trece zvucnike i vratis pojacalo i uzmes neko novo, pa sve to vratis i uzmes nesto deseto... pa ko bi se u toj zbrci snasao?
 
Kada uzimas neku robu ti je platis. Ako ti se nesvidja, mozes da je vratis u nekom razumnom roku i da za isti iznos ili uz doplatu uzmes nesto drugo. Na prodavcu je dalje sta ce da radi sa tom koriscenom robom.

Poenta cele price je da ako je roba koriscena nekoliko meseci onda ona definitivno nije nova i nemoze se prodavati kao nova, pa cak iako nije koriscena.

Da li bi kupio zvucnike ako na njima ima neka fleka ili se vidi trag od pivske flase koja je mokra stajala na kutiji pa ostavila fleku? Da li bi kupio neko pojacalo ako ga je neko pre tebe otvarao, a nemas pojma koliko je taj neko strucan i zasto ga je otvarao i da li je nesto menjao unutra?

Pitanje za kraj... po tvom misljenju koliko puta bi mogao da zavlacis prodavca uzimanjem razne robe na probu? Ono.. Uzmes zvucnike, pa posle nekoliko mesece ti se ne svidjaju, vratis ih pa uzmes druge, pa onda uzmes i pojacalo, pa vratis zvucnike, pa uzmes trece zvucnike i vratis pojacalo i uzmes neko novo, pa sve to vratis i uzmes nesto deseto... pa ko bi se u toj zbrci snasao?

1. Šta je razuman rok utvrđuje prodavac. I to ne kako njemu padne na pamet već onako kako je to utvrđeno u zemljama gde te stvari idu kako treba. Zakon kaže najmanje 7 dana, ali je to za ovu našu priču malo.

2. to da roba koja stoji više meseci definitivno nije nova reci i pridavcima, jer i njihova roba stoji po nekoliko meseci (i godina) po prodavnicama, pa je ipak prodaju kao novu

3.Pivkska flaša+mokra fleka = nema vraćanja. Roba mora da bude vraćena u istom stanju kao kada je kupljena (i to utvrđuje stručnjak koji radi kao nezavisan i izdaje sertifikate na tu temu)

4. Ne vidim zašto bih zavlačio prodavca kada ja njemu SVAKAKO tu robu PLATIM.
Poenta je u tome da je, pošto asm je već platio mogu i da VRATIM, ako mi ne odgovara.

5. Ne bi bilo loše da se pročita ceo topik pre nego se postave ovakva pitanja..
 
Zivi u eri HD i BR i sta da kupim pojacalo ili gramofon iz Austro-Ugarske...heheh....

Audio i video nisu uporedivi na takav nacin. ;)

Slazem se u tome da je novo ipak novo, ali Hi-Fi je retka oblast gde to mozes da zanemaris ;). Pojacalo od pre 20 godina i danas je vrlo upotrebljivo, dok neki video plejer iz tog perioda mozes danas slobodno da bacis koliko je koristan.

Inovacije u zvuku se ne desavaju cesto (ili se ne desavaju uopste) kao sto je to slucaj u IT-u i consumer elektronici jer jednostavno nema potrebe za tim kao u drugim oblastima (jedino da postoji opcija upgrade-a ljudi sa apslotnim sluhom :D). DVD je u masovnoj upotrebi nekih 10ak godina, dok BR prakticno tek ove godine ulazi u masovniju upotrebu a vec se govori o 4k rezoluciji...
 
Poslednja izmena:
evo i primera.. ovde je npr vreme 14 dana (što nije malo)

http://www.hifi-phono-house.eu/Widerrufsbelehrung-_-10.html?language=en

"You have the right to return all products within 14 days after receipt with no costs for you and without any reasons given for your decision.
The deadline commences with the receipt of products and with you possessing this information about your right of return. In the case of a return of a product the contract becomes invalid. If the product is obviously damaged or has obviously been used, SkinArt can require compensation. You can prevent such circumstances if you refrain from using or damaging the product."
 
https://www.rae-akustik.de/projekt/eng/standard_business.htm

"9. Return instruction / right of return: They can return the preserved product without information of reasons within two weeks by return of the product. The term begins at the earliest with preservation of the product and this instruction. Only with paketversandfähiger product (e.g., with unwieldy goods) you cannot explain the return also by taking back desire in text form, thus, e.g., by letter, fax or e-mail.

For the protection of the term the timely sending of the product or the taking back desire is enough. You have to carry the costs of the return on a return from a goods delivery whose order worth amounts all together up to 40 euros if the delivered product of the ordered corresponds. Otherwise the return is for you free of charge.

The return or the taking back desire wears to occur: RAE Akustik / Elektrotechnik Am Schierbrunnen 32, 21337 Lüneburg, Germany. A right of return does not exist with: the products which were acquired within the scope of well-arranged auctions after §156 Civil Code, delivery of products which are made after customer specification, to used or spent products, audiorecordings or video recordings or from software, provided that the delivered data carriers have been unsealed by the customer, in the other cases §312 d paragraph 4 Civil Code the credit occur with flawless return immediately.
The purchase sum is transferred to the bank account. Return results in case of an effective return are to be given change the achievements received on both sides zurückzugewähren and if necessary pulled uses (e.g., use advantages). With a deterioration of the product worth substitute can be required. This does not count if the deterioration of the product is to be gone back exclusively on their check - as she would have been possible to you possibly in the shop. For the rest you can avoid the worth obligation to indemnify, while you do not take the product like an owner in use and omit from everything what impairs their value"
 
http://www.soundsgood-hifi.de/catalog/conditions.php

"Right Of Revocation

You can revoke your contract statement without stating the reasons in either text form (e.g., letter, fax, E-mail) or by return of the article within 14 days; with sales on the eBay platform one month. The 14 days' grace begins with the object of purchase arriving at the delivery address specified by the buyer, at the earliest with receipt of this instruction. For keeping the revocation term the punctual sending of the revocation or the object of purchase is sufficient. The revocation is to be addressed to: ....."
 
http://www.ferrit.co.nz/6200969.html


Returns Policy
14 day right of return
If the product is returned within 14 days in 'as new' condition with packaging and accessories, you'll receive a full refund of the product. (Excludes personal hygiene and grooming products, headphones, games, DVDs and software).

60 day right to upgrade
Within 2 months you can change your appliance for one worth 1/3 more and we will give you a full credit for your first choice (excluding delivery charges). The credit will be the lesser of the price you paid or its current price.
 
Dakle (da ne ređam dalje) poenta je u tome da su ove stvari normalne i da funkcionišu, te da i trgovci i kupci funkcionišu veoma dobro po tim principima.

(da ne funkiconišu, isti ti trgovci tj trgovačke kuće, ne bi bile toliko moćne da nisu još odavno shvatili važnost Kupca i da mu nisu izašli u susret.
..umesto da po ceo dan sede, češkaju jajca i čekaju da se neki kupac izvoli usuditi da mu dođe u salon i omete ga u slušanju muzike..)
 
evo par iskustava "sa lica mesta" na ovu temu, pa da se malo upoznamo..

"živim u komšiluku i jedan sam od retkih koji je na ovom području uveo „rok zadovoljstva ” za uređaje koje radim. Uglavnom je to nekih 15 dana

Zašto to radim ? Aparati koje radim znaju biti jako zahtevni i naravno da na njemu ne može raditi netko tko ne zna voziti bicikl i napumpati točak. Kad takovom prodaš budi siguran da će nešto zahebati i naravno da sam mu ja kao proizvođač kriv E pa lepo ja mu dam rok da shvati koliko je retardiran . NIKADA neće biti zadovoljan i uvijek će me psovati i spominjati rodbinu Ovako on vrati aparat ja njemu pare Šteta je mnogo manja nego da na sva usta priča kako proizvod ne valja.

proizvodi nisu jeftini al nije mi žao , godišnje imam jednog il dvojicu

Markentiški zvuč jako lepo kad im kažeš da mogu vratiti aparat ako su nezadovoljni. To si mogu priuštiti jer znam koji kavlitet imam

pozdrav iz hr "
 
"Svaka radnja ima svoju polisu, 15 ili 30 dana ili neki drugi rok, zavisi i od tipa robe. Sasvim je OK, probaš, vratis ako nisi zadovljan. polisa je obično no questions asked, ako je roba sasvim ispravna.

Isprobao sam u par većih lanaca i to radi. Manje radnje imaju restocking fee 15-25%. Inače menjaju defektnu robu. Kmjuterske radnje koje inaju dobre cene obično menjau robu do 7 dana, preko tog roka menjaju, ali ne daju oni zamenu, već moras da cekas zamenu od strane proizvodjaca. Ako ti to ne odgovara, zoves proizvodjaca direktno i on menja.

Kod dobrih i poznatih proizvodjaca nema problema, menjaju i popravljaju bez problema.

Obično ako je garancija za neki proizvod kraca, onda to piše na sajtu.

Vracanje robe je inače u NA sasvim normalna stvar, ne samo za tehniku.

Konkretno za audio, ako prodavac i kupac već imaju neki ustaljeni odnos (recimo kupujes svoju opremu kod lokalnog dilera, gde ides povremenoi na audiciju, on te već poznaje i sl.), onda ti on, naravno uz garanciju, daje opremu da je probaš kod kuce, sto je sasvim razumljivo, jer tvoja sobna akustika i prateci uredjaji, kao i izbor muzike, imaju kljucnu ulogu. "
 
"Za vracanje nema problema (Kanada), pogotovo ako imaš racun i vracas u nekom normalnom roku (recimo do dvije nedelje). Ponekad tu robu, pogotovo ako je samo otpakovana, vrate proizvodjacu koji je onda prepakuje i prodaju je sa naznakom „refurbished”. Imaju radnje koje su specijalizovane za prodaju takve robe i često se prodaje za vrlo malu razliku od skroz novog.

Ima radnji koje opet vracenu robu gomilaju pa prave likvidacije povremeno, kad im se nakupi ili krajem godine. Ipak, imam prijatelja kome je otac bio vlasnik Canadien Tire-a (oni sto žive u Kanadi znaju šta je to, vrsta robne kuce) i on mi je pricao da vracena roba ne predstavlja za njih neki veliki problem, svega 1-2% njihovog volumena prodaje tako da im se isplati da zadovolje kupce, ne postavljaju pitanja nego jednostavno uzmu i preprodaju sa malim gubitkom, ali to je već uracunato u cijenu njihovih proizvoda i neko to na kraju ipak plati (a to nije gazda radnje :eek:)))))))))). "
 
boogie woogie, ti li si? :)
 
... on mi je pricao da vracena roba ne predstavlja za njih neki veliki problem, svega 1-2% njihovog volumena prodaje tako da im se isplati da zadovolje kupce, ne postavljaju pitanja nego jednostavno uzmu i preprodaju sa malim gubitkom, ali to je već uracunato u cijenu njihovih proizvoda i neko to na kraju ipak plati (a to nije gazda radnje :eek:)))))))))). "

Mislim da je ovo poslednje presudno. Upoređuješ tržišta koja su vrlo različita po obimima prodaje. Kad bi kod nas neko uveo ovu politiku vraćanja to ne bi bilo 1-2% već verovatno 70-80% a to se nikom ne isplati.
 
ne nego treba da kupci da budu prepušteni na milost i nemilost (pre)prodavcima,da ne kažem monopolistima, da ne kažem švercerima?

Pa neko mora da počne.
A onaj koji prvi bude počeo sa primenom Zakona o zaštiti potrošača, oduvaće sve druge prodavce istog momenta.

Kupci generalno jedva čekaju takve uslove, međutim, svaki kupac ponaosob ima mlitava muda i pre će da izabere da drhti pred nadobudnim prodavcem nego da se odrekne svog uređaja, pa makar za njega platio i 2.5 x više nego što je normalno.
 
"Na svakom racunu piše return policy,zavisi od radnje za tehnicke stvari uobicajno je od 14-30 dana,a za ostalu robu u nekim radnjama je i do tri meseca.
U slučaju da nemas kutiju,tj ambalazu naplacuju ti oko 10-15%.
Cd,dvd,video igrice ne vracaju ako ih otpakujes nego ih samo zamene za istu ako je neispravna.

To je dobro za kupca,a još bolja za prodavca,jer covek često kupi i nešto sto mu nije neophodno znajuci da može da vrati,a ipak zadrzi kupljenu stvar . "
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno