Šta je novo?

Unicredit banka

Da li je neko aplicirao za kreditnu MasterCard karticu preko onog Ananas linka gde se dobija 12000 dinara vaučer za Ananas?

Pitam pošto je rok bio do 20-og u mesecu da pošalju i naravno nisu još poslali
 
Pitam pošto je rok bio do 20-og u mesecu da pošalju i naravno nisu još poslali
Jesi li prošlog meseca napravio neku transakciju Flexiom?
Ako jesi i nije ti stigao SMS sa Ananas-ovim tzv. vaučerom, a zapravo kodom možda je do tvog mobilnog operatera, svakako proveri sa Uni-jem.

Ja sam recimo hteo da im iskoristim i taj promo ali kad sam se raspitivao rekli su da nemogu jer sam već koristio Lidl promociju, a u uslovima eksplicitno stoji:
"Prilikom otvaranja nove Flexia Mastercard kreditne kartice može se iskoristiti benefit samo jedne kampanje UniCredit Banke".
 
Jesi li prošlog meseca napravio neku transakciju Flexiom?
Ako jesi i nije ti stigao SMS sa Ananas-ovim tzv. vaučerom, a zapravo kodom možda je do tvog mobilnog operatera, svakako proveri sa Uni-jem.

Ja sam recimo hteo da im iskoristim i taj promo ali kad sam se raspitivao rekli su da nemogu jer sam već koristio Lidl promociju, a u uslovima eksplicitno stoji:
"Prilikom otvaranja nove Flexia Mastercard kreditne kartice može se iskoristiti benefit samo jedne kampanje UniCredit Banke".
Kartica je dobijena krajem meseca i odmah je obavljena mala transakcija u Lidlu čisto da se aktivira i ispoštuje uslov bilo koje transakcije. I srećom je i proknjižena u avgustu.
Sve ostale SMS poruke od banke stižu godinama tako da ne verujem da je zbog toga.
Pre toga sam imao kreditnu karticu koju sam ugasio u maju, ali ona je bila otvorena pre mnogo godina i bez ikakve kampanje koliko se sećam.
A sad za ovu kampanju je pisalo za nove i postojeće klijente UniCredit banke koji ne poseduju kreditnu karticu, a ja je realno i nisam posedovao još od maja.
Poslao sam im upit preko eBankinga još prekjuče, pa čekam da mi odgovore.

P.S.
Sad vidim da su uveli otvaranje kreditne kartice i online preko mBanking aplikacije.
 
To ti je nažalost odraz lokalne poslovne i generalne (ne)kulture i odsustvo bilo kakvog osećaja za odnos prema klijentima.
Nedaj bože da se klijentu/mušteriji odmah izađe u susret, već ti je ono fazon "šta ti hoćeš?" i kako da sebe prvenstveno pokrijemo, a klijenta ko šiša.
Možda je jedino rešenje da uvezemo jedno milion Filipinki/Filipinaca i zaposlimo njih u uslužnom sektoru.
 
Moze li da se zatvori racun elektronskim potpisom na email?
Ja sam svojevremeno firmin račun zatvorio putem e-mail adrese [email protected] - tražili su mi da u slobodnoj formi napišem zahtev, odštampam ga, potpišem ga, skeniram ga i pošaljem u prilogu mail-a. Nisu imali opciju za elektronski potpis.
Za personalni račun mislim da nepostoji varijanta bez odlaska u ekspozituru, neka me ispravi neko ako grešim.
 
Vrh Dno