Šta je novo?

Unicredit banka

@whose podatke za potrošnju na internetu vidiš u mBanking aplikaciji, a kroz Google/ApplePay plaćaš beskontaktno. Postoji opcija da ti stigne i plastična sa istim brojem ako u startu to dogovoriš (na zahtevu piše digitalna i plastična), ali je dobijaš u ekspozituri bez koverte i podrazumeva se da si za karticu definisao pin (zbog podizanja na bankomatu nakon beskontaktnog očitavanja).
 
Zamrla je tema otkad su svi iskoristili Lidlove vaučere, ali banka nastavlja jako sa akvizicijom. 💪 Trenutno su u muzičkom stilu, a aktuelnu promociju Muzika pokreće možete ispratiti ovde. 🎶 Već neko vreme, a najkasnije do 20. juna, uz otvoren bilo koji paket račun bezuslovno daju trodnevnu kartu za Belgrade Music Week 25, a postojala je i ponuda za postojeće klijente, ali ona je istekla. Osim toga, a najkasnije do 10. jula, postojećim klijentima koji promene paket u Prestige nude ulaznicu za Guns N' Roses, a šansu da isto dobiju imaju i novi klijenti bilo kog paketa koji na vreme prenesu zaradu. 🔫🌹 Najavljuju slične promocije za Love Fest, Beer Fest i Sabor trubača u Guči. 💕🍺🎺 Meni su oni neironično hit sa ovim netradicionalnim benefitima. 😃
 
A za nas pevače ništa! 😅
 
Ajde malo pojasnite to za ulaznicu GnR, koliko meseci treba da se plaća Prestige paket, koliko je Prestige paket mesečno, da li mora da se prenese zarada, da li važi za postojeće ili samo za nove klijente? Da li će svi koji promene paket račun u Prestige dobiti GnR kartu?
 
Osim toga, a najkasnije do 10. jula, postojećim klijentima koji promene paket u Prestige nude ulaznicu za Guns N' Roses
Ako popunim formular npr 10-tog jula baš da li misliš da je to već kasno ili računaju dan efektuiranja promene u bančinom sistemu pa treba popuniti nešto ranije?
 
Potrebno je promeniti paket do 10. jula, ali uvek je opcija da isti dan popuniš formular i promeniš paket. Popunjavanje formulara je prosto iskazivanje interesovanja, kako bi mogli da povežu tvoju promenu paketa sa željom da dobiješ tu kartu. Što se tiče same promene, korisno je imati u vidu da je moguće odraditi je i na daljinu, preko mobilnog bankarstva, mada to zahteva jedan pripremni telefonski poziv. Naravno, činjenica je i da je broj karata ograničen na sto. Nema statistika koliko je već uzeto, ali možda ih zadnjeg dana baš i ne bude.
 
Znači u teoriji može da se desi da su već sad planule sve karte i ja u trentku kako popunjavanja formulara tako promene paketa nemam povratnu informaciju da li ću istu zaista i dobiti?
 
To već ne bi smelo da se desi. Bilo da menjaš u poslovnici ili preko telefona, oni treba da ti daju tu informaciju pre same potvrde promene. Suprotno bi bilo neregularno, jer tvoja želja za promenom paketa proističe iz promocije, dakle jasno je da ne želiš jedno bez drugog (nije reč o nagradnoj igri u kojoj ima neizvesnosti). Budući da takav prestup nije mala stvar (na papiru, ali, koliko sam upućen, praksa tu prati papir), verujem da i za granične slučajeve imaju neke karte viška, tj. da nije baš fiksno sto karata, da se ne bi desilo da neko bude oštećen, ako možda više klijenata u isto vreme menja paket.

Osim toga, već su sličnu promociju za postojeće klijente koja je bila u vezi sa Music Week-om označili kao prevremeno završenu, tako da se verovatno i na sajtu prati to, tj. postoje provere kapaciteta, da se ne desi da se prijavi previše ljudi. Ne znam ni šta bi se desilo kada bi popunio formular, moguće je da bi te ubrzo zvali da te pitaju želiš li da promeniš paket preko telefona, ako već nisi to uradio pre nego što neko iz kontakt centra primeti prijavu. Naravno, ovaj drugi pasus je na nivou moje pretpostavke, ali prvi bi trebalo da je tačan, budući da je opšta priča nevezana za konkretnu promociju.
 
za lidl promociju se pominje u uslovima da se 'aplicira' za virtuelnu karticu
"otvor�te račun u UniCredit Banci i aplicirajte za virtuelnu kart�cu,"

to je za svrhu 2 transakcije tokom 2 meseca.

da li je dovoljni jednostavno ubaciti MC u google/apple pay i tu stvarati virtuelne kartice

ili

nesto traziti, aplicirati za virtuelnu u unicredit?
 
Poslednja izmena:
za lidl promociju se pominje u uslovima da se 'aplicira' za virtuelnu karticu
"otvor�te račun u UniCredit Banci i aplicirajte za virtuelnu kart�cu,"

to je za svrhu 2 transakcije tokom 2 meseca.

da li je dovoljni jednostavno ubaciti MC u google/apple pay i tu stvarati virtuelne kartice

ili

nesto traziti, aplicirati za virtuelnu u unicredit?
trazis virtuelnu
 
:)
ja uvek zaboravim da smo ovde u nekom proslom veku. ja sam mislio da se izraz virtuelna kartica koristi kao virtual tj da se broj kartice napravi samo za tu jednu transakciju.
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Da li vam je pri uplati one poslednje hiljadarke na račun stizala sms poruka za to (kao što stiže kad pošalju vaučer)?
 
Meni je sms poruka stigla samo za tu uplatu, a vaučere smo gledali u sekciji Dokumenta kada se pojave i uglavnom su bili antidatirani.
 
Ja sam otvorio u maju racun, receno mi je lidl kupon najkasnije do 20.juna, ali nista za sad?
Da li jos neko nije dobio vaucer ?
 
19-tog ovog meseca su stigle sms poruke i vaučeri meni i šveci.
Meni je sms poruka stigla samo za tu uplatu, a vaučere smo gledali u sekciji Dokumenta kada se pojave i uglavnom su bili antidatirani.
Jel stigla po sl. redosledu - prvi mesec vaučer za otvaranje, naredna dva sukcesivno za lidl i onda četvrtog hiljadarka?
Ili si imao razmak između zadnjeg vaučera i hiljadarke?
 
@Nikola2307 po pravilima učešća ne mora, a po izjašnjenju UniCredit narodnoj banci mora (što su oni i uvažili u mojoj pritužbi).
 
@uji
Da li si imao razmak između zadnjeg vaučera i hiljadarke (duži od standardnih 1m)?
 
@uji
Da li si imao razmak između zadnjeg vaučera i hiljadarke (duži od standardnih 1m)?
To je već bilo manje-više uredno u smislu dobio sam taj vaučer na vreme i novčanu nagradu. Posle vaučera podneo sam zahtev za gašenje, platio održavanje do tog datuma, to mi je isključilo eBanking i kartice, a u otkaznom roku sam otišao do šaltera i podigao 1000.
 
Šareno im je dosad bilo s tim, ali izveštavali smo ranije redovno u temi, pa bi se moglo pročešljati koji su datumi ranije bili. Ja sam konkretno dobio sva četiri SMS-a. Otvorio sam račun u novembru, prvi vaučer je stigao 20. decembra, drugi 20. januara, treći 24. februara (dakle, četiri dana kasnije), a novčanu uplatu tek 1. aprila (dakle, dvanaest dana kasnije, osetno zakašnjenje). Pritom su tog 1. aprila dobili uplatu i neki koji su račun otvorili u decembru, a da im treći vaučer još nije stigao (npr. @coda032), tako da je imalo i takvih situacija.
 
Verovatno glupo pitanje, ali kako se koristi virtuelna kartica? Jel mora da se doda u gpay?
 
@Nikola2307 za provlačenja na prodajnim mestima da, a kod online plaćanja podatke kartice vidiš u aplikaciji.
 
Vratila se slična promocija sa Maxijem, ovog puta u vidu jednog vaučera od 12k. Detalji su ovde, mada ne piše da li je vaučer jednokratan, tj. mora li da se iskoristi odjednom, ali najverovatnije mora, jer su takvi bili dosadašnji. To je onda mana u odnosu na Lidl. Što se tiče uslova, jedini je da se prenese zarada.
 
...da li je vaučer jednokratan, tj. mora li da se iskoristi odjednom, ali najverovatnije mora, jer su takvi bili dosadašnji...
Za takav slučaj postoji jednostavno rešenje - kupovina Maxi gift kartica u iznosu od 12k.
One su višekratne i mogu se postepeno trošiti poput Lidlovih vaučera (maxi.rs/gift-card).
 
@Belgrade. činjenica je, ali daće ga najverovatnije kao kupon u Moj Maxi aplikaciji i može se iskoristiti samo jednom.
 
Razumem... Nije mi padalo na pamet. Dobro je pitanje da li vaučerom iz aplikacije može da se plati poklon kartica, ali ako kasa dozvoljava, onda je stvarno idealno rešenje, s obzirom na to da plastika košta 1 dinar i dopunjiva je.
 
Ja sam hteo da kupim Maxi poklon karticu pre nekoliko meseci i da je na kasi platim debitnom karticom, ali mi je rekla kasirka kako ne može da se kupuje karticom već samo kešom koliko sam je razumeo. Valjda im kasa ne dozvoljava što je totalni idiotizam, e sad da li bi moglo sa vaučerom iz aplikacije to ne znam. A i mislim da u dosta prodavnica ni nemaju poklon kartice što je isto totalna glupost.
 
Nazad
Vrh Dno