Nakon mejlova koje sam poslao i vise poziva call centru, sam dobio uplatu od 3000 din, a ne vaucer za lidl.
Mislim da kod njih nikakvog reda nema, kao sto sam vec pisao, kao sto su i drugi pisali.
Moguce je da je sistem kompromitovan i da neko zloupotrebi te vaucere, pa ih prosto nemaju dovoljno za sve kojima je namenjeno, ili ko zna sta.
Svakako do sada smo videli da im sistem nije azuran, da ne ispostuju veliki broj korisnika i da bez zalbi ne moze da se dobije ono sto su sami obecavali u promocijama.
Ja sam ispunio sve uslove lidl kampanje za sva 3 vaucera, koristio karticu vise puta u lidlu u 3 razlicita meseca i sada u cetvrtom mesecu nakon otvaranja.
Od 3 vaucera, za 2 sam morao da pisem zalbe i po nekoliko puta zovem call centar.
Da nisam bio uporan, ne bih ni dobio. Najgore od svega je sto su sami pisali pravila i uslove, sto su sami naveli svoje rokove. A nista od toga ne ispostuju nikada. Pritom je ovo kampanja koja je dugi niz meseci trajala, nemoguce da nikad nista vremenom nisu ispravili.
Samo jedan vaucer sam automatski dobio kao sto je trebalo.
Kada da ocekujem sada finalnih 1000 dinara iz promocije, vidim da je i to bilo vecini problematicno?
Racun sam otvorio krajem aprila, trebalo bi da sada u julu dobijem i tih 1000 jer sam jos u proslom mesecu ispunio sve i napravio i vise transakcija nego sto je bio uslov.
Ili prosto da odustanem od 1000 i zatvorim racun kako ne bih bez potrebe placao odrzavanje za ovaj bezobrazluk?
Imao sam nameru da za devizna placanja koristim unicredit i budem stalni korisnik ponovo, ali posle ovoga ne.