Šta je novo?

Unicredit banka

Ja mislim da bilo koji Maxi vaučer samo umanjuje iznos za plaćanje, tako da npr. ako kupuješ gift karticu od 13k on ti umanji iznos za plaćanje na 1k i nije nikakav problem i ako mora da se plati u kešu tih 1k. Svakako treba probati.
Evo ako je neko dobio ovaj tekući Maxi vaučer od 500 din neka proba s njim da kupi poklon karticu od 1000 din pa da vidimo dal će da se primi umanjenje.
 
U vezi Lidl vaučera. Da li je neko pokušao da ostvari benefite više puta?

Npr. napravio račun u februara, iskoristio benefite do juna (3x3000), zatvorio račun u junu, ponovo otvorio račun u junu, ostvario benefite u narednim mesecima (novih 3x3000).
 
...zatvorio račun u junu, ponovo otvorio račun u junu...
Tehnički kod njih kad podneseš zahtev za zatvaranje oni ti kažu da će ti račun biti zatvoren u otkaznom roku od mesec dana i tek posle 3-4 nedelje kad dobiješ potvrdni e-mail račun je stvarno zatvoren, tj. kod njih nije moguće trenutno zatvaranje računa tako da to nije moguće u istom mesecu, sad da li bi ti prihvatili sa pauzom od nekoliko meseci pod uslovom da i dalje važi ista akcija - it's anybody's guess.
 
Razmatrao sam opciju da ponovo probam ako produže. Bilo je tu nekih neformalnih tvrđenja da se korisnik ponovo smatra novim 6 meseci nakon gašenja. Međutim, kako mi je praksa pokazala da su devizni zapravo ugasili nešto duže nakon otkaznog roka, pretpostavljam da bi taj rok računali od stvarnog datuma gašenja.
Edit: Potvrda o gašenju tekućeg mi je stigla posle dve nedelje.
 
Poslednja izmena:
Meni je potvrda o gašenju stigla sedam nedelja kasnije, dakle više od mesec i po joj je trebalo. Pritom nisam imao nikakva plaćanja na čekanju i slično, sve je bilo čisto. Što se tiče toga kad se neko vodi kao nov klijent, ne bih tačno znao, ali ovaj račun sam otvorio u novembru 2024, a prethodni ugasio u julu 2023. To je već previše za ovu akciju, ali svakako je jasno da se u nekom trenutku može proći kao nov. Pritom je službenica prilikom otvaranja prokomentarisala da vidi da sam ranije imao račun, tako da im se ta informacija očigledno pojavljuje kad unesu podatke.
 
da li je neko pravio transakcije bilo gde (ne samo u lidlu) i uspesno dobio sve u zadnjoj promociji za lidl.
 
Da li je neko dobio lidl vaucer u ovom mesecu?

Trebalo je da dobijem treci vaucer ove promocije, ispunio naravno sve i nista.
Takodje i onih 1000 dinara na kraju
 
Ja sam dobio ali u aplikaciji pod dokumentima je zaveden pod pogrešnim datumom - datiran je na 9 jun (ne JUL nego JUN) i pored njega stoji oblačić NOVO!
Prvo se nije video uopšte ali onda sam menjao vremenske kriterijume za prikaz dokumenta i čini mi se da mi se tek prikazao kada sam odabrao "poslednja tri meseca".
Zanimljivo je da mi se sad i iskorišćeni prošlomesečni vaučer koji je stigao 19-tog juna takođe prikazuje pod datumom 9-ti jun s tom razlikom da pored njega ne stoji oblačić NOVO.

Inače u petak 18-tog mi je stigao SMS da su poslali vaučer.

Takođe obavezno proverite balans primljenog vaučera na stranici https://www.lidl.rs/c/lidlova-poklon-kartica/s10020708.
To vam napominjem zato što je prošlomesečni vaučer moje sestre stigao već iskorišćen sa balansom 0 pa je tek posle pisane i nekoliko verbalnih reklamacija sa polupismenim operaterkama na kraju dobila drugi vaučer sa balansom 3000.

Po svemu sudeći iako iz razumljivih razloga ne govore o tome sistem im je očigledno bezbednosno kompromitovan.
 
Misliš na bezbednosni sistem banke? Računi, aplikacija, podaci?
Na osnovu čega to misliš? Zbog iskustva sa vaučerima?
 
Misliš na bezbednosni sistem banke? Računi, aplikacija, podaci?
Na osnovu čega to misliš? Zbog iskustva sa vaučerima?
Na softver koji je napominjem moguće hijack-ovan od nekoga ko im traži ransom - prošle godine smo to imali sa EPS-om i nekoliko domaćih kladionica.
To spekulišem jer deluje verovatnije od toga da je nekompetencija njihovih softveraša tolika da random menjaju datume dokumenata u aplikaciji i ljudima na istu šalju već iskorišćene vaučere, mada je i to moguće i to je onda još gora opcija za klijente.
 
Nakon mejlova koje sam poslao i vise poziva call centru, sam dobio uplatu od 3000 din, a ne vaucer za lidl.

Mislim da kod njih nikakvog reda nema, kao sto sam vec pisao, kao sto su i drugi pisali.
Moguce je da je sistem kompromitovan i da neko zloupotrebi te vaucere, pa ih prosto nemaju dovoljno za sve kojima je namenjeno, ili ko zna sta.
Svakako do sada smo videli da im sistem nije azuran, da ne ispostuju veliki broj korisnika i da bez zalbi ne moze da se dobije ono sto su sami obecavali u promocijama.
Ja sam ispunio sve uslove lidl kampanje za sva 3 vaucera, koristio karticu vise puta u lidlu u 3 razlicita meseca i sada u cetvrtom mesecu nakon otvaranja.
Od 3 vaucera, za 2 sam morao da pisem zalbe i po nekoliko puta zovem call centar.

Da nisam bio uporan, ne bih ni dobio. Najgore od svega je sto su sami pisali pravila i uslove, sto su sami naveli svoje rokove. A nista od toga ne ispostuju nikada. Pritom je ovo kampanja koja je dugi niz meseci trajala, nemoguce da nikad nista vremenom nisu ispravili.
Samo jedan vaucer sam automatski dobio kao sto je trebalo.

Kada da ocekujem sada finalnih 1000 dinara iz promocije, vidim da je i to bilo vecini problematicno?

Racun sam otvorio krajem aprila, trebalo bi da sada u julu dobijem i tih 1000 jer sam jos u proslom mesecu ispunio sve i napravio i vise transakcija nego sto je bio uslov.

Ili prosto da odustanem od 1000 i zatvorim racun kako ne bih bez potrebe placao odrzavanje za ovaj bezobrazluk?

Imao sam nameru da za devizna placanja koristim unicredit i budem stalni korisnik ponovo, ali posle ovoga ne.
 
Isti problem sa neandertalcima iz unicredit banke imam. Ne salju vaucere, ne odgovaraju na mejlove. Uzasni su.
Kome se zaliti, NBS ili ?
 
Vrh Dno