Šta je novo?

Unicredit banka

Ali pise da se izvrsi jedna transakcija online ili na blagajni? Mozda i ne treba NFC? Nije mi bas najjasnije.
Da li to znaci da moram da izvrsim kupovinu u lidlu, ili npr moze preko virtualne kartice da se izvrsi kupovina i negde drugde, npr maxi online i slicno?
 

Prilozi

  • Screenshot_20250222-205040~2.png
    Screenshot_20250222-205040~2.png
    50.5 KB · Pregleda: 19
To ti je složena stvar. Možeš proći kroz celu temu i videti da u suštini ni oni ne znaju koji su tačni kriterijumi. Uji se čak i žalio Narodnoj banci Srbije zbog određenih aspekata. Najsigurniji način da stvarno dobiješ sve vaučere jeste da pazariš nešto u samom Lidlu. Naravno, ti možeš da probaš sa onlajn kupovinom, ali nema garancije da će proći, iako se iz uslova promocije čini kao da bi trebalo da prođe. U najgorem slučaju, dobijaš samo jedan vaučer za otvaranje računa, a ni to zapravo nije toliko loše.
 
Nisam dobio prvi vaučer za Lidl juče, moraću u ponedeljak da ih kontaktiram.
 
To ti je složena stvar. Možeš proći kroz celu temu i videti da u suštini ni oni ne znaju koji su tačni kriterijumi. Uji se čak i žalio Narodnoj banci Srbije zbog određenih aspekata. Najsigurniji način da stvarno dobiješ sve vaučere jeste da pazariš nešto u samom Lidlu. Naravno, ti možeš da probaš sa onlajn kupovinom, ali nema garancije da će proći, iako se iz uslova promocije čini kao da bi trebalo da prođe. U najgorem slučaju, dobijaš samo jedan vaučer za otvaranje računa, a ni to zapravo nije toliko loše.
Mislim da ni u kol centru pojma nemaju 😀
Al su ga napravili... 😂
 
Nisam dobio prvi vaučer za Lidl juče, moraću u ponedeljak da ih kontaktiram.
Nisu još nikome ništa dali u februaru, to smo već zaključili. Biće sigurno uskoro, ali javi svakako ishod ako ih budeš cimao.

Mislim da ni u kol centru pojma nemaju 😀
Ne sumnjam, hahah. Ne znam, doduše, koliko se kod njih čeka na uspostavu veze. Ako nije dugo, možeš svakako da probaš da pitaš.

Al su ga napravili... 😂
Baš jesu, ali poklonu se u zube ne gleda, što bi se reklo. Bilo je kašnjenja i nedoumica, ali svi iz prve ture su na kraju dobili svih 10k.
 
Nemoj da se iznenadis ako te u ekspozituri gledaju cudno na pitanje o Lidl vaucerima, i kazu nesto u fazonu idite u Lidl da se zalite nije ovo prodavnica, ovo je banka. :)
 
Čudno stvarno, dosad je uvek svima stizalo u isto/slično vreme, kao danas u 11h. Vidim, doduše, da si ti otvorio studentski račun, a da ti pritom nisu tražili kod kad si otvarao račun. Ne bi trebalo ni to da je problematično, ali sve je moguće, ne znam gde bi drugde zapelo. Prvi vaučer svakako dobijaš za samo otvaranje računa, dodatnih uslova tu nema.
 
Ako je otvorio račun iz Lidl aplikacije opcijom Iskoristi benefit, u linku je već sadržan njegov kod. Po novom je to sada Standard paket sa klauzulom za omladince i ne pravi smetnju (sistem automatski počinje da naplaćuje održavanje posle 26. rođendana ili uplaćene plate).
 
Sad sam zvao unicredit.
Ukoliko nemamo NFC funkciju u telefonu, a zelimo da otvorimo racun preko lidl plus kampanje, dobija se samo taj prvi kupon/vaucer od 3.000 din, i to je to. Nakon toga moze da se zatvori racun.
I da, mora da se uzme standard paket (240din).
 
Račun je otvoren 28. januara, da ne računaju oni to možda kao februar pa prvi vaučer u martu.
 
u linku je već sadržan njegov kod
Svim mojim ukućanima je u linku parametar cq_ck jednak 1719818986655, tako da definitivno nije jedinstveni kod. Mogu svakako i ostali proveriti da li im je isti, ali šanse su da jeste. Biće da je u pitanju bez veze random broj čiji je cilj da spreči keširanje stranice.

Po novom je to sada Standard paket sa klauzulom za omladince i ne pravi smetnju (sistem automatski počinje da naplaćuje održavanje posle 26. rođendana ili uplaćene plate).
Poznato mi je i ovo, ali šta znam, možda sistem to isto smatra pogodnošću za otvaranje računa, a znamo već da se dve takve ne mogu kombinovati. Činjenično je stanje da Luka nije dobio vaučer, znači negde je zapelo, pa prosto gledam po čemu se njegovo otvaranje računa razlikovalo od dosad potvrđenih uspešnih.

Račun je otvoren 28. januara, da ne računaju oni to možda kao februar pa prvi vaučer u martu.
Ne bi imalo smisla, mogao je račun da se otvori i npr. 31. decembra, što je bio poslednji dan u drugoj turi. Ne znam, doduše, nikog ko je baš tad otvorio, ali mogu da ti potvrdim da je otvaranje računa 27. novembra (to je najkasnije u toku meseca da mi je poznato) rezultiralo dobijanjem prvog vaučera 20. decembra.
 
Ja jesam čini mi se 23eg ili 24og, s tim da je sam vaučer jajarski bio prikazan kao da je dodeljen 10 februara.
 
Pisao im na čet da nisam dobio, rekla proslediće kolegama radi dalje provere i posle 15 minuta mi stiže Lidl vaučer na mail. Čudno al bar su poslali.
 
Videli ste dosad sigurno svi obaveštenje, ali danas je krenula nova akcija, pa da zabeležimo i ovde. Uz prijavu na sajtu, svaka transakcija MasterCard-om (plastika, mobilni novčanik, onlajn, uz izuzetak kockanja/klađenja) preko 3000 RSD odnosno 25 EUR proknjižena u periodu od 6. marta do 5. aprila učestvuje u izvlačenju nekoliko nagrada vezanih za UEFA Ligu šampiona: put na finale za dve osobe, izlazak na teren za dete (uključuje put), jedan PS5, deset zvaničnih fudbalskih lopti.
 
Mogu da dele bilo sta, bolje da prestanu da kradu...
Poslednji izvod kreditne su mi naplatili kamatu neku, a ja redovno izmirujem, stavise u pretolati sam.
Lopurde najobicnije
 
Koliko dugo ste čekali od popunjavanja kontakt forme u Lidl aplikaciji do njihovog tel. poziva (prošlo već 5 dana, a niko ne zove)?
Taj poziv mora da usledi sa njihove strane pre mogućnosti otvaranje računa sa benefitima u ekspozituri?
 
Kretoh da pišem pre prethodnog odgovora, ali da ne brišem ipak, pošto ima više detalja. Mene su zvali dan kasnije, ali poziv stvarno nije neophodan. On se ionako sveo na sledeće: videli smo da ste se prijavili, uslovi su ti i ti (ništa nepoznato), svratite do najbliže ekspoziture i otvorite račun, uz napomenu da idete preko Lidla. U meni najbližoj ekspozituri, međutim, nisu znali za tu akciju, tako da su mi rekli da će me pozvati kad se raspitaju. Tako je i bilo, odmah sutradan su me iz ekspoziture zvali da dođem da ispotpisujem šta treba. Sveukupno je trajalo tri dana zbog duplog čekanja, prvo na poziv, pa na raspitivanje, a onda je malo kasnije u istoj ekspozituri neko otvorio na licu mesta, bez najave, jer su tad već službenici bili upućeni u proceduru. Kad se sve sabere, trebalo bi da može da zapne samo ako naletiš na nekoga ko zna da to postoji, u kom slučaju nema uticaja da li si pozvan ili nisi.
 
Je l bio nekome vaučer za ovaj mesec? Čisto da znam da l je bio pa su me preskočili i treba da se žalim ili nije bilo nikome pa da se jednostavno čeka.
 
Isto pitanje važi za uplatu od 1k, pošto sam ja stigao do četvrtog meseca, a nije mi još uplaćeno. Ali nije ni neobično, prošli vaučer je bio 24. februara.
 
Cao drustvo, mislio sam da mozda opet otvorim racun, da bih im uzeo te lidl vaucere. Zatvorio sam stari eacun prosle godine, pretpostavljam da bi to bilo ok i da bi me racunali kao novog korisnika sada.

Otvorio bih do kraja meseca,
Pa ako nije problem jel moze neko da ponovi objasnjenje, sta treba da uradim od placanja i kojom dinamikom bih imao isplate?

Hvala unapred.
 
Nazad
Vrh Dno